Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Daywalker #30448 üzenetére

    Jaja. nekem is megfordult a fejembe. Itt megtaláltam az API minősítést ami 2012 és SM minősítésről szól,de mind van benne. Megvannak ezek, csak mi a fenéért nem lehet ezeket rendesen össze szedni. Gondolom egyik gyártó sem adná a névjegyét egy fos termékhez. Erre harapnak rendesen.Kiderül hamarosan :)

    Zsolt: A kiszáradt tömítések is gondot jelentenek. Vagy nem folyik át üzemanyag, vagy ömlik belőle..stb. Ezért nehéz életre kelteni. Én a helyedben lebeszélném vele, hogy elmégy elviszitek szervizbe, a szervizessel le kell beszélni egy időpontot, keltse életre a motort. Ha rendben van a vas, akkor az elvégzett szerviz költsége lejön az árból vagy ő kifizeti. Ha meg fos a motor akkor ott marad. Ha valóban bízik a motorban és tényleg rendbe van, akkor simán belem megy. Azért mert állt nem megy tönkre egy vas, legfeljebb macerásabb megint szolgálatba helyezni. És tovább megyek a gumi is alku tárgyát képzi ebben az esetben, mivel trehányság miatt van érték vesztés...érted? :)

    Pocee: Nem ismerem annak a motornak az oldal támaszát és hogy mitől törhetett el...de..
    Van pár videó a neten mikor oldaltámaszra húzzák a motor és tengely körül elforgatják. Na van jó pár típus ami ezt a mutatványt egyáltalán nem szeretik, vagy többszöri alkalmazás után nyekken el a támasz. Ez a tulajok tapasztalata :) Ennek is lehetett áldozata.. ?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák