-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
válasz #27813376 #43631 üzenetére
ennyire ne imadj minket,
van ben igazsag de sosem altalanosits, sztem ha vki a hova tartozas alapjan itell meg vkit az eleg elveszett ember.bitpork: egy kezmozdulattal tekerek a volumen es mar nincsenek is hangok zorejek
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
#10726912
törölt tag
válasz #27813376 #43625 üzenetére
Tökéletes és szükséges a zéro tolerancia rendszere. Annyi ostoba vezető van az utakon, hogy ha egy sört meginna mindenki (egyet, nem kettőt, tizet), beszélne még pár szót és az össze tákolt, szervizeletlen kocsijával elindulna bárhová...tökéletes káosz lenne. Bár lehet, hogy meg kéne engedni öt sört egy évig, addig a portáról sem mozdulnék ki, természetes szelektálódás lezajlana ennyi idő alatt
-
qdak
addikt
válasz #27813376 #43642 üzenetére
ez oke, lehet en ertettem felre, csak ne ugy mond h az osszes semmirekello
mod: ja hat vannak ilyenek, nem szeretem az ilyent, persze van oka ra nem kell reszletezni, de ugy vagyok vele mindenki erdemel 1 eselyt h kideruljon mien ember, utanna mar lehet rolla velemenyt mondani.
na inkabb kocsikazzunk:
egyre tobb jot olvasok a superb @2002 tol rol
itt velemenyek?[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz #27813376 #43654 üzenetére
nagyobb diesel kinalatukban?
bar 1. autosnak eleg lehet ez is (szomszednak nezegetek)
o mondjuk IS200 at nezett, arrol se olvastam annyira rosszat, de ugy neztem mostansag a best buy a honda jazz + superb(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
őstag
válasz #27813376 #52476 üzenetére
akkor amit leírtam az eredeti kérdésben biztosan szabálytalan ugye?
ha már felhoztad ezt a témát
az szabályos hogy valaki egy 2 tonna körüli terepjáróval húz egy utánfutót amin van egy 1,7-1,8 tonnás autó?
ehhez mivel meghaladja a 3,5 tonnát a teljes szerelvény nem kellene tachograf?
vagy pedig kevesebb súlyra van hitelesítve az utánfutó?
de akkor közúti ellenőrzésnél hogy nem buknak le
ezt magyarázd már el légyszives, ha te tudod a pontos szabályt
üdvcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
runner 125
nagyúr
válasz #27813376 #57103 üzenetére
Szép autó, ebből nem látom egyértelműen, de szerintem a klasszik 4 ajtós szedán mérföldekkel szebb, mint a fél puttonyos 5 ajtós.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jozefgucci1
addikt
válasz #27813376 #57103 üzenetére
Nagyon szep nekem is nagyon tetszik csak felek a dieseltöl mert mär egy 3-4 eves gepben van szepen kilometer . Lehet akkor benzines lesz es Avensis arrol jokat irnak . Valaki a fogyasztäsrol tud valamit ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #27813376 #57210 üzenetére
Tejóég. Akkor az igazi autópályázós verda volt.
hdman: Az nem sérült. Egy féltető alatt állt de a vihar beverte oda is. Csak ott sérült ahol a képen is látszik a jobb eleje, meg a tető.
aphra2: Nem egyezik a rétegvastagság. Mikor a mérőt szóbahoztuk (még elő se vettük) egyből mondta, hogy mi volt. Mutatta a képeket tehát csak az elején próbálta eltitkolni.
bitpork: Meglesz, csak legyen már nálam. Ma megy a lámpáshoz, ha minden kerek holnap már a vizsgasoron lesz, +1-2 nap az okmányirodás intzés (regadó becsengetés, új formaglmi stb).
Remélem, hogy pénteken már elhozhatom.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
válasz #27813376 #58638 üzenetére
Mit miért?
Ha ugyanaz a motor lenne, akkor pl. egyezne a furat-löket, vagy a köbcenti, de nagyon nem egyezik. A TDCI és a HDI egyezik, de a VW-féle CR TDI adatai mások. Ezt Te is könnyen ellenőrizheted, keress elő pár katalógust.
Tök más a vezérlés, a vízpumpa, stb. Igazából semmi egyezést nem találtam a két konstrukció közt.Légyszi mondj egy párat
rip and tear, until it is done
-
dabadab
titán
válasz #27813376 #58646 üzenetére
"Amúgy amit említettél, közel sem mind egyforma még konszernen belül sem:
1.6 HDi 75,0/83,3
1.6 TDCi 76,0/76,5"Khm, nem tunt fel, hogy ez igy nem azonos terfogatot ad ki? Az "1.6 TDCi" adatai 1388 cm3-t adnak ki, az egyaltalan nem stimmel, meg az 1.6 HDi sem, de ott csak eliras lehet, hogy 88,3 helyett 83,3 van. A valosagban az 1.6 HDi meg az 1.6 TDCi (es a Mazda 1.6 CD) adatai megegyeznek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
runner 125
nagyúr
válasz #27813376 #60889 üzenetére
Volvo forumon nem panaszkodnak felőle, max az automata váltó lehet az autó gócpontja.
A 2.5D viszont tudomásom szerint Audi féle diesel. A saját fejlesztésű 5 hengeres 2.4 D5-ben én jobban bíztam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz #27813376 #71362 üzenetére
nem az, hogy bent feletjik, hanem ugy valtanak savot, hogy a tukorbe sem neznek
es ha pont akkor ersz a hatulja vonalaba, nem tudod elkerulni az utkozest
aztan utana mindenki mas a hunyo, csak nem o, aki valojaban az egeszet okozta a figyelmetlen vezetessel, mert jajdeosszetort, meg jajdemegserult, meg jajmeghaltnekem is volt par honapja majdnem egy ilyen, ugy kerultem el, hogy berantottam az autot az o helyere meg majdnem bementem miatta igy is a kamion ala, ami mogul kijott elozni
amikor X alakban savot valtottunk o jobbrol balra en meg balrol jobbra, hogy ne utkozzek bele sem volt szerintem centiknel tobb, meg amikor fekeztem, hogy tgk alafutas gatloja ne tegyen optikai tuningot a kocsi elejere akkor is mar vartam a koppanastes b+, nem jott mogottem senki 2-300m-n at, meg boven raert volna sokkal elobb is savot valtani elottem, es nem akkor, amikor a hatulja vonalatol vagyok kb 2-3m-re 135-140-l mikozben o savot valt 85-l (a potkocsis teherauto ~80-l ment)
aztan megelozom en is a tgk szerelvenyt, a papika meg mamika ul a 1.2HTP Fóbia-ban, a papika csak szogmereven nez elore ket kezzel kapaszkodva a kormanyba, gondoltam hatha int, hogy ja ize bocsi ezt beneztem, de semmies utana ugyanezek azok, akik azzal magyarazkodnak, ha van is vmi tortenes, hogy de neki 40 eve van jogsija es nem volt egy koccanasa sem
igen, azert merrt amugy 99%-ban nulla forgalmi utcakban meg helyben vezet,a hol kesz csoda lennevan egy rokonom az detto ez
az a1.7 szivo D F Astra Caravan-l nekiallt elozni 4 szemellyel egy potos tgk-t mar szembol huzodtak le meg fezettt melettunk a elozendo jarmu, mert o 5.bol nekiall kigyorsitani az elozeshez
azthittem egy utessel beverem utana fejet
es utana neki ne mondjam mar meg, o 30 eve vezet, meg befertunk, nem?[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz #27813376 #71350 üzenetére
HI!
ez a huklkamso fektarcsak erosebb skodkodaal nem toled halom eloszor
usv
neduddki
mod: runner 125: azert ha nem lennel ennyore fiatal akkor tudnad, hogy van ott mas is AG-n kivul, pl a ws plat muanyagapoloja is kivalo termek
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27813376 #71392 üzenetére
Mondom, nincs lehetősége bekormolódni (legalább is jelenlegi tudásom szerint) 97%-ban országúton vagy pályán van használva. Állásában meg ennyire nem pállik be, hogy 300 kilométer múlva bújjon elő még 20-30 ló. Igaz meg-meg tapostam az M3-on hogy ne felejtsük el merre is van a 140 lejtőn felfelé, de amúgy sem ragad be 2000 rpm alá a mutató, meg szeretem néha megnézni, hogy hármasban hol a vége...
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz #27813376 #71503 üzenetére
..és az sem utolsó szempont, h az acélfelnis téligumiszettet évekig nem kell húzatgatni, akár otthon kicserélhető.
Egy szép gyári dísztárcsa szerintem jól tud mutatni akár a lemezfelnin is, nemrégiben találtam aprod-on 4 gyári 16-ost 8k-ért
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
-
-
neduddki
nagyúr
válasz #27813376 #72878 üzenetére
HI!
az hogy meditarrranumban igy van azzal egyertek, de en ezt romaniabansoiha nem ereztem, az is iaz utoljar a 8-10 eve jartam arra
ill. az akamonoss mentelaita /sajat szajukbol hallotam,/ hogy a kozlekdok nagy resze ugyis kiseb jobb fekkel, hamg balesetv van akkor ugyis a masik huzza a rovdebbetudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz #27813376 #72880 üzenetére
4-esen a roman kamion belteruleten 65-el letol?
az is kulturalt gondolom
ott, ahol minden nap mernek... kedveert nem fogok 30k-t fizetni, ha nekem jon akkor se.
de szemelygepkocsival se jobbak, orszagut 150-160... bent ultem, nem tipp, neztem a km orat.
nekem ennyi a velemenye. roluk -
-
raczger
őstag
válasz #27813376 #72878 üzenetére
Egyszer jártam még csak ott, de végig halálfélelmem volt (nem én vezettem). Például egy kedves kamionos majdnem felkent a kőfalra amikor előztük őt, mert épp elkezdett telefonálni és már át is jött a felezővonalon. Ez csak egy a sok közül. Mennek mint a barom, sok balesetet is láttunk.
Ja és nem azért mennek olyan gyorsan mert tükörsima náluk az aszfalt. Ez csak néhány éve van így, szóval nem ezt szokták meg, hanem a kritikán aluli kátyús utakat, ahol nyugati ember max 20km/h-val merne menni.
A román sofőrök kedvenc hobbija, hogy beláthatatlan domb előtt kezd el kamiont előzni. Aztán vagy jönnek szemből vagy nem, az nem számít...
Egyedül a Gyergyói-medencében volt elfogadható a közlekedési morál, talán azért, mert többségében magyar lakta vidék az.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27813376 #72878 üzenetére
Az ilyen tapasztalatok mögött általában az szokott állni, hogy az adott országban minden bokorban mérnek és/vagy belezéssel felér a büntetés, ha sáros vagy valamiben és/vagy olyan drákói szigort vezettek be, amit nem igazán éri meg megszegni és/vagy nem csak a büntetési tételek magasak, hanem a lebukás veszélye is igen nagy.
Az ilyen törekvéseket amúgy onnan lehet megismerni hogy az autóstársadalom 90%-a elkezd veszettül ordítani, hogy amíg nem lépett a torkára a karhatalom az utolsó rablógyilkosnak, csalónak, politikusnak, kistestű rágcsálónak, addig márpedig őt állampolgári jog békén hagyni.
Ellenben ha ezt sikerül konzekvensen fenn is tartani egy ideig, akkor viszonylag gyorsan igen szabálykövetővé és előzékennyé válik mindenki. Persze csak addig amíg a saját portáján jár, aztán amikor átlépi az országhatárt egy lazább szabályokkal rendelkező országba (vagy ahol nincs adminisztrációs kapcsolat a két ország között, amin utolérhetné a büntetés) akkor jellemzően megvadul és kiéli az otthon szerzett frusztrációt, például jobbról előz 160-nal, meg minél kisebb autókat büntet 30 tonnás vasak közé szorítva, meg elfelejt megállni ha a buszmegálló letarolása után a járműve még mozgásképes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest