-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz gzbotii #170030 üzenetére
És ezt a következtetést miből vontad le?
Le van írva ott is: ha megengedhetsz magadnak egy erős / új / nagy (vagy akár épp egy kicsi / olcsó / öreg, mindegy) autót, akkor hajrá. Ha nem gond az új autó hitelének felára, mert valami olyasmit kapsz érte, ami annyit neked megér, rendben, te dolgod.
A gond akkor van, amikor az ember nem számol utána a költségeknek, és csak felületesen legyint, hogy ez nekem jár / belefér. Holott azt sem tudja mennyiről van szó. Vehetnék én is új autót hitel nélkül is, de nekem ez nem ér annyit (jelenleg). Ezt mindenki maga dönti el, csak sokszor nem tudatosan.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz gzbotii #170035 üzenetére
Ez így is van, na de nem befektetésnek veszi az ember, hanem egyéb céllal: szállításhoz / szórakozáshoz / egyéb. S mint ilyen, ez is költség, amit mérlegelni kell. De mondom ezzel nincs is baj, azok a cikkek sem arról szólnak, hogy ne vegyél kocsit, csak ismerd az anyagi vonzatát.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
őstag
válasz gzbotii #170049 üzenetére
és?
fiat bravobol van elég hazai minek impoort szart venni
amugy abban is van külföldi pecsét, van azlért itthon is aki beszél külföldiülmárkaszrvizek is kiadják egyébként, csak nem úgy hogy történetet kérsz, hanem mondod a bejegyzést a füzetben és megmondják hogy igaz-e
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #170719 üzenetére
Nagy a bódé, nagy homlok felület és magas is ami miatt rossz a légellenállása. Bár egy chippelés után oké lehet, haver Avensis-ében volt ilyen motor, 136 lóra kényelmesen megírható és akkor a tartóssága sem romlik de határozottan jobban megy. Kalkuláld be hogy azért ráköltős lehet a dolog. A Golfod rendben van kvázi költségmentes ha meg veszel egyet befigyelhet egy kettőstömegű csere pl.
mod:
grizlisandor: Valamennyi kéntartalma még ma is van a benzineknek, folyamatosan csökkent az évek alatt ez igaz de ki tudja hogy hol/mit tankoltak bele élete során. Ezért ezek az autók már nem olyan fiatalok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz gzbotii #170763 üzenetére
Nem is az épkézláb állapottal van a baj hanem a felszereltséggel. Rengeteg a szervó és klíma nélküli példány én ezek nélkül biztos nem venném meg mert a 165-ös gumi ellenére rendesen bele kell kapaszkodni a kormányba parkoláskor vagy lassú araszoláskor. Klíma meg ugye alap. Itthon persze jó magyar szokás szerint leszedik a gyári magnézium felniket és lemezkerékkel meg rendesen megtekert órával adják tovább. Én azt mondom kintről kell hozni egy jól felszerelt (szervó, klíma, esp, oldal lufik...) sérülésmenteset saját célra. Lehetőleg váltóhibásat mert az nagyon olcsó kint. Az ottani pl. német szervízdíjak mellett senki sem fog megjavíttatni egy olyan kis értékű autót ami eleve csak korlátozottan használható pl. a városi kitiltások miatt. A regisztrációs adója nevetséges 20k. Nyugaton mindenki szabadulna mivel fújjdízel és csak Euro4. Ha váltó robot probléma van vele az olcsón néhány tízezer forintból gyógyítható, ha beüt a kemény gebasz akkor már eléggé zsebbenyúlóssá válik a sztori de még ekkor is megáll 300k környékén a történet. Ez esetben A-tól Z-ig minden fel lett újítva a váltóban. A váltó szétborítva csapágyazva hézagolva, robot teljesen felújítva minőségi alkatrészekkel, új kuplung készlettel összerakva, hozzáértő műhelyben munkadíjjal számlával garanciával. Ekkor elmegy újabb minimum 250-300 ezret. Időnként egy alapbeállítás és hatvanezrenként egy olajcsere kell neki. És fogyaszt 2.8 - 2.9 litert százon városon kívül. Legjobb ingázós autó. Megveszel 1000-1200 euróért egy váltóhibásat azt 400euróért leteszi a tréler a házad előtt. Vásárlás utáni kötelező szervizt nem számolom mert az használt autó vásárlásnál amúgy is alap. Váltójavítás, honosítás, biztosítás formájában rádobsz még 400ezret és legrosszabb esetben 900k-ból (jobb esetben 700k-ból) van egy patika állapotú, jól felszerelt, frissen leszervizelt üzembiztos autód ami vegyesben 3,5 litert fogyaszt. És nem ám holmi gyakorló elmebetegek által kitalált totál irreális norma szerint hanem ténylegesen kint az utcán a valós forgalomban. Most, hogy ez sok-e vagy sem azt mindenki döntse el maga. Mivel jól ismerem a típust szerintem nem az. Más szerint meg az. Nekem eszembe sem jutna mást venni évi 38k kilométeres futásra mert ennél nincs olcsóbban üzemeltethető autó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #170805 üzenetére
Pedig japán autó nem romlik el. Nekem a 8gen Civickel nem volt semmi bajom még 10 évesen sem (mondjuk lehet azér', mert csak ~50e km volt benne ). Mondjuk így visszagondolva, egy fojtószelep + EGR tisztítás valószínűleg sokat segített volna a motor menésre való hajlandóságán.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz gzbotii #170887 üzenetére
Nekem van C corsám is, nem véletlenül olcsóbb mint egy yaris. A yarisban agyonüthetetlen láncos motor van, a corsában 60-100 ezrenként teljes vezérlés csere, mert nyúlik-szakad a lánc, tönkremegy a feszítő.
Nem is akarok mélyebben belemenni a yaris vs. c corsa témába, mert most elég zabos vagyok erre a szutyokra és nem tudnék feltétlenül objektívan nyilatkozni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #170887 üzenetére
PUG 206 1.4, 1.6 benzin? Hátsóhíd probléma a legszámottevőbb, azonkívül komolyabb típushibája nincs, ráadásul a hölgyeknek határozottan tetszik.
Fóbia 1.4 benzin. Kolleginám vett most egyet 370-ért, és csak viszonylag kisebb hibái voltak (lambda-szonda, üzemanyag szűrő). A Skodákat szintén nagyon csípik a csajok, de fogalmam sincs miért, mivel szerintem maszkulin hatásuk van, még egy fóbiának is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #170897 üzenetére
Ilyet láttam már Yarissal, hétvégén pedig SX4-gyel is. A Yarisba majdnem belementem, fékezéskor az index villogott, indexeléskor pedig a féklámpa, de ellentétes irányban, balra kanyarodáskor a jobb féklámpa.
SX4-nél pedig nem égett a bal helyzetjelző, amikor fékezett akkor pedig az index világított a bal oldalon, és a fék a jobbon. Szar japán!
"Bad reklám is reklám too"
-
MunezXBK
nagyúr
-
marec1122
senior tag
válasz gzbotii #171151 üzenetére
Szóval akkor egy átlagos 1.6 os 15 éves autó kockázatával bír ez a mini. Kicsinek kicsi, de az általam kijelölt használati tartományban ideális, talán még az egyetlen gond hogy 190 centi vagyok de azt úgy is beüléssel lehet kipróbálni. (mellesleg kipróbáltam a minap egy 1000 km-en egy octáviát és abba is nehéz beszállni és olyan tankszerű) szóval ettől annyira nem félek.
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
Csabroncka
addikt
válasz gzbotii #171175 üzenetére
Oké, de szerintem a valószínűség fogalmát te is ismered, egyébként persze, hogy minden el tud romlani...
Tothgera30: ez az ingyenes új verzió, kell hozzá ügyfélkapu, de ha nincsen szólj átküldöm privátban a lekérdezést.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #171293 üzenetére
Ez csak átlagos, amit én keveslek a dízelhez, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy sokat menne városban dízel autóval, ami egyre bonyolultabbá válik, illetve nem véletlenül kezd bonyolultabbá válni. Én sem támogatom az ilyen jellegű dízel jármú használatot.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #171302 üzenetére
Elhiszem, hogy nem komálod a japán benzines autókat, de ez hogy jön ide?
Engem kimondottan irritál a dízel autók kipufogójából távozó szag, és ezt főleg városban, lassabb közlekedésnél, leginkább ilyen borongós időszakban veszem észre. Lakott területen kívül szinte sose veszem észre. Ebből kiindulva, illetve az újabb szabályozásokat látva arra a következtetésre jutottam, hogy szvsz. ~12k km futás városon belül egy dízel autóval nem javallott.
Így megérted, vagy inkább valami hitvitába szeretnél bocsátkozni? Mert ez utóbbiban nem kívánok részt venni.(#171303) Qru: Egyébként az új Fiesta ST-ben is ennek a háromhengeres 1.5-ösnek egy megpöckölt változata van? Mert annak konkrétan hathengeres hangja van néhol, és ez egyszerre szomorúvá és boldoggá tesz.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #171305 üzenetére
Nem erről beszéltem. Ne menjen városban egy dízel napi 50km-t, ha nem feltétlen muszáj, és nem a motor élettartama vagy hatékonysága miatt, hanem a füstje miatt. Szerintem se 2L, se jóval több nem ér ennyit. De kinek a pap...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
fgabor87
tag
válasz gzbotii #171312 üzenetére
Ezen már túl vagyok. Ezek szerint minden rendben, de kártörténetet ez nem tud. Illetve csak a 2019 január 1 óta bekövetkezett káreseményeket írja sajnos. Ezért valami más forrásból is le kell még kérdezni a régebbi kocsikat (ez egy 2011-es). Csak nem tudom melyik rendszer tud több/megbízhatóbb adatokat.
-
Xero
nagyúr
válasz gzbotii #171526 üzenetére
A franciák és az Opel még listán. Én mondtam asszonynak, hogy nézzük meg a franciákat, hiszen kisautóban jók, de ugye az volt az alapfeltevés hogy francia nem lehet. Szóval majd meglátjuk.
Én most a Corsa felé húzok. Racionálisnak tűnik de meg kell nézni. Ha olyasmi anyagok vannak belül mint egy Adamban, akkor rendben lesz.
Bár úgysem én döntök.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz gzbotii #172838 üzenetére
Áhh dehogy. Ha nyaralunk akkor az külföld repülővel. Max a feleségemmel megyünk el néha wellness kettesben belföldön.
Yarist én is néztem. Abból milyen évjáratokat érdemes nézni!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz gzbotii #172869 üzenetére
F akkor eladnam. Ket auto nem kell. M0 azert neha felmennek! Annyira azert nem kicsi a Yaris sem. Egy Clio I bejartam a fel orszagot. Pedig az sem volt nagy.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Jaded
senior tag
válasz gzbotii #173200 üzenetére
Azok is ementálira lyukadnak, mint a 6-osok? Nem igazán ismerem a Yarisokat, mennyire megbízhatóak.
Linkekhez: az utolsón levő egész pofásnak tűnik, de lekerdezve volt kivonatva párszor. Óraállás is ugrált picit, de aztán visszaállt az "eredetit" megközelítőre
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
veterán
válasz gzbotii #173219 üzenetére
Ebből a szempontból facelift előttit (2007-ig bezárólag) érdemes választani; bár a kabrió eleve ritkább. A kopó-fogyók jórészt szabvány GM alkatrészek. UK-ből minden van, jó áron.
(#173220) rbalint88: Egy értelmes Opel-szerelő megbirkózik vele. Amíg volt 9-3-am 1x jártam a Sziki-Carnál (Zugló); szimpatikusak voltak, normális áron dolgoznak.
(Egy hibás Astra kabrió tetővel is elhajtana pl. egy kisvárosi Opel márkaszerviz, mert nem láttak még olyant, nincs célszerszám, stb.)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gzbotii #173480 üzenetére
Az autók árában is van egy szolid 15-20% plusz, gondolom a regadó miatt.
szerintem rosszul gondolod
inkább azok az autók érnek nálunk többet amiket jobban adóztatnak nyugaton
új autónál pedig a bruttó árakat kb egy szintre hozzák az importőrök
tehát a nettó ár még alacsonyabb is nálunkcryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #173543 üzenetére
Ez a kettő éppen elég.
Plusz a hazai állomány állapota erősen lehúzza az árakat.
Mielőtt az enyémet vettem megnéztem párat, na meg mivel van nálam sok alkatrész, ezért jönnek is hozzám, van olyan, ami bontásra sem érdemes, és az utcán van.Aztán van olyan, aki olcsón vette (pont múlthéten jött egy fickó) első tulajtól vette 500 körül, annak az autónak minden porcikájáról enni lehet.
Pedig ezek valóban tartós autók (tudnak lenni), a belső a már említett ragacs miatt viszont hányinger lesz, az nagyon lehúzza a megjelenést, és eltántorítja azokat, akik nincsenek képben ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz gzbotii #173559 üzenetére
félre ne értsetek, nem néztem a focus árakat, isten ments hogy rábeszéljem valamire a srácot
de muszáj megjegyezenem hogy oylan javítási óradíjak vannak már, hogyha téányleg nagyon jó az autó, akkor 400 ezer ft os különbség nem sok ám
ilyen értékű autónál én nem azt nézném hogy mennyiért lehet mondjuk 5 év múlva eladni, hanem hogy kibír e mondjuk 4 évet úgy hogy nem kell rá sokat költeni/lakatolni
5 évre loesztod az akár fél millás felárat, az havi 10 ezer ft sincs, ennyit megér, hogy nyugodtan el merj indulni a kocsival (szvsz egy munkanap kiesés több ennél már)
az 5-600 ezres autó általában már az a kategória, ahol mindig van valami gond
(tudom, régen volt sok iylenem, de akkor még nem 20 ezer ft volt egy rápillantás a műhelyekben)mi nemrég adtuk el az első tulajos, 60 ezret futott 206-os peugetot-ot (2001-es)családon belül...az autó oylan volt mint az új (újszerű beltér, kopásmentes kormány, belső, sehol rozsda)
abból is van 200 ezerért, mégis azonnal elvitték volna 700k-ért mások is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen