-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89491 üzenetére
Ez a büdzsé fér most bele. A benzin lassan 700 ft fölé kúszik, szóval ábszolút marginális maradna, de úgy érzem, hogy kell valami, egészen pici.
-
Horvi
őstag
válasz Zoli bácsi #89569 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget, nem vettem piszkálásnak
Direkt rákerestem a robogóra és megörültem, hogy kidobta ezt a topicot, de úgy látszik akkor a nagyrobogós mellett elsiklottam.
Ezeket mindenképpen felvesszük a listára. Első tippem nekem is a burgman volt. Amúgy kb 1 millió lenne rászánva így ebből gondolom csak használtra futná.Neked is köszönöm NYPD. Megnézzük az említett Kymco-t is.
Hello darkness, my old friend...
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89601 üzenetére
Hát, erre való, nem igaz?
Csípem a Winklert, csak kicsit mindig olyan, mintha szalonspicces lenne. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89608 üzenetére
Hát, inkább annyi a szitu, hogy alacsony büdzséből szeretném megúszni ezt az egészet.
Most a bicajba kb. 1,5 hónap alatt ugyanúgy 1000km-t beletekertem, így tényleg ábszolút hobbinak maradna a bármilyen motor.
Ehhez képest viszont nem akarok 1+ milliót elkölteni, mert 1 fenékkel még mindig 1 lovat lehet megülni. De már csak papagájként magamat ismétlem sajnos és nem vagyok előrébb. (Amíg belátható időn belül összegyűlik valami kézzel fogható pénz, amiből lehetne kertesházra cserélni ezt a panel lakást, addig nincs jobb ötletem sajnos)De egyébként pont ma hívtak fel (hideghívással) a Gyulaitól, hogy a múltkor még érdekelt a k-light és hogy azóta változott-e valamit az álláspontom. Az az ügyintéző meg időközben elment a cégtől, akinél a superlight-ot vettem. :-D Nem értek össze a szálak.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89612 üzenetére
Nekem nem volt bajom a superlight-tal sem. Csak, amiről beszéltünk is, hogy kellett hozzá a végső átalakítás, hogy az EURO 5 is elég fürge legyen és ne olyan, mint egy kis 50-es, 2 ütemű.
Meg a derekamat csesztette az előredőlt üléspóz.@Zolibácsi: igaz-igaz, de ha mindig eltolom ezeket a fél-1 milliókat motorra, akkor sosem fog semmi összegyűlni. ;-D Persze igaz, hogy 1 jót kell megvenni és azt fenntartani, de így is elment minden zsetonom a hónap végére.
Az tuti, hogyha mindig valami pénz-égető hobbira nyomom el a pénzt, akkor ezeknek a hosszabb távú terveknek lőttek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89614 üzenetére
Nem. Karakteres, van egy kellemes kiállása, de nem tartom szépnek.
Azt ne felejtsd el, hogy az autónak hiába nagyobb a súlya, a talajjal érintkező gumi felülete is nagyobb, a tehetetlensége is, stb. Dolgozik ott is az ABS a nedves füvön, csak másként éled meg, mint egy olyan járművön, ami el tud borulni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szimi57
őstag
válasz Zoli bácsi #89614 üzenetére
A szép itt kezdődik:
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #89614 üzenetére
"Más világ, mint a robogó.."
Ezzel maximálisan egyetértek. Én robogót csat ritka alkalmakkor használok, de csak akkor, ha nagyon muszáj. Motoron nőttem fel, nekem csak az az igazi. Aki megérzi ezt az érzést, többé nem vágyik robogóra. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89629 üzenetére
Magas nyomásúval a legegyszerűbb, csak utána kenni kell a láncot.
Féktisztítós vattapamacs küllőnként, de az meg elég haladatlan.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #89632 üzenetére
Vagy túl hígat használsz. Motul race-t használok 10+ éve. Vékonyan felhordva is tartós, nem fröcsög.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89632 üzenetére
Mindig úgy csináltam, hogy a lánc stiftjétől indulva körbeforgattam lassan a kereket, vékonyan megfújtam és után a lánc külső részét ronggyal szárazra töröltem. (Elég csak a belső felére fújni)
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89632 üzenetére
Emlékszem, a robogót volt, hogy fogkefével suvickoktam törökülésben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szimi57
őstag
válasz Zoli bácsi #89642 üzenetére
Mikor hozzám került 1:40-esre kevertem. + ment a szivattyú. Nem volt látható füst, gyertyán sem lehetett észre venni, hogy sok az olaj. A szivattyú megfelelően működik. Nyilván ez a minőségi olajnak köszönhető. Sőt megkockáztatom, hogy az 1:50-es keverék helyett az 1:80-assal nem lesz semmi baja a motornak. Raktam be egy hőmérőt a henger bordák közé. Annak sem sok értelme van, ez is csak megnyugtatás mint a plusz keverék olajozás. A különolajozás a jelenlegi formájában egy vicc.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89651 üzenetére
Ja, megszokni sikerült huszon év alatt, csak most valami másra vágyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89658 üzenetére
1.5-ös benzines Ignissel mentem GPS szerint 170-et Németországban, lejtőn.
Fojtás lehet üzletpolitika is, az adott modellt a gyártó a saját palettáján belül hova pozícionálja. Vagy a mérnökök úgy számolták ki, hogy adott max fordulatszámon tartós/biztonságos a technika, korlátozás nélkül meg a fene se tudja, mit bír.
Mint az autóknál: ugyanabból a blokkból többféle teljesítményszint is elérhető. Pl az VAG 1.9 PDTDI 90-136 LE gyárilag, de teszel rá nagyobb turbót, chippeled, kijön abból 250 paci is és ha nem binárisan kezeled, akkor azért szét se akar hullani azonnal.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #89660 üzenetére
Én már 6 éve ledes világítással közlekedek. Az mind igaz, amit írnak róla hogy nappal is jobban látható, mert erős, fehér a fénye. A 15W-os előírás csak a hagyományos izzóra igaz. Led esetében sokkal kevesebb is elég. Az én motoromon 2x6W-os ledes fényforrás van, ami 800 Lumen-t tud, míg a 35/35W-os halogén csupán 650 Lument.
SMKP-re a felszerelése engedélyezett. -
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #89658 üzenetére
Ha megszokom engem nem zavar ha csak, inkább a fogyasztás ami felhergel, hogy 2L/100Km, persze csalva az óra szerint a valóságban pedig 2,5-3L. Majd megevszi az ember, elviszi szerelőhöz, hogy legyen valami ereje és már 4L/100Km valósan és nem a csaló óra szerint
Ezt pedig csak az tudja akinek lóg a telefon a kormányon, és nagy távokat is megy, amúgy... simán lá lehet hazudni lebukás nélkül.LED: Vannak már elég jó fényforrások, polcról, Osram Tungsram a kínait még mindig messziről kerülni kell. pl a neve nincs vagy a C6...
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89660 üzenetére
Imádom ezeket az elektronyos ketyeréket... kár, hogy ehhez a 45 km/h korlátozáshoz ragaszkodnak!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89660 üzenetére
Szerintem segédmotornál szabályos.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89666 üzenetére
Ja, úgy értem, ami nem 2+ millió, hanem mondjuk 500.000 és 1M között lenne, normális hatótávval. :-D
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #89668 üzenetére
Mentem volna arra, Nick volt tervben Belednek, de a nagy szél miatt inkább nem indultam el. Még valamikor talizhatnánk ősszel. Ha esetleg mennél pecázni a szokott helyre, akkor szólj, és lenézek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89704 üzenetére
Bicajos boltban lehet kapni "bandázst", versenybringa kormányhoz, azzal tekerd be a kormányt alatta, az elég vastag.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89737 üzenetére
Az a baj, hogy nem akaródzik már 7-8 kilót megint elkölteni motorra. ;-D
Lázadok még magam ellen is. Mostanában nagyon sokat használom a bicajt..
De persze, mikor látok egy jó hírdetést, megdobban a szívem, vagy hazafele egy finom 250-est.
-
setup
tag
válasz Zoli bácsi #89759 üzenetére
Szerintem egy kormánynak nem moralizálni kell most, hogy mi a reális, hanem a piachoz kell alkalmazkodnia, mert nincs más választása. Itt kell, ezen a földrajzi helyen kell éljen az ember, akkor itt kell olyan környezetet teremtsen az állam, ami élhető. Ég szerelmére semmi más dolga nincs, csak ez. Az állam azért létezik, hogy az ideális „működési környezetét” megteremtse annak, amit úgy hívunk élet. Ha a piac a nagy EU-s országokat jelenti (vásárlóerő) márpedig őket jelenti és a piacon egy „B” jogsis felnőtt vezethet 125-ös motort és azzal jár munkába, akkor nem lesz a piacon 50-es, amit „B” jogsis felnőtteknek szánnak munkába járni, mert a gyártás piacra gyárt és nem magyar hülye bürokraták vágyálmaira. Nincs olyan, hogy a piac és mi, mert csak egyetlen EU-s piac van és mi az egyetlen EU-s járműpiac szemétlerakata vagyunk, nem egy másik bolygó egy külön univerzumban, ahová a sötét gyökér kormányom barmai képzelik magukat. Tudomásul kell venni, hogy megváltozott a piac és már az összes új kismotor négyütemű, amiből nagyobb lökettérfogatú kell a felnőtteknek munkába járni és ha a nagy országok emiatt már meg is változtatták a működési szabályokat, akkor a magyar kormánynak alkalmazkodnia kell, mert nincs más választása. Nem teszi. Helyette hülyéket ültet a nyakamra, akik fenntartanak egy olyan szabályrendszert, ami zombeit már rávette arra, hogy egy rollerrel kockáztassa az életét télen, reggel a munkába menet, amikor minden autós leesett vérnyomással, álmosan ül a túlfűtött autóban és engem is ebbe az irányba kényszerít 20 év balesetmentes motorozás után. Szerintem ilyenkor az egyszerű embernek is dolga felismerni, hogy aki hülyének látszik és hülye szabályokat tart hatályban az tényleg hülye is és elzavarja a hülyéket a francba. Ezzel most nem polpropagandát nyomok, mert nekem aztán teljesen mindegy melyik majom ül a bársonyszékben. Én a hülyeséget nem állom és aki olyan környezetet teremt, amiben én csak egy 45-re korlátozott 4T motort tudok újonnan vásárolni felnőtt fejjel a munkába járáshoz az vitán felül egy hülye, mert 20 éve motorozom és van B jogsim. 45-tel meg nem lehet motorozni a magyar forgalomban. Használhatatlan a gyakorlatban a megvásárolható termék, azaz élhetetlen a környezet, amit a szabályozásával az állam teremtett. Senki más. Csak a kormány tehet róla, ha mást nem lehet kapni, mert a gyártás köszöni jól van, a piac köszöni jól van, a termékek elérhetőek, de nem vezethetem, mert egy barom ül a nyakamon, aki megtiltja nekem csak azért, mert magyarnak születtem és nem olasznak. Ez a helyzet. Mi a francnak menjek 20 év robogózás után B jogsi birtokában 10 kört egy PCX-el ami ugyanaz a kis sz@r, mint a JOG-om csak, hogy aztán megvehessem azt az új járművet, amit a piacon eleve nekem gyártanak? Mi értelme van ennek? Pláne mi a francnak fizessek ezért 120 ezer forintot? Normálisak ezek? Be kell látni. A kormány itt nem hülyének látszik, hanem tényleg hülye is. Nem a gyártás a hülye, ami betör egy ostoba állam teremtette piaci résbe. Nem azért megy nyolcvannal egy 50-es motornál olcsóbban kapható roller, mert azzal jobb közlekedni nyolcvannal, mint egy kismotorral. Csak azért közlekednek az emberek ilyen rollerrel, mert azzal lehet és ezek a teljesen hülyék megtiltják nekik, hogy 4T kismotorral közlekedjenek csak, mert az nagyobb lökettérfogatú 50ccm-nél. A logikus kérdés: éééés akkor mi van ha lakosságarányosan ezt lassan egész Európa lesz@rja és csak mi vagyunk megáldva ezekkel a barmokkal, akik még mindig el akarnak kérni 120 rongyot. Ha B-vel „csak” 120 rongyot kell fizetnem az nem könnyítés olyan piacon ahol a gyártás olyan embereknek gyárt, akik B-vel alapból vezethetnek 125-ig, hanem egy marhaság, hiszen lesz elég vevő a magyar nélkül is, ergo nálunk minden 125-ös motor kvázi 120 ezerrel drágább, így az eleve kevesebbet kereső magyar további versenyhátrányba kerül a többi nemzettel szemben. Hogy jön ez az ostoba szabályozás az életvédelemhez? Semmi köze hozzá. Hülyék ülnek a nyakunkon mi meg fizetünk nekik, hogy ott üljenek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89754 üzenetére
180 kg max terhelhetőség, 110-re kéne lefogynom, hogy pizsamában két személyes legyen. Az még 54 kg, de legalább 12 már megvan.
Hogy lehet ezt dobozolni?
Amúgy tetszik a forma, de nem hiszem, hogy kényelmes lenne nekem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
b_g_v2
csendes tag
válasz Zoli bácsi #89781 üzenetére
köszi, igen, jól sejted automata szivatós a lelkem
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89817 üzenetére
Nagyon szép a táj ismételten!
Nekem mindig az volt a gondom a motoros "túrával", hogy megállás után annyi ruhám volt, hogy vagy plusz hátizsákot kellett magammal vinni, vagy a motorra aggatni minden vacakot, és utána féltem otthagyni kabáttal, protektor inggel együtt.Na, mostmár nem vacakolok én sem. Fellapoztam néhány normálisnak tűnő hirdetést és megírtam az első üzeneteket a márketplészen, hogy le-MEÓzzak pár 125-öst.
Megfogadtam, hogy olyan motort nem veszek, amilyen volt már, de most épp cb 125 f hondákat néztem.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89819 üzenetére
Ja, az a 3 gyertyás förmedvény, ha jól emlékszem.
Keewayből azon kívül bármelyiket érdemes megvenni, nem lesz velük baj motorikusan.Oké, de én protektor inget meg normális kabátot is hordok, nem úgy, mint aki könnyelmű!
(Plusz nagy térdvédő, ésatöbbi)
Az nem összehajtható.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89821 üzenetére
Nem rosszak a keeway motorok (sőt!), de Nyogóval megállapítottuk, hogy egyik másik modellbe sem szerelték azt a 3 gyertyás hengerfejet. (Eleve egy 125 köbcentis pöttöm hengerhez?)
Kettő még oké, de három?![ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Zoli bácsi #89825 üzenetére
Rájöttem, hogy honnan ismerős egy icipicit ez a forma. Volt egy 125-ös Danuviám... Azzal vizsgáztam. Nem tegnap volt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89829 üzenetére
Lehet, román licensz, mind a Dacia.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89829 üzenetére
Jó az a csepel, ne korhold. :-)
Sajnos a bringa nálam is olyan, hogy 2-3 bukkanón átmegyek és 2 hetente 1x ellenőrizni kell a sárvédő rögzítő csavarokat, mert ki tudnak lazulni.
Nekem dekatlonos bicajom van.A motor meg még túl új ahhoz, hogy kilötyögjön bármelyik csavar is.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89832 üzenetére
Talán itt kijelenthetek ilyet, nem sértődik meg senki sem, de nem csak emiatt jobb azért, hogy nem indiában élünk.
-
zombei
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89829 üzenetére
Sajna már a csepel is kínai csak brandelt cuccokat árul.
-
csongi
veterán
válasz Zoli bácsi #89825 üzenetére
Olajozzad.
Ennyi pancsolás meg víz pacsálás, felesleges. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89966 üzenetére
Az új, elektronikus személyim van. Jujj, de szupi, csak egy kártyaolasó kell és rögtön azonosít mindenhol! Lassan lejár, de még mindig nincs olyan kormányhivatal, vagy bármi más, ahol lenne haszna.
Na, ugyanez lesz a digitális állampolgársággal is: nullák és egyesek helyett csak egy nagy nullára számítok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89966 üzenetére
"...Mindez annyit tesz a gyakorlatban, hogy amikor hozzád kerül a motor, nem kell átírási ügyintézőt megbíznod – és fizetned –, helyette a digitális felületen, azaz a mobilodon egy gombnyomással bejelentheted az okmányirodának. Ezzel meg is vagy, hiszen mint elmondták a mai sajtótájékoztatón..."
Miért kellene átírási ügyintézőt megbízni? Ez micsoda butaság a cikkben.
Adásvételi, biztosítás, eredetvizsga, okmányiroda és át van írva. 1 hét múlva a postaládában van a törzskönyv. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89978 üzenetére
Szia, igen ezt.
Mas oldalakon 55km-es hatótávot irnak, sőt ecoban 65.
Ez az x-light érdekes újdonság! -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #90026 üzenetére
Nekem a robogón sincs semmilyen alátét.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
J&P
tag
válasz Zoli bácsi #90026 üzenetére
Üdv, 1959 évjáratú, kis ötvenes Berva moped.
Egerben készült, azt hiszem Panni robogóval gyártották párhuzamosan. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #90029 üzenetére
Nekem is van egy Lidl-ös ponyvám, száraz teremgarázsban kialakított külön garázs redőnykapuval, de felül nyitott kb 250 centitől felfelé a mennyezetig. Istentelenül poros, csak az ülést szoktam letakarni egy gumis ülésvédővel, hogy a bőr ne szívja be a port. A többi műanyag, fém nem érdekel. Tavasszal a kompresszorral letüsszentem, a tömb másik odalán lévő mosóba elgurulok vele és lemosom. Ez kevesebb idő, mint levetkpztetni a hálóinghez, ráadni a hálóinget, majd a poros hálóinget kezelni, hajtogatni és visszarakni a sallangot a motorra. Szarok rá, a sarokban van a robogó, egész télen legfeljebb csak akkor nyúlok hozzá, ha flexelek és rámehet némi szikra.
Amíg szüleimnél volt, a gangon a féltető alatt volt, néha a sárvédőre bevert az eső, a macskák szerettel az ülésen melegedni, egy rossz pokróccal volt letakarva.
Meglep, hogy meglepődtél, hogy egy motorforma motor nagyobb, mint egy robogó.Ja, a Lidl-ös ponyvám bontatlanul porosodik az említett garázsban.
Árpi001: a sikeres vizsga után ráültem a PCX-re, de be sem indítottam. A térdembe ugyanúgy beleér a kormány, ugyanúgy terpeszben kell vele kanyarodni, mint a BWS-sel. Az iskola területe sík. El kellett volna gurulnom a közeli Budaörsre, vagy Gazdagrétre, hogy lássam, mit tud alattam a 125 ccm-vel a CVT váltó. Gyanítom, ott, ahol az 50-es 20-szal tud felmenni, ott a 125-ös talán a 30-at is eléri.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #90036 üzenetére
Öregíti. A bőr porózus, barázdált a felülete, a finom szemcsés por megül benne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #90038 üzenetére
Az autóápolási szarjaiból bevásároltam, 1-2 próbálkozás után eltettem, majd 2 évre rá kidobtam.
Amúgy teremgarázsból teremgarázsba motorozok, 99%-ban száraz időben. Szóval a vízzel szembeni kence nekem felesleges.
Gabis: Lehet, a motort akarák elvinni, kicsomagolás után döntöttek úgy, hogy nem éri meg a fáradtságot.
Amúgy ez egy ponyva, meddig tart elvágni a lezárónál varrt lyuknál? Sérülne-e olyan mértékben a ponyva, hogy a használhatóság rovására menne?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Honda567
junior tag
válasz Zoli bácsi #90077 üzenetére
A fejidom törött ennek mindegy, egy próbát megér bele faragom.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz Zoli bácsi #90119 üzenetére
A motorolajcseréhez 1000 km van írva, akkor vajon melyiket veszik figyelembe :/
-
tothferenc
senior tag
válasz Zoli bácsi #90122 üzenetére
Persze, ertem amit irsz. A PCX formaja jobban is tetszik, mint a Keeway-é. A garancialis szerviz utan ugyis en szervizelem, a Hornetet kizarolag szelephezag allitashoz/ellenorzeshez viszem szakihoz, a tobbit megcsinaltam/om magam is. Az alkatresz arakkal tisztaban vagyok, a 2004-es Hornetre az also/felso hutoviz cso + 4 bilincs 44 ezer volt de ha meg kell venni, meg kell venni. Mindig azt mondom, akinek van majomra, legyen bananra is.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90132 üzenetére
Szia,
nem, azóta sem. Egy rövidke próbát tettem egy elektromos rollerrel, de azon felül, hogy jó móka, ezt tegyük is gyorsan zárójelbe.
Az autót is elég ritkán használom (még azon is két nagyobb dolgot rendbe kéne tetetni), így most gyűlik a pénz. Mostanában a hirdetéseket sem nagyon néztem. Majd talán tavasszal.
Bringázok helyette. :-D -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #90199 üzenetére
Mondasz valamit.. :-D
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #90247 üzenetére
Az Ignis ajtózsebben a lakásból vitt fél literes ásványvíz megfagyotta 2,5 órás út alatt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#TOTTI
őstag
válasz Zoli bácsi #90289 üzenetére
Igen, az eltolt ék miatt volt még este vissza vettem. De igen, Simson, Jawa állítolag alapból tudott ilyet, mindenesetre megijedtem, higy mi a ...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen