-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz V.Stryker #76597 üzenetére
Ne érezd, elvittek egy C2Q matricát tőlem és a fazon motorral jött és azzal közlekedik, mondom azt hittem valami nagy motorral jössz (naked stb), ilyet szól ááááh azt télen nem lehetne lefagynék róla, nulla szélvédelem. Központban is hallottam amikor elment A Xmax-al.
TommyNagz! A feketémen jól fog! Csak a nap meg fogja enni mint mindent ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz V.Stryker #76815 üzenetére
csepelen...
Már nézegetem a közeli garázsokat, de nincs olyan, ahova full felszerelésben el tudnék menni.
Ellenben vannak felújításra szoruló üzlethelyiségek, megdöbbentően alacsony áron.Lehet kiveszek egy üzlethelyiséget, ilyen 18nm méretűt, aztán kész. ilyen lenne több is 150 méteren belül.
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77025 üzenetére
Szerintem amire te azt mondod hogy fikázás, az csak annak szól, hogy a legtöbben akik sportlégszűrőt vesznek a motorra azt hiszik hogy annyival el is van intézve a dolog, és jön a rengeteg lóerő pluszba és semmi másra nem kell figyelni, csak felrakni a légszűrőt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77037 üzenetére
Ha van sportkipufogó rendszer akkor érdemes vele foglalkozni, és akkor jobb a gyárinál, különben semmit nem ér (mert önmagában a slip-on dob a kipu végén semmin nem változtat, csak a hangon).
Ahogy előttem is írták, egy ilyen komplett rendszert fel kell programoztatni ennek megfelelően, és akkor lesz optimális az eredmény. Ennél több részletet nem tudok, mert sosem érdekelt igazán, én ha több lovat akarnék akkor másmilyen motort vennék, nem tuningolgatnámDe most a tuningtól eltekintve, a sportlégszűrővel az a "baj" hogy a legtöbben nem tudják vagy direkt le is szarják a karbantartását. Ezeket rendszeresen tisztítani és újraolajozni kell. Megfelelő működésük alapja a gyakori, poros úton közlekedve akár napi tisztítás. Különben eltelítődik és romlik a szűrőképessége, ami miatt több kosz jut a motorba, amit nyílván nem kell magyarázni miért nem jó.
Eközben a gyári papírszűrőknél azért nincs ilyen probléma, mert az ha telítődik, akkor max a levegőáteresztő képessége romlik, szűrni ugyanúgy szűr mint előtte.
Személy szerint én csak azért mert 3-4 év múlva visszahozza az árát biztosan nem szöszmötölnék a karbantartásával rendszeresen, bőven elég nekem a láncolajozás okozta macera De ez nyílván egyénfüggő.
szerk:
"Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz."
A legtöbb motornál ez így van. De egyébként sem kell aggódni, a mérnök gárda aki tervezte pontosan tisztában volt vele a gyár néhány évtizednyi tapasztalatával a háta mögött, hogy honnan és mennyi levegő jön[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77037 üzenetére
Ahhoz, hogy tobb levegot tudjon atengedni, kevesebbet kell szurnie. Elmeletileg a hengerfalon fogjuk megatni, hogy mennyit sporoltal a gyari szuron
Amugy semmilyen szam nincs sehova irva, legalabb vmi kulonbseg, ateresztokepessegben, illetve hogy hany mikronig szur. Sehol egy darab szam. Nem tudjuk milyen intervallumkban kell tisztitani. Rentabilitasa igy is kerdeses.
Homalykodas az egesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz V.Stryker #77037 üzenetére
Én épp fel akartam dobni persunak mi az oka h jobban megy az er6n yoshimurával mint gyárival, sőt db killer nélkül még jobb. Why?
Mentem gyári kipufos er6f-el és a sírás kerülgetett.imibogyo! Hádde mondom h mentem másikkal és naon nem úgy ment, bár az lehet ,hogy más beállítás mittudomén. Az is igaz, hogy akkor ment dinamikusabban ha kapta az ívet, nem tötymörögve. H közelebb hozzam mire értem, jobb gázreakcióim voltak yosival. Mivel előtte nem volt fent gyári nem tudom az milyen. Amit veszek gyári lesz, kíváncsian várom milyen.
Persu! Gázreakció! Annyira meglepett, hogy ha nem tudom mi a gyári és olyannal megyek még felmerült volna, hogy kehes az az F.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77049 üzenetére
Rendszerrol mindig is beszelhetunk, mindegy, hogy karbis vagy barmilyen. A kipufogo hossza, a szivo es kipufogo resz hossza es ateresztokepessege, a szeleposszenyitas merteke mind befolyasoljak a gazcseret.
Nagyon orulok viszont amit osszeszedtel a k&n rol. Vegre ertekes infok. Az iras alapjan meggyozo. Igazabol a papirszurokon kivul mas nem mukodik mas elven. A szivacsszurok pl ugyanigy mukodnek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77049 üzenetére
A kipufogó egészét, elejétől a végéig rendszernek hívják. A részeinek meg megvan a saját nevük, mint pl dob, leömlő. Amikor sportkipufogóról beszélünk akkor fontos különbség van aközött hogy csak a dob lett cserélve, vagy az egész mindenség elejétől a végéig. Csak a tisztán látás miatt írtam le, nem akartam se okoskodni se kötözködni.
"Úgy vagyok vele, hogy minden olajcserénél majd kipucikálom, aztán kész. Ha ez nem lesz neki elég, hogy évente vagy 6000km -ként lesz megcsinálva és ebbe döglik bele, akkor ebbe döglik bele."
Lelked rajta, te motorod, te döntésed, te pénzed, de szvsz ez nagyon ritka karbantartás ennek a cuccnak.Én csupán jóindulatból írtam amit írtam, nem fikázásból meg piszkálásból Mert aki ilyet árul az az esetek többségében erről nem tájékoztatja a vevőket, hiszen akkor a vevőjelöltek egy része elállna az üzlettől, mondván hogy nekik nem kell plusz macera.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #77137 üzenetére
Első kerékről hajt - nem változik semmi. Amúgy brutálisan csal felfelé, kb. 9%-ot. Óra sz. 180 = GPS sz. 165. Ennyi a vége szélcsendes időben.
(#77139) Mosquito34 : megrendeltem a többi szükséges vackot is a tavasszal esedékes szervizhez, így eljön 1 postaköltséggel.
(#77138) Kolondrum: nem vagy elég régóta nős.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz V.Stryker #77157 üzenetére
Nekem ilyenhez elég ha lefekvés előtt betolok valami laktató kaját. A legrosszabb ha tudod, hogy éjjel volt valami, de nem emlékszel rá. Múlt éjjel is volt ilyen, csak az eredményével találkoztam reggel.
Ha már kíváncsi vagy nem nagy dolgok, a power bank a konyhából bejött az éjjeli szekrényre és fel is töltöttem.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77184 üzenetére
Az achilles ina az egesz k&n legszuro meresi adatainak az, hogy ismerik az oem szurok tulajdonsagait, mivel az alapjan fejlesztenek. Megsem kozlik, csak megemlitik, hogy nehany gyarto megadja az adatokat, keresd ki. Kosz. Miert nem kozlik a konkret kulonbsegeket?
Feltevesem, hogy az oem szuro nyujtja az arany kozep utat, mint mindig.
Minden mas aftermarket szuro valamiben jobb lesz, valamiben viszont teljesen rossz.
De meg keresni kene sok infot, es a legfontosabb, hogy ertekes infot, es ez nehez.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77207 üzenetére
Karbis motornal egy femszovetes van a tankban, egy a tuszelepek elott. Nem kell cserelni.
Utolagos papirszurot ne vegyel, az eltomodik hamar, es nincs ertelme addig plusz szurot beepiteni, amig nem rozsdas a tankod.
Es akkor is femszovetest kell, semmikepp nem papirt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77219 üzenetére
Nemnem. Engem farasztani az adatok, konkrerumok nelkuli rizsaval lehet
Szemrevetelezes? Egy szuronel? Erted. Barna. Mennyire kell barnanak lennie? Es ha mondjuk pantone 152 barna, akkor meg varhatok a cserevel egeszen pantone 160 ig?
Ha megvan a fix csere, akkor nincs kerdes.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
Nem tőlem kérdezed ugyan, de szerintem fasság.
Cseréld le 6000km-enként ugyanúgy a szűrőt és az olajat is, amúgy a szűrőkkel kapcsolatban részint idevágva pont most rakott ki a TC egy cikket, ahol említik a szűrési képességeket is.
18000km-es futást még autónál sem várom meg. 10-12.000km-enként (vagy évente) mindig lecserélem ott is.Autóknál pl. az automataváltóknál is élettartam olajat ír minden gyári könyv, pedig 50-60.000-enként azt is illik lecserélni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
Bár én egyáltalán nem vagyok egy műszaki ember, de azért ez "ahogy a szűrő telítődik, úgy kisebb részecskéket is megfog az új szűrőhöz képest" nálam erősen sántít.
Ezalapján a logika alapján:
- sose kéne szűrőt cserélni?
- a mérnöki gárda évtizedek tapasztalatával hülye, mert nem tudja hogy milyen szűrési képességgel kell rendelkeznie a szűrőnek?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77240 üzenetére
regebbi karbis motorok manualjaban altalaban ket olajcserere jut egy olajszurocsere, ezt en is megfigyeltem.
nem gondolnam karosnak az olajcserenkenti olajszurocseret, papirszurorol beszelunk, a nemreg olvasott, szuroknel elofordulo fogalom, a szuresi kuszob kb mindig ugyanakkora, a nyomasvesztese lesz nagyobb. papirszuro reven a nem cserevel az osszeomlasat kockaztatod, azaz kiszakadhat. de ezek az en felteveseim.duplan hasznalodik? - a kuplungkopadek is megy bele, a valtofogaskerekeknel femreszelek, de pont ezeket fogja meg a papirszuro, illetve a femszovetes szuro a pumpa elott. ezek az igenybevetelek nem ugyanolyanok, a valtoban, a kuplungnal es a hengereknel. ugyhogy a duplan hasznalodik legyen egy hataskelto szoosszetetel.
szerintem a mostani olaj nagyon vastag neki. egy japan sornegy xx w-40 el megy. legjobb lenne 0w vagy 5w, semmi nem fog keveredesnel tortenni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77245 üzenetére
Minel kisebb a hidegoldali viszkozitas (10w) az annal jobb a motornak. Ebbol a legkisebb kell mindig. Akkoriban nem volt meg 0w.
Az 50 es olaj surubb, ezert nem ertem a csattanas megszuneset. Egyesbe rakasnal minel surubb az olaj, annal nagyobbat fog csattanni, a lamellak osszeragadasa miatt, amit higabb olaj kevesbe tesz. Ez egyebkent nem hiba, es nem kell vele foglalkozni.
A surubb olaj utlegelesnel nem fog nagyobb vedelmet nyujtani, ugyanis egy bizonyos homersekletnel ugyanakkora a viszkozitasa, mint a higabb olajoknak. Viszont hidegen surubb, es hideginditasnal ez nem mindegy.
Adalekolasa lehet mas meg a kuplungnal az olajoknak. Jaso ma es ma2 pl. A sima ma jobban tapad. Tehat szerintem nem a viszkozitas miatt lett "jobb" a valto, hanem mas adalekolasu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77258 üzenetére
Eegen, kinek mi jut eszebe
Nekem inkabb az egesz reklamrol az jon le, hogy nem nagyon tudjak, mitevok legyenek.Vannak ezek a feher kover turistak a klipben. (Elsore nekem az jon le, hogy ezeket jol lehuztak a torokok egy motortura soran )Vegre nem boldog mindenki egyfolytaban, nem vicsoritanak az oromtol, amit a termek okoz.
A baj itt leginkabb az, hogy a smokey burnoutot ha salakban lehet csinalni, akkor leginkabb ezt nem kene felvenni, es lejatszani embereknek. Tokeletesen onkifejezo targynak szanjak azt a motort, ami a tol cettig egy sporolos, olcso motor.Pozicionalasa a termeknek ezek szerint a szakallolajtol buzlo hipszterek. Csakhogy egy indiai cafe racert egy nagy keleti turara/vagy csak ugy utcara egy nyugati ember akkor vesz, ha
• Nem fiatal, ugyanis a fiataloknak az egesz vilagon nincs penzuk, mindegy milyen gazdasaga van az orszagnak,
• Ha fiatal akkor a jarmuvek altalaban hidegen hagyjak, ez egy kimutatott mai trend
• Ha fiatal, de van penze, akkor meg pont scramblert fog venni, (ducati, bmw nineT) ami statusszal bir, esetleg egy semmiresejo eletmod motort, onmaga kifejezesere, gondolok itt a kult jarmuvekre, simson schwalbe rat atepites, vespa, stb
• ha oreg, akkor egy barominagy csillagromboloval megy idegen kulturakat latogatni, bmw gs, es a japanok.Ennek a motornak nagy multja van, de megsem nevezhetjuk kult motornak, plane nyugaton, ahol vespa van bajaj helyett, es enfield volt az angliai ose a royal enfieldnek. bar a marketingesek latszolag kicsit elkesve szeretnek meglovagolni meg a cafe racer hullamot, ami mar reg atment scramblerbe.
Mivel olcso motor, minosege osszehasonlithato egy hianygazdasagban tervezett es gyartott motorhoz, de a megbizhatosaggal sztm nincs gond. Tul oreg konstrukcio, tul kis hatekonysag, csavarhuzoval megszereled az ut szelen stilus.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77314 üzenetére
Km fuggo termeszetesen.
Karburatoros motornal a benzin szurese tokeletes tank mellett ertelmetlen. Injektoros motornal nagyon fontos. De egy karburatoros motor hatalmas kosszal is elmegy. A benzin eleve szurve van.
Rengeteg karbis motornal ki sem kell cserelni a tankban levo szurot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #77332 üzenetére
Természetesen az, az SMR990 vázába beleépítettek egy 170 lóerős blokkot.
Amúgy is rövid tengelytávú a motor ami megkönnyíti az első kerekezési hajlamot.
Ugyan ezzel a blokkal egy hosszú tengelytávú motornál ami súlyra is ugyan ennyi kiló sokkal nehezebb lenne kerékre venni.
Az sem mindegy hová jut nagyobb %-ban a súlypont, ha hátrafelé jut több akkor még könnyebb elhagyni első kerékkel a földet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #77335 üzenetére
Ahogy Persu írja, itt nem csak a lóerő, hanem hogy rövid tengelytáv és kevés kiló.
Ez az ami végett nagyon beteg állat a gép!
Ez olyan mint amikor egy CR500 vagy KX500 kap SM szettet.
Ez kész!
A végén a tulaj megmutatja hogy kell használni![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #77345 üzenetére
Nap mint nap kell indiaiakkal dolgoznom, ebből kifolyólag pontosan tudom hogy milyen kritikán aluli munkaszínvonalat képviselnek egytől egyig, problémamegoldóképesség 0, proaktivitás 0, rendszerben való gondolkodás 0.
Úgyhogy el tudom képzelni hogy milyen lehet ez a motor is Oda nekik, az ő kultúrájukba biztos megfelel, ide meg nem véletlenül nem próbálkoznak betörni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ford topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konteó topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen notebookot vegyek?
- LEGO klub
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen