Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    Én akkor cserélnék első sorban ha az autó nem felel meg az elvárásaimnak (ide mindenki tegye be, hogy ez egy működő klíma vagy éppen a kevés LE vagy valami technikai újítás) és nem bízok meg benne annyira, hogy el merjek vele indulni hosszabb utakra is bármikor.

    A ráköltött összeg pedig sok mindentől függ nekem, egy olcsóbb autónál elég hamar GTK-ra lehet futni, de ha annyi kell hozzá, hogy a fentebb írt elvárást teljesítse kifizetném rá.

    Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

  • Ace Ventura

    addikt

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    Rég meghúztam, de valahogy inkább költök rá, mert ha vennék egy újabbat kezdhetném előlről.
    A 2007-es Fusion 2016-ban került hozzám első tulajtól 137000 km-el 970000 Ft-ért. 2022.12 hóig semmit nem költöttem rá, csak az olaj, és szűrőcseréket. Aztán átléptem a bűvös 200000 Km-t, és minden előjött.
    1.5 éve a lista a javításokról, kiadásokról anyag+munkadíjak.
    Komplett kuplung, és egy jobb első lengőkar csere + futómű beállítás 232000 Ft
    2023 május vezérlés csere 132000 Ft
    2023 október kipuffogó dob, féktárcsa+betétek+2 hátsó lengéscsillapító csere 170000 Ft
    Múlt hónapban fékfolyadék, váltóolaj csere, szelepfedél tömítés, és gyertya csere, hátsó dobfékek felújítása 130000 Ft.
    Klímatöltés 20000 Ft
    Minden alkalommal megfordult a fejemben, hogy el kéne adni, de most már 650000 Ft-omban van, de most olyan, hogy egy pár tízezer km-t el kéne mennie hibamentesen. Ha eladnám kb 8-900K-t érne, többet nem hiszem, hogy kapnék így 260000 km-el az autóban, hiába patent.
    Karosszéria is szép, megvigyáztott, nem lelakott az autó, teljesen rozsdamentes.
    Ettől függetlenül szeretem a kocsit, és tisztában vagyok vele, hogy ennyi km után ezek minden autónál előjönnek.

    [ Szerkesztve ]

    Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    Teljes mértékben tudok szabonagyur hsz-ével rezonálni, csak egy saját példával egészíteném ki.

    Van egy WagonR-ünk, újonnan vettük 2004-ben, és most, 20 év után merült fel az eladása. Jó, az első 10 év svájci frank alapú lízinggel telt, addig nyilván nem akartunk megválni tőle. :D Pontosabban apum továbbra sem akarja elengedni, csak én és anyum látjuk úgy, hogy itt lenne az idő. Úgy alakult, hogy lett egy 4. autó is a flottában, ezzel 1 feleslegessé vált, és hát akárhogy is nézzük, mindig az a gondolatmenetek vége, hogy a Suzuki az. A klíma hiánya manapság már eléggé fájó, emellett szükség volna egy váltófelújításra és kuplungcserére, ami alsóhangon 200-250k Ft, de még lehetne féket is cserélni, új gumikat venni, miegymás, az autó meg ér jóindulattal kb. 600-at. Persze a másik 3-ra is lehetne/kellene százezreket költeni (és fogunk is), de a használati értékük, avagy az általuk nyújtott komfort és biztonsági szint is jóval magasabb a WagonR-énél, egyszerűen elértünk oda, hogy már nem éri meg tovább fenntartani...

    ...viszont apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • gg72

    veterán

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    Hát én így 3 hónap után, mert úgy érzem, hogy hiába csináltattam meg egy csomó dolgot rajta (1millió volt és eddig ráment 400ezer), még maradt számtalan olyan apróbb dolog (autórádió nem jól veszi a jelet, recseg 2 hátsó hangszóró, a távirányító csak közelről érzékel, beázik a két hátsó ajtó, 2 ajtóhatároló is cserés, ráférne egy alapos poilírozás, stb) , ami zavar és az az érzésem, hogy sosem lesz vége... Gondoltam inkább eladom és veszek egy olyat olcsóbban, amit előtte átnézetek és eleve több bizadalmam van felé... Nagyon gyorsan beleugrottam ebbe a vásárlásba, nagyon rossz érzésem van a kocsival kapcsolatban, olyan ez, mint amikor már nem bízol meg a társadban, minek tovább gyűrni a dolgokat? :)

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    Amíg meg nem unom az autót. Ha költeni kell rá, az ilyen szempontból nem zavar, mert tisztában vagyok azzal, hogy egy autóra költeni kell.

    #222022kisza25: Téli gumi power. :P

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

  • f4lcon

    őstag

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    ha a feleségem harmadjára is meghúzza a kocsi valamelyik oldalát, akkor csere :D
    kettő még lehet véletlen, a harmadik már azt jelenti, hogy túl nagy az autó

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

  • TrollBalint

    addikt

    válasz Bdanyy #222015 üzenetére

    Én nem szeretem így nézni, hogy az "árához képest mennyi a javítás költsége", mert ha 1M Ft a javítás, akkor az nekem akkor is 1M-be fáj, ha 2M-t ér az autó, meg akkor is, ha 8M-t. És az én anyagi helyzetem pont ugyanannyira terheli meg. Viszont, ha ez az 1M javítás 5 év után jön elő, az más, mintha 2 év után. Ugyanígy, ha szeretem az autót és már bizonyított; évekig hűen szolgált és nem hagyott cserben, akkor sokkal könnyebben kifizetem.
    Volt autónk, kb. a vásárlási értékének a harmadát (igaz 4-5 évvel később) kifizettük javításra, mert szerettük. Következő autónál a vásárlási értékének a szűk harmadát kellett 2 év alatt kifizetni, úgy hogy az ment is a háztól. (Most hogy költségmentes, mert mindent megjavíttatunk rajta, mert tudjuk, hogy forgassuk a pénzt :DD :)) )
    Röviden, én aszerint döntenék, hogy mennyire szeretem az autót, meg mióta van nálam és az idő alatt mennyire volt megbízható, bár ez összefügg erősen a "szeretem"-mel :)

    https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

Új hozzászólás Aktív témák