-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #60846 üzenetére
Igen, jelentősen. Nem akarok butaságokat írni, szval ne vegyétek készpénznek a számokat, de emlékeim szerint ilyen 80-85% magasságában van, míg a láncé 90% körüli a főtengelyen mérhető erőkhöz képest, amit a kerékhez továbbít. Egyszerűen ennyivel egyszerűbben jut el az erő oda, ahova kell. Ha pontos számok érdekelnek, hajtásláncos szakkönyvekben tuti megtalálod a pontos értékeket, milyen erőátvitelen mennyi veszik el. Én is ott néztem utána régebben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #61057 üzenetére
Na, ma én is öltözködtem: megjött a helyi kis boltba a szilveszter előtt vett Shox 3 Layer kabátom párja, a méretben is passzoló, M-es nadrág. (Kabiból az L-es a jó rám, nadrágból az baromi hosszú és a térdvédő is a sípcsontom alatt fityegett).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #61090 üzenetére
Nem, nem úgy.. Karácsonykor elgurultam a szerelőhőz ő terhelő villával kimérte,határ eset volt már akkor. Most ~1hónap után töltőre tettem és pikk pakk idő alatt fel is töltőtte.
Canniball:
Igazából el sem tettem a motort. Lemostam leàpoltam letakartam, itthon van a gép. Február első hetében kezdek.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
baboss
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61127 üzenetére
Ha nem indul a motorod, akkor szar.
De ki kell meretni, mint ahogy Mosquito tette, mert akkor vagy tisztaban azzal, h mennyire van oda. Csak ugy senki nem tudja megmondani. Terhelovillaval merni kell. A nyugalmifeszbol csak azt allapitod meg, ha mar halott.
A toltest mindig veszi. Az a jellemzoje, a rossz akkunak, h pillanatok alatt feltoltodik. Es toltes utan sem tudsz inditani.
Ha reggel indul, nyugodtan lehet aggodni. Siman utkozben is lehet cellazarlatos. Tankolsz egyet, megallsz, inditanad ujra, majd csak kattan a rele, de inditani nem tudsz.
Pont ezert tologattam a regi R6 omat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #61127 üzenetére
Hagyd kint két napra ilyen hidegben, rá se nézz, majd indítsd be.
Az enyém nyöszörgött, sokszor próbáltam indítani, tekerte, de nem indult be. Akkut kicseréltem egy újra, elsőre berántotta."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #61149 üzenetére
Figyelem majd az eseményeket, Moszkitóval szoktam privátban is kontaktálni, majd csak jelzi, ha lesz valami gurulás.
Általában dolgozom szombaton is (van h előre.. ), így sajnos sok esetben kiesik egy egy hétvége.
Viszont a győrújabráti szezonnyitón és a szombathelyin is ott leszek többedmagammal. Ugyan nem holnap lesz, de jó előre tervezni, gyertek le.Győrújbarát, május 7.
Szombathely, április 9. (bár ez még nem tuti, csak az előzőkből kiindulva gyanítom ezen hétvégére rakják)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #61186 üzenetére
Látod, pont emiatt a 90% miatt pikkelek rájuk, amit Persu is jó érzékkel kiszúrt...
1000-es Yarisomban autózva pont ugyanígy "imádom" a 4 kerekű BMW, Audi, Merci tulajokat is (remélem főnököm nem olvassa a fórumot ), mikor index nélkül cikázva "taposnak" el mindenkit.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #61186 üzenetére
Van bmw-s ismerősöm aki évekig kuporgatott a motorjára, hogy meg tudja venni. Tehát nem újgazdag a srác, és nagyon jól tud motorozni, sőt még inteni is mindig int mindenkinek.
Van olyan ismerősöm is aki a goldwing mellé vett egy méregdrága bömöst is, na ő nem szokott integetni, de ő tényleg gazdag.
Ezt csak arra mondom, hogy butaság álltalánositani. Én nem tekintek egy bmw-sre rem potenciális ellenségként mert azok közt is van ilyen is meg olyan is, akár a Hondások vagy a Suzukisok között is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61193 üzenetére
Neem, en nem vagyok semmilyenes.
Annak a szerencsetlennek elobb fog a keze lerohadni, mint az a motor. Lehet h elmegy etz vel oda meg vissza, ugy hogy csak haromszor cserel megszakitot, az ut szelen, utana hatbaveregetheti sajat magat, h milyen ugyes, es nem fogott ki rajta a technika. Azzal a rotaxszal meg meg se erezne a turat. De mindegy
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz V.Stryker #61196 üzenetére
Is-is. Az ETZ alapvető hibái sztem:
-Nyeregváz. Kár volt elhagyni a Trophy, ETS után a bölcsővázat. A felfogatás helye még az ETZ blokköntvényén is megvan.
-Elferdülő blokk. Az előző hibából adódik, plusz rossz blokktartó konstrukció.
-Tákolt váltó. A 4 -gangost toldották meg egy oldalfogazott 3. fogaskerékkel. A gyenge anyagminőség miatt lekopnak az oldalkörmök sarkai és ettől elkezdi dobálni a harmadikat.
-Műanyag perselyes lengővilla. Gyenge.
-Oldalsztender az amúgy is gyenge lengővilla végén. Elnyomja.
-Alulméretezett lánc. Kb. a 80ccm -es Japánokon van ilyesmi méret.
-Szigeteletlen elektromos csatlakozók és nevetséges féklámpakapcsoló. Folyamatos kontakthibák.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #61196 üzenetére
Az en velemenyem az, h a jobb anyaghasznalat rengeteget dobott volna az elettartamon.
De felsorolom a gyenge pontokat az elso kerektol indulunk, egeszen a hatsoig.
Figyelem, hosszu lesz, aki lefossa a szocimotor temat az forduljon el.Elso feknyereg, brembo masolat, valamelyik dugattyu mindig erosebb. Eloszor a rossz minosegu karmantyura gondoltam, de barmilyet rak bele az ember, sosem egyenletes az eroeloszlas a ket dugattyu kozott. Masra nem tudok gondolni, minthogy merethiba van a hatterben. Nem csekkoltam, felteves.
Alufelni. Gyarilag az osszeillesztesnel merethibak vannak. Fekbetet borzalmas. Elso villa. Ha meg csak csapagyazva lenne muanyaggal. Itt egyszeruen az alu csuszoszarban a krom csuszocso minden nelkul van. Kopik is, mint a szar. Villaszimering nincs biztositva, kilovi, ha sokszor nagyot fekezel. Fofekhenger teljesen megbizhatatlan, a valtozo minosegu gumialkatreszek miatt. Vaz viszonylag jo. Igazabol egy szogegyszeru zartszelveny. Bajom nem volt vele. Blokknal nagyon puha a primer hajtas fogaskereke, a kuplung a fotengelyen van kupos rogzitessel epic fail. A kuplung alig bir el 4-5 versenyrajtot egymas utan. Hatalmas lendtomege van, az egesz fotengely tomeget tovabb gyarapitja. Az alu ontveny a fotengelynel nem is birja. Szakszeru szereles mellett is egyszeruen forog a fotengelycsapagy a feszekben kb 3 versenyszezon utan. A generator velemenyem szerint megelozte korat, termeszetesen az is olyan sarnehez, a fotengely vegen. Megszakitoval barmikor lehetnek gondok. A hajtomuben szerintem az 5 sebesseges valto jo. Bajom nem volt vele. A kapcsolokerekkel annal inkabb. Ilyet meg nem lattam, de elkopott a kapcsolokerek fokozatrogzitoje nalam. Nincs rendesen cdapagyazva. Minden mas tokeletesen birta az egykerekezest, barmit. Kuplung a leggyengebb lancszem. A lanc valoban 428, de ha akar az ember 415 osbol is kap olyat, ami elbir 40 loerovel. Ez meg tokozva is volt, sosem kopott el. Blokktarto fulek valoban gyengek. A biztositekok rez fulekben voltak, es termeszetes aluminiumbol voltak, epic fail2. Rengeteg kontakthiba forrasa. Amugy turheto az elektromos rendszer.
Ha normalis meretezesu jo mimosegu alkatreszeket lehetne kapni, verhetetlen lenne ez a motor fenntartasban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
BoB
veterán
válasz V.Stryker #61263 üzenetére
Vótmá.
Amúgy megkérdeztem munkatársam a Schubert sisakokról. Nem jól emlékeztem, nagy baja nincs vele, elmondása alapján nagyon jó minőségű, csak nem annyira halk mint várta. Bár még mindig hallkabb mint amiket eddig hordott / próbált.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #61283 üzenetére
Attól függ milyen jellegű a problem. Aksi, gumi, elektromos akkor azt ott helyben megpróbáljuk orvosolni. Kampecó a gép akkor telefonon motor mentőnek. (Bár nekünk van dobozos TGK) Hosszabb/nagyobb útra megyek akkor biztosítást kötök a motorozz.hu-n [link] vagy keresd Tarol-t, biztosítás kötéssel foglalkozik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #61334 üzenetére
Köszönöm, ez jól esett.
A közös turákon húztam is neki mindig rendesen, hogy lépést tudjak tartani. Nagyon szeretem,nem szivesen váltanék nagyobra.Amir én használom arra nekem bőven megfelel.
Hamarosan viszem tasihoz javitani, már szemrevételezte,nem lesz olcsó.
Új első gumi
Első hátsó fékbetét.
Akumlátor, a mostani 2 hét állás után már nem indit.
Olajcsere.
Szelep állitás, valamilyen korongokat kell cserélni a szelepeknél.
Karbi szinkron.
Valószinüleg vezérmü lánc is, de az csak akkor derül ki ha szétvan szedve.
Tavaszra szeretném összehozni.[ Szerkesztve ]
-
-
fattyu
veterán
válasz V.Stryker #61450 üzenetére
8 másodperc alatt befűzöm. nem viccelek. a kesztyű tovább tart.
mert nincs csat. nincs mechanika ami elromoljon.és legfőképp mert kibaszott kényelmetlen a nyakamon a csat.
végigpróbáltam az összes általad emlíettet meg még jópárat. Köszönöm maradok a DDnél
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
BoB
veterán
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Azzal kell kezdeni, hogy megkérdezed vitték e már motoron. Ha nem elmondod, hogy:
- addig nem száll fel / le a motorról amíg nem jelzesz neki
- megmutatod hogy tud felszállni
- veled együtt mozog oldalirányban, vagy pedig antennaként egyenes marad minden helyzetben.
- külön elmondod hogy ha a másik irányba dől mint amerre a motor, el is eshettek a hülyesége miatt. Kanyar közben már nem mozog.
- ha nincs kapaszkodó kapaszkodhat beléd, de akkor készülj fel arra hogy nem fogod tudni megtartani kettőtöket ha vészfékezni kell, azaz csak városban, lassú tempónál van így. Városon kívül tankon tudja megtámasztani magát, fékezéskor értelemszerűencsak támaszt, gyorsításkor alkarjaival kapaszkodik beléd, kéz marad tankon.
- ha van kapaszkodó, megmutatod neki hogyan kapaszkodjon bele úgy, hogy gyorsításkor ne forduljon le hátra a motorról. Ehez nem árt, ha egyéltalán már voltál ebben a helyzetben és tudod hogy kell.
- megbeszélitek, hogy ha valami gondja van, megütöget, erre lassítasz és beszéltek. Ha te ütögeted meg őt (térdét), akkor az azt jelenti kapaszkodjon mert gyors menet jön
Én ezeket szoktam.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Vészféknél nem lesz idő hátraszólni, h héjj, a tankot támaszd...
Ilyen motoron mindig azt fogja, pontosabban karoljon át, de a tenyerével azt támassza, lehetőleg úgy h az egyik tenyere a másik kézfején van.
Emellett én is utálok utassal menni, bár exem szerint mindegy is, mert úgyis 1 személyes motort vettem (üléspúp rulez)."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Nagyon sok függ az utastól, ha nem tudja, hogy kanyarban mit csináljon, vagy tesz egy hirtelen mozdulatot mert meglátott valamit és elfordul, akkor azt nagyon észreveszed. Olyasmi mint ha belementél volna egy nyomvályúba.
Kanyarban szépen döntesz, egy darabig követi a mozgásod, majd be sokall és kezd kiegyenesedni, egész szépen elvisz a megkezdet ívről.
Fékezésnél ha nem kapaszkodik elég erősen simán rátol a tankra, a golyóid kárára.
STB[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Az utas szállitással kapcsolatban: ha el jön az ideje majd személyesen elmondunk mindent a feleségemmel. A nejem elmondja, hogy mit csináljon a te feleséged, én meg elmondom mit csinálj Te. De arra azért készülj fel, hogy nehezebben fogsz kanyarogni döntögetni picit, amúgy meg nem vészes. Én mindjárt utassal kezdtem motorozni, szóval hozzá lehet szokni, nekem már az a szokatlan ha magam megyek.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Polemius
aktív tag
válasz V.Stryker #61527 üzenetére
Ha nem akarod elriasztani, akkor valahogy így induljatok neki.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Nagyon jól összeszedték a többiek előttem, mire figyelj. Én egyet tennék hozzá, ha már bírja az utas a sebességet, azzal kell vigyázni, hogy lényegesen veszít a motor a gyorsulásából utassal, amit pl. előzéseknél nem árt fejben tartani.
(#61537) Feree13: Ha nagyon tolod neki az tényleg nagyon para tud lenni hátul. Én ugyan csak egyszer ültem hátul, egy 30 lovas Aprilia RS 125-ön, de az atom para volt 100 feletti tempónál. Pedig ha én vezetek, nem zavar a 200 sem, de hátul... Ott egész más. Ott nem Te vagy az ura a történéseknek, és az ülés sem olyan "stabil", mint elöl ülni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #61574 üzenetére
BMW vonal, vagy az 1.2-es VFR, de az már más ársáv, mint az XX
Ettől függetlenül bármennyire gondozásmentes egy kardánhajtás, lásd BMW és Honda, előfordulnak problémák, szóval én nem ragaszkodnék foggal körömmel a kardánhoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen