Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Runner_fxr #8156 üzenetére

    Kevesebb lóerő lesz 3%-kal, számolj mennyit buksz, cserébe nem kokszolódik az olaj, elvileg a dupla csereperiódus a normál (én 10 helyett 13-14 között cserélem) és csak jobbá teszi a motort, ugyanis a kisebb kokszolódás miatt tovább futnak a csapágyak, szivattyú jobb minőségű olajban, nagyobb előgyújtást lehet adni (mármint majd a comp adja) mivel a gáznak nagyobb a kompressziótűrése, és valamivel lassabban terjed a láng, annyira nem üti a dugót- csapszeget- hajtókarcsapágyat.
    Ha a motorolaj tiszta marad, és 13-14 ezrenként cseréled, akkor kb úgy megy a gép, mintha benzinnél folyamatosan 5 ezrenként cserélnéd. Ez meg pont a hidegindításoknál lényeges, szóval csak jót teszel vele. Átalakíttatni viszont itthon kell, mert kint a kinti melós órabére van benne, itthon az itteni.
    Némi üröm, hogy a géz égéshője kb 100°c-kal magasabb mint a benziné, de egy jó motornál ez nem szempont, nincsen vele gond 5-600 ezres futás után sem.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák