Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
Ez az ami örvendetes, nagyon kíváncsi vagyok és drukkolok is nekik majd:
[link] -
Grimgor
csendes tag
Na csak ide találtam! Pár Topicon már ismernek de itt is elmondom kamionozok.Na és láttom,hogy itt lelkes fiatalok egy csoportja lelkesen érdeklödika Russisan Power iránt! dolgoztam egy bányában''külszini fejtés'' aholl az orosz csodát a tajga ördögét hajtottuk aminek a neve KRAZ!
Én még ilyen monstrumba nem ültem elötte ''persze más autópályakamiont már halytottam''.A -20 fokban röcre indultt,a 6 ilyen jármübböl a legfiatalabb 33 ÉVES VOLT!
És most jön a lényeg az összesnek a motorján még rajta volt a gyári blomba!Tehát még hengerfejtömítést sem cseréltek rajta!Ha megvan a kis drágámról készült kép majd küldöm!Amúgy bárki láthatja ha Dunaújváros fele jár mert még autópályát épít a szentem!
33van az oldalára festve!
-
pweisz
senior tag
Gondoltam hogy régiek lesznek. Persze afrikában is vannak ahol viszonylag jó lét van, illetve az is, pl Fokváros, mondjuk ott a jólét mellett ott a nagy nyomor is, dehát melyik nagyvárosban nem.
Én azt mondom hogy a terepjáró gyártók felismerték, egyébbként teljesen helyesen, hogy nincs szükség a kíváló terepjáró képeségre, hiszen nagy részt közutón müködnek presztízs autóként, és nem munkagépként, ezért inkább a kinézetre, a kényelmes utazásra, a nagy teljesítményre helyezik a hangsúlyt.
Szerintem a jövő az lessz, hogy maximum egy terepjárónak nevezhető terepjáró marad a termékpaletában, már az UAZ is nekiállt SUV-ot gyártani, tehát még ők is felismerték hogy a hardcore terepjárónak nagyon csekéj a polgári piaca. -
aesir
veterán
Általában nem. A legtöbb elég régi Roverből is meg Toyotából is, mert nem megy tönkre.
Ezenkívül ne úgy képzeld el Afrikát, hogy minden családnak van kocsija mint Európában, hanem kb 5-8%-nak van csak, plusz hadsereg és állami intézmények. Több országban vannak még törzsek, akik szinte kőkorszaki fejlettségen vannak, és elég sok olyan földrajzi terület van, ahol még most sem járt fehér ember. -
pweisz
senior tag
válasz
Gordon Sultz #139 üzenetére
Nem csodálom hogy nem akadtál még velük el
Milyen cég hogy ilyen autókat használ?
-
Gordon Sultz
csendes tag
Nekem a cégnél van egy Zil- 131 -em. Na meg egy Ural 4320 Szerintem csodás kis gépek
Még eddig egyszer sem akadtam el velük Pedig mindegyiken van puttony és 10 t felett van mindegyik. Nagyon csodálom az alkotókat ,hogy kitalálták ezeket a gépeket. Tökre meg vagyok elégedve velük. A törődést és a szeretetet meghálálják. Bár a Zil egy kicsit sokat fogyaszt de igazán pörgős kis motorja van.
Uaz 469 et meg imádok hajtani, mert igen igen jó terepjáró tulajdonságai vannak amellett könnyű karbantartani. -
tildy
nagyúr
Azért, mert az eredeti 110es ladánál is elég..khm. fura, vagyis inkább torzszülött :
nézd: [link]
manitou: jaja. Bazseszéknak tán ilyen van, csak tán a csapott hátú.. A műszarfal sem piskótasajnos negaítv értelemben... Pdig, pedig.. Páromnak viszotn az előbb linkelt 3 ajtós nagyon bejön
[Szerkesztve] -
aesir
veterán
Az gyönyörű volt eredetiben
Egészen kicsi koromban még volt nekünk egy, aztán Zsiguli lett belőle, amit mint valaki nagyon helyesen megjegyezte, csak összeszereltek az oroszok FIAT alkatrészekből (Fiat 124 néven 1969-ben az év autója lett).
Ezért viszont még a Range Roveremet meg a párom RX8-át is odaadnám kérdés nélkül
[link] -
Nowhereman
őstag
A szamárnak csak a motorját tervezték a porschénál, a többiben konzultáltak. Aztán persze gond is lett abból, hogy a kelet polimerei valahogy nem olyan stabilak/idő és időjárás/ mint nyugaton gondolták/zörgés/, és az acél sem olyan, amit a krupp és a thyssen csapol... Egyébbként a keleti gépek mindig is messze jobban viselték a mostoha körülményeket. Még a Rábák is valóságos tólélőmüvészek a nyugati társaikhoz képest. Egszerüen durva kidolgozás és hozzá durva terv. Mig a nyugatiaknál nem fér el egy bukkanó de még porszem se. Nekünk voltak keleti tehergépeink. Olyanok amilyenek. Nyitott az ország nyugat felé. Aztán lettek MAN-jaink. Nos terepen közük nem volt ahhoz, amiket hirdettek róluk a papiron, sem fogyasztás, sem terepjárás, sem megbizhatőság szintjén... Az extrém pedig az, hogy a többségének a váza egy év alatt kifáradt! Eltört! Azóta csak a bevált Tátra...
-
Jared
aktív tag
Ha valaki tudna még linkelni szovjet(orosz) cumókról videót azt megköszönném!!
-
Jared
aktív tag
Up!Úgy kellett feltúrnom a topicot.
-
mynames
senior tag
válasz
(Kolombusz) #119 üzenetére
Itt van 2 Kamaz:
Bővebben: link -
(Kolombusz)
veterán
Mennyibe kerülhet egy régi, használt kamaz?
-
mynames
senior tag
Itt egy gyöngyszem:
Bővebben: link -
pweisz
senior tag
Nem tudom egyébbként hogy külön valami erősebb kuplungot tettek volna, az eleje az tulajdonképp egy renault 5-ös. Nagyrészt ovatosan van hajtva az autó, nincs nagyon csusztatgatva a kuplung, viszont ennek ellentételezésére néha olyan tehert kap utánfutó+rakományban amit nem kéne
Annó volt olyan ladánk aminek úgy megvolt kopva a motorja hógy olyan füst jött ki a kipufogóbol azthitték a mögötte jövő autósok kigyuladt az autó, pedig abba asszem nem volt olyan sok kilóméter, már amennyira emlékszem mert ez gyerekoromban volt, csak kikelett bírnia egy építkezést(megrakott utánfutózás stb.), szóval nem mindegy hogy egy autó hogyan van terhelve, nagyon függ tőle hogy az alkatrészek mennyit bírnak. -
mynames
senior tag
''...meghát fúrsá elött ott a gyürüzés is.''
Hát ezt nem ajánlom senkinek sem...Az oválra kopott hengerben nem fog jól felfeküdni az a gyűrű ami a kör keresztmetszetre van kitalálva...És ha már szétszedi az ember a blokkot, hogy gyűrűzzön akkor már nem annyira sokkal több megfúratni a blokkot (persze + pénz)
Grat a 170k-t futott kuplunghoz! A kisteher kuplungokazért egy kicsit más kategóriát képviselnek... -
pweisz
senior tag
Hát valahogy úgy
Két havernak van szamarája, az egyik fél milió környékén van lassan, annak utoljára a hajtó kar tört el az egyik dugatyúnál, de nem tdom hányszor volt fúrva, másik havernak kevesebb van a gépben, de övét se tudom hányszor furták, szerintem az nem volt még, viszont aztmondja nincs igazán jó állapotban a motor.
De azért az oroszok raktak bőven anyagot a motorba lehet egy a darabig furogatni, meghát fúrsá elött ott a gyürüzés is. -
mynames
senior tag
-
-
Rez_Grof
őstag
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
Itt van sokféle ''nagyvas''.
Bővebben: link -
mynames
senior tag
ja és még a szovjet iparról annyit, hogy gyári kerékagycsapágyak elől-hátul 100.000km-nél!!!
de még sok ilyen van...nagyon kevés dolgot kellett eddig cserélni...
de itt is van: Bővebben: link
(szerk: elsz@rtam a linket)
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Keresztapám egy fekete, ''gömbölyű'' Volgát nyüstölt sokáig. Jó párszor csiszatoltam az ugró szarvast. Sajnálom, hogy eladta, most szívesen átvenném tőle. Bár egyszer fél napig állt a 30 fokos hőségben a napon, és még este sem tudtunk beleülni.
-
mynames
senior tag
válasz
Vukocska #100 üzenetére
Én még emlékszem a duplakörlámpás 1500-ösünkre...(sóhaj) az autó volt a javából...
170-et vitte, és 10-et kajált 100-on...
Most van még egy 2107-es is, jó-jó az is és már 100.000 körül gyűrtünk bele 15 év alatt, de nekem az ezeröcsi jelenti a Ladát!!!!!
Amúgy a 2107 nem is lesz már eladva, egy pár év múlva ízekre szedem és 100%os állapotra hozom...(most kb 85%)
Lada forever
Ja és imádom a láncos motor hangját !!! -
neduddki
nagyúr
IH!
Dajna most nincs idonm vegigolvasni, de lesz!!!:- )))
De ha meg nem volt nagyvasak akkor ajanlom aszt is, ha volt akko rnem:- )))
Bővebben: link
udv
neduddki -
Vukocska
tag
Nem tudom hogy volt-e szó róla, Zsiguli nem egyenlő a Ladával.
A Zsigulit 1970es évek elején gyártották, illetve szerelték össze. mert nem az oroszok gyártották a cuccokat.
Ezekben az autókban még 1200-es Fiat motor volt, és a többi cucc is az olaszok agyából pattant ki.
Majd a 70es evek közepétől már az alkatrészeket is az oroszok gyártották
Megszületett a Lada 2101, melyet 1200 és 1300as motorral szereltek.
Végülis a felépítés ugyanaz mindakettőnél, de motorikusan a Zsiguli jobb volt.
Majd megjelentek a dupkla kerek lámpások az 1500-sök illetve az 1600sok
Majd jöttek a Kockaladák (2104,2105 2107, NOVA) 1400es 1500os motorral
És végül jöttek a Szamarák
Édesapámnak Zsigulija volt 2 kaszni rohadt le róla, de motor meg mindig ugyanaz a Fiat motor amivel kijött a gyárból. -
nRu3
addikt
válasz
TrollBalint #80 üzenetére
Talán a kraz az alapba lassabb közlekedésü
-
tildy
nagyúr
ehehhe , mit találtam:
Bővebben: link
mégegy, ezt itthonra is elfogadnám:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
steve@prhw
őstag
Igen, az Ural! Azokbl volt egypár gyilkos modell... Keringett egy mail a neten, amelyik egy ural-samara affér végeredményét mutatta be... Gyak. keresztülmászott a samarán...
Édesapám kavicsbányában markolózik, ott egy időben dolgozott egy ballonkerekes (eredeti trélerből átalakított) és egy ''hagyományos'', tízkerekű billencs kraz, meg egy régi, csőrös tátra... Azok nem semmi masinák... A ballonkerekesben rossz volt a szervó, a sofőr a lábával kitámasztott a műszerfalon, úgy húzta a kormányt, mikor vissza kellett tolatni a markoló alá.
Orsóolajat és petrolt öntöztek össze, valami kávészerű, de eléggé sűrű lötty volt a végeredmény, azzal mentek... Komoly kétségeim voltak, hogy a keverék egyáltalán éghető, azonban végül igazuk lett. Csak a szűrőt kellett kidobni, mert azon nem ment át... Na ha annak a füstje nem rákkeltő, akkor semmi... De működtek a gépek. -
Vukocska
tag
Biztos abban az évben kiadott uj modellek közül állították a sorrendet, és lehet hogy ép 11-et adtak ki és abból lett 11.dik
Nekem is volt Szamarám és nem fogott meg. 2 hét után kocka Ladára válltottam, amit átépítgettem (Jelen állapotában eddig egy másfél éves Focust akartak érte adni cserében egy az egybe)
A Szamarát és az abból tovább fejlesztett típusokat (L110, L111, L112) az elsőkerék hajtással rontották el, ezzel vége az úgynevezett LADA feelingnek.
Az enyém most motorfejlesztés+remus kipufogo rendszer felszerelés után igy duruzsol: Bővebben: link -
spirit007
senior tag
Marhaság .
Felsorolok egy párat a ''hasonló'' kategóriákból :
Alfa 33
Audi 80
BMW 316
Citroen AX ,BX
Daihatsu Cuore
Fiat Uno
Ford Escort
Honda Civic
Lancia Delta
Mazda 323
stb.stb.stb.
...és a többi sikeres autót még nem is említettem , amikhez képest a Samara fasorban sem volt .
A ''legsikeresebb'' szovjet autó egyébként az első Zsiguli volt (2101-es), a '80 évek közepétől meg a 2107-es . -
Notes
senior tag
válasz
(Kolombusz) #75 üzenetére
Melyik változattal? Csak nem R-142-es?
-
Notes
senior tag
válasz
TrollBalint #80 üzenetére
Kraz-t a harckocsik vontatására tervezték. Ennek megfelelően mindenhol elmegy ahol egy T-72-es, de kissé lomha és nehéz is vezetni. Akkor inkább Ural 4320-as! Gyakorlatilag ugyanazt tudja, de mozgékonyabb és kevesebbet fogyaszt.
-
tildy
nagyúr
De elhiszem.
El tudom képzelni, hogy az akkori újonnan kiadott személygépkocsik között egyetlen orosz/szovjetként ott volt .Egyébként valószínűleg utána lehet keresni, én a zsiguli.hu oldalon ovlastam.
Egyébként tényleg jó konstrukció, na nem a mai igényeknek megfelő már...
A manóba , nem találom hol votl leírva, majd linkelem.
[Szerkesztve] -
bzs
tag
válasz
(Kolombusz) #75 üzenetére
A hír igaz, a gép tényleg állat. Nekem is van belőle kettő. Az egyiket már hellyel-közzel rendberaktuk.
Itt egy pár fotó a folyamatról. Bővebben: link -
PeliScan
addikt
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
TrollBalint #80 üzenetére
Amúgy nálunk csak a kamaznak a kavicsszállitó, billenős változata ismert, meg a betonkeverő, de odakint nagyon sokfajta változatban létezik.
-
tcsfm
tag
válasz
TrollBalint #80 üzenetére
gondolom mert kamazéknál telik a reklámra...a kraznak meg minek.
-
pweisz
senior tag
Élőben autókiállításon néztem öket úgy közelebbről, hááát. A tankot tartotó két fém pánt közül egybe véletlen belevolt vágva, akkor az ajtó kilincs az autó szinéhez volt fényezve, és repedezett rajt a festék. De dakaron nagyon jól mennek, csak kicsit kéne az összeszerelésre figyelniük.
-
pweisz
senior tag
Jajajjj ARO, na azzal még nem közlekedtem, de hallomás alapján veszélyes jármű, igencsak kell bele a zsiroskenyér szervó, meg nem túl megbízható. Egy haver mesélte hogy mekkora számvolt hogy egy autószerelő ismerőse lábon tudott hazajönni az autókereskedésből vele, általában utközben szétesett, és tréleren vitték haza az újdonsült tulajok, bár a szerelőnek is utközben elment a hajtás elöröl, de hátul megmaradt, így hazatudta hozni. Azóta is megvan neki, két hetente építik újjá, már mindig szétmegy, igaz nem is kimélik. Szóval sértés az orosz gépekkel összehasonlítani
-
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #75 üzenetére
ja hogy ezzel mentél ez tényleg bivaj.
melesleg a kamazok nem rosszak söt a dakar rallyin mostanában mindig elég jól szerepelnek ha nem tévedek megint mint a patriotnál tévedtem -
(Kolombusz)
veterán
Bővebben: link
Na ennek az egyik változatával mentem én. -
pweisz
senior tag
-
Notes
senior tag
GAZ-66 Rulez! V8-as 4,2-es benzinmotor! Egyesben leugrasz a kuplungról és 10 méterre repkednek a fűcsomók.
-
Debilon
addikt
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
ezen az oldalon is sok hasznos infót találsz többek között orosz teherautókról is
Bővebben: link -
pweisz
senior tag
válasz
(Kolombusz) #52 üzenetére
Igen mert még nem frissítettem, lusta vagyok, ezévtől kapható a Patriot, egyébbként az újdonságoknál ott van. Legalábbis az oroszoknál(mármint kapható)
[Szerkesztve]
Egyébbként érdemes az újdonságok menüpontot átnézni mert oda tettem anó pár képet az új orosz GAZ, UAZ autókról.
[Szerkesztve] -
Bubu79
addikt
válasz
(Kolombusz) #63 üzenetére
Régi szép orosz tanulós idők... hah... ( bocs az OFF-ért
)
A KAMATRI egész jól hangzana
[Szerkesztve] -
Bubu79
addikt
válasz
(Kolombusz) #61 üzenetére
Milyen kamaz, az nem kama3 ?
-
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #52 üzenetére
az tényleg nem derül ki hogy meglehet már venni-e
Most olvasgatam a sok orosz oldalon amit a gogle kidobott és azt írják az évb végéig 5000db akarnak csinálni . Bővebben: link
a -
tildy
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #58 üzenetére
midnenkinek bocs az offért:
Tudom. Nem is tetszikSŐőőőt.
Én a 1994 környékiekre gondoltam
Na de itt egy újabb ruszki:
Bővebben: link
Itt is van pár orosz ''csodáról'' kép:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Jared
aktív tag
válasz
(Kolombusz) #53 üzenetére
Na majd rámozdulok az ügyre.
Bővebben: link
Azért nem lennél vele sebezhetetlen.
Bővebben: link
Szervíz.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Peterket: 1984ben gördült ki az első szamár.
Jim tonic: meglehetakkor sem szerettem a nyomottse**ű kocsikat. Lásd új swift, p206, yaris és hasonlók.A micráról nem is beszélve
Ezek nekem nem autók. Az autó ott kezdődik, ahol egy 4 személyes család csomagokkal kényelmesen elfér egy kocsiban. Ezek nem olyanok. Egyébként meg ízlések és pofonok, nekem tetszik az új lada, ahogyan az új dacia is.
[Szerkesztve] -
Jared
aktív tag
Te klombusz nem kell t-72 5 millió ér?
Persze levágják a csövet a tornyot meg beheggesztik.
Nem kamu az egyik osztálytársam képes volt ajánlatot tenni ,mert szóba került a tank.Már van nekik valami 20000 köbcentis kétéltű (nagybátyó)
Na? -
orosz haditechnika, letölthető videók Bővebben: link
-
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #40 üzenetére
rosszul tudod és már latin amerikába is szálitanak belöle
-
rdi
veterán
válasz
parandroid #44 üzenetére
Csak halkan megjegyzem, hogya Samara az ma már ugyan orosz, de az elején ruszki (szovjet) volt
Ez volt a menő maszekok autója egy ideiga 80 -as években.
-
parandroid
félisten
Csak egy halk megjegyzés a topikcímmel kapcsolatban: már a Samara sem szovjet autó, hanem orosz, a mostani gaz-okról és uaz-okról nem is beszélve. Lehet, hogy célszerűbb lenne orosz autókról beszélni - persze nem tudom, hogy most melyik gyártása éppen melyik tagállamban van, de szerintem megtartották maguknak szinte mindet.
p -
Bubu79
addikt
válasz
(Kolombusz) #40 üzenetére
Hát ez szomorú.
-
Bubu79
addikt
válasz
(Kolombusz) #36 üzenetére
A LADA Racing Club-ban láttam egészen helyes tuningmasinákat, de hát a széria az nem ilyen ( ez egyébként egy hangulatosnak tűnő játék lesz majd ).
-
tildy
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #36 üzenetére
hát pedig szerintem tök jól néznek ki. Végre egy nem csicsalámpás, undormány formájú női töpszli kocsik, hanem igazi , jó autók. Bazseszéknek is van egy , az új konstrukcióból.
Méghozzá valami ilyen:
Bővebben: link
nekem mondjuk a 110es tetszik jobban, szép a lámpája,a belseje meg minden:
Ő az:
Bővebben: link
Bővebben: link -
-
Digital
addikt
KRAZ a világ legjobb terepjáró teherautója! A szovjetek ilyeneket nagyon tudnak készíteni
-
nRu3
addikt
-
stanci
aktív tag
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
Bővebben: link
Nagyon fasza könyv. Rengeteg típus van benne.
Sőt leírások tipikus teherautó részegységekről. -
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #16 üzenetére
Az oroszok dizelt csak a nagy teheratoknál használnak, gyártanak.
-
pweisz
senior tag
válasz
Drótszamár #23 üzenetére
Hát hangja az van, de nekem nagyon szimpatikus jármű, terepen verhetetlen.
-
tildy
nagyúr
Igazad van nem teljesen porsche tervezés(én nem is így írtam emlékeim szerint
) , azt hiszem a motorja az , csak. De keresem róla a doksit.
''2108:1984-ben generációváltás történt a szovjet autógyártásban. Megjelent a Samara család első tagja immár elsőkerékhajtással. Az autó fejlesztésében fontos szerepet vállalt a német Porsche tervezőiroda. A belföldi verziót Szputnyiknak nevezték ami ugyan azt jelenti oroszul mint a Trabant németül.''
Az azért nem semmi, hogy 1987-ben a világ 11. legjobb kocsija voltEgyébként nagyon kezes bárány
Kár , hogy rendszeresen 3asba rakom induláskor egyes helyett
Íme a kicske, hadd büszkélkedjek vele kicsit. Szeretem nagyon, pedig nemis az enyém. Bővebben: link
Páromék családjában van még egy 1.3as szamár, és egy aro isHugom barátja pedig szintén nagy ladás, neki egy kék zsigulija van
[Szerkesztve] -
Drótszamár
őstag
válasz
(Kolombusz) #19 üzenetére
Olivzöld
A teteje fehér
Ennyi. Nem érdekelnek a kocsik túlzottan, Szal paramétereket nem fogok tudni mondani. -
pweisz
senior tag
válasz
Drótszamár #17 üzenetére
Szétesni?????? Akkor nem sokadt töröthettek vele, UAZ-ra nem jellemző!
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
Drótszamár #17 üzenetére
Milyen UAZ-otok van?
#20: na ja, ez a durva terepen nem zörgött úgy, ahogy ismerősöm alfája 156osa szokott a miskolci utakon.
[Szerkesztve] -
Thrawn
félisten
-
Drótszamár
őstag
Van egy UAZ-unk. Egy benzinfaló szar. Állandóan azt várom mikor fog szétesni. A motorral valami nagyon nem kóser, mert 25-öt tuti megeszik százon.
-
tildy
nagyúr
Hopp itt egy samarás
Vagyis leendő, emrt méhg jogsija az nincs
Előnyök:
-olcsó
-átlagos fogyasztás
-olcsó alkatrészár
-elektronika egyszerűen javítható
-könnyű kezelni, kezes.
hátrányok:
-100nál elkezd remegni
-kanyarban eléggé megdől
-nagy ívben fordul
- mindig van valami ami idegesítse az embert -mi hol zörög, stb stb..
Tudni kell róla, hogy a porsche mérnökei revezték, keleti kocsik közül tán először és utoljára 1987ben a világ rangsorban 11. helyet foglalta el. (az akkoriban készült általános használatra való személygépkocsik közül)
Fontos elolvasni
Bővebben: link
Még egy ksi olvasnivaló:
Bővebben: link
És a magyar LAdás oldal:
Bővebben: link -
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #13 üzenetére
a hang az köszönhető a kint kapható 70-80 oktanszámu benzinek
-
pweisz
senior tag
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
ajánlom pl az oldalamat: Bővebben: link
-
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #10 üzenetére
az uaz és gaz-nak van angolos verziója Bővebben: link
Bővebben: link
gondolom te a régebi uazal mentél amit még nálunk most is használ a honvédség az mindenen megy, de ezek az újak az amcsik nem tudom melyik gyár besegitésével készülnek már és már talán igy nem is igazi terepjárok.
[Szerkesztve] -
nRu3
addikt
válasz
(Kolombusz) #5 üzenetére
UAZ az terepjáro félék Bővebben: link
GAZ a volga és a gazelák kis tehergépjármüvek Bővebben: link
VAZ a lada Bővebben: link
ha tanultál és tanulni akarsz oroszul most gyakorolhatsz -
User1
tag
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
Ha lettél volna katona, akkor most asszem elég sok szovjet járgányt ismernél
a kraz volt a legbrutálabb nálunk. -
(Kolombusz)
veterán
válasz
parandroid #4 üzenetére
Akkor GAZ-zal mentünk a hegyekbe.
Tanulom a cirill abc-t, mert meg akarok tanulni oroszul, nagyon szép volt kárpátalja és még vissza szeretnék menni oda, csak jó lenne, ha beszélni is tudnék. -
parandroid
félisten
válasz
(Kolombusz) #3 üzenetére
Az 'G'.
p -
shaft72
tag
válasz
(Kolombusz) #1 üzenetére
Az nem vaz, hanem UAZ!!!
-
(Kolombusz)
veterán
Sziasztok!
Szeretném megtudni a lehető legtöbb dolgot a szovjet gyártmányú járművekről. Igazából a teherautók, pl. kamaz, vaz (vagy gaz) érdekelnének, de a moszkvicsokról is beszélhetünk.
Volt szerencsém pár nappal ezelőtt ukrajnában a tisza forráshoz felmenni egy vaz terepjáróval. Na ahol az nem megy fel, ott semmi. A toyota landcruiser elbújhat mellette.
Néha halálfélelmem volt, a csoportvezetőnk néhol már keresztet vetett, annyira félelmetes terepeken jártunk.
Előre is kösz a válaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Androidos tablet topic
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Medence topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest