-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #193858 üzenetére
Az alkatrész árak magasabbak mint egy Swift/Vitara esetében de amúgy nem egy ördöglakat az az autó sem (és nem is elromlós). Egyféle motor 2 féle váltó (manuális és CVT) szóval nincs túl sok varia vele azért.
A gyártónak volt bukta mert keveset tudtak eladni belőle, így utód nélkül megszűnt a gyártása elég hamar.#nincsbennetarcsi
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194007 üzenetére
Én is néztem Lancer-t itt a környéken, de hamar letettem róla. Szerintem elég elavult a bele, sokat is fogyaszt. Amit linkeltél aszem annak 10 liter felett van a katalógusadat városba. Kívül a korához képest és ma is jól néz ki szerintem, de én úgy állapítottam meg a magam szempontjait, hogy én fogom vezetni, és a belsőjét fogom nézni, látni 95%-ban.
Ez mellé rájön a megyei extra 150-300K felár, és egy adag japánautó felár, amit szerintem még mindig érdemes lenne nekem kifizetni, de az tény, hogy tetemes.
Annó nekem ezekből egyébként az sedan EVO verziók tetszettek. 6,5-től már van is öreg belőle. 13-ért már egész jó. -
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #194028 üzenetére
Drága méret és feleslegesen nagy arra a kocsira. Egy 16 vagy 17-es bőven elég és a te használati szokásodhoz egy jobb 4 északos gumi amúgy is elég lenne. Nem kell cserélgetni szezononként, elég 1 szett felni és ebben a mostani bolond időjárásban is partner. Tnap előtt még -7 holnap után meg már +14 fok lesz...
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz slett27 #194049 üzenetére
Nem akartam lelőni a poént előre, van aki kevésbé érzékeny az ilyen dolgokra. Szóval igen, a Lancer nem feltétlen a prémium minőségérzetéről híres.
A 140 lovas 1.8-as motorról nem annyira olvastam rosszat, szerintem nem egy időzített bomba. Viszont az Insigniához erőben azért kicsit kevés lehet szerintem (bár volt abban a bódéban 1.6 szívó is, ha jól tudom). Én a 125 lovas elődjét használtam még A Zafirában. Nem volt annyira sportos, de azért lehetett már haladni. Próbaúton pályán is voltatok kint? Így tippre azt mondanám, hogy ott lehetne inkább érezni a motorerő/nyomaték hiányát.
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194049 üzenetére
Az Insignia valójában inkább 1700kg+, nem 1.5 tonna. A Lancerből az 1.8-as nem megy jobban az 1.6-osnál, de ennek okát én sem tudom.
A helyedben tuti turbósat vennék, különben benned marad a hiányérzet a következő autódnál is.#194050 Red_Bull: A G Astra bő egy generációval öregebb konstrukció, viszont ha pl. 1.4-es motorral választod, akkor megbízhatóságban hasonló, mint a stift, ráadásul nagyon olcsó hozzá minden alkatrész. Tulajdonképpen kényelemben és hangszigetelésben sincs nagy különbség, mert az Astra hiába régebbi, mégiscsak eggyel magasabb kategóriába tartozik. Fogyasztásban sincs nagyon különbség, mert a vasaló stiftből az első generációs elég szomjas volt, ami az utódjánál már nem állt fent. Viszont ha számít a csomagtartó mérete, akkor inkább Astra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #194060 üzenetére
Nálam nem a szín az elsődleges, de van egy kivétel, rózsaszínt egyáltalán nem vennék.
Illetve ha van rá mód, akkor az ezüstöt, a feketét, a fehéret és a szürkét is kerülném, unalmasak, jellegtelenek, de ha nincs más, akkor még ezeket elfogadnám.A sajátom piros, újonnan ezt sem választottam volna, de ezzel nincs bajom. Szerencsére mélyebb árnyalat, nem olyan rikító.
Sárgában, kékben vagy padlizsánlilában jobban tetszik.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
-
veterán
válasz slett27 #194060 üzenetére
így, hogy ez még tetszik is semennyire najó, használtnál nem számított, most újnál is csak akkor adom hozzá, ha olcsóbb mint 200k, egyébként tökmindegy, nagyrészt úgyis a belsejét nézed, az tetsszen, az legyen rendben
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194065 üzenetére
Nem tudom nézel-e még Lancereket: Van most egy sedan Lancer [link] közel hozzád. 8 gumi, 8 alu felni.
Mondjuk lehet, hogy még így is van rajta egy kis extra felár. 1,5 most ezeknek az alja.Én meg ugyanitt nézek egy Swift-et. 2016/10-es 2.680.000. Az alja ezeknek most 2.390.000. Mondjuk a 2.-on nincs ennyi karc és parkolási lezúzás. Pesten fénykép alapján jobbat kapnék olcsóbban, csak hát a fénykép az csak fénykép.
2017-es újabb generációsból nem akarnak eladni valami jót jó áron.
1 évvel újabb már 3.500.000. -
veterán
válasz slett27 #194201 üzenetére
A Lancia lándzsát, tűzoltófecskendőt jelent, tehát egyértelműen a falloszra asszociál.
Hogy az autó a fallosz és nő kell bele vagy pont fordítva azt döntsd el te
Nekem tetszik, mint egy szép Punto, én nőt és férfit is el tudok képzelni benne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194206 üzenetére
Itt van egy 120 lovas verzió, csak ez drágább és még öregebb is.
Egyik munkatársamnak egyébként ilyen van, eddig elég sok gondja volt vele. Németektől hozta. Nem működött a rádió, 1 hónapot várt japánból alkatrészre, összerakták neki, nem lett jó. Vett bele egy olcsó érintős kínai kütyüt beépítőkerettel.
1x beindította reggel, hogy kicsit melegedjen, mire kiment, dőlt belőle a füst. Akkor cserélt egy trafót és 4 gyertyát.
Nem sokkal később elment vele horgászni, hazafele elment az ereje. A vezérlésnél a kerék belső felén van valami ék, az eltört, kiesett és az egyik szelepsor külön szabadon forgott. Az közel 200K-s mutatvány volt.1x odébb álltam vele, vezetni jó, meg kényelmes. Pozitívum, hogy szinte egyáltalán nem rohad így 10 éves korában. Egyedül a csomagtartón van két gumi/műanyag távtartó vagy ütköző. Na ott van neki rajta két kis 1cm-s rozsda, mert az valahogy leszedi idővel a fényezést.
Másik kis apró hiba, hogy a fényszórók nem a legjobbak. Valahogy a belső kialakítása vagy csak az övé nem a legjobb, de Osram H7-ből a legerősebb van bent neki, és még azt is keveselte. Rendeltünk neki bele off-road-ost, semmivel nem lett jobb. Aztán rendelt egy LED-est, azzal még rosszabb volt, pedig ismerősének eladta, másik autó másmilyen búrájában teljesen fa...a volt. Ha sokan mész sötétbe, akkor ezt érdemes ellenőrizni, nehogy vétel után derüljön ki, hogy nem lehet együtt élni vele. -
-
dj79
senior tag
válasz slett27 #194232 üzenetére
Ezt nem nézted? . Talán az egyetlen normális kereskedés a környéken.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194232 üzenetére
Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy az állapotot nagyon meg kell nézni, mert visszatekerik az órát, így az nem mérvadó. Ez leginkább akkor érvényes, amikor a 10 éves autóban 50.000km van. Nem tudhatod az állapotáról, hogy 50, 150, 250 vagy 350 ezer a valós.
Persze erről sem tudhatod, hogy nem-e 350-ről vagy 400-ról tekerték.
Felfele marha ritkán tekerik, szóval annyit lehet tudni, hogy amit nem cseréltek, az már sokat futott.
Nem vagy sem előrébb, sem hátrébb. Lehetne kirakva ugyanez 75.000-el és 300.000-el drágábban. Nagy lutri az egész, egy zsákbamacska. Én ezért is kezdtem el megnézni, hogy mit tudnék megvenni tök újonnan. Az 0km-es, gyári fény, és semmi nincs elkopva. Itt csak az a biztos, vagy, ha van rokonságban, ismerősnél amivel láttad, hogy kb. mi történt a használat alatt, miket, mikor cserélgettek rajta. -
veterán
válasz slett27 #194242 üzenetére
két hét alatt nekem sem jött egy hívás sem a proceed-re, eddig 265 megtekintésnél jár a hirdetés. ennyiből azt gondoltam, hogy valaki legalbb, felhív, hogy hé paraszt, mennyit engedsz a feléből, mert most indulunk nyíregyházáról autót venni, kápéra!
de semmi
kaptam 3 sms-t kereskedéstől, de az a baj, ha most viszem el, két héttel később akkor nekik is levágós, hogy rohadtul nincs rá kereslet, így pofátlan árat mondanának, az tuti. szerencsére nem kenyérre kell, de őle akarom tudni a mizériát. meg úgy sajnálom szegényt, hogy csak ott álldogál len az utszán :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ngaba
aktív tag
válasz slett27 #194256 üzenetére
Közben rájöttem, hogy azt kellett volna kérdeznem, hogy van-e valami baja, mert annyira öreg nem lehet.
Én nem kótyavetyélném el ennyiért... Nézd meg, milyen autókat árulnak 600 ezerért... (Rám tavaly valamelyik kereskedésben egy 18 éves Passatot akartak sózni 900-ért... Néha nem értem a piacot.)
Igazából ez az összeg önmagában nem olyan sok, ha autózásról van szó. A korábban emlegetett MultiAir majdnem el tudja vinni, de egy tetszőleges kocsivételnél bevizsgálás, átírás, új gumik (majdnem mindenki *** gumival ad el autót), esetleg vezérléscsere stb., aztán már el is ment a harmada-fele. Ha annyira kell ez az összeg (pár 100 ezer is számít), akkor nem is biztos, hogy érdemes váltani. (Ennél én többet költöttem 1 év alatt az "új" autómra.)
Racionálisan nézve addig hajtanám, amíg szét nem esik. (Vagy ha nem lehet eladni, akkor rokonnak ingyen / távolabbi rokonnak, barátnak jutányos áron.) Ismered => kisebb kockázat.
Persze értem, hogy ez itt most érzelmi kérdés. Ja, és hogy diegho is örüljön: 1.6 szívó J Astrára cserélni tényleg semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194260 üzenetére
[link] Gondolom ez konkrétan a tied. 1205Kg és 90 ló, papíron 12,5 másodperc a 0-100.
Ami még könnyű és erősebb 5 személyes csak a Civic 1.8 és az i30 1.6-van.
A Civic 8,9 másodperces, az i30 9,9.
A Civic-nek mennie kellett volna.Alfa Giulietta 1.4 meg multiair. Az 170 ló és 7,7 másodperc.
Az sem bíztatóbb, mint az 1.4 TSI DSG.
Kifejezetten sportos RS modelek jöhetnének szóba. Pl. Skodából van.Ha fiatalabb kell és erősebb, és a költségkeret is erősen véges, akkor nem nagyon lesz más.
Vagy az erőről vagy az évjáratról valszeg le kellene mondanod, vagy több lé kell.
-
dj79
senior tag
válasz slett27 #194260 üzenetére
Ha tényleg a fentebb linkelt autó a Tiéd, akkor néhány módosítást javasolhatok?
A hirdetés szövege nem rossz, de a képek valahogy nem jól sikerültek.
Dísztárcsa sokat dobna az összhatáson, illetve ezt a színt napfényben, kézi mosó után jobb lenne fotózni és nem a gesztenyefasoron, hanem mondjuk vidd fel a kálváriához, ott semleges lenne a háttér.
Mivel űgy tűnik, hogy a jobb eleje puffos volt (konkrétan az első képet nagyítva a sárvédő és az ajtó illesztése fura), érdemes lenne más képet elsőnek berakni. -
sagesz93
addikt
válasz slett27 #194267 üzenetére
áh, nem érdemes azt a jó Fiatot eladni, főleg, ha tényleg nincs semmi gondod vele, ebből is látszik, hogy az egy nagyon jo konstrukció, TC-n is volt egy műhelypornó a dízel verzióval, ott is dícsérték.
Szerintem a hondával többet szívnál aztán, azért az sem egy hibátlan típus.
-
diegho
nagyúr
válasz slett27 #194286 üzenetére
Én kb 27 autót próbáltam ki, a legpozitívabb meglepetés a 2010-es Golf 6 volt. Mindenhol puha anyagok, baromi jó ülések (highline) menet közben semmi zörgés, minden pontos és precíz. Kinek mi kell... nekem az, hogy minden ott legyen, ahová én raknám, ahová nyúlok ott jó anyagok legyenek, legyen hely mögöttem stb. Ezért lett 2013-as Leon 1.4 Tsi, igaz a fogyasztásával nem vagyok kibékülve, de ha jobb idő lesz, akkor majd letornászom, mert ez a 4,9 vállalhatatlanul sok
-
gippazoid
senior tag
válasz slett27 #194286 üzenetére
Egy lefosott darabba ültél be. Amúgy egy normális állapotú Golf 5 is teljesen korrekt még ma is. Én is láttam ilyeneket kereskedésekben, de nem az autót minősíti az állapota. Amúgy pedig 2011-es évből NEM veszünk TSI motort mert láncos és csak sz.pni lehet vele! 2013-tól szíjas, csak azt szabad. Akkor is félre kell tenni kokszosodás miatti takarításra olyan 150e Ft-ot, mert a dióhéj szórás után mikor visszateszik a szívósort, normális szerelő cseréli a tömítéseket is.
Gippazoid Novelties Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs