-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #30200 üzenetére
Én sem szeretek száguldozni de azt sem szeretem ha feltartok másokat úgy autóval mint motorral.
Azért a 80-85 az már sok esetben feltartás lehet ahol 90 a megengedettMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zsolt19900
őstag
válasz polimorf #30202 üzenetére
itt magyarisztánban, nem sokesetben az, hanem mindig
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
válasz polimorf #30204 üzenetére
Nem úgy gondoltam.
zsolt19900! 50-es táblánál. Olyan helyen lakok ahol hallani ha a sor 4-es "megy". Nyáron szoktak száguldozni. Kíváncsi vagyok mi lesz itt nyáron, mert az új zebra már vitt pár embert a sűrűbe.
polimorf! Tehát oda lyukadunk ki lassan, hogy másik miatt is kell a nagyobb gép? (Én) alapból nem szeretek ott menni gyorsan ahol én nem gondolom úgy, ebből nekem az jön le, hogy előfordulhat az a szitu, hogy csoportban tép mindenki, de nekem az már necces, mert olyan az út vagy valami ezért lassítok. Ezzel feltartom őket, lemaradok stb. = megy a franc társaságban.
Nagyon unatkozunk fiúk, nyáron mások a témák.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Ha ketten megyünk a nejemmel nekünk elég a 90-100-as tempó, de ha a társasággal megyünk ott alkalmazkodni kell egymáshoz, föleg nekem hozzájuk.
Vagy mondjam nekik, hogy vegyenek gyengébb gépet miattam?
Ez is egy megoldás.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #30202 üzenetére
Sajnos tartósan ennyi a motorom utazója, szerencsére szinte mindig egyedül motorozgatok. Viszont - mivel nagyon szerények az anyagi lehetőségeim - ezért arra jöttem rá, hogyha egy nagyobb motort (és jogsit) szeretnék, akkor az elkövetkező 2 évben minden félretehető pénzem arra menne el. Így marad a
kis csótány, a megmaradó pénzből meg két évig annyit motorozhatok a kis géppel, hogy "vízhólyag fog nőni a seggemre"... Mondjuk ezért keresem a hozzám hasonlóan kis motorral rendelkezők társaságát (MZ, stb.) mert ők is el jutnak - kellő türelemmel - akár a Fekete-tengerig, akár a balti államokig. Lásd: [link]Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
motorgumikat hol, melyik webáruházban érdemes nézegetni? sűrűn szoktak lenne esetleges páros akciók?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #30200 üzenetére
"... másak az elvárásaink a "túrázással" kapcsolatban. "
Erről az jut eszembe amikor nyáron tekertünk egy kört itt a környéken, én a CiGi-vel meg egy ZZR600. Előre eléggé aggódtam de utólag kiderült hogy alaptalanul: mivel én azt élveztem hogy húzhatom a kiscsikó szarvát a Kawa pilótája meg a tájban gyönyörködött jellemzően nekem kellett lassítások mellett sűrűn hátra pislogni hogy megvan-e még.(#30208)
Ha szabad beleugatni: még ha motort nem is cserélsz (amennyiben ennyit ki tudsz szorítani) szvsz a különbözetire menj el; lehet később máshogy alakul, akkor pedig ne a jogsi korlátja tartson vissza.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
félisten
Tök jó, nincs-van biztosításom 2 napja. Az union azt mondja van, rendeztem ő látja ott a rendszerben, de papírom nincs róla és nem tudják miért. Külön elküldik az igazolást.
-
csongi
veterán
válasz polimorf #30199 üzenetére
Szerintem az sem normális, és hihető ha azt mondják 130-al nyugisan nézelődnek De lehet félre értettem valamit. Én is közlekedtem 130-al autóval, de kinőttem ,és szerintem felelőtlenség. Ha csak az sérülne aki "gyorsan hajt" akkor nem érdekes. De ilyen nem létezik!!!
Az milyen túrázás mikor 130 felett megy az ember? Az már inkább időbeli rohanás.
Igaza van bogyonak. Túrázni úgy az igazi ha belesz@arik az ember és kényelmesen nyugodt 90-es tempóban elgurul. Ami efelett van az már más motorozás, szvsz. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #30214 üzenetére
Valóban ez lesz a szemléletbeli különbség: aki tényleg "messzire" megy, annak az "oda-visszaút" szükségtelen rossz, amit lehetőleg autópályán, a legrövidebb idő alatt szeretne megtenni. Nekem az "oda-visszaút" is a "kirándulás része", ha tudnék sem akarnék gyorsan menni. Mondjuk nem is tervezek annyira nagy utakat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz csongi #30213 üzenetére
Egy 1000-1200-as géppel elhiszem, hogy nekik az csak nézelődős tempó.
Az enyémnek viszont sok, ezért úgy járkálunk, hogy én megyek elől és én adom a tempót.
Mondtam nekik, hogy én nem fogok gyorsabban menni, ha az én tempóm nem elég nekik akkor menjenek előre majd utólérem őket, de erre még nem került sor, gondolom szolidalitásból nem mennek előre, én meg megpróbálok úgy haladni, hogy nekik se legyen túl lassú.Próbálom keresni az enyémhez hasonló kategóriás gépekkel, nézetekkel és gondolkodással rendelkezők társaságát de itt a környékünkön nemigen találni hasonlókat.
Az az igazság, hogy Magyarországon azért sokkal régebbi a motorozás kultúrája mint nálunk.
Motoros is sokkal több van mint itt.
Nálunk még csak most kezdik az emberek megszeretni a motorozást, bár évről évre egyre többet látni az utakon, de még soká leszünk annyian mint Ti Magyarban.
A mienk egy 24000-es létszámú város de jó ha van 20-30 nagymotoros. Ezeknek is jórésze éventé 2-3 alkalommal veszi elő, más része meg gyorsaságis, vagy chopperes. Túrás nem sok van.
Egy normális clubot nemigen tudnánk összehozni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #30218 üzenetére
Az biztos.
Egy ilyen túra után 1000 alatti gépről hallani sem akar majdMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #30218 üzenetére
Lehet, hogy igazatok lesz, de egyelőre (akár egyedül megyek Transz-Fogaras nélkül, akár az MZ-sekkel a Fogarason át) direkt úgy terveztük/-tem az útvonalat, hogy napi 250-300km-nél ne legyen több. Az meg nézelődéssel, fotózgatással együtt is bele fog férni az időnkbe. (Napi max. 6 óra motoron, max. 1 órás darabokban, 50km/h tervezett átlagsebességgel)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
Szerintem túldimenzionáljátok ezt a kisebb-nagyobb dolgot. Mindenki vegye a maximumot, amit még a költségvetéséből ki tud gazdálkodni aztán annyi. Lehet ajánlani sok mindent, de ha nincs rá keret... Meg szerintem a mai valóságban a cserebere sem reális elgondolás/célszerű. Ott van ugye az eladás, átírás, vétel hercehurca rakás pénzért, az is egy fontos szempont. De utána még mire szép apránként rendbe rakja az ember a motort (millió alatt szerintem a "költségmentes" meg "csak rá kell ülni és menni" motorokat el lehet felejteni), megveszegeti innen-onnan az esetleges kiegészítők amivel magához igazítja, ezzel simán elmegy egy szezon, utána egy év múlva meg adja el? Csináljon vele valakinek jót? Úgysem fizetik meg eladáskor.
Mindenképpen hosszabb távra érdemes gondolkodni szerintem. Eleve olyat választani, inkább gyűjteni még egy fél évet/évet, de utána elégedett lesz az ember, mind vétel után azon bánkódni, hogy mégis nagyobb kellett volna.
600ccm, 80-100le szerintem már egy arany középút, azzal el lehet menni bármilyen motorokkal túrázni, normális határok között lehet velük tartani a tempót, a kötelező sarcai is kb. megállnak egy átlagos autó szintjén, viszont már megy is ha kell. Persze mindig jobb a több/nagyobb de valahol meg kell húzni a határt, gondolom nem sokan keresnek itt a topicban 3-4-500 ezer forintokat havonta.polimorf: úgy menj, hogy neked kényelmes legyen. A 130 már nem lehet szötymörgés nekik sem, ha meg az, nem kell velük menni, ennyi. Nem a motort kell lecserélni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
félisten
Az 5 éve gyártott "új" gumi mennyire életképes ha jól tárolták?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #30223 üzenetére
Autós körökben úgy tartják, hogy 5 évig szabad egy - helyesen tárolt - gumit normálisnak tekinteni.
(Amit akciósan szereztem a motor hátuljára, az 2,5 éves, tehát jó vétel volt félár alatt.)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #30223 üzenetére
Te most ilyenekkel akarsz spórolni?
Szerintem a fék meg a gumi a legfontosabb egy motoron.Amúgy ha ilyet veszel, honnan tudod, hogy hogyan tárolták? Lehet egy fűtetlen raktárba döglik 5 éve, te meg amikor mész érte szép meleg helyen becsomagolva találod.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
félisten
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #30221 üzenetére
"Szinte" bármekkora cm3 el lehet menni túrázni. De amikor kamiont kell előzni, szerpentineket legyőzni (ott sok barátot fogtok szerezni ) akkor biza jól jönne pár plusz Le/cm3. Nagyon sok szép hely,táj van amit érdemes megnézni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
félisten
válasz Integra #30229 üzenetére
Cégünk által forgalmazott gumiabroncsok gyártási ideje nem öregebb, mint 5 év. Az ennél idősebb gumiabroncsokat külön megjelőljük. Rendelés esetén az ügyfél elfogadja és tudomásul veszi a termék gyártási időpontját.
bogyo112! Nagyon jó hely. Olyan gépek állnak, ott, hogy úúúhhhh. És annyira sokan járnak oda, hogy időpontra kell vinni. Nem kamu mert tényleg sorba állnak kint a motorok a sorukra várva. Legalábbis nyáron. Tettek már nekem jót freebe még a robogónál.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #30230 üzenetére
Na ezek után zárnám ki azt a boltot a gumikeresésem listájáról... ....vannak még épp elegen rajtuk kívül is.
Ez a kedvencem több, mint 10 éves gumit újként árul. Igaz, legalább feltünteti a DOT-számot. Ja, és újkori, teljes árán, természetesen... (2003. 39. hét)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #16741888 #30232 üzenetére
Az enyémen is Bridgestone volt: az, amit még a gyárban felszereltek rá! Nem vicc! Ezzel én még mentem 5000 km-t, 24.700 volt benne, mire cserére került. Ja, és még van rajta bő másfél mm. Pöttyet repedezett, "picikét" csúszik mert betonkemény lett, de 95-ös gyártású.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz csongi #30150 üzenetére
[link], azóta megrendeltem kínából. Komoly 7.000 Ft egy pár indexes tükör.
Most hátsó indexes hátsó lámpát vadászok. 2006 r6r. Elég kevés van ebay és úgy hallottam, hogy a led-esek tönkremennek, mert nem arra van tervezve? Vagy urban legend?btw, rendeltem cr2032-es elemet, 10-es kiszerelésben volt az első deal, meg is vettem. Jövőre minden pályanap új elemet rakhatok a köridőmérőbe Ha valakinek kellene, akkor adok szívesen persze.
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
válasz Bogyó bá' #30234 üzenetére
Ugyanez volt nekem is. Nekem a gumi 03as gyártású volt... az első gumi a 9éves motoron még eredeti volt. Kékholdas srác pislogott is egy picit. Még minta is volt rajta, egyébként csak mivel az előző tulaj oldalsztenderen tárolta ezért féloldalasan szögletesre alakult a gumi...
-
Ferdzsoo
addikt
Az hogy kinek mi a túratempó szerintem csakis a motortól függ. Erő és köbcenti függő. A 600-ason a túratempóm 110 -120 volt nekem. ÉS A hasonló köbcentiseknek is. Itt nem arról van szó hogy kinek mi a kényelmes, meg a gyors meg a lassú. üljetek rá egy 1400gtr-re, vagy a vfr-re vagy egy fjr-re. 130 alatt olyan mintha egyhelyben állnál. Miért? mert olyan az áttétele, akkora szélvédelme van, 3500 forog 120-nál ezért. És attól mert ő 140-el túrázik még nem állat csak azzal a géppel az tök biztonságos és kényelmes.
Természetes hogy egy 125-250-essel a 80 a kellemes túrázó. Mert tényleg az.
Szóval szvsz ez nem egyén függő, hanem gép."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #30241 üzenetére
Ez így igaz. Add azért még hozzá, hogy pl. a Transz-Fogarason kőomlás, vízátfolyás, kátyú szinte 10 méterenként, a déli oldalon még szalagkorlát sincs a szakadék szélén. Nagy tempóval nagyon pórul lehet ott járni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Ferdzsoo #30243 üzenetére
az a baj, hogy itthon is egyre kevesebb lesz az optimális környék.... mi elméletileg, sőt gyakorlatilag is egy környéken vagyunk honosak, és néha itt Pécs és tájékán is csak lestem, hogy mik nincsenek az útnak nevezett valami helyében
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
válasz zsolt19900 #30244 üzenetére
+1 felkoppan a gs teli tankkal vannak olyan részek.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #30244 üzenetére
Igen, perszehogy tudom miről van szó. Pont az ilyenek miatt is döntöttem úgy hogy otthon minél kevesebbet fogok túrázni. És inkább külföld lesz az uticél. Egyszerűen a motorozási élmény rontja le teljesen/szünteti meg az ha annyira szar az út hogy arra kell figyelned mit honnan kerülj.
Zsolti jövő nyáron összefogunk, mutatok egy olyan utat baranyában még sosem jártam azelőtt arra de a legkirályabb komolyan mondom. Nem is gondolnád. És van arra egy fasza kávézó is, olyan capuccinót adnak hogy odaadják mellé a tejszínhabos flakkont a "rakj amennyit akarsz" jelszóval.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
válasz Ferdzsoo #30249 üzenetére
amennyiben összejön a motor megyünk ha meg nem akkor, majd megadod a címet, mert ilyen kávézó kincs a mai világban
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok