Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz V.Stryker #61196 üzenetére

    Az en velemenyem az, h a jobb anyaghasznalat rengeteget dobott volna az elettartamon.

    De felsorolom a gyenge pontokat az elso kerektol indulunk, egeszen a hatsoig.
    Figyelem, hosszu lesz, aki lefossa a szocimotor temat az forduljon el.

    Elso feknyereg, brembo masolat, valamelyik dugattyu mindig erosebb. Eloszor a rossz minosegu karmantyura gondoltam, de barmilyet rak bele az ember, sosem egyenletes az eroeloszlas a ket dugattyu kozott. Masra nem tudok gondolni, minthogy merethiba van a hatterben. Nem csekkoltam, felteves.
    Alufelni. Gyarilag az osszeillesztesnel merethibak vannak. Fekbetet borzalmas. Elso villa. Ha meg csak csapagyazva lenne muanyaggal. Itt egyszeruen az alu csuszoszarban a krom csuszocso minden nelkul van. Kopik is, mint a szar. Villaszimering nincs biztositva, kilovi, ha sokszor nagyot fekezel. Fofekhenger teljesen megbizhatatlan, a valtozo minosegu gumialkatreszek miatt. Vaz viszonylag jo. Igazabol egy szogegyszeru zartszelveny. Bajom nem volt vele. Blokknal nagyon puha a primer hajtas fogaskereke, a kuplung a fotengelyen van kupos rogzitessel epic fail. A kuplung alig bir el 4-5 versenyrajtot egymas utan. Hatalmas lendtomege van, az egesz fotengely tomeget tovabb gyarapitja. Az alu ontveny a fotengelynel nem is birja. Szakszeru szereles mellett is egyszeruen forog a fotengelycsapagy a feszekben kb 3 versenyszezon utan. A generator velemenyem szerint megelozte korat, termeszetesen az is olyan sarnehez, a fotengely vegen. Megszakitoval barmikor lehetnek gondok. A hajtomuben szerintem az 5 sebesseges valto jo. Bajom nem volt vele. A kapcsolokerekkel annal inkabb. Ilyet meg nem lattam, de elkopott a kapcsolokerek fokozatrogzitoje nalam. Nincs rendesen cdapagyazva. Minden mas tokeletesen birta az egykerekezest, barmit. Kuplung a leggyengebb lancszem. A lanc valoban 428, de ha akar az ember 415 osbol is kap olyat, ami elbir 40 loerovel. Ez meg tokozva is volt, sosem kopott el. Blokktarto fulek valoban gyengek. A biztositekok rez fulekben voltak, es termeszetes aluminiumbol voltak, epic fail2. Rengeteg kontakthiba forrasa. Amugy turheto az elektromos rendszer.
    Ha normalis meretezesu jo mimosegu alkatreszeket lehetne kapni, verhetetlen lenne ez a motor fenntartasban.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák