-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz DeFranco #50744 üzenetére
Hol itt a fikció?
Nem azt írta hogy újonnan vásárolt bmw , mellesleg ha újonnan vették akkor is lelehet gatyásítani bármit 2 év alatt legyen az suzuki vagy ómagasságos bmw.Aki szerint pedig bunkó volt amit csinált Kulcsosékkal az szimplán álszent. Ahhoz hogy ne tudd milyen is az a kulcs amit naponta többször használsz valóban retardáltnak kell lenni.
SavazzatokRedmi Note 7
-
hdman
őstag
válasz DeFranco #50844 üzenetére
Gyáááá, köszi a linket. Már kinéztem 1 bosch mosogatót és egy mosógépet. De nem is offolok tovább, átköltözöm a másik totyikba.
Én azt olvastam, hogy ár érték arányban az AEG és a Bosch viszi a pálmát.
A MIele-nél vannak árak rendesen, vegyen olyat akinek hat anyja van
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #50979 üzenetére
Igen, lementettem őket.
De ha meglesz, csinálok sajátokat is.
Vannak rajta karcok, népbetegségek (kilincs alatt pattogzik a festék - nem vészes).
Motor jó,nem zörög, egyenletesen jár. Kormány nem remeg, zörög, jól és közvetlenül reagál. Fékek jól adagolhatóak.
Gumi kell rá, az fix. Olaj cserélve volt 5.000km-rel ezelőtt, vezérlés 60.000 km-rel ezelőtt (számla van róla). Pótkerék van, gyári szerszámkészlet szintén.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
giigz
veterán
válasz DeFranco #51315 üzenetére
Ezt én sem értem, pedig sokan mondják, hogy motorfékkel fékeznek... Ha megyek 50-nél 4. vagy 5.-ben, akkor ha visszateszem 2-be, akkor van egy kis fékhatás, és szépen lassan lelassul az alapjáratig, de vagy nincs ennyi idő a lassulásra, vagy ha még messze van a lámpa, akkor jobb betenni üresbe, és elgurulni...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #51315 üzenetére
HI!
Te JoGatjaEg
szoval ven egy gomb a sebvalto oldalan amit meg kell nyomni es ojjankor egy csappantju elzarja a kipufogot es a befcskendezest vlamaint aszelepkkel mahinal ,asd na az a motorfekudv
neduddki
p.d. bammeg:- )))
mod: jo ok ertem Nked meg csak mencseged...
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
harry
veterán
válasz DeFranco #51315 üzenetére
Visszaváltasz, nagyobb áttétel miatt a motor nagyobb fordulatszámon fog pörögni, és mivel gázt nem adsz, az ellenállás miatt le fog lassulni a forgása (nyilván), ami így lassítja a kerekeket is. Kétezres fordulat alatt tényleg nem sokat ér (tehát pl. 50-60 körül, 5-ből 4-be), de ha pl. 40-nél szúrsz egy kettest, akkor érezhetően megfogja a kocsit, ahogy felengedem a kuplungot (nyilván nem leugrok róla). 3-ba legalább, néha 2-ba vissza szoktam tenni, és persze mellette fékezek is, de ha van hely bőven, akkor néha elég az, amit a motorfék lassít a kocsin, és csak a legvégén elég fékeznem. 1-be nagyon nem kéne beerőszakolni ilyen céllal...
Illetve erről kérdeztem korábban, hogy bár rendben, hogy a fék nem kopik, de helyette a kuplungot és váltót használom, ami így nem tudom, mennyire jó csere, bár nekem is szimpatikusabb a motorfék használata. Meg én nem 1-esben állok percekig a pirosnál, szóval addig is kímélem a kinyomócsapágyat.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
alienpapa
senior tag
válasz DeFranco #51315 üzenetére
A motorfék nem arra való, h gyorsan megállj, de a kocsi jobban lassul mintha kiraknád üresbe, vagy lenyomnád a kuplungot. Én egyáltalán nem értek az autókhoz, de olyasmire gondolok, h a guruló kerekek tekerik a motort, így lelassul az autó, mert ez lefékezi a kerekeket.
De még egyszer mondom, nulla érzékem van a kocsikhoz. Szóval lehet, hogy full hülyeséget írtam.''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
Ivan15
senior tag
válasz DeFranco #51315 üzenetére
A motorfeket hosszu es/vagy erös lejtön igen, de lampak elött, varosi fekezesekkor nem hasznalom, mert csak minden visszavaltaskor feleslegesen kopna a kupplung.
Motorfek: jelentkezik nalam kb 3000 fordulat felett. Megallni nem fog töle, csak kevesebb fekezessel tartja a sebesseget hosszabb es/illeve/vagy erösebb lejtökön/ hegyi utakon. Igy a fekbetetek kevesbe kopnak/melegszenek -mintha motorfek nelkül csak fekekkel tartanam vissza ilyen helyeken az autot.
Lampa elött/varosban fekezes: nem motorfekkel, hanem aktualis sebessegben hagyva lassitok, es ameddig lehetseges az aktualis sebessegben tartom.
Ha meg kell allni: elöször sebessegben hagyva fekezes, ameddig lehetseges, de mielött berangatna, üresbe teszem es ugy allitom meg. Igy kimelve marad a kupplung, mert nem egyesevel lesz visszakapcsolgatva, es üzemanyag megtakaritas is jelentkezik, mert a valtas elött, ameddig sebessegben volt fekezve, a fogyasztas 0. De itt nem jelentkezik a motorfek-hatas, mert ilyen esetekben ugysem kerül 3000 fordulat fölee/varosban.Remelem igy ertehtöbb
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #51369 üzenetére
HI!
Ojjan vagyok hozzad mint anja a hujje fijjahoiz, elmpodtam am parszor hozza suthalat /marha ois jo lesz, de nem Te:- )))) bocsika/ oszt gyakorlunk egy kicsit sebvaltot
udv
neduddki
p.s. a pajot is hozhatod naaaaa
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #51373 üzenetére
Teljesen jó motorféke van. Meg kell tanulni rendesen visszapakolni és rúgdosni azt a gázt fékezés közben, ha kímélni akarod a hajtásláncot.
Marhaság, hogy nem ér semmit. Métereket lehet nyerni féktávon motorfékkel. Egy 1000-es sport motoron olyan a motorfék, hogy elkapod a gázt és csap egy piszok nagyot. Ezért (sem) szabad bemászni a motor seggébe.
Egy kis video azoknak, akik inkább vizuálisak: [link]
A másik nagy előnye ennek, hogy a motor mindig normális ponton van a nyomaték görbéjén, így ha valamiért hirtelen ki kell lőni, akkor nincs gond.
szerk: Régebbi hegyezett turbós versenygépeknél pedig egyszerűen kötelező volt folyamatosan masszírozni a gázt, hogy ne essenek bele a turbó lyukba.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeFranco #51478 üzenetére
Ez nem utálat kérdése, ez így helyes! Plusz, arra is figyelnni kell h ne az eladó esmerőse legyen aki az okmányirodában intézkedik, mert engem ezzel már megszopattak egyszer. A második alfámat az elidegenítési tilalom (bírói!) átírták a nevemre, és utána nem tudtam eladni, plusz járkálhattam bíróságra hogy akkor ezt így most hogy?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
FerNandor
őstag
válasz DeFranco #51573 üzenetére
köszi. semmi különöset, müszerfalra, meg müanyagokra azt az aldis cuccot, amit kérdeztél is. caramba cockpit pflege. de most pl csak száraz ronggyal töröltem át, mert annyira forró volt a müszerfal, hogy tojást lehetett volna rajta sütni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #51573 üzenetére
"és ne visítson úgy a motor mint a vágási malac"
Némelyik embernek már a 3k fordulat is "jajúristenhovakínzodszegényautót" kategória, szóval nem tudom itt milyen fordulatról beszélsz
Nem, nem lesz értékelhető motorféked 2k-nál... mivel viszonylag nem nagyon lehet itt "elrontani" semmit, nem nagyon értem a problémádat, mit nem értesz -
amargo
addikt
válasz DeFranco #51592 üzenetére
"Szóval érted... konkrét számok, határok, intervallumok, lépésről-lépésre howto... ez kell a parasztnak."
Ahogy párom anyukája meséli főzésnél, amikor kérdezzük, mennyi sőt rakjunk bele, a válasz egyszerű "érzéssel".
Próbáld ki, de ne rakd egyből kettőbe, mert kifejelsz az ablakon, sőt oda én csak csorgáshoz szoktam rakni.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #51592 üzenetére
Motorfék üzemben nyugodtan pöröghet 5000 fölött is a motor. Semmi baja nem lesz, csak hangos, de nagyobb fékhatást kapsz. 2500 alatt már szinte semmi sincsen.
Mondok egy példát:
Nekem vannak olyan lejtős utak, ahol tudom, hogy 3-asban pont 60-al fogok lecsorogni és a fék érintése nélkül be tudom venni a kanyart. Nyilván a motor ilyenkor 2000-ről szépen felkúszik 4-5000-ig, de gond egy szál se. A következő kanyar előtt, mivel tudom, hogy élesebb nyomok egy kis féket, majd gázfröccs és kettő. Itt továbbra is 3-4000 körül lesz a fordulat, de visszalassulok a 30-40-es tartományba, majd mivel nyomaték maximum környékén jár a motor, egyből ki tudok lőni. Az ereszkedés alatt a fék szinte semmit nem kopott, a motor pedig minimálisat fogyasztott a gázfröccs alatt.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz DeFranco #51654 üzenetére
Na várnom kellett fél órát a kórháznál, szóval gondoltam megyek egy kört. Most mászik fel youtube-ra (3GB ). Visszanézve nem tudom mennyire lesz jó a dolog. Leengedtem az ablakot (egy sör lesz, hogy ennyit mentem klíma nélkül ), így talán jobban lehet hallani hála a "sport" kipufogónak.
Legalább kétszer lesz benne, amikor túlnyomom a gázt visszapakolásnál. Sajnos papucsban voltam és be-be akad ilyenkor. Ettől függetlenül van 2-3 olyan helyzet ahol jól lehet látni/hallani lejtőn is, hogy üzemi fék nélkül megyek.
Amint felért dobom a linket.
Az apró sötét narancssárga lámpákat és az objektív határán autózást most nem kell nézni.
(#51702) kornelka: Kiss Béla vagyok Balmazújvárosból. A rendszámom ABC-123.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
válasz DeFranco #51716 üzenetére
Hát figyelj. Ott a videó elején jobb oldalt piros van zöld nyíllal. Na most ez akkor azt jelenti, hogy mehetek egyenesen...Miért, hova mennék még? Jobbra korlát van, balra meg eleve nem kanyarodunk külsőből, ráadásul kötelező haladási irány is van az aszfalton. Akkor minek oda piros?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DeFranco #51775 üzenetére
arról fogalmam nem volt, hogy most vette az autót de téli gumival közlekedni budapest és miskolc között mondjuk 50-60 fokos aszfalton szerintem nem egy életbiztosítás, de közöm aztán nincs hozzá, úgyse tudok mit kezdeni azzal, hogy felelőtlen autósok tömegével kell megosztani mo. útjait.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz DeFranco #52083 üzenetére
Csak nem a rend embere vagy?
Egyébként ismerős a story sajnos, a Corollám hátát nyomták be egy parkolóban, nem hagyott senki cetlit.
Még nem volt saját autóm, amikor Fater Mazdájával véletlenül lekoccoltam egy parkolóban egy öreg Ladát. Meglepődött a tulaj, hogy megvártam és megegyeztünk néhány karvalyorrú Mátyásban. A Mazdán mondjuk nem is nagyon esett kár, ez jól mutatja az ütközés erejét.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
zolikaDB
veterán
válasz DeFranco #52246 üzenetére
A németek is szorgalmasak, meg precízek, blabla......................... Sírnátok, ha látnátok, mi megy egy-két műhelyben idekint..... Ha nem lenne jónéhány szakképzett vendégmunkás (nem a török mindenesre gondolok), akit a pénz hajtott ki, érdekesen festenének, így a világháború után pár évtizeddel.
-
máyköl
veterán
válasz DeFranco #52243 üzenetére
Ez nem igaz.
A józsefvárosi piactól 2 percre a stadionok felé van egy nagy paneltelep, ott lakik mindegyik.
Tapasztalat, egy kis időt én is laktam ott.3-4 milliós 45nm2 -es házba beköltöznek, majd reggel beszállnak a 25 milliós Ml mercijükbe, vagy az X6 -osukba, de sokuknak az új A8 -as tetszett meg.
Aki érti az analógiát az jelentkezzen.
-
zolikaDB
veterán
válasz DeFranco #52250 üzenetére
Na látod, pont ez az...
Komolyan mondom, nem hiszem el... Dolgoznak a fiatalok, szó se róla. De ne b.ssza már meg. Vkinek meg kell termelni annak az árát, h egy 2x éves fiatal srác, aki esztergán dolgozik (jelzem, egy marékban elfér-méretű, mennyiségű, értékű cuccokat gyárt) Golf 6 GTI-vel jár.
Mentalitás? A műhely kb 100-150 nm alapterületű, 10 géppel és járulékaival, büdös, olajgőzös, mint a dög, a magyar munkavédelmisek szarrá keresnék magukat a szabálytalanságokon (ugye-ugye, precizitás...). A srácok meg a retkes, olajsáros ruhában bevágódnak az új/szép autóba és go home. És ez nem az első hely, ahol ezt látom. Megoldatják izomból. -> adott darab megy x percet, kollega megcsinált vagy 100-at egy műszakban, maradt 40. A géprakós német 38-at hagyott a magyarnak, kvázi az ő műszakjában állt a gép. Engem 8 órát vártak azzal, h a német által megírt programot még egyszer ráengedjem a darabra, mert nem vitte a méretet.
Akkor miről beszélünk?MÁSIK, ON TOPIC: Audi A2 1.4 PDTDI motorral hogy szuperál?
-
válasz DeFranco #52284 üzenetére
Nyugi: tankot le , ganyét ki oszt mán minden jó is lesz. Én 3-4 évente egyszer leszedettem takaríni eddig a kisebb kocsit tankját. Lujzi volt a kivétel. De Ő is meg Gazsi is csak vépóvert kap, remélve h nem lesz benne sok xar.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeFranco #52287 üzenetére
Viszont a szűrű részlegesen ki tud dugulni. Próbáld megnézni hogy ha rendesen forgatod a motrot akkor fullad-é? Mondjuk 4k+.
Soha nem fogom elfeledni h az alfám tankjából konkrétan 2 maréknál több nagyon finom homok gyött ki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #52299 üzenetére
Szerintem szoftveres gond lesz, vagy folytószelep. Elvinném másik szakihoz is, ez olyan mint az orvoslás. Mert egy orvos azt mondja beteg vagy nem biztos, hogy tényleg...
mod:
Dr.Zoo: Azt bírná a pocim azt tuti.
Bitpork: Ok, már csak egy olajmező kell hozzá és go.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen