-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #56814 üzenetére
Fb-n a tesztmotor.hu osztott meg egy postot, amiben azt írta a csapatfőnöke h ágyban evett, félrenyelt és megfalludt.
Döbbenetes, morbid halál egy motorversenyzőnek.
„Az első feltételezések szerint az okozhatta a halálát, hogy az ágyban evett, és a torkán akadt falattól megfulladt. Amikor később rátalált a barátnője, már nem lehetett segíteni rajta, meghalt. Pedig most kezdett rendeződni igazán az élete, lassan a végéhez érkezett a régen megkezdett lakásfelújítása, és gőzerővel készült a macaui futamra.” Kelemen Krisztián, Bitter csapatfőnöke
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
-
Something_
őstag
válasz Archer #57431 üzenetére
Brutal gyorsan fel lehet venni es racuppan az egesz labamra, igy nem sajnalom a cipzarat.
Hala az egnek nekem a labam nem izzados es el voltam egesz nyaron nap, mint nap a csizmaban. Palyara meg a specko dainese zoknimat vettem fel. Egesz napos palyazas utan mar elegge faj benne a labam, de szerintem ez a terheles miatt van, ha csak szimplan turaznek, akkor nem ereznem ezt.
En azert valasztottam a mag1et, mert ahogy felvettem, joval jobban ereztem azt, hogy ez eggye valik a labammal, mint a vortice.
Pedig pacekra es felepitesre az tetszett jobban es ranezesre is bizalomgerjesztobb volt a robosztus felepitese miatt.
Az viszont tenyleg sajnalatos, hogy a talpat nem lehet cserelni.
Mondta az elado srac is, hogy a vortice eloallitasi koltsege tobb, ezert sanszos, hogy nem sokaig pesz a piacon.
Ha esetleg lenne majd outlet akcioba 50k korul, akkor siman vennek egyet tartalekba. -
Something_
őstag
válasz Archer #57503 üzenetére
Hát most jöttem 15 km-t városban esőben, nyári perforált bőrkabátban és gatyában. Csizma nem ázott be, nem jött be víz, igaz ez kis táv és közepes eső. Amikor a nagy esőzés volt, akkor le kellett raknom az egyik lábam a 30 centis vízbe, na ott beázott De akkor a másik lábam is. Enyhe esőt bír csak.
Ellenben most a térdemtől a zacskómig és a csuklómtól a hónom aljáig Mellkasom a tornadó felső miatt nem vizes, habár csak mellkast véd, jól ki van találva..
.. habár gondolom ha mindenhol védene az esőtől, hamar bele lehetne rohadni.Esőruhához hozzászólva, nekem ez van (természetesen ma bent volt melóhelyen): [link]
Semmi extra, kicsit gagyi, de véd eső ellen. Bokánál és csuklónál gumis. Jó lenne egy márkásabb cucc, de évente kb 10 alkalommal van rajtam. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #58082 üzenetére
A melykisutott akkumulatorokat nem tudod vele tolteni. Emlekeim szerint 7V alatt hibat ir ki, es nem fog tolteni. Nekem ketto mar tonkrement ebbol a lidl toltobol. Egy szogegyszeru kijelzo nelkuli, amelyiket eleg sokat hasznaltam, es egy kijelzos, amit alig.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz Archer #58140 üzenetére
Ennyiért ez szinte ajándék A legszarabb időt fogtam ki, nem elég hogy csúcsidőben kell felvergődnöm Hűvösvölgybe még ez az eső is. Nem magam miatt, hanem a sok mazsola miatt az utakon akik ilyenkor elfelejtenek vezetni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz Archer #58171 üzenetére
Főleg, hogy motorikusan is belenyúltak, és az S nem forog annyit, mint a másik kettő. Gyakorlatilag a fordulatszám-tartomány versenykörülmények között hasznos részét vágták ki, ahol egy jó magas lankás rész van teljesítménycsúcs közelében, míg a sima S-en csak egy kis hupli a teljesítménycsúcs és game over... [link]
Ezt én tutifix nem áldoznám be azért a minimális árkülönbségért. Érdekes, hogy erről a magyar oldalak egy mukkot sem írtak....[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Archer #58163 üzenetére
A Génius termékeivel viszonteladóként volt dolgom, nem rossz portéka. És ha valaki beszerzési áron jutna hozzá, vagy megcsípne akciós termékeket az nagyon megérné.
Most egy másik cégnél meg Unior szerszámokat használunk, és ez is jó.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
válasz Archer #58205 üzenetére
Az a gáz, hogy lassan tényleg külön kategória kéne ezeknek az überdurva gépeknek, és a külön a kevésbé überdurva gépeknek, olcsóbban.
Pl. igen kevesen fogják tudni pl. ez a Kawa gázos telót úgy igazán kihasználni, míg az ára szvsz ott lesz keményen. Vagy az R1 teljes képességeit, amit a különleges megoldásai adnak. Mert még 4-4,5M valahogy emészthető (számomra) egy GSXR1000 kaliberű sportgépért, de 6,5M egy R1-ért az már tényleg durva ár, és azt már végképp nagyon kevesen engedhetik meg majd maguknak.
Nekem ráadásul úgy tűnik, az árak is elindultak egyre feljebb.... Már a mostani ZX10 is 5M, meg a BMW is "fapadosan"... -
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #58205 üzenetére
ha lenne igeny hasznalt sportmotorokra, hoznanak azt is. en lennek az elso
valoban szukul az ezres fiatal sportmotor piac.
a kovetkezok miatt is tobbek kozt.
legyen az idealis alommotor,
a primerhajtas lefogazo, hengerfalmalaszto, olajzabalo nagy kedvencem, sc 59 2008 bol.vagyonszerzesi illetek: 97 500
eredetvizsga: 17 000
forgalmi engedely: 12 000
teljesitmenyado 78 600
kotelezo biztositas: mindenkinek a fantaziajara bizom.ha fiatalabbat veszel, csak az, hogy all a garazsban, elvisz ketszazezret.
hat kinek kell ez?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Archer #58415 üzenetére
Ebben egyetértek,nem közúton kellett volna tesztelni nagyrészt így ezt a gépet,vagy tegyék úgy a kamerát,hogy ne látszódjon a Km/h óra. Bár akkor is tudja/hatja,sejtheti az ember milyen tempót megy a gép.
Persu:
Felesleges tuningot,rutint/tudás hiányát ahogy írja keveseknek adatik meg. Mai motorok meg már tele vannak elektronikával mindenféle biz bassz@l cseszve és azt hiszed tudsz motorozni,hát nem. Dodor biztos tud motorozni és van egy egója is hozzá. Legtöbb seggrakétás egyenesen tud menni,jó időben jó aszfalton. Tisztelet a kevés kivételnek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz Archer #58934 üzenetére
Mert jövőre hangoljuk a gépet a több levegőhöz és az Akra rendszerhez. Van értelme? Nem sok, felső tartományban kicsit jobban fog húzni a grafikonok alapján (másé, de típus azonos). Mivel dbk nélkül használom a gépet, inkább a keverékszegénység miatt megy majd a hangolás.
Futóműre is költök majd, de az más történet.
Még egy szó: Megszállottság.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Archer #58972 üzenetére
Nem dupla volt az azért.... Emlékeim szerint 2M körül volt az SV és 3M körül a GSXR600. Az ezressel csak azért jövök, mert azt próbáltam. De ugyanaz a technika van a 600-as alatt is futómű terén. És ebben az árkülönbségben azért más dolgok is voltak, azért az SV blokkja is egyszerűbb, mint a kiélezett GSXR600 blokk, a lengővilla is egyszerűbb, szval más spórolások is voltak.
Amúgy a mostani áruk közt is csak 70% van, pedig milyen régi darab már az SV.... [link][link]
Amúgy nem kellene ez a sok sallang, erősített kutyafüle, nem az a lényeg, erősebb fék most is rátehető adapterrel, a komolyabb szivacs ugye a teló gagyi belseje... Pedig nem hinném, hogy sok spórolás egy rendes szelepes bél helyett egy ilyen állíthatatlan fix csillapítású foskupac. Ez inkább a piaci pozicionálás remek példája. Ha jó telót akarsz, vedd a drágábbat. Az SV1000-re pl. már rákerültek a rendes rugóstagok.
Mindegy, nekem tökéletesen jó volt ez így, hátra már érkezik egy jóféle GSXR rugóstag állítható mindenfélével, aztán majd ha az anyagiak engedik, előre is veszek majd egy rávaló komolyabb technikát (valami újabb GSXR első telót) rendes fékkel és csillapítással. Szerencsére az SV olyan, hogy többé-kevésbé bele lehet faragni bizonyos GSXR cuccokat. Ez fontos szempont volt, mikor megvettem, éreztem, hogy nem lesz nekem elég a gyári futóműve. Mondjuk amire nem számítottam, hogy a féket is könövöm, de nem gáz, azt is kell cserélni a telóval.
Csak a jogi oldaltól félek kicsit, nehogy belekössenek vizsgán, vagy ha út közben mondjuk Ausztriában megállítanak átnézni, annak még nem néztem utána, pontosan hogy van.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Archer #59094 üzenetére
most néztem valtermoto-t is, 175Ł körüli áron, szintén fix, az állítható már 340Ł körül volt. szerintem ez horror összeg úgy, hogy valójában "csak" alumínium dolgokról beszélünk, amit ráadásul nem is kézzel farigcsálnak szorgos kezek. leginkább az a kérdésem más is venne e ilyet, vagy én gondolkozom túl bátran akitől vettem a motort állítása szerint garázsban eldőlt a motor (nem lehetetlen, anya is elborította már a ház előtt kétszer a banditot ), és a jobb mintha kicsit más szögben állna, mert hosszabb, 1-200 km távokon el tud zsibbadni a jobb lábam.
HSM: a fix azért is jobb, mert ha elcsúsznál, a lábtartó tart, és inkább az kopik. nagyjából így
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #59285 üzenetére
Köszi, akkor el fogom használni ezt is. A MOL-osban azt szerettem, hogy tényleg nem koszolja össze a motort: rászárad a láncra, kicsit olyan, mint a téliszalámin a nemes penész.
"...nem fogsz 150-ekkel menni..." - Későn szóltál, már mentem!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Archer #59441 üzenetére
Nekem úgy tűnik az is csak az egyik oldalon. Érdekes vasak egyébként. Vannak olyan részletek amik kifejezetten tetszenek. Ilyen például a bordákra hasonlító bukócső.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #59473 üzenetére
Nekem is nagyon tetszenek ezek a hibrid koncepciok, amit igazabol buell eroltetett, tehat egy cruiser elavult lokorudas blokkot rakj normalis vazba, normalis futomuvel. Aztan a bulldog ilyesmi lett. Ha megszaladna es epitenek cafe racert en is, lenne egy ilyen is a tarsolyban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #59476 üzenetére
Hat az izles dologba nem mennek bele, mert ugye feles.
Engem annyira az uj motorok kulsore nem nagyon tudnak meghatni. Tovabbra is az olaszok tudnak valamit osszerakni igy (szamomra) meg az osztrakok.
Az sc 59 egy nagyon jo forma, bar most nicky hayden alatt borzalmas szarul nez ki az sbk ban. Sima feher fekete a legjobb.
A tobbi kutyu szerintem egyaltalan nem visszalepes, egesz egyszeruen ez az evolucio. Lehet szarul hasznalni, de ha jol hasznalod, csak elonyod szarmazik belole. A hulyekkel ugy sem lehet mit csinalni. A regi vasakban ez a loerotisztelet az ido mulasaval atdefinialodik az elavult jelzove. Ez sztm egyaltalan nem baj. Ez a fejlodes. Lehet szeretni, nem szeretni, de ha objektiven allsz hozza, akkor egy jelenseg, amivel nem tudsz mit tenni, es nem is kell. Csupan szemlelni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #59496 üzenetére
Ahogy egyre hatekonyabbak ezek a motorok, ugy lesz a fenntartasuk es az aruk is egyre dragabb.
Valtozo szelepvezerlessel ez nem lesz egy olcso motor. Kerdes reszemrol, h miert raktak bele. Egy sportmotort palyan nem hasznalsz olyan fordulaton, ahol problema lenne a hatalamas szeleposszenyitas miatti feltoltesi veszteseg. Ha meg ott hasznalod, hulye vagy, ott amugy sincs nagy nyomatek. Egyszer mar vegigzongoraztak a gyartok ezt. Kicsit langyosviz feltalalas ez is. Yamaha az ot szeleppel pl. Hatalmas ujdonsag akkor sem tortent. Nem volt annyival jobb masnal. Nem huztak el semelyik gyartotol azzal sem. Csak megdragitotta. Ettol fuggetlenul biztosan valamiert a vvt mellett.dontottek nalamnal joval okosabb emberek, de kivancsi lennek az okara. Tuti nem lesz olcsobb a konkurencianal.Autogyartoknal volt nagy divat ez, es nem sport celokat szolgal, hanem egesz egyszeruen direkt elrontja a kipufogo odalon a gazcseret, h szegenyuzemben ne detonaljon a keverek. Kornyezetvedelmi eloirasok miatt kerult "okoskerek" a vezermutengelyek vegere is altalaban.
Nem tudom itt mi a.helyzet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Khaosz55
addikt
válasz Archer #59782 üzenetére
Tudom hogy hamis,
eredeti 50 euro / darab. Gondolj bele, ésszerű szerinted 62 000 FT adni 4 db indexért ?
ez meg 42 euró / 4 db Ezért az árért olyat kapok itthon ami nem jön be.Hozzá teszem a kidolgozás minősége nagyon jó. Fényerő, festés ok és valóban alumíniumból van kimunkálva. Majd kiderül mennyit bír és mennyire bírja a vizet. Ha pocsék és 1 hónap alatt kifekszik maj úgy is megírom.
Amit idáig rendeltem aliexpresszen meg voltam elégedve vele, és nem csak motorhoz rendeltem.
-
vlevi
nagyúr
válasz Archer #59824 üzenetére
Nagy néha találni olyan kutat (a környékemen sajnos nincs ), ahol nem a kompresszorban van 10 méterees cső végén a nyomásmérő, hanem a kezedben van, ha értitek mire gondolok.
[link]
Szokat szokok szopni azzal, hogy nem birom ugy ráapplikálni a szelepre a pumpát, hogy ne szeleljen, szóval mire elszaladok a +/- gombik, leereszt a kerék Motoron egyszerűbb kicsit, kocsinál a túloldali kereket csak leereszteni sikerül, felfújni nem[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #59980 üzenetére
Volt egy haversrac annó, 400-as Majesry-vel, neki 75.000km-nél még gyári betétek voltak. Persze ehhez hozzátartozik, h elkoptatott jó pár crocs papucsot nyaranta, mert jellemzően lerakott lábakkal "fékezett."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #59980 üzenetére
értem én persze, csak néha olyan visszassagokkal találkozok, pl most levelezem egy olyan eladóval akinek a motorjarol le van ütve egy darabka a blokk hűtő felületéről és nem tudja megmodani, hogy mitől keletkezett a sérülés, mivel az előző gazdája okozta és öt ezek szerint nem kérdezte meg felőle
és van egy tip top z750 ami 30xk km mutat de full vitrin is a gépezet, szóval annyi erről is arról az oldalról is dologgal találkozom és az a furcsa, hogy a sérültet is felteszi 690ert, amit picit túlzásnak tartok..... belealkudnek én keményen, de mi van ha olyant estek vele, hogy valami blokkon belül szépen lassan elhal.... vagy ez hülyeség?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Napelem
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Peugeot, Citroën topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- LEGO klub
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest