-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #44365 üzenetére
Ha európai modell és nincs E betű akkor az nem gyári.
KubanitoS: [link], kipufogónál gyakorlatilag ez jelzi, hogy nem valami kókány csoda esetleg pályahasználatra készült darab, hanem részt lehet vele venni a forgalomban, megfelel a zajkibocsátási normáknak. Vannak gyártók (pl. Two Brothers) akik kifejezetten jelzik is, hogy az ő cuccaik kizárólag zárt pályás használatra készültek.
Persze csak akkor érvényes az E betű, ha bent van a db killer és úgy tudom, azt is "oldhatatlan" kötéssel (szegecs, hegesztés) kellene benne rögzíteni.
Ha E betűs kipufogó, van hozzá műbizonylat és bent van a db killer, akkor nem nagyon b@szogathat a rendőr, egyéb esetekben igen.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Teljesítmény adó, biztosítás, van egy csomó kalkulátor a neten, két évente műszaki, ezek az állandó költségek.
canniball: úgy is lehet, majd egy térképen bejelölöm, hogy merre érdemes menni
mod: megelőztek
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Czimby #44444 üzenetére
De van az országban olyan ember, (Az egyik legnagyobb multi elnöke, és magyar) aki havi 20+ visz haza. - mert ezek annyira univerzális emberek, hogy egyszerre 2-3 cég vezetői posztját is el tudják látni. A földi halandónak a saját 1 db munkakörét is bőven elég meló hiba mentesen elvégezni de ezeknek három-négyszerese sem probléma...
kihegyezett motor: persze, lehet még élesebb példákat hozni csak olyat akartam, amikkel azért lehet itthon is találkozni (Avensis, Corolla, Rav4), Type R Integra meg társai azért nem éppen népautók
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz V.Stryker #44478 üzenetére
Anno amikor monitort néztem, a végén már röhögtem a topicon: -Monitort szeretnék 50k körül- -Vegyél Dell UH akármit 55-ért, az f@sza.. Következő delikvens: -monitort szeretnék, 40k-m lenne rá, nincsenek nagy igényeim, film, internet blablabla- -Vegyél Dell UH akármit 55-ért, a TN paneles sz@r, ez f@sza- Következő érdeklődő: -Monitort szeretnék irodai munkára 30-35k körül- -Vegyél Dell UH akármit 55-ért, annak sokkal jobb képe van-
Amúgy én többször is írtam pl. a Suomy Vandalt ami szerintem egy baromi jó sisak, simán felső kategória, megfelelő helyeken 50-60k körül el lehet csípni.
Vagy csizma pl, sisak pl. Nem ismerem egyiket sem, de nem tűnnek rossznak ennyiért. Viszont 20k- ért tényleg nem lehet csodát várni semmitől.
Van már millió gyártó millió termékkel, azért mert itthon mindenki ugyanazt a 3-4 márkát kántálja, nem biztos, hogy a többi sz@r (vagy annyival rosszabb). Az internet korában nem olyan nehéz utána nézni valaminek ha érdekel. Ráadásul a külföldi fórumokon sokkal nagyobb közösségek vannak, nyilván több tapasztalattal.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Bírom ezt a kezdésnek elég a sor4 600 szöveget. Azért kíváncsi lennék, a motorosok hány százaléka tud kimotorozni egy "full pówer" (értsd sportmotor) 600-at... Itt nem az ész nélküli nyelezésre gondolok egyenesben.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44758 üzenetére
Szerintem nem hülyeség a lépcsőzetes tanulás csak sajna amikor ma 50-100k között mozog egy átírás dübörgő országunkban, nem "gazdaságos" évente cserélgetni a vasat. Nekem is volt 125 és szinte bukta nélkül el tudtam adni (jó, gumikat cseréltem rajta) szóval azt mondom, megérte, jól jött az a tapasztalat.
Szerintem kezdő motornak valahol a 250 cm3 körül lenne jó, azok már azért mennek is valamennyire, aztán utána jöhetne a nagyobb. Csak nem állnak éppen konténerszám az ilyen motorok a használt kereskedésekben.fattyu: csak annyi lett volna a mondandóm, hogy egy akármilyen mai 600-as sem piskóta már azért, tud az is menni becsületesen, ha kell. Aztán, hogy most 2-ben megy 200-at vagy 3-ban, már csak részletkérdés, ott ha beüt a sz@r, nagy valószínűséggel vége a dalnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #44807 üzenetére
Nem akarok beleugatni de pl. ez szerintem sokkal jobb vétel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #44810 üzenetére
Sry, azt nem néztem... A győri Auner-nél is vannak AS ruhák, esetleg érdeklődj ott is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem rossz cucc a fokozatkijelző de igazából minek? Olyan szépen szól a Leo SBK, nagyjából mindig tudom, hol tart a blokk. Néha akarok 7-est váltani de annyi baj legyen Pályán mondjuk jól jöhet.
Indexes tükör: jól néz ki meg biztos hasznos is de kb. 50k egy olyan gyári Honda tükör, ha esés van, nagy valószínűséggel törik az is. Persze lehet rendelni ebayről kínait de az jó eséllyel "Messziről nagyjából hasonlít" szabvány.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44861 üzenetére
Ilyenkor rákukkantok a műszerfalra, aztán amikor látom, hogy átugrik az N-en, akkor ok, ott az 1. Felfelé elég lenne csak egy fény a 6-osnál de nem túramotor ez, hogy 6-ban mászkáljak Mondjuk ott ki lehet hozni 5-5,5 literes fogyikat ha nem sietek
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44866 üzenetére
Elég szutyik ezek a kínai ledes indexek. Ha nincs pénz normális ledesre, inkább a gyári izzós, az sokkal jobban látszik mint a gagyi led. Meg akkor már illik egy ledes indexrelé, hogy ne ellenállásokkal keljen szórakozni (meg az melegszik is hosszabb használatkor) meg szerintem illik szerezni valahonnan a gyárihoz passzoló steckereket, hogy ne kelljen vagdosni a gyári csatikat meg forrasztgatni. Nem olcsó móka ha az ember normálisan meg akarja csinálni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #44874 üzenetére
Látni kell. Amelyik napfényben is látszódik normálisan. Noname között is biztos vannak jók csak vaktában rendelgetni elég lutri. Nevesebb gyártók (Rizoma, Barracuda pl.) cuccai tuti jók csak az árukat is megkérik.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #44907 üzenetére
Fattyu véleményét osztom, ha nincsenek meg bizonyos minimum feltételek, nem veszem elő a motort. Ez nálam minimum 10-12 fok meg száraz aszfalt, itt is csak kompromisszumosan lehet (merek) motorozni. Az ideális nálam olyan 25 fok körül van, olyanban a világból kimennék. Volt, hogy 0 fok körül mentem vele mert vittem szervizbe de baromira nem élveztem, nem tudom mi a jó hidegben kínlódni rajta (persze aki melóba jár vele, az más). Meg venni rakás pénzért mindenféle téli cuccokat amiktől még ugyanolyan fos lesz a tapadás...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #44914 üzenetére
Írtam is: (persze aki melóba jár vele, az más) . Bár én olyankor is tömegközlekedek (ami itt vidéken híresen sz@r, kb. 5 jármű délelőtt, 5 délután...) biciklizek, autózok vagy gyaloglok. A motort nem fogom 8-10 órákra ott hagyni felügyelet nélkül valahol, hogy valami kretén összebarmolja.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nektek seprűnyél van a tellók helyén vagy mi, hogy annyira rázkódik a tankon a kamera? Teljesen vállalható a Sonynak a képe a tankon, fel lehet rá rakni a bepattintós papuccsal csak kell hozzá egy állítható toldó adapter, mert alacsonyan lesz. Példa videó, köcsög plexi mindig berezonál de azóta már szétbombáztam az elejét.
Utca/pályára szerintem Supercorsa SP vagy Metzeler Racetec, Dunlopokat nem ismerem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #45084 üzenetére
Köszi. A látványosabb részeket a második videóba terveztem csak még nem volt időm megcsinálni.
HGabor89: Írtam régebben is, hogy egy nagy hátránya van a Sonyknak, ezeket a bizb@szokat elég borsos áron adják hozzá, sajnos ebayen sem sokkal olcsóbb.
Egyébként én is gondolkodtam a tanksapka csavarjaihoz rögzíteni egy tartó konzolt, nem egy nagy valami, lehet készen is kapni ilyet (persze jó drágán azt is), csak egyrészt ha vékony lemezből csinálja az ember, az tényleg berezonál, ha meg valami masszívabból, nem túl biztonságos ott egy ilyen fém szerkezet ha ne adj isten történik valami.
Mosquito34: Biztos adnak hozzá motort is meg benzint, azért ennyi
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha lesz idén is, menjetek minél többen
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Villanyszerelő szakiktól kérdezném, melyiket hova kell kötni? Adott egy gyáritól eltérő hátsó lámpa, fék, rendszám világítás, helyzetjelző egyben, három kábel van, megadják, hogy, fekete: - , sárga: helyzetjelző +, piros: féklámpa +. Ok, hogy föntről lefelé: tail light, license plate, stop, de melyik a - ? Itt a gyári bekötés.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #45270 üzenetére
DigitXT: köszi, a többit kisilabizálom
Egyrészt van több méret cipzárból (nekem a régi ruhámban sokkal nagyobb fogazású volt mint a mostaniban) másrészt csak akkor lesz jó, ha ugyanolyan hosszú a cipzár a kabátban meg a nadrágban is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #45330 üzenetére
Azért nem nagyon hiszem el a 2,2 litert, még ha injektoros is. Persze lehet annyit kihozni, de akkor kb. roller tempó. Én a karbis CBR-t nem igen tudtam 3 liter alá nyomni, ha meg pörgettem is (mert kellett, hogy menjen), 3,5 sem volt ritka.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Lidl aláöltöző: a jómúltkor láttam ilyet az egyik vidéki üzletben, hasonló vagy talán még olcsóbb árban, nem tűnt rossznak. Nekem ugyan nem ilyen van, de ami van, egyáltalán nem nyűg, nem feszül, nem szorul, észre sem veszem, hogy rajtam van. Jól kell méretet választani meg nem a leggagyibbat, akkor működni fog. Ha valahol megáll az ember, ledobja a bőrkabátot, pillanatok alatt megszárad, a sima pamut pólóban meg lehet tocsogni fél órán keresztül.
Feree13: K&N olajszűrő amit a csávó mutogat, most én is ilyet használok pont a tetején lévő kulcsnyílás miatt, mindenki nagyon dicséri (egyébként a gyári szűrőhöz is lehet kapni szerszámot, kb. 2-3k és így arra is lehet kulcsot tenni) Mondjuk nekem a gyári Honda szűrő igényesebbnek tűnt belülről... Nagyvas-on pl. lehet kapni, ha jól néztem, neked is a 204-es kell de azért csekkold le a gyártó oldalán.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #45512 üzenetére
Mi abban a meglepő, hogy a ~4x annyiba kerülő cucc jobb minőségű?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #45516 üzenetére
Pedig van benne valami. Érdemes keresni az alternatívákat, motoros ruházatban (is) van egy csomó kis európai cég aki nem tud vagyonokat fizetni, hogy ott fityegjen a logójuk minden nagyobb eseményen de attól még jó minőségű cuccokat gyártanak.
De ha maradunk a nagy neveknél, egy ilyen Dainese felső árából az ember kap egy szett HH-t vagy Under Armourt amik ugyanúgy felső kategória, nem gondolom, hogy annyival jobb lenne az olasz.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz pakriksz #45529 üzenetére
A dinamó az, amire te gondolsz, azzal megoldható lenne, ha még használnák (dinastarter). Pl. a Nohab sorozatú mozdonyokon ilyen megoldás van (GM találmány pl. a szabadonfutós turbó feltöltő is, amíg nincs elegendő kipufogógáz nyomás, a motor egy tengelyen keresztül forgatja a turbót, majd a fordulat növekedésével a kipufogógáz átveszi a turbó hajtását -vegyes vezérlésű dízelmotorokhoz mindig kell valamilyen feltöltés -)
Autókban többnyire váltakozó áramú generátor van amit diódákkal egyenirányítanak, hogyan is gondoltad a dolgot? Másrészről a hosszbordás vagy bordás szíjjal forgatná meg a generátor a főtengelyt?
Önindítókon az 'indítókuplung" a bendix nevű szabadonfutó szerkezet amit a behúzótekercs mozgat.KubanitoS: bizony kellett volna, hogy kapjál.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #45592 üzenetére
eredeti MotoGP termék - csak jó lehet, nem?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz jaktib #45594 üzenetére
Megszokod azt hamar, ne aggódj A lényeg, hogy mindig annyival menj vele, amit még biztonságosnak érzel, érzed, hogy tudod kontrollálni. Lényeg a fokozatosság. Esetleg nem hülyeség először valami üres parkolóban próbálgatni a fékezést, kanyarodást, elindulást, kb. amik a vizsgán voltak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
Tök mindegy, milyen láncspray, mindegyiket leszórja 150 felett Castrolt szerintem jobban, Mol-t kevésbé. Haver Motul akármit használ, talán Factory, nem tudom, ugyanúgy kinyúlott neki a lánc adott km. után. Amúgy ha már teflon, elvileg az eredeti DuPont-os a legjobb, de persze azt nálunk szinte lehetetlen beszerezni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Czimby #45731 üzenetére
Olyat kell nézni, ami szilikát mentes is, a vízpumpának meg a radiátornak lehet vele gondja. A sima G12 szerintem nem, a G30 már igen (úgy tudom, a nagy Motul sem az) lehet Evox Premium vagy milyen néven fut, én még G30-nak vettem. A BASF gyártja őket amúgy, nem a Mol, úgyhogy nem valami teszkós kutyulmányok. De pl. a gyári Pro Honda HP is szilikát mentes, az is nyugodtan bele lehet burogatni ezekbe a modern blokkokba.
whYz: arra a táskarendszerre felfér hátra az asszony?
Polemius: valósak igen. De nem úgy kell értelmezni, hogy annyival kevesebbet fizetsz, hanem kell tölteni a kártyára pénzt, abból fizetsz, ki kell fizetned a teljes árat és majd a kártyádra jóvá írják a teljes ár és a kedvezményes közötti különbözetet. Legalább is így emlékszek, egyszer utána érdeklődtem.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz gery03 #45789 üzenetére
Úgy hallottam egy sráctól aki szintén külföldi motort vett, hogy az E betűt keresik nagyon mindenen. Kipufogó passz, ha jól látom Leo Vince dobok, azoknak jó a homologizációjuk, nem szoktak bele kötni ha megvannak az eredeti papírjai. Hátsó indexek mondjuk lehet közel lesznek egymáshoz, nekem is kb. így vannak és műszakin beszóltak érte.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz polimorf #45804 üzenetére
Ha jól tudom, az ide vonatkozó szabály szerint elől 30, hátul 24 centinél nem lehetnek közelebb egymáshoz. Ez Orbánisztánra vonatkozik, máshol nem tudom, hogy van. Igen, van pár motor (VFR is pl.) ahol ránézésre sincs meg a táv, de gondolom ha látják, hogy gyári, nem pampognak miatta.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #45829 üzenetére
Szép dolog a nagy ménes papíron de ezt meg is kell tudni ülni... (nem az egyenesben nyelezésre gondolok)
Outlander: hová akarsz még belőle alkudni, adja annyiért mint egy Xienghueng robogót?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #45859 üzenetére
Én sem vagyok egy Márquez de hányszor van olyan, hogy jönnek mögöttem a seggemben viszont mihelyst jön egy kanyargósabb rész, lemaradnak mint a borravaló. Persze lakott területen meg az egyenesben gyorsan utolérnek azért mert én biztosan nem tudnám húzni egyenesben mint az ökör...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OpenWRT topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest