-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz LuckyL #164609 üzenetére
Átmeneti megoldásnak jó lesz, mert a kis futás és kiváló állapot miatt nagyon alacsony értékvesztésre számítok. De az Astrától a saját nyűgjein kívül azért is akarok szabadulni, mert új téli gumi szett kéne rá, annyit meg nem ér, hogy még fél évig abban törjem a derekam.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
dong86
csendes tag
válasz LuckyL #165072 üzenetére
Köszi mindenkinek aki segíteni akar, Aurisból nincs olyan ami 136 lóerőnél erősebb lenne e miatt esik ki a Ceed és az I30 is. Pedig egy Auris II az avensis 1.8 motorjával lenne az ideális. 170 lóerős dízelem van most ha pedig kiadok egy csomó pénzt nem akarom hogy rosszabbul menjen az új kocsi.
-
proof88
addikt
válasz LuckyL #164968 üzenetére
Hali,
a történet folytatása, hogy tegnap azaz vasárnap elmentünk szerelővel a helyszínre. Egyébként nekem a szerelő azt mondta hogy kb egy évtizede csinálja a helyszínen átnézős melót, és nagyon sok mindennel foglalkozott autókkal kapcsolatban, pl lakatosként is dolgozott, meg fényezett is, stb. Azt is mondta hogy az országban ő volt az első aki ezt elkezdte csinálni, a többiek őt kezdték el másolni, több-kevesebb sikerrel. Mikor saját műhelyt nyitott, próbált felvenni olyan embereket akik jó ideje dolgoznak a szakmában hogy lehessen tőlük is tanulni mindenfélét, de igazából csalódott. Egyszer lerakott eléjük egy autót, mondta nekik hogy találják meg a 7 hibát a kocsival kapcsolatban, de 2-nél többet nem találtak, és ez szerinte szomorú.
Meg ilyen dolgokat mesélt út közben. Meg hogy őt nem érdekli az autó múltja meg hogy a tulaj mit mond, ő a kocsival fog beszélgetni mert az nem hazudik.Az autó átvizsgálása bő 1 óráig tartott.
Az első 5 percben egyébként csak szemre méregette az autót, majd megállapította hogy mely elemek voltak szerinte újrafényezve.
Minimális szócsata alakult ki közte és a tulaj között:
- ez itt látszik hogy fényezve volt.
- nem volt fényezve.
- de fényezve volt.
- nem volt.Az egyik elemen egyébként konkrétan meg tudta mutatni, hogy honnan látta, úgy már mi is láttuk.
Ezután vette elő a rétegvastagságmérőt, ami egyébként viszonylag vékony értékeket mutatott a kérdéses elemeken is - valszeg csak kisebb sérülésekből adódó újrafényezési munkálatok voltak elvégezve az autón.Utána fel lett nyitva a motortér, ott szétnézett, beindította a motort, nézte, hallgatta, és ezután elővett egy sztetoszkópszerű cuccot, amivel a motor bizonyos pontjain hallgatózott. Azt mondta, nem tetszik neki a hidrotőke felőli hang, bár ezt lehet még anélkül említette. A tulaj azt mondta hogy anno a márkaszervizben azt mondták neki, hogy ez a hang normális, de a szerelő szerint nem ilyennek kéne lennie.
Továbbá azt mondta hogy mintha az egyik görgőt is hallaná.Kocsi átvizsgálása során több ilyen apróbb szócsata is volt a tulaj meg a szerelő között, de a tulaj azt mondta, hogy ő csak azt tudja kommunikálni amit anno neki mondtak a márkaszervizben.
Utána egy másik cuccal megnézte alulról a kocsit - kamera+lámpa, azt mondta hogy régen mindig krokodil emelővel dolgozott, de ezzel a cuccal ugyanazt meg tudja nézni emelés nélkül, gyorsabban. Benézett hátul a pótkerekes rész környékére is.
Ezután beszálltunk és a szerelő vezette a kocsit. A próbaút jó volt. Visszamentünk, rákötötte a diagnosztikára az autót, 1-2 apróbb problémán kívül (mint pl egyik oldali tükörfűtés probléma, stb) nem talált mást.
Végül összegzésként azt mondta, hogy magas fordulaton észlelhető némi olajégetés, minimális egyelőre, de kezdődik egy folyamat amit majd idővel orvosolni kell. Plusz a hidrotőke illetve egy valamilyen görgőnek a hangja amit hallott. Egyébként meg a kocsi nem sérült szerkezetileg, nem is borult még fel, meg azt nyújtja amit egy 12 éves autónak nyújtania kell, meg kb minden működik rajta. Rozsdásodást nem talált.
Kettesben hagyott minket a tulajjal, hogy beszéljük meg az anyagi részét. Megállapodtunk, majd kifizettem a szerelőt, utána elköszöntünk. Utána még elmentünk a tulajjal a téli gumiszettért, és hazajöttem a kocsival.
Szóval megvettem a kocsit, aztán majd idővel foglalkozunk a motorral. Én a görgős hangot megmutatnám minél előbb szervizben, augusztusra kaptam időpontot, azt mondta hogy addig nem lesz vele gond.
Hát kb ennyi. Holnap viszem eredetvizsgára, aztán átírás, aztán meglátjuk. Németül nem értek, úgyhogy most kinyomtattam magyar használati útmutatót, meg ismerkedek még a kocsival. Amúgy baromire tetszik.
-
Dyrtyho
senior tag
válasz LuckyL #165607 üzenetére
Havertól úgy tudom, aki annak idején 13 évesen vett egy Audi Cabrioletet, hogy 15 évig ki kell futni a hitelnek, és így 2 évem van vissza fizetni azt a pár száz ezres hitelt amit felvettem rá, szóval akkor javitom az elősző bejegyzésemet 2003-ról 2005-re. Az elvárásaim az általam kinézett autó terén :
- Benzines kivitel
- Kéziváltós
- Digitális klíma
- Menetstabilizátor
- Centrálzár
- Füthető szélvédőAmiket pedig úgy kinéztem első körben, ez a lista persze nincs köbe vésve, mert ezektől függeltenül bármilyen márka - típus javaslatot elfogadok.
- Opel Corsa
- Volkswagen Golf
- Ford Fusion
- Ford Focus
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #165856 üzenetére
A piac úgy működik, hogy amire van kereslet, azt könnyen és gyorsan el tudod adni, és akár magasabb árat is szabhatsz neki. A Suzuki modellekre Magyarországon nagyobb a kereslet, mint a Dacia modellekre.
Értéktartás egyértelműen nem létezik, hisz a 8. generációs Accord-ok ára már kb. 3 éve nem akar csökkenni a használt piacon. Gondolom ez sem értéktartás, de akkor nem tudom mi...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #165868 üzenetére
Pár hete egy fórumtárs írta itt, hogy az 1.4-es boosterjet-es Scross-t az utcán azonnal meg akarták venni tőle új áron, vagy még talán drágábban is (már nem emlékszem pontosan), mivel hiánycikk a márkakereskedésben. Ez is azt mutatja, hogy amire van kereslet, az egy bizonyos szinten tudja tartani az értékét.
Tudom, hogy szerinted ebből ne általánosítsunk, mivel az nem a mi privilégiumunk, de mégis vannak ilyen helyzetek...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
válasz LuckyL #166666 üzenetére
Értem, tehát évi 20-30 eFt megspórolása miatt kockáztatja a garanciát, ami arra is vonatkozik, hogy esetleg komplett motort is cserélnek...logikusan hangzik
Simán nézheted végig, hogy mit csinálnak a szervizben üvegablakon keresztül, Kaposváron, Siófokon, Fehérváron, Veszprémben pl. biztos, mert ezekben voltam már
Nekem KIA-nál kisebb karcolásokat is lepolíroztak az autóról figyelmességből, meg pótoltak csavartakaró gumit amit el ia felejtettem mondani, meg cseréltek gariban teljes klímahűtőt.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167287 üzenetére
En vagyok az. Van veluk tapasztalatod? Ismersz olyat, aki ilyet hasznal, es elmondta, hogy problemas? Nem a rozsda resze, hanem a technika. Sok elektronika nincs benne, a motorja meg jobb, mint a mostani lancszaggato, betegagy 1.4, 1.6, 2.0 turbok.
Irtam is, 2. autonak lenne egy Ampera melle.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167301 üzenetére
Eddig csak BMW -m volt... Nincs most alternativa, regi BMW szivok mar se nem korszeruek, se nem harapnak. M3 persze jo lenne, de az draga, es csak egy elso fekszett 300k. Tudnek keriteni E92 335i -t, de betegagy mindegyik. BMW -nek nincs rendes benzinmotorja mar regota. Diesel meg vetek lenne ilyen hasznalatra, pedig a 35D az killer, 6 ev utan rossz is volt elengedni.
Nem kell premium, de furge turbost keresek, nem sok ccm -est.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167311 üzenetére
Azert az MPS -nek nem sok koze van egy mezei 6 -os Mazdahoz. 3 evig csucsultek rajta, mire kesz lett a generacio megjelenese utan. Zero egyezoseg van kozottuk a belson, alvazon, es par kaszni elemen kivul. Meg a kinezete is mas... A GTI Golf meg semmi extrat nem tud. Ott is az R az, ami domborit, es nem csak a teljesitmenyevel. De az is szintetikus, mint a mai autok nagy resze.
Az ilyen 318 borzadajok nem tartogatnak semmi vezetesi elmenyt. Meg annyi ero sincs bennuk, hogy keresztbe alljon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167314 üzenetére
Steril annyit tesz, hogy nem Te iranyitod az autod, hanem az vezet teged. Feedback nincs a kormanyrol, mert annyira tultolt, az esp es tarsai beleugatnak, elveszik. Az E46 -al ilyen gondok meg nincsenek, sot, az E92 -vel sem. De az E46 -ban az M3 -on kivul nincs rendes motor, az E90 -ben is csak a dieselek vehetoek. Azert ahhoz, hogy beinduljon az adrenalin termeles, nem eleg egy 150 loeros olajkalyha, foleg nem 4 hengerrel. A szivok pedig lustak, a 231 loerovel is teljesen erdektelen az auto, tudvan, hogy barmelyik 200 lovas 2l turbo megeszi. A bugihoz nem kell, hogy egy auto tudja a 300 -at, de azert egy minimalis elvaras e teren is van.
Az E46 -ra pedig pluszban nyugodtan raszamolhatsz 1 millat, amilyen lelakottak. A 100% -uk szenved a futomu elhasznalodastol, majd az utangyartott olcso cserealkatreszektol, amik miatt az auto regen nem ugy mozog, ahogy kell. Fekek szinten. Rozsda mar ott is van, sajnos. Es ez csak az eleje. Sajnos betegagy mind, mert idosodnek, szethajtottak, es nem voltak megfeleloen szervizelve.Nem dontottem meg el az MPS -t, csak utanjarok, mielott megnezem azokat, amiket megvennek. Nem ugrok bele semmibe, de a turbo motor es az AWD miatt elsoszamu kiszemelt. Nem 6 -os Mazdat keresek, hanem annak a sport valtozatat, aminek csak a nevenek elso ket tagja egyezik meg az eredetivel. Itt nem olyan minimalis kulonbsegek vannak, mint az S60 R, Mondeo ST220, Vectra OPC, etc es azok nem sportos valtozatai kozott. Az egy teljesen mas auto, es garantalom, hogy az E46 330i -t reggelire megeszi egy szerpentinen (is). Es jobban szorakozol, mert ebben nem jatek awd van, mint a VW fele 4motion, es tenyleg befordul mindenhol.
Don't Tread On Me
-
-
fenergie84
addikt
válasz LuckyL #167507 üzenetére
Ez egy öt éves autó volt, amiben az A-B-C oszlopon belül mérve is kiugróan nagy értékeket mértek. Annak fényezési oka vélhetően nem egy karc volt.
De nyílván amit írsz az igaz, nem is azzal van a baj, hogy egy autót kijavítottak, akár szakszerüen, hanem azzal, hogy az azt áruló nepper ezt letagadja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen