-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
válasz Archer #46074 üzenetére
Köszi!
Utóbbit tippelném, de a következő szerviznél azért rákérdezek.Idővel jön majd rá valamilyen (Termi vagy Akra) teljes rendszer, mert az EU szabványok miatt nagyon kiherélt jelenleg a hangja, fordulaton viszont már nem rossz.
És egy kérdés: szerintetek a láncról a felnire és az ülés alsó idomra verődött olajos dzsuvát mivel lehet a leghatékonyabban letisztítani? Meleg samponos víz+szivacs nem segített.
amdk7: Ő az, kicsi a világ. Egy-két szót még privátban.
[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
válasz Archer #46080 üzenetére
Teljes rendszereket árulnak hozzá, slip-on valamiért (még?) nincs vagy nem láttam a piacon. Minden esetre jó bevételi lehetőség a gyártóknak az hogy csak teljes rendszert árulnak.
Daywalker: Nem tudok nyilatkozni PC terén, amit tudok (vagy igaz a forrás vagy nem): az MT-07-hez és MT-09-hez a Yamaha és Akra között megállapodás van, gyárilag hozzá tervezett rendszert árulnak, így marad a gyártói garancia is. Ezekhez a motorokhoz tervezték, nem kell finomhangolni, csak db killer kivételekor ha jól tudom. Más rendszereknél utána kell járnom a gari feltételeknek.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #46089 üzenetére
ilyet még nem hallottam,annak ellenére,hogy akra van a gépen én termignoni párti vagyok erősen
és nem a ducati miatt,hanem anno volt egy fzr 1000esünk full rendszerrel,légszűrővel rengeteg extrával,versenyzőtől,na az iszonyat komolyat szólt,csak akkor még 17 éves voltam és csak ritkán mehettem vele,valszeg ezért élek mégMr.Brightside
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #46094 üzenetére
Ááá a Yamaha Sumitomo nyergek nagyon jók, nem nyúlnék hozzá. Max tényleg fém fékcső, 1-2 karbon ide-oda aztán használnám és csak tankolnám. A hűtőhöz sem nyúlnék első körben, bár mostanság tényleg nagy a spórolás ezen a téren. Hringről is tekerő hűtővel jönnek le a mostani motorok, nekem meg a teherautó méretű hűtő éppen akkor ugrik fel 4 vonásra (ami a skála fele).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
jaktib
tag
válasz Archer #46166 üzenetére
Nekem is gyanúsak ezek az óra állások. Gusztustalan ez az egész. Az új motorokból egyre kevesebbet adnak el, mivel igen drágák. Így a használt piacon egyre kevesebb a jó nem leharcolt motor lesz. A magam fajtáknak marad a használt. Az meg igen csak lutri. Annak idején a robogóvásárlásnál én is jól befürödtem elsőre. Ott talán még áldatlanabb a helyzet. Valakinél kijön egy hiba nem megcsináltatja,(mert tényleg sokba kerül a motor értékéhez képest) hanem eladja annak aki nem veszi észre, hogy hibás a termék. Aztán azt mondja, hogy ő nem is tudott róla, megtekintett állapotban megvette a vevő, az eladó meg nagyon sajnálja.
-
Something_
őstag
válasz Archer #46343 üzenetére
Sokat számít, hogy lelkes újonc vagyok, szóval szerintem nem lesz vele gond, de simán benne van, hogy x év vagy x km múlva már én sem akarnék ennyit menni.
Úgy terveztem, hogy lenyomok 160 km-t a 0. napon, megpihenek Balatonon a nyaralónkba, aztán másnap a maradék 440 km-t 1, max 2 megállással.
Integra azt mondta nekem annó, hogy nyugodjak meg, sokkal kényelmesebb az RR városban és sokkal jobban lehet vele haladni. Hát nekem eddig bejött. "Kényelmesebb" számomra a sportmotorn, mint a robogón való ülés (lehet azért, mert egész nap ülök egy székben) és sokkal (!!) jobban tudok haladni a forgalommal, személy szerint nekem jobban fekszik. Szóval meglátjuk, hogy ez is bejön-e Intinek. -
canniball
nagyúr
válasz Archer #46505 üzenetére
Én megtettem az idei első 100km-t és élveztem, részemről elkezdődött ha nem lesz cudarabb idő. Igaz az én tudásom még sehol sincs, nem döntögetek meg amúgyis kevésbé kanyargós úton voltam és óvatosan duhajkodtam.
Viszont a helyem nem találom a gépen. Ha hátra csúszok az ülésen akkor egyrészt nem működik a "lábbal szorítom a tankot" megoldás, másrészt mivel előre kell dőlnöm a kormányon támaszkodok és ez nálam automatikusan azt váltja ki, hogy görcsösen szorítom a kormányt. Ha előre ülök akkor lazább a kezem pozíciója, combolom a tankot, viszont valahogy nem kényelmes a lábfejemnek ("nem esik annyira lábra" a fékpedál meg a sebváltó) és hátracsúszok kigyorsításkor (ha hátul vagyok ugye tart a hátsó ülés). Próbáltam a "derékból tartjuk magunkat" jótanácsot is gyakorolni, de annak ellenére hogy többnyire azon kaptam magam hogy nem ezt csinálom mégis frankón megfájdult a derekam (vagy a hátizmom alja, azt még nem tudom eldönteni ). Nincs valami motoros-bölcsi, ahol megtanítanak helyesen ülni?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #46717 üzenetére
Spórolnak az anyaggal, az a baj vele. Na de ezt majd holnap megbeszéljük, korán keltem elteszem magam mára...csak ez a kínai tárcsa kicsapja mindig a biztosítékot
fattyu: hát erre nem tok mit mondani
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
válasz Archer #46713 üzenetére
Hat a velemenyed gondolom egy adott tipusrol van, amit nem irtal le, csak, hogy utcai.
Plusz hogy hol erdemes ilyet probalni/venni Mo-n vagy ha nincs itthon ilyen, te honnan vetted.Nem hiszem, hogy iden veszek barmit is, ami nagyobb beruhazas a gatyan kivul (varom, hogy az auner meghozza az 58as missilet). Szoval ilyen 80e +-os dolgokat hanyagolni akarom. Majd jovore
-
Czimby
addikt
válasz Archer #46711 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy rosszak a gyári tárcsák!
Hanem leírtam azt, hogy elvileg a mart tárcsának mi az előnye a fúrt tárcsához képest!
Fúrt vs Mart nem pedig gyári vs kinai!
Én is a gyárit venném ha venni kellene és lenne is rá keret, de sokszor a muszáj nagy úr és nem mindegy, hogy 120 a két tárcsa vagy 40.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #46844 üzenetére
Szerintem egyikünk sem tud úgy motorozni, hogy ez gondot okozzon Majd ha 2:00 alatt megyünk hringen, de ahhoz még kell jó pár mp
EBC, Brembo, Galfer, Braking, ezek mind jók állítólag. A Brembo tárcsa jó, betét nem annyira (mármint azok, amiket így megkapsz boltban mint mezei vásárló). Azt mondják az EBC-ről, hogy a tárcsa-betét páros nagyon jó, árban is. Tapasztalatom nincs, csak gyárival meg kínaival. Ott egyértelműen a gyári, gyári betéttel.
Mod: Esetleg az NG-t meg lehet próbálni, amit a kolléga is vett ebayről[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #46846 üzenetére
Jaja Brembo meg lángból...én is vettem hátra Brembo betétet fillérekért, oda bőven jó
Ja még egy-kettő: TRW Lucas, Nissin, Ferodo...tárcsából.
Arra lennék kíváncsi, hogy az ilyen tüvös gyártók, mint a pro brake, metal gear milyen tárcsákat csinál, de annyiból már EBC-t kapni.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #46844 üzenetére
Kösz a tippet már csekkolom is.
Ez a Ravenol nekem tutál motulra hajaz az egész weblap (csak nézd meg mindkettőt) meg az olajkiválasztó is teljesen ugyanaz, minden! Simán meglehet hogy ugyanaz a minőség nem felhájpolt áron!
Ha nem teljesen ugyanaz mindkettő...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
válasz Archer #46907 üzenetére
Köszi, nem vagyok vékony, de annyira dagadt se, csak 18 éven felülieknek: [link]
95 kg az ideális testsúlyom, csak hát a sok meló mellett nehéz edzeni is. Most hogy kevesebb a meló, így meg kedvem nincsLeatt brace-t emlegettem ma. Mióta meg van az Atem kabát, azóta kényelmetlen az XR1100-as bukó, egyszerűen nem tudom normálisan felemelni a fejem, kb leatt brace szintű Ma kivettem a púpot a kabátból és végre megint látok felfele is és normálisan tudom mozgatni a fejem.
Lehet, hogy nem kompatibilis a púpos kabát és a sisak hátsó spoilere vagy én nem tom, de baszom kényelmetlen a kettő együtt.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Archer #46902 üzenetére
Nekem a gyári RK elment 30e Km-t 600-as sportmotoron úgy hogy húzogatva is volt neki a bajusza.
Szerintem az a 12e user error miatt jött össze, vagy 1000-es gép és gyakran szellőzteti az elejét.JA és a gyári RK sima O-gyűrűs volt nem X meg hasonló extrák és tipusszám alapján 75Le-ig ajánlott volt.
Utána kapott DID-et, 100paci fölöttit, 18e-nél még 1x se kellett állítani rajta!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
válasz Archer #47116 üzenetére
En asszonyom nem szereti a motorozast, sot, kifejezetten parazik, szoval nem gyakran fog rajta ulni, igy bele se gondoltam, hogy zavarni fogja-e vagy sem. Ahogy neztem el fog ferni a laba, mondjuk ha 45os laba van a nonek, akkor nem. Majd valamikor raultetem es lovok kepet. Ez 45 cm hosszu, altalaban a givi tatyok 50esek, az mar ralogna a labtartora nagyon.
Talaltam kulfoldon 30 centiset is, az lenne a tuti sportmotorra, csak ugye az kicsi, nekem meg nagyobb kellett a szallitashoz.Feree: mindent lelopnak ha akarnak. Levagjak, aztam lesz 2 db kezi tatyojuk. Meg ugye kihuzzak es bugazzak a tartalmat ha nyilvanos helyen allsz meg es van benne valami. De sportmotorra ugye nem sok opcio van. Jah es 26k-ert foleg :-)
Fattyu: szoval nem kell a taska
-
őstag
válasz Archer #47116 üzenetére
Nincs útban az utasnak, nekem ugyanaz az oldaltáskám van/volt a Hayabusa-n és a 600RR-en is, egyiken sem zavarta a páromat, nagyon szeretjük.
joceehunt felhasználónak 60 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=joceehunt
-
-
Czimby
addikt
válasz Archer #47690 üzenetére
A srác Tuono-ról ült át az RSV4-re, mert bele van buz*lva az Apriliákba, de ő is elmondta,
hogy eléggé nagy minőség beli gondok vannak ezeknél is, akárcsak a régebbi Apriliáknál.
De amikor megy akkor nagyon nagy feelingHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
válasz Archer #47744 üzenetére
Factory line-t vettem, innen: Autoteka2000
Remélem lejön az anya, holnap kiderül.
Miért hülyeség az emelőszemes tengelyvédő? A hosszúsága miatt?
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #47776 üzenetére
Amúgy én irigylem a Tomit, hogy van egy RS-e...tulajdonképpen én mindig belátom, hogy egy idióta vagyok, hogy a zx9-cel akarok megtanulni pályázni, sőt, mondjuk úgy, hogy motorozni...de hát ez is egy kihívás, csak más, és könnyebb lenne lentről haladni. Talán egyszerűbb lett volna egy RS-t összevásárolni a mostani mellé, de kérdés, hogy milyen szopófaktort vettem volna a nyakamba, mert ellenben Tomival, én nem tudnám magam szervizelni mindenét - persze minden meg lehetne tanulni. Szóval nem hinném, hogy egy R6-hoz képest sokkal rosszabb élményfaktor lenne, bár még sosem mentem vele, de elnézve a videóit és ahogy élőben megy vele....hát nem úgy tűnik, hogy nem egy játékos gép. Nem hring méretű pályára való igazán, talán ennyi a hátránya, de majd ő elmondja
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
pakriksz
őstag
válasz Archer #47781 üzenetére
a mostani 125 cm3-nál azért nem gondolják annyira "komolyan" a tervezést, mert a 2 ütemnek vége (emissziós normák), 4 ütemnél viszont ekkora térfogatnál 28 helyett 14 lóerő van...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #47776 üzenetére
Dehogynem.
Loerobol sosem eleg az embernek. De amint elkezdek koncentralni h faragjak az idobol pl a linkelt euringen, hat a celegyenes utani fektavon meg ez a harmincakarhany loero is soknak erezheto. Minel kesobb elfekezni, baromi felelmetes, meg ezzel is. Hat meg egy 90 loerovel erosebb motorral...
Utcai gumival, gyari attetellel 165 ot ment, (Zoli jott mogottem speedohealerrel) azota van rajta egy masik kipu, 170 felett tud, szoval nagypalyara is el lehet vinni.
Nagyon jo gep volt az r6, fekei abban az evjaratban utotte az osszest. Blokkja is jo volt, de elertem a gyari futomu hatarait eleg hamar. Ez nem engem minosit, hanem inkabb a futomu volt elbszva h utcan jo legyen.
Tobbszor ment ki az eleje nyelgazon 150 es kanyarban, illetve becsuklott fektavon kanyarba befele.egy valag lovet kellett volna kolteni a futomure h jo legyen palyara. Akkor belattam, h 33 000 km ota nem estem vele, meg most el kellene adni, mert gatlasosan motoroztam vele. Egyaltalan nem volt felszabadult motorozas, es ez idegesitett.
Mindig is szerettem a ketutemueket, plane ezeket a gp replikakat. Hat akkor inkabb erre koltsek.
Boven megerte, rengeteget fejlodtem vele. 3x estem vele, anyagi kar egy elhajlott valtokar, es egy karboncso serules.
Sikerult bronzermesnek lennem vele 2014 ben a mami kupaban. Baromi nagy elmeny ez a motor.
Van rendszama is egyebkent. 11 kW os
Ezt a modellt tulterveztek, mert ebbe a vazba, ehhez a futomuhoz egy 250 es es negyutemu 400 as blokkot is terveztek. Tehat ezert baromi komoly gep. 41mm belsocso atmero, 320 fektarcsa...
Gyarilag palyara teljesen jo futomu. Elol csereltem picit surubbre az olajat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #47809 üzenetére
Ez R6s volt. Rugo elol tul puha volt. Csillapitast lehetett tekergetni de semmi ertelme nem volt.
Hatul a csillapitasnal ugyanez volt. Szoval szelepelni kellett volna. Mindezek csakbeallitasok, semmi csere.
En max ezt koltottem volna ra, be lehetne loni ennyivel is, nem gondolnam h ohlins kell bele azonnal.
Jo darabig en lettem volna a szuk keresztmetszet, nem egy jol beallitott gyari futomu.RS bol nekem 2003 as van, de ugyanaz a rotax 122 es eroforrasa van, mint a 2012 esnek.
Alapvetoen az ember ott van eltevedve, hogy egy bizonyos osszeg alatt nem lehet motort venni, csak egy leharcolt valamit.
RS nel hajtorud tud a leginkabb seruleseket okozni, egy jol osszeszerelt es beallitott blokknal nem a henger-dugo a gyenge pont. Minden hasznalat es gondozasfuggo. Igy fogalmam sincs milyen koltsegekre gondolsz. Egy versenymotort gondozni kell, utcai motorhoz ne hasonlitsd, nincs ertelme.
Ha RS teljesitmenyt akarsz, azt biztos nem fogod meguszni cbr 125 koltsegekbol, de szerintem nem mondtam ujat[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #47811 üzenetére
En alapvetoen versenyre vettem ezt a motort. Ha pedig arra veszed a legelso dolog, h vasarlas utan darabokra szeded. Ami hataron van csere. Egyszeru. Ezert megbizhato.
Ha egy laikus kezebe adnam, sem lenne baja gondolom.
Ket szezon alatt csak lehuztam a hengert, h mi ujsag, de semmi problemat nem lattam. Szervizigenye nem sok volt, meg fuvokazni se nagyon fuvokaztam a masodik szezonban. Ilyen szempontbol igenytelen. Olajat sem csereltem sosem.
Bar aki versenymotort tart, az eleg ritkan laikus, epp ezert csomo problemat meg tud elozni.
Az elejen darabokra kell szedni, mindent kimerni es nem lesz problema.
Olyan embernek nem ajanlom, aki kenyelmes motoros. Mindenkinek masrol szol a motorozas, vannak akik a villanymotor halksagu, rezzenestelen alapjaratu, total szervizmentes (legalabbis ameddig belelat) modern dolgokat szeretik egynel tobb muszeregyseggel. Hat ok keruljek el nagy ivben[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lipton
őstag
válasz Archer #47876 üzenetére
Ez így van de még ezekből sincs olyan üzlet ahova el lehet menni és aránylag normálisan próbálgatni (na jó, Spidi egész jól próbálható volt a motorline üzletben). Ruhát szerintem nagyon rizikós próba nélkül venni, mert a méret egy dolog, de a fazon/szabás az csak akkor derül ki ha fel is tudod próbálni. Küldözgetni nem sok kedvem van ide-oda.
dellfanboy: szép szép, majd szeretnék egy komplett egybe ruhát is de most kabát+kesztyű.
HGabor89: neked pontosan milyen méretű kabátod van?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs