-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Állok elébe. Hogy néz már ki ezzel a kipuff rendszerrel...?
(#29547) dave93!
Nem ezt mondtam...van jól teljesítő sisak már ~25k-ért is. Mondjuk ha ragaszkodsz a felhajthatóhoz akkor valóban 50k környékén kezdődik a dolog.(#29548) maszekember!
"Ő a Noxot ajánlotta,állítólag viszik mint a cukrot..."
Persze, Magyarisztánban élünk, mindegy mi csak óccsó legyen..."Nem nyiklik-nyaklik,pontosan mozog,csukódik minden..."
Nem kötekedésképp, de ez mérce? Még szép hogy ilyen problémák nincsenek vele! Ha lenne akkor vajon mennyire védene egy esésnél...?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
maszekember
aktív tag
válasz canniball #29551 üzenetére
""Ő a Noxot ajánlotta,állítólag viszik mint a cukrot..."
Persze, Magyarisztánban élünk, mindegy mi csak óccsó legyen..." - mivel nála fizettem feltételezem,hogy a boltban dolgoz(ott)ik , tehát neki éppen hogy a picivel drágábbra érte volna meg rábeszélni engem.""Nem nyiklik-nyaklik,pontosan mozog,csukódik minden..."
Nem kötekedésképp, de ez mérce? Még szép hogy ilyen problémák nincsenek vele! Ha lenne akkor vajon mennyire védene egy esésnél...? " - ez szerintem fontos mérce,mert pölö haverom JET felnyithatósa már 1 hónap után is nehezen,nyik-nyikkelve járt . Tehát ha látom,hogy odafigyeltek a részletekre,mozgatható részekre (és odafigyeltek) akkor előbb feltételezem,hogy annyira nagy sz@rt nem adtak ki a kezük közül. Bár ezt csk egy esés tudná kideríteni. Természetesen van jobb nála,nem kérdés,de ebben a 30-40 ezer ft-os árkategóriában szerintem verhetetlen,legalábbis az RMC-nél (a 40 ropisakat is megfogdostam,megnézegettem,de specifikációk alapján ugyan azokból az anyagokból készültek,ugyan úgy voltak párnázva stb.) . Aztán nyilván mindenki másra esküszik." The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Pocee
senior tag
válasz canniball #29551 üzenetére
nyilván ízlések és pofonok,de nekem ez a motor egy ikon,még ha nem is váltotta be a hozzáfűzött reményeket,tény hogy a linkelt motoron nagyon magasra van húzva a dob,de még mindig jobban bejön mint a mai trendeknek megfelelő kis csutorák...és számtalan rondább mai motor van...panigale...stb
Mr.Brightside
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #29554 üzenetére
Rendben de ha nincs színszám akkor mi szerint lehet javítani? Vagy fesse át a delikvens az egész motort? Meddig tart a gyártónak egy színszámot tartalmazó matricát beletenni? Egy új motor árába már egy matrica nem fér bele? Egyszerüen nem értem milyen gondolkodás alapján nem adják meg a javításhoz szükséges adatokat.? Ez olyan mintha a szelephézag állításhoz nem adnák meg az adatokat, és állítsd be ha tudod.
A Honda legalább ebben korrektebb.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz maszekember #29552 üzenetére
"...akkor előbb feltételezem,hogy annyira nagy sz@rt nem adtak ki a kezük közül."
De nem jobb dolog tudni, mint feltételezni?"...a 30-40 ezer ft-os árkategóriában szerintem verhetetlen,legalábbis az RMC-nél..."
Ebben az árban van és ötcsillagos. Vagy ha ragaszkodunk a felnyithatóhoz akkor toldjuk meg 10k-val a keretet és szintén ötcsillagos. Fejed csak egy van, azon nem biztos hogy megéri spórolni.(#29555) Pocee!
"...a linkelt motoron nagyon magasra van húzva a dob..."
Ahogy mondod, pont az nem tetszik rajta.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Pocee
senior tag
akartam kérdezni,hogy mi van persuval,rég nem láttam írni?
Mr.Brightside
-
maszekember
aktív tag
válasz canniball #29557 üzenetére
Lehet,hogy ez is valahány csillagos,de nincs letesztelve,így nem tudhatjuk. Sok ilyen van. De szerintem ez a csillagos mizéria túl van lihegve. Maga a SHARP is írja "Up to 50 lives could be saved each year if motorcyclists wore the safest helmets available to them."-tehát évi 50 élet lenne megmenthető,ha a legjobb sisakokat hordanák az emberkék. Egy hivatalos angliai statisztika szerint (bikelawyer.uk) 2011-ben (ez a legfrissebb amit találtam) 5,247 halálos vagy maradandó sérülésekkel járó baleset történt,egyéb sérülésekkel járó balesetekkel együtt pedig 20,150. Nincs lebontva,hogy mennyi a fejsérült belőle,de annyira nem számíthat a csillag,ha arányaiban ilyen kevés embert mentene meg. Főleg,hogy az ECE-R 2205 szabvány egyáltalán nem hülyeség és játék,komolyan veszik.
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Daywalker
addikt
Még megvan, ma beszéltem vele telefonon vagy fél órát.
polimorf: Sajnos nem tudom. Az RS "genuine" színeket árul kawához (gyanítom ők kaptak színkódot), szóval akkor azzal kell javítani. Egyébként kérdezni akartam, egy idomos motorhoz hány liter festék kell? Mondjuk olyan esetben, ahol a metál festéshez speciálisan kell alapozni, ott hány rétegben kell festeni?
MOD: közben azért felleltem a kódokat a neten...állítólag 59-2214/4 ami a #3b02d6 kódnak felel meg, 3 base paint+szín+lakk. Másképp mutat a laptop monitorján Ami nem csoda...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz polimorf #29553 üzenetére
Vagy 10-15 nel
Egyszeru a valasz, ha neked kell akkor vegyel gyarilag festettet a gyartol Az eloirasoknak eleget tett megnevezte az adott szint.Daywalker: literek nem kellenek csak decik. merettol szintol fuggoen ugy 3-5dl eleg lehet. Sok mulik egy jo feston .
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz maszekember #29559 üzenetére
Így is fel lehet fogni. Meg úgy is hogy te is lehetsz (vagy nem) egy az ötvenből.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
Teleszkóp olaj szimering cserebe KB mibe fáj manapság munkadíjjal együtt? 15-25k?
Azon filózok ha ilyen 25 lenne (nálam ugye burkolatot is kell bontani a burgonyán) akkor lehet veszek újat vmi progresszív telót amit annó Mosquito ajánlott, a kettő együtt asszem vmi 40 ropi volt és jobb lesz tőle a burgi.
Hátsókat is meg kéne nézetnem, bár baj nincs vele de elehet azt is szétkapatom."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
boogie84
veterán
Mit gondoltok, menni fog ennek még lejjebb az ára? [link]
Bár már ennyiért is ajándék, de hátha...[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
No részemről befejeződött a korrekt hozzáállás.
Ha tegnap nem hívom fel a biztosítós fazont mikor jön akkor el is felejt. Ma délre ígérte, hogy hív és du megmondja mikor jön. Melóba meg jeleztem, hogy bocsi nem később érek be hanem korábban megyek el. 2 tájt írtam a mukecnek, hogy negyed 4-re hazaérek jöjjön. Se kép se hang semmi. Innentől nem állok vigyázba, DE ide nem jön csak ha én itt vagyok. Az márpedig ha nem zavarja le az éveben a dolgot akkor ritkán lesz. Tőlem fejre is állhat, csak ha én itthon vagyok. Sőőőt, hogy szebb legyen a téma a hétvégén az indexek is felkerülnek a szenderrel. Én mondtam, hogy jöjjön.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #29560 üzenetére
Láttad nekem mennyi cuccot kellett lefestenem, ehhez viszonyíthatsz.
A motorok álltalában 3 rétegű festékkel vannak festve 2 aláfújó es 1 fedő színnel, rétegenként 2-3 soron. Én az enyémre 4-4-4dl színt fújtam összesen 1,2liter +hígító, de nem spóroltam le semmit.
A lakkból amit 3 rétegben fújtam rá kellett majdnem 1liter+kötőanyag+ hígító. De abból sem spóroltam.
Persze ki lehet hozni kevesebből is de akkor nem olyan szép.
Aztán persze attól is függ mennyi és mekkora darabjaid vannak.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #29563 üzenetére
Tóth Laci nekem 12eFt csinálta a következőt.
Én vittem a Wilbers progresszív rúgót amit betett,ő adta az olajat/szimeringet a ki/be szerelést. Kb 1 1/2 óra volt.Wilberst itthon is lehet kapni az X bike -nál. Az ára valami ~35eFt plusz olaj ~3eFt új szimering (drága náluk azt hiszem ~4-5eFt) és a szerelés kb 5-10eFt * lehet. Viszont szokott lenni náluk tavaszi akció is,ekkor vagy az olajat vagy a szerelés ajándék. (* gép függő)
(Teleszkóp olajat/szimeringert érdemes 2-3 évente cserélni)Ebayről jött meg a cucc. Innen lett rendelve [link] tavaly novemberben ez szállítással 30eFt volt. (itt is szoktak akciók lenni) Vagy érdemes a Burgman fórumot nézni hátha valaki rendelne,ekkor betársulsz így kevesebb lesz a posta is.
Előny.
Beszerelés után 10-15mm feljebb kerül az eleje a rúgó miatt. Lehet e miatt állítani is kell a lámpát. Fékezésnél nem ül össze,stabilabb az egész motor és az eleje is. Kátyúkat jobban elnyeli,kisimítja. Tényleg igaz a mondás mintha más motoron ülnél.Hátsó rugó.
Nem lehet szétszedni és olajat cserélni benne max csak rogót!! Ebayról lehet rugót szerválni 30-40eFt-ba kerül. Biztos jó,de addig már nem jutottam el.Boogie:
Megkérdezzem neked?[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
Ma vittem el a fényezett cuccokat a szerelőhöz aki azzal örvendeztetett meg, hogy a motoromnak semmi nagyobb gondja nincs. Tehát csak a kötelező dolgokat kell cserélni gyertya, olaj, fékpofa, légszűrő stb. ami kb 100-150 euró körül lesz +munkadíj. Épp a karbit hangolta mikor odamentem.
Mondtam neki, hogy fehér kesztyűben, és mint a faberzsé tojást úgy rakja össze. Tavaszig van ideje de minden patent legyen, és nehogy lenyúzza valahol a festéket, mert bajusz akasztás lesz.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Hát nem vagyok teljesen elégedett. Lesz még vele munka, de egyelőre felkerül így.
[link] -
polimorf
tag
válasz csongi #29572 üzenetére
A sajátom már csak nem fogok az anyagon spórolni.
Az sem érdekelt volna ha 5 liter megy rá.
Amúgy a harmadából is meg tudtam volna csinálni, de ezen legalább rajta van az anyag.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
csongi
veterán
válasz polimorf #29575 üzenetére
Ez egyertelmu . Nem azert kerdeztem.Csupancsak mint informacio, hogy milyen vastagsagot sikerult elerned igy? Foleg a lakk. Egy jo minosegu kello vastagsagu reteggel sok serules megoldhato polirozassal.A gyari laakkozasokat a menetszel megkarcolja es tul sokszor geppel nem kell felpolirozni mert leszedi a festeket is . Mert annyira vekony a reteg. Kornyezet vedelmi szempontbol viszont oromteli a dolog
Mosquito34:
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz csongi #29584 üzenetére
3 rétegű színnel festettem rétegenként 3 sor.
Standox lakk 3 vastag soron, úgyhogy ebből lehet polírozni nyugodtan. Szerintem ez 3x vastagabb lakkréteg mint a gyári. Micronban nem tudom megmondani mert nem mértem le, de az eredetiségi vizsgálaton nemigen menne át hisz jóval vastagabb a gyárinál. De nálam a tartósság és a minőség volt a szempont nem a gyári vastagság elérése.
Hisz nem eladásra csináltam hanem magamnak.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Archer #29581 üzenetére
Nagyon szép motorod van!
Viszont a Tieden sokkal kevesebb festeni való darab van mint az enyémen.
Eleve neked nincsenek oldaldobozaid ami elég sok anyagot követel.
A tieden kb. 3/4 festeni való van mint az enyémen.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
amdk7
aktív tag
Segítsetek már, pls!
Kicsit elveszettnek érzem magam a tartókonzolok, platnik és dobozok világában.
Hogy is van ez?
Minden (típusú) motorra van rá való dobozkonzol? (oldal - felső)
A felső dobozkonzolhoz bármilyen platni feltehető, de szem előtt kell tartani a vásárolt doboz felfogató részét?
Az oldalkonzoloknál ugyanez?Az hogy egy típusú konzolra mit lehet rátenni, azt a konzolgyártó weboldalán tudom meg?
Sokan csak ennyit írnak a hírdetésben, hogy Givi konzol. Erre minden Givi doboz felcsatolható?Teljesen elveszettnek érzem magam ebben a témában, gondolom ez a kérdésekből is kiderül.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, nem vagyok egyedül az öreg csótányommal! HaHu-n most találtam egy frissen, külföldről behozottat (rendszám alapján legalábbis), nagyon szép állapotban.
szerk: mondjuk én pont fele ennyiért vettem, házhoz szállítással együtt is...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
nem jó a sztender. Nem tudom kitámasztani,lépek rá de nem billen át. Hol a baj?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #29591 üzenetére
Az enyémet is (gyárilag szerelt sztender, és csak 124 kg a moci) is igen nehéz rá állítani, komoly fizikai erő kell hozzá. Azóta megszoktam. Rátaposok teljes testsúllyal plusz közben teljes erővel húzom a hátsó kapaszkodót magam felé. (mondjuk én elég satnya testalkatú vagyok...)
szerk: ha keményebbre állítanám a hátsó telókat, akkor könnyebb volna, de úgy meg utálok motorozni. Szeretem, ha lágyan veszi a kátyúkat...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #29592 üzenetére
Akkor mit mondjak én 250 kg a motor + a csomagok. Nekem is a 100 kg-al kell ráállnom és úgy húzni hátra, nem kis erő kell hozzá, és gyakorolni kellett sokat mire rájöttem a tchnikára.
SymbianOS : Ha sokat gyakorolod menni fog. Tavaszig rájössz a technikájára.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #29589 üzenetére
Nem értem miért nevezted el csótánynak a járművedet?
Még benzinszint mutatója is van, az enyémen még az sincs.
A hátsó telódat is lehet állítani, az enyémen azt se lehet.
Akkor minek neveznéd az enyémet? Bele se merek gondolni.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #29595 üzenetére
Jó kis masina az, a túránkon is szépen ment veled, Nekem egyáltalán nem tűnik csótánynak. Olyan mintha ezzel a névvel ledegradálnád szegényt, pedig jó kis gép az, nem érdemli meg ezt a csúnya lenéző nevet a minichoppered. Bár úgy hívod ahogy neked jólesik.
Én nem adtam nevet az enyémnek. Hívjam bálnának, mert nagy gömbölyded?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
amdk7
aktív tag
válasz -Mosquito- #29598 üzenetére
az enyém: FZ6N S2 évj.:2007
az asszonyé: CBF600N évj.: 2006A CBF-en van hátsó doboz is, Givi platnival. A doboz már nem valami design-os, d a célnak megfelel (egyelőre).
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #29591 üzenetére
Igen eleinte mindenki erőből nyomja, aztán ha rájössz a technikára, pofon egyszerű. Persze ehez egy párszor fel kell rakni meg le kell venni. Eleinte a 210 kilóval is birkóztam, most pedig a 270 is úgymond játszi könnyedséggel felpattan. És nem vagyok 100kg. Csak 78.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel