-
Fototrend
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
w.miki
veterán
DPI flottát még használ valaki?
Hogyan lehet megtudni az ügyfélbiztonsági kódot, sajnos elfelejtettük.
Yettel nem segít magánszemélynek, mert nem az ő nevén van a szám.Illetve gondolkodunk a kilépésen is, mert ma már elég elavult a DPI, a KÜF jobb csomagokat kínál. Hogyan lehet kilépni?
Szeretnénk egy részletes számlát is kérni előtte, azt hogyan lehet?
Csak csekket küldenek egy összegről.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
huan
őstag
Tegnap kiléptem a DPI-ből és átvittem Telekom feltöltőbe, hogy majd Bumm-olhassak. Kb. 4x kérdezte meg az ügyintéző, hogy miért akarok feltöltős lenni Már majdnem visszakérdeztem, hogy az bűn, hogy "ide" akarom hordani a pénzemet?
-
Bobby81
tag
IQpro-n kívül melyik flottát ajánljátok, ahol stabilan megy az adatkártya, mert nekem az iq-s elég gyenge.
-
moma
őstag
válasz 4Grider #52391 üzenetére
Beszéltem velük ők mondták, hogy így van. És nem kaptam sms-seket semmi konkrétról adatokkal kapcsolatban. Elvileg azért nem, mert a rendszer ez valahogy úgy van, hogy ehhez a 6.6 gigás valamihez van egy korlátlan add on. és így mivel azt gondolja a rendszer, hogy korlátlan így nem értesít, viszont a 6.6 fölött számláz roamingban.
meg küldtek infokat még csomagokról, csak még nem tudtam átnézni. ezek amiket írsz is iqpro csomagok?
[ Szerkesztve ]
we all deserve a bit of luck.
-
4Grider
nagyúr
A korlátlan (hipernet unlimited) csomagok esetében jön 80 és 100%-nál az sms. Nem kaptál a határon sem üdvözlő sms-t, amiben felhívják a figyelmed az egyedi kedvezmények miatti roaming adatkeretre? Csak mert mostanában az is alapértelmezett. Az 5000 Ft + ÁFA-s (5250 Ft-os) hipernet unlimited csomagokhoz minimum 18 GB adatkeret jár és a Yeti alkalmazás szépen mutatja.
-
moma
őstag
IQpro roaminghoz info:
6.6 giga van a korlátlan adatkártyával. És a nehézség, hogy nem értesít róla és nem is lehet sehogy követni, hogy hol jár az adatmennyiség, csak a számláról derül majd ki, hogy mennyivel ment túl.
A nem korlátlan adatot tartalmazó csomagoknál jön értesítés amikor eléri a tetejét az ember, meg eleve az egész elhasználható, szóval lehet ezek jobbak, ha sokat van az ember külföldön. Én is gondolkodok most a váltáson.we all deserve a bit of luck.
-
hoffaboy
csendes tag
Én 3 hónapja 2 vodafone előfizus számmal voltam így, hogy mindkettő az én nevemen volt és KÜF-be léptünk át.
Először vodában átírattuk az egyik számot feleségem nevére, ami 30 percen belül végbe is ment, majd egyből regisztráltunk az ő nevében KÜF-höz, ahol szinte egyből jött emailben az igazolás.
Yettelben utána egyből ki is hoztunk 2 telefont flotta kedvezménnyel, nagyon gördülékenyen ment. -
Pent
csendes újonc
Helló! KÜF csak internet csomagnál hogyan tudok csomagot módosítani le vagy fel. Köszönöm a segítséget.
-
Ogard
tag
Adott 3, évek óta töltögetett vodás feltötőkártyás szám. Mindhárom az én nevemen van, (enyém és két időközben nagykorú gyerekemé.) Nem sokat használtuk ezeket a számokat, így eddig elég volt a feltöltőkártya, de most úgy látom célszerűbb lenne mindhárom számmal belépni a KÜF flottába.
Két kérdésem lenne:
1. Beléphetek egyszerre három kártyával is?
2, Ideje lenne a nevükre íratni majd az előfizetést – vajon, hogy egyszerűbb(olcsóbb) ha átlépés előtt átiratom a Vodafone-nál a kártyáikat, vagy a flottába lépés után a Yettelnél teszem ezt meg? -
huan
őstag
Sziasztok.
Mit kell vinni a Telekomhoz, ha oda szeretném hordozni a számom a lejárt DPI után? -
FattyDove
őstag
A KÜF-nél van kedvezőbb flotta, ha úgy 7GB net kellene meg legalább 300 perc körüli beszéd?
A lényeg az, hogy saját néven legyen a dolog.[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
A halál az pont nem jó példa. Ott maradnak örökösök és bizonyítható tény is a halál.
[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
yanna
addikt
válasz domper2015 #52367 üzenetére
Ha ért hozzá, nem kell a komplett kakas, csak a vére.
-
yanna
addikt
válasz sicc_innen #52365 üzenetére
Bakker, ha meghal a flotta tulajdonosa, akkor a szolgáltató halottlátóval kommunikál vele? Vicces... ez a sötétség....
-
sicc_innen
tag
válasz sepsi0 #52363 üzenetére
Szia!
Amikor beléptem ebbe a flottába, akkor 6 fős volt az a 'szoba'. Biztosan sok ilyen szoba volt/van a flottában. Ennek volt a feje a kapcsolattartó (számlatulajdonos), akinek a hozzájárulása nélkül még sim-kártyát sem cseréltek.
Tanácstalan vagyok, nem szeretném a számomat otthagyni és feketelistára sem vágyok, esetleges nemfizetés miatt.
Elnézést kérek, amennyiben nem ebbe a topicba való volt a kérdésem.
Köszönöm, hogy kommentáltátok, hogy tényekkel, javaslatokkal próbáltok segíteni!
A továbbiakban nem nagyon zavarkolódnék itt. Jelzem majd, hogy mire jutottam a szolgáltatóval egy személyes tárgyalás alkalmával.
Jó pihenést kívánok mindenkinek!Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
MODERÁTOR
-
sepsi0
őstag
válasz sicc_innen #52355 üzenetére
Szia!
Régen mi is benne voltunk a Tescos Pannonos flottában.
Ezt nem a munkáltató intézte? A céges telefonok is benne voltak. Volt olyan kitétel, ha felmondasz, ki kell lépni. Sőt az elején változás is volt, mert a teso volt a számlafizető is, be is cumizta, mert sokan nem fizettek és a tesonak kellett, ekkor lettünk számlafizetők...
Az tuti, hogy anno kb 8 éve mi simán ki tudtunk lépni, már rég nem dolgoztunk ott. Igaz a számokat buktuk, de simán lezárták az előfizut, még ajánlottak jobb csomagot is, de nem kellett. Sőt feltöltősben elhozhattuk volna a számokat, már emlékszem.
De mi újjakat akartunk, mert napi szinten zaklattak ilyen telemarketinges cégek.
Én sohasem ragaszkodtam a telefon számomhoz, nagyon sok volt eddig. Egy új lehetőségnek fogom fel az új számot. Csak annak adom oda, aki számít, nincs zaklatás.
A szolgáltatókat intézni meg pár telefon. Aki meg fontos, annak smsben vagy pl messengeren elküldöd az új számod....Szóval, szerintem a teso flottának magán személy volt a kapcsolat tartója, de a teso volt a tulajdonos. Biztosan ki tudsz lépni... Mondom a céges telók is flottában voltak.
Szerintem mi nem is vettük fel a kapcsolatot a tesoval mikor kiléptünk. Én már rég nem voltam ott, asszony meg nem jól vált el onnan. Simán a Telenorral intéztük.
Sőt tuti több flotta kapcsolattartó volt, mert mi a hercegi raktárban dolgoztunk és ott volt kapcsolattartó is, biztosan nem csak ő volt az egész tesoban.
[ Szerkesztve ]
-
natë
nagyúr
Sziasztok, létezik már élhető Telekomos, korlátlan netes flotta, vagy még mindig a Yettel tarol?
-
nagyúr
válasz Avayasoft #52359 üzenetére
Akkor azt csinálnám, hogy mint számlafizető hivatalos formában, írásban nyilatkoznék a Yettel felé, hogy az adott szerződésnek a továbbiakban nem vagyok a fizetője, a számlákat az előfizetőnek küldjék és az adataimata GDPR-nak megfelelően töröljék a rendszerükből.
Ilyen nincs, hogy ne lehessen ebből a szituból kimászni.
Pl. képzeld el, hogy bérelsz egy lakást és a tulajjal megegyeztek, hogy Te leszel a közműveknél a számlafizető. Majd évek múlva elköltözöl, de a tulaj nem intézi el, hogy lekerülj a számlákról, mint fizető. Akkor sem fogod más rezsijét fizetni.
Ebben a sztoriban az szinte biztos, hogy a hívószámot bukni fogja a fórumtárs.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #52357 üzenetére
Én akkor azt csinálnám, hogy szerződnék az új flottába egy új számmal, majd régi számról minden ismerősnek küldenék sms-t, hogy mi az új számom, illetve mindenhol átjelenteném a számomat az újra, majd a régi szám utolsó számláját kifizetném és utána nem foglalkoznék többet a dologgal, használnám az új számot és kész.
-
MODERÁTOR
válasz sifarr #52356 üzenetére
"Ami annyit tesz, hogy élete végéig fizetheti az előfizetés díját még akkor is, ha nem használná az előfizetést, mert egy új számmal másik flottába lépne be előfizetőként."
Nyilván megteheti, hogy nem fizet, de átírni saját névre a tulajdonos (által írt meghatalmazás) nélkül nem lehet. Pont.
"Ha benne van, akkor írd meg, hogy mely pontnál vagy pontoknál."
Én biztos, nem fogok ÁSZF-et bogarászni.
"Csak úgy bemondásra senki sem válhat számlafizetővé!!"
Pedig de. Ha nem járult hozzá -tehát visszaélés történt-, akkor be lehet jelenteni, a Yettel ekkor megkeresi a tulajt (az előfizetőt), hogy töröltesse, írja át a címet.
"a) az előfizetői szerződést sicc_innen is aláírta számlafizetőként. A szerződésben pedig szerepelnek a számlafizető jogai és kötelezettségei, a kilépési lehetőségek is.
b) sicc_innen aláírt egy nyilatkozatot (formanyomtatvány), hogy vállalja a számlafizetést, és a nyilatkozatban szerepelnek a jogai, kötelezettségei, valamint az is, hogy miként léphet ki a számlafizetői státuszból."
Nem kell neki aláírnia, semmilyen nyilatkozat nincs, de még csak jelen sem kell legyen. Mint fentebb írtam, olyan nevet/címet adhat meg az előfizető, amilyet akar. Ha vicceskedett/visszaélt az sdatokkal, arról szintén írtam visszább.
"Olyan nincs, hogy az előfizető engedélye hiányában a számlafizető örökre fizetésre legyen kötelezett."
Addig áll fenn fizetési kötelezettség, amíg a szerződés aktív. A Yettel nemfizetés esetén NEM a számlafizetőn hajtja be a tartozást, hanem az előfizetőn.Lehet, a témával átmehetnénk a Yettel topikba.
Bocs, srácok! 😇[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #52353 üzenetére
Én írnék egy levelet a számlán is szereplő névre/címre.
sicc_innen újabb hsz-éből kiderültek a részletek, és hogy ez nem eredményre vezető út.Ezt közösen kell(ene) megoldják.(mármint sicc_innen és az előfizető)
Kiderült, hogy ez nem lehetséges. Tehát - szerinted - marad az, hogy sicc_innen, mint számlafizető ""egyedül" semmilyen módon nem tud kilépni ebből a helyzetből". Ami annyit tesz, hogy élete végéig fizetheti az előfizetés díját még akkor is, ha nem használná az előfizetést, mert egy új számmal másik flottába lépne be előfizetőként.
Kérdés, hogy igazad van-e ebben.
Ne vedd kötekedésnek, amit írok, csak segíteni szeretnék sicc_innen-nek, amikor veled ellentétes véleményet fogalmazok meg.Mivel a Yettel a szám tulajdonosával áll jogviszonyban,
Ez igaz. De ha ezt úgy érted, hogy csak az előfizetővel áll jogviszonyban, akkor nem igaz.
Rákerestem a Yettel lakossági ÁSzF-jében a "számlafizető" szóra, mivel a dolgozói csomagok feltehetőleg odatartoznak. Nem volt találat. Nem olvastam végig az ÁSzF-et, lehet hogy benne van, hogy hogyan lehet valaki számlafizető, mik a jogai és a kötelezettségei. Ha benne van, akkor írd meg, hogy mely pontnál vagy pontoknál.
Ha az ÁSzF ezt a kérdést nem rendezi, akkor rendezheti az a keretszerződés, ami a Tesco-s dolgózói flotta alapja. Bármi van ebben, azt sicc_innen nem ismerheti.Hogyan jött létre a szerződés, amelyben sicc_innen számlafizetőként szerepel?
Egy tescos dolgozó között egy előfizetést, amelyben ő az előfizető és sicc_innen a számlafizető.
Csak úgy bemondásra senki sem válhat számlafizetővé!!
Tehát
a) az előfizetői szerződést sicc_innen is aláírta számlafizetőként. A szerződésben pedig szerepelnek a számlafizető jogai és kötelezettségei, a kilépési lehetőségek is.
b) sicc_innen aláírt egy nyilatkozatot (formanyomtatvány), hogy vállalja a számlafizetést, és a nyilatkozatban szerepelnek a jogai, kötelezettségei, valamint az is, hogy miként léphet ki a számlafizetői státuszból.
Ha nem írt alá semmit, akkor a szolgáltató jogosulatlanul kezelte sicc_innen személyes adatait, valamint a szolgáltató jogosulatlanul küldte neki a számlákat. Ezt kevéssé tartom valószínűnek. Akkor viszont sicc_innen az szerződés aláírásával vagy a nyilatkozattal jogviszonyba került a szolgáltatóval.
Mivel jogviszonyban áll, ezért sicc_innennek jogában áll kikérni a Yetteltől annak az iratnak a másolatát, amit aláírt. Ezt a Yettelnek a szerződés fennállása idején (+elévülés) őriznie kell, azaz neki megvan. Ebben szerepelnie kell, hogy hogyan szüntetheti meg a számlafizetői státuszát.
Olyan nincs, hogy az előfizető engedélye hiányában a számlafizető örökre fizetésre legyen kötelezett. Lehet, hogy az ÁSzF, az egyedi szerződés ezt a kérdést nem rendezi. Ez azonban - ha így van, akkor - a szolgáltató hibája, amit általánosságban és ebben a konkrét esetben is kezelni és rendezni kell.
Az, hogy a Yettel ezt a ritka és nagyon speciális esetet hogyan kezeli, megmutatja, hogy mennyire ügyfélbarát.
Szerintem megkérdezhetnéd a jogi osztályt, hogy ilyen esetekben milyen megoldást lehet találni, ami a Yettelnek is jó és sicc_innennek is. A szám megtartása csak nagyon nagy jóindulattal lenne lehetséges, de a számlafizetésből kilépést könnyen meg lehetne oldani.[ Szerkesztve ]
-
sicc_innen
tag
Köszönöm a reagálásokat és azt, hogy foglalkoztok a lehetőségekkel.
A számlatulajdonos már korábban elhagyta a Tescot (vagy kirakták onnan). Életviteli gondjai lettek, megszakította a kapcsolatot a környezetével, majd elment a városból. Utolsó hír szerint már elköltözött az országból.
Akkoriban érdeklődtem a Telenor üzletében, hogy mi lesz így a flottaszobával és a tagokkal. Annyi választ adtak, hogy amíg a számlát fizeti a tulajdonos, addig megmarad a flottatagság, függetlenül, hogy már nem Tesco-dolgozó. Ők azzal nem foglalkoznak, nekik az előfizető a fontos. További infót nem adtak ki a kapcsolattartóról.
Így akkor megnyugodtam és nem is gondolkodtam tovább... egészen mostanáig.
Lehet, hogy már nem is ügyfél, kirakták a flottából? Akkor a többiek, hogy lehetnek benne a csoportban úgy, hogy a csoport feje már nincs? Lógunk a levegőben? Érdekes kérdések.
Az lesz, hogy újra elmegyek a szolgáltatóhoz és megkérdezem, hogy milyen lehetőségek vannak, bár sok jóra nem számítok, mivel, ha a számlát fizetik külföldről, akkor továbbra is meghatalmazás kell majd a telszámmal együtt való kilépéshez. Nem egyszerű a helyzet.Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #52352 üzenetére
Értem, köszi.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #52347 üzenetére
"Felhasználó általi szerződéskötés" nem lehetséges ilyen esetben?
-
sifarr
senior tag
válasz INGJOKE #52349 üzenetére
A nevét csak tudja?
A kérdező ezt írta: A meghatalmazás nem fog összejönni, sajnos.
Higgyük már el neki, hogy megpróbált mindent, de nem sikerült az előfizetővel kapcsolatba lépnie!
Egy volt munkatárs, haver, akárki volt. A cmét tudja, mert szerepel a számlán, de valószínű elköltözött. Lehet, rég külföldön él, bármi. Nem tudja a főbb személyes adatait sem, életkorát is csak kb. A szerződést amin ezek szerepeltek, elvesztette.
A név pedig sok esetben semmit sem ér. Mondjuk Kovács/Nagy/Tóth/Kiss Péternek hívják. Mit kezd vele?
A Yettelnek viszont megvannak az előfizető pontos adatai: név, születési hely és idő, anyja neve, lakcím, igazolvány szám. Lehet, hogy a lakcím azóta változott és, nem jelentette be. Viszont hivatalos ügyben a Yettel könnyebben tud friss adatokat szezni a központi adatbázisokból. -
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #52346 üzenetére
A Yettel nem tesz ilyet. Meghatalmazás nélkül nem intézhető semmi.
Ez még rendben is lenne, de akkor mit csináljon kérdező? Ha nem tud meghatalmazást szerezni, akkor mi van? Számlafizetőként beragad örökre egy felmondhatatlan szerződésben?
Azt megteheti a számlafizető, hogy "kilép" a számlafizetői státuszból? Ha ige, hogyan? Mondhatja, hogy x éve vállaltam, hogy y előfizető számláját fizetem, de mostantól már nem vállalom?
A kérdező a számát már hagyná veszni, de más előfizetést akar, mit tegyen? Vagy tényleg egyetlen lehetősége, hogy elkezd nem fizetni, és utána majd jönnek a különböző eljárások?
Az biztos, hogy ha a számlafizető nem fizet, akkor az előfizetőnek kell helyt állnia.
Ez egy nagyon speciális helyzet, ezért speciális megoldást igényelne. -
MODERÁTOR
válasz sicc_innen #52344 üzenetére
Szerintem a legegyszerűbb az volna, ha valahogy tudnál szerezni egy meghatalmazást.
Enélkül túl sokat nem tehetsz.Xiaomi 13T
-
MODERÁTOR
-
sifarr
senior tag
válasz sicc_innen #52344 üzenetére
(Ezért gyanítom, hogy a telszámom veszni fog.)
Ennél rosszabb és bonyolultabb a helyzet.
A jelenlegi szerződést csak az előfizető (akit nem érsz el) mondhatja fel. Te számlafizetőként csak annyit tehetsz, hogy elkezdesz nem fizetni. Először téged, mint számlafizetőt fog zargatni a Yettel. Ha rajtad nem tudja behajtani, akkor az előfizetővel próbálja kifizettetni a tartozást, mert az előfizető felel a számlafizető saráért is.
Jobb lenne valahogy mégis megtalálni az előfizetőt.
Vagy bemenni a a Yettehez és elmondani mindent. Ők megpróbálhatják megkeresni az előfizetőt, és ha nekik sem sikerül, akkor még az is lehet, hogy átírják a nevedre a számot. -
sicc_innen
tag
válasz Viktor0610 #52343 üzenetére
Köszönöm a választ.
Egy másik flottába szeretnék majd átmenni a régi számommal együtt. A meghatalmazás nem fog összejönni, sajnos. (Ezért gyanítom, hogy a telszámom veszni fog.)Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
MODERÁTOR
válasz sicc_innen #52341 üzenetére
Amennyiben a számod magánszemély néven van, akkor egy meghatalmazással tudod átvenni saját névre. Fontos, hogy ezután már csak akkor használható tovább a tescós csomag, ha neked is van engedélyed az igénybevételre.
Amennyiben nincs, akkor a publikus, lakossági tarifák közül kell válassz egyet.Xiaomi 13T
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Létezik olyan olcsó flottás csomag, amit cég névre lehet regisztrálni? Mert egyéni vállalkozó vagyok, székhelyem van, viszont a lakcímkártyámon csak kerületi lakcím van (mert albérletben élünk). Tehát állandó lakcím nélkül, a székhely szolgáltatómon keresztül bérelt székhelyemre szeretném a szerződést kiállítani a saját nevemre, természetesen levelezési címet megadva. Szerintetek ez működhet? Ha igen, melyik flottás csomagnál lehetséges ilyen módon belépni?
-Norbi-
-
sicc_innen
tag
válasz Viktor0610 #52340 üzenetére
Köszönöm az infót!
A gyanús az volt, hogy korábban a nano sim-kártyára való cseréhez is kellett volna a kapcsolattartó (számlatulajdonos) hozzájárulása. Én csak a számlafizető vagyok, így aztán körbevágta a pultnál az ügyintéző a kártyát mikro méretről nanora, mivel az még nem volt előre perforálva a kisebb méretre.Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
MODERÁTOR
válasz sicc_innen #52339 üzenetére
Az új generációs dolgozói csomag jelölésű előfizetések jellemzően magánszemély néven vannak.
Szóval no para.Xiaomi 13T
-
4Grider
nagyúr
válasz sicc_innen #52336 üzenetére
Lehet, hogy itt is tud valaki segíteni, ha leírod, hogy milyen flottáról van szó...
-
sicc_innen
tag
válasz 4Grider #52335 üzenetére
Köszönöm a választ.
Megpróbáljak magával a flottával valahogy kapcsolatba lépni, ha már azzal, aki bevitt nem tudok?
5 évvel ezelőtt nem voltam körültekintő, örültem a felajánlott kedvező lehetőségnek, belevágtam. Így most a számom fogja ezt bánni.
A tanulópénz megvolt, már figyelni fogok erre is. Macerás lesz sok helyre bejelenteni a számváltozást. :(Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
4Grider
nagyúr
válasz sicc_innen #52334 üzenetére
Mivel nem te vagy az előfizető, csak a flottán keresztül intézheted az előfizetés elvitelét. Ma már van egy csomó flotta, ahol te leszel az előfizető, legközelebb ilyet kell választani.
-
sicc_innen
tag
válasz 4Grider #52333 üzenetére
Nem tudom, hogy átkerült-e a számom a flottába, ez nem is került szóba annó. (A megkötött szerződés iratai elkeveredtek költözéskor.) A havi számlákon a számlafizető neve az enyém, de a tulajdonosé azé az illetőé, aki bevitt annó a flottacsoportba (akivel már nincs kapcsolat).
A yetteles fiókba belépve sem enged semmilyen változtatást rendszer - read only.
Ezek szerint ugrott a 20 éve meglévő számom, ha menni akarok onnan :(Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
4Grider
nagyúr
válasz sicc_innen #52332 üzenetére
Ha volt annyi eszed, hogy a flotta nevére irattad a számodat, akkor simán előfordulhat. Ha a neveden van, akkor tudsz érdemben lépni ilyen esetben.
-
sicc_innen
tag
Üdv!
Lehet olyan, hogy az ember bennragad egy flottában és csak a telszáma elvesztése árán szabadulhat onnan?
(Hűségidő már letelt, a szám hordozva került a flottába, a flottacsoport fejével megszűnt a kapcsolat.)Minden változik, csak a Boltzmann-állandó
-
4Grider
nagyúr
Konkrétumot nem írsz, csak sóderolsz.
A konkrétum az, hogy az itthon korlátlan adatsimek soha nem voltak korlátlanok az EU-ban.
18-25 GB között van az az adatmennyiség, amit egy korlátlan adatsimmel az EU-ban le lehet roamingolni. Minél kevesebbet fizetsz havidíjként, annál kisebb az EU-ban leforgalmazható adatkeret. -
moma
őstag
válasz Mikulásbá #52325 üzenetére
Köszi! megpróbálom holnap.
4Grider: korábban volt, hogy sokkal többet használtam külföldön, mint most. Szóval max mostanában változhatott valami. Te mit tudsz mit jelentene ez, hogy (már) nem korlátlan? EU-n belül van a dolog amúgy hollandia. Meg ezt, hogy érted, hogy nem is roamingoltam? akkor miért roaming miatt számláznak?
we all deserve a bit of luck.
-
AtHoS
nagyúr
válasz WhiteWalker #52313 üzenetére
Én egy telefont hoztam el - igaz nem részletre, meg amúgy is szomszédnak kellett, de ez most mindegy - tavaly júliusban?? Bementem barátommal egy Yettel üzletbe elmondtam mi a kínom és netes árlistában lévő összeget fizetve érte elhoztam -> 2 évhűség odavág egyből, de ezen én nem pörgök, mint egyesek
Egy másik barátomnak segítettem tavasszal KÜF-be kerülni, amikor Yettel fiókban történt szerződéskötéssel egyidőben egy telefon is el lett hozva részletfizetéssel, már belépéskor!!!4!!
Tehát besétálsz, kivárod a sorod, elmondod mit szeretnél és ha van éppen készleten, akkor intéződik az ügy...ennyi
szerk.
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz WhiteWalker #52313 üzenetére
Erre valaki javaslata?
-
moma
őstag
IQ pro kiszámlázott megint egy + 10k roaming díjat a korlátlan adat kártyával. Nincs valami ötlete valakinek, hogy lehet elérni őket? Vagy ha nem tetszik akkor nem fizetek és kikapcsolnak és ennyi a support?
we all deserve a bit of luck.
-
Fenyi Leopol
tag
Én semmit sem tudok a Yetteltől online rendelni, mert a címem túl hosszú, nem fér ki a lakcím adatmezőben. Nem is fogadja el a rendszer. Személyesen minden működik.
FL
-
AnonymusX
senior tag
válasz Viktor0610 #52318 üzenetére
Igen a címmel volt a baj, de úgy, hogy elvileg jó cím lett rögzítve, ezt megerősítette nekem az eredeti ügyintéző, vissza is olvasta. Állítása szerint az ajtószámon akadt fenn a rendszer (társasház). Nyilván én nem látom mi került oda be, lehet elírta, csak nekem nem vallotta be.
4Grider: ugyanezen ügyintéző szerint ilyesmiről szó sincs, ezért is lepődött meg, hogy rögtön a visszaélés e-mailre küldtek, mikor érdeklődtem. Mondjuk semmilyen adatot sem kértek el mikor a kézbesítés törlésekor felhívtam őket, hogy megtudjam mi a probléma.
Köszönöm a javaslatokat, következőleg személyesen próbálom meg, ahogy írtatok, de azért a második ügyintéző nemtörődömsége eléggé mellbevágott, hogy rögtön minden információ nélkül, látatlanban egy ilyen bizalomgerjesztő email címre küld (ahonnan egyébként még nem kaptam választ).
-
Lewzke
őstag
válasz Viktor0610 #52320 üzenetére
És az is alap hogy számhordozáskor egy cím adatmezőnek nincs elégséges karakterhossz választva és másfél hetet járom az ügyfélszolgálatot kideríteni, hogy a szerverükön hasal el a számhordozás és nem én írtam el az adatot, mivel információ hiányában csak újraindították a számhordozást hatszor is.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz AnonymusX #52314 üzenetére
Tök egyszerű pedig a megoldás.
A címeddel volt baj, ha jól értem.
Ha csak az elírás volt a baj, akkor a jó címmel rögzítve működne a hordozás online is simán, de -ahogy 4Grider is írta- ha személyesen intézed, akkor pikk-pakk megkapod az előfizetést.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz mokalade #52312 üzenetére
Alap, hogy számhordozás közben nem változhat az előfizető személye, azaz előtte a meglévő szolgáltatónál a nevedre kell kerüljön a szám, csak utána hordozható.
Bumm csomagba ha csak számhordozással kerülhetsz, akkor az azt jelenti, hogy oda nem kapsz új számot.
Flotta előfizetés annak a nevére kerül, aki a flottától az igazolást kérte és kapta. -
AnonymusX
senior tag
Megosztanék egy kis KÜF, de inkább Yettel szösszenetet. Múlt pénteken igényeltem az igazolást a belépéshez, úgy rémlett hogy a személyes ügyintézést választottam, ennek ellenére aznap hívtak a Yetteltől.
Telefonon lefixáltuk, hogy ma, azaz szerdán futár hozza a SIM-eket. Erre reggel jön egy e-mail, hogy kiszállítás törölve. Nosza felhívom az e-mailben lévő számot, ahol elvileg készségesen áll rendelkezésre a Yettel, de felhívva a számot, az ügyfélszolgálatos csak azt tudta mondani, hogy írjak a visszaeles-megelozes@yettel.hu címre (lepattintva éreztem magam, mint akinek nincs hitele), hogy megtudjam az okát (segítőkészség nulla egy olyan telefonszámon, amit maga a Yettel tesz a kiszállításos emailbe). Írtam is, de délután felhívott egy másik ügyfélszolgálatos, mégpedig az, akinél telefonon kötöttem a szerződést, és mondta, hogy kapott értesítést a kiszállítás törléséről: a címemet nem jól vette be a rendszerük, érvénytelennek gondolta, szóval technikai malőr történt a részükről.
Egyébként ő már készségesebb volt, meg akarta oldani a bakit (és furcsállta is, hogy a visszaéléses email címre küldtek korábban), de mondtam, hogy hagyjuk ezt a kiszállításos módot, nekem ez most új időponttal nem megfelelő, amúgy is elbizonytalanított az eset a váltásban. Szóval itt a flotta engedély nálam, de ez a tapasztalat egyelőre lelombozta a kedvem, hogy most először Yetteles (Telenoros/Pannonos) legyek a családdal.
[ Szerkesztve ]
-
WhiteWalker
nagyúr
A KÜF tagja vagyok ( bumm csomag) , több mint fél éve és szeretnék elhozni egy tabletet részletre - gondolom az előfizetés mellé adják, vagy írják a törlesztőt.
Mert találtam a KÜF oldalon az árlistáján olyan készüléket amit megfelelő számomra.A kérdésem az lenne , ennek mi a menete? Van valami extra dolog , vagy simán bemegyek egy Yettel boltba és elmondom mit szeretnék , majd személyesen intézem?
[ Szerkesztve ]
-
mokalade
tag
Sziasztok! Van ilyen tapasztalatotok? (Tervezem KÜF-éket is kérdezni, ha szükséges.)
Köszi előre is!Jelenleg:
- nem Yettel, céges flotta (nem biztos, hogy ki tudom majd a számot hozni)
Cél:
- KÜF magánemberként
- elsősorban a hordozott, de akár új számmal
- jó lenne BUMM csomag1. számhordozás
Olvastam fentebb, hogy lehetséges nem Yettel flottából direkt számhordozni, még feltöltőkártyás átmenet sem kell. Milyen engedély/adatok kellenek ilyenkor az elengedő flottától? (Minden céges adat a rendelkezésre áll, korábban sikerült a céges flottánál önállóan ügyintézni telefonon.) céges>magán átmenet is fontos2. új szám
Ha nem tudom áthozni a számot valamiért kérek újat KÜF-től, akkor
- tudok majd választani Yettel üzletben számot a rendelkezésre álló simek közül vagy kapok egyet és örüljek?
- a kapott új számmal nem lehetséges BUMM csomagot választani?MÁS:
HA KÜF-be több számot viszek (hordozás/új igény), akkor mindegyik az én nevemen lesz vagy mindegyik az adott névhez fog tartozni és mindenki önállóan tud majd ügyintézni Yetinél/appban a saját nevében? -
bzoley
veterán
Köszi, meglátjuk. De szerződést ott sem látok. Talán még nem készült el?
Amúgy ez vajon egy tétel, vagy kettő?
Mobilnet egyenleged:
50.00 GB felhasználható, a mobilnet holnap megújulFelhasználható egyenlegek:
Belföldi EU adat50.00 GB
Flotta megújuló Mobilnet Pro adatkeret50.00 GB -
MODERÁTOR
-
AtHoS
nagyúr
válasz bzoley #52308 üzenetére
Szerződést Yettel fiókból tudod letölteni. Nálam is ugyanez volt a helyzet anno, a fiókban sem mutatta az érvényben lévő kedvezményt - azóta sem mutatja - csak a számlán lesz feltüntetve és emiatt ott fogod látni a Flottás választott csomag díjat is a végösszegben.
read-only mode on the forum
-
bzoley
veterán
válasz Viktor0610 #52307 üzenetére
De nincs semmilyen kézzel fogható szerződésem. Csak azt a két papírt kaptam. Így nem is tudom, mi van benne.
-
MODERÁTOR
válasz bzoley #52306 üzenetére
Ha a szerződést megnézed, emlékeim szerint a szolgáltatások felsorolásánál szerepelnie kell a kedvezmény jelölőjének is.
Nézz rá!
Ha nem látod vagy nem mész el rajta (úgy emlékszem, pár betű, szám olvasható csak), akkor hívd a 1220-at, ott ránéznek a kollégák.Xiaomi 13T
-
bzoley
veterán
válasz 4Grider #52304 üzenetére
Hát ez az. A flotta oldalán is csak "tájékoztatást" látok, nem tudom a Yettelnél mit írnak a szerződésbe. A papírjukon csak annyi infó volt, hogy Flotta 1400-50GB.
Aztán úgy kellett vagy ötször aláírnom digitálisan valamit, hogy azt sem láttam, mit írok alá.
Az alső lépés mindig az, hogy először fizess, aztán majd reklamálhatsz. De meglátjuk, hogy alakul. Csak megtévesztő a két különböző netcsomag név. A olcsóbbik neve nem is szerepel sehol a fiókban. De ahogy Viktor írja, lehet nincs feltünteve a kedvezmény. -
MODERÁTOR
-
-
bzoley
veterán
Sziasztok!
Todnátok nekem valami okosat mondani? Nem értem a papírokat.
Kaptam a Bummhoz nyilatkozatot(50GB, 5016Ft), azzal elmentem a Yettelhez.
Kaptam egy szerződés-összefoglalót és egy előzetes tájékoztatást.
Utóbbin az árak 1778Ft+Flotta Hiperner Pro 3238Ft. Ez jó.
A másikon viszont 1778Ft+Flotta megújuló Mobilnet Pro 9252Ft van. Na ez nem tetszik.
A Yettel fiókba belépve is csak a 9252-t látom.
Ez mi a szösz? Most akkor mikor mennyit kell fizetni?
Ha megnyomom a lemondást, akkor a minden net megszűnik? Vagy hogy?"Flotta megújuló Mobilnet Pro szolgáltatás
Aktiválás: 2022.10.26
Lejárat:
Időszaki díj előző levonása: 2022.10.26
Időszaki díj következő levonása: 2022.10.28
Havidíj 9 252 Ft
Lemondás" -
DrBubo77
Topikgazda
válasz juve600 #52301 üzenetére
Én már többször változtattam a net mennyiségét. És mindig 1220-on.
A belföldi korlátlannál volt olyan, hogy be kellett mennem tarifacsomagot változtatni, mert az eredetileg szerződött csomagban nem lehetett kiválasztani a 10 GB-ot. Alapból 13 GB-ra lett kötve és tudtam feljebb váltani, meg lejjebb 13 GB-ig.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- Delta Force (2024)
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
- Xbox Series X Black 1TB dobozos konzol
- Fehér Villám új GAMER PC 2év garancia / NVIDIA GTX1660Super / Ryzen5 / 16GB DDR4 /
- ASUS ROG Zephyrus G14 -14" WUXGA IPS 144Hz -Ryzen 7 6800HS - 16GB - 512GB - RX 6700S 8GB - 1 év gari
- HP Elitebook x360 G6 2in1 Prémium laptop 14" FULL HD IPS Érintőkijelző / Intel I7 / 16GB RAM
- HP Elitebook x360 G7 2in1 Prémium laptop 14" FULL HD IPS Érintőkijelző / Intel I7 / 16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest