-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #103169 üzenetére
Mondhattam volna EU árait is, az USA árat említettem mert jóval radikálisabb a különbség Elkeserítő hogy ugyanannyi pénzért ott milyen motort kapnék. EU-ból is rájön az ÁFA meg a regadó amíg nincs meg a 6 ezer km és a 6 hónap.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #103172 üzenetére
Nekem nincs, de ha van megbízható kontaktod akkor privátban küldheted
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #103206 üzenetére
Bár menni nem mentem velük sajnos, de az a széria amit néztél még utcára is vállalható ahogy hallottam. 2006-tól jött az R6 R ami pályaorientáltabb, van már benne csúszókuplung, ride by wire, jó 20 kilóval könnyebb és magasabb fordulaton erősebb is. Én a helyedben 2006-tól nézném, de ha mindenképp a korábbi verzió érdekel akkor csak a 2005-ös utolsó évjáratot nézd szerintem, azon már fordított villa van és a gumiméret is az elterjedtebb 120/70 elöl, korábban 120/60 volt és hagyományos villa.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #103216 üzenetére
Rosszul és félreérthetően írtam a 120/60-at, van rá kb minden népszerű típusból, újakból is.
A 120/70nek 12 mm-rel magasabb a profilja. Egy ugyanolyan típusú /60 és /70 gumi között a /70eset könnyebb irányítani és dönteni, egy sportmotoronál szerintem ez fontos
Ettől mondjuk sokkal több múlik a gumi típusának profilján is, régi sportgumik vagy túragumik általában laposabbak amikkel nehezebb kanyarodni, több erőkifejtést igényel dönteni a motort és bekormányozni a kanyarba egy hegyes profilú szupersporthoz képest.Azt tudom hogy sok kritikát kapott érte régen az R6 hogy miért /60as gumival dobták ki, ettől még lehet vele motorozni, szóval nem egy deal breaker Azonban ha a 2005-ös R6 még belefér a büdzsébe akkor szerintem arra próbálj lőni.
Mi a keret amúgy? Más emberek pénzének elköltésében profi vagyok
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ugyanannyiért adtam el 2 hete az enyémet mint amennyiért 4 éve vettem Első telefonáló vitte is.
Nagyobb az igény a használtmotorra ahogy többet költenek az elmúlt években hobbira az emberek. Az új még túl drága, a válság idejéről nincs túl sok itthoni használt, külföldről meg a szarabbnál szarabbakat hozzák be a nepperek amikért szintén sokat kérnek, ami fentebb tolja a normális kínálat árát. Közben ezek a motorok már "benne vannak a korban" közel a 15-höz, fogyatkoznak az ép darabok is.
Aminek jó gondját viselték annak megkérik az árát és meg is veszik hiszen a szarért is sokat kérnek. Ja meg természetesen a Ft is gyengülthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #103232 üzenetére
"természetesen az ár tükrözi az állapotot"
Azért ezzel is vigyázni kell, lásd Red Baron hirdetések.Plusz van hogy drágábban hirdetik a használtat mint amennyibe a vadiúj kerül Mondjuk ilyet a Full Gasnál is láttam már
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #103234 üzenetére
"a végén már hiába hirdették bármennyiért a motort, az elsőnek odaadták csak vigyék, hadd jöjjön az új"
Mondjuk azok hirdetnek így akik túl gyorsan akarják eladni valami miatt. Volt nyáron egy hazai GSX-S 1000 hirdetés, 2018as modell 1600 km-rel, extrákkal, tip-top állapotban. Ezt figyelgettem, 3 hét alatt folyamatosan vitte le az árát, 3,3m-ről indult és 2,9-ért volt fent utoljára mielőtt törölve lett, gondolom eladta, és még azt is el tudom képzelni hogy 2,9 alatt.
Ilyenkor a vevő jól járhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Én bírom Dodort meg a stílusát, örültem amikor újra elkezdte tolni a videókat mert végre egy motorozni tudó ember próbálgatta a gépeket, rendeltetésszerűen, és hitelesebb ha ő magyaráz vezetéstechnikáról.
Viszont amióta az Ivanicstól kapja a motorokat azóta azt vettem észre hogy mindent az égig istenít, negatívumokat sosem említ, vagy ha mégis akkor nagyon becsomagolja hogy tulajdonképpen nem is érdekes részlet az. Plusz ellentmondásokba kerül korábbi állításaival is amiatt hogy mindig mindenről elmondja hogy mekkora királyság.Értem én hogy haverság van meg szponzoráció, és valószínűleg ha valamiről elmondaná hogy rossz akkor megsértődne az importőr, mert sok ilyenről hallottam már. Dodorékra is régen a TV műsorban a Michelin megsértődött mert leszarozták az egyik gumijukat, és utána megszűntettek velük minden kapcsolatot
Nagyon ellentmondásos szerintem hogy ő a szókimondó laza ember, de valójában mégsem, mert elhallgatja vagy pozitívumként adja elő azokat a dolgokat amik éppen az adott motor gyengeségei a konkurenciához képest.Ezek nem is igazán tesztek, inkább csak reklámok.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Novics #103340 üzenetére
Nem túl sok kritériumot adtál meg, de ha a Rossoban meg a Corsában gondolkozol akkor mindenképp Corsa 2 Én az idei szezon után önjelölt Corsa 2 területi képviselővé váltam
Vagy Bridgestone S21, az is hasonló felépítésű. A 3 komponens hátul nagyon jó dolog, nem kockásodik fel, a szélei meg úgy tapadnak mint az álom. A Rosso 3-ról annyit érdemes azért tudni, hogy az első gumija csak egy komponensű. Valószínűleg hajlamosabb a kockásodásra. De ezek azért elég sportos gumik mind.Azt kéne tudni hogy milyen motorra kell? Csak a száraztapadás érdekel? Hogyan túrázol, papásan vagy lapra szereled az Alpokat? Mennyit fusson el egy hátsó gumi?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz duni84 #103361 üzenetére
Ezt fejből meg nem mondom, de úgy rémlik hogy az Angelből volt/van több típus is. Sima Angel, meg ST, meg GT, legalábbis amikről tudok, aztán hogy évről évre változtattak-e rajta apróbbakat azt nem tudom. Autó gumiknál szoktak módosítani egy-egy típuson anélkül hogy új modellnek könyvelnék el.
Mindenesetre ha az aktuális GT tényleg ilyen szar, akkor nem értem a Motorrad mi alapján osztogatja a díjakat a tesztjein
Mondjuk ezt a tesztgyőztes dolgot lassan már mindenre odaírják, csak a tesztet nem linkelik sosehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #103375 üzenetére
Szó nem volt semmiféle majrécsíkról.
Te azt írtad hogy hú de nagy a tempó, meg hogy a haverod is megy mint a disznó és ez a gumi meg nagyon partner benne. Erre én írom hogy akkor mégsem akkora disznó a tempó, mert ha az lenne akkor már régesrég elértétek volna ennek a guminak a határát. Több mint 12 éves fejlesztésű túragumi. Ha neked ez hegyes profil akkor nagy a képzavar.
Barátomnak ilyen gumija volt SV650-en és kanyarról kanyarra úgy maradt le, hogy néha már unalmas volt vele motorozni. Aztán idén váltott új fejlesztésű sportgumira (direkt nem írok típust) és utána már igencsak élesen kellett menjek hogy tudjam tartani a kanyarsebességét.
Elhiszem hogy nektek bevált és nem csúszkál, de akkor mégsem olyan nagy a tempó mint azt leírtad.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #103385 üzenetére
Minden alkalommal megbánom amikor egy kommentedre reagálok, lehet hogy ezután is meg fogom, de most már mindegy
Azt írod lapra teszed de közben majrécsík is van, ez is egy képzavar, de egyébként teljesen mindegy. Tökre leszarom a majrécsíkot, nem is értem miért hoztad fel, senki nem említette, senki nem kérdezte.Hogy az előző gumidnál gyorsabb vagy vele az egy dolog, de ha tényleg olyan lapon és gyorsan mennél mint ahogy előadod akkor már rég elérted volna a határait. Fact. Örülj neki hogy jobb mint az előző volt, én is örülök neki, meg a többi úton lévő is A határokat meg amúgysem a nedves hideg időben kell feszegetni.
Ha már tényleg nagy lesz a tempó akkor érzeni fogod a gumi képességeit. A megcsúszás az már túl van a limiten, ha már csúszik akkor sok volt. Egy száraz tempós menet alatt kanyarokban vagy egy tisztességes féktávon először nem a csúszkálást fogod érezni, inkább sodródást, kúszást, apró mászkálást. Aztán az is lehet hogy tapasztaltad már csak nem tudatosult benned mert nincs mihez viszonyítani.
A Contiról nem tudok mit mondani mert nem ismerem.
Ha következőnek felteszel egy többkomponensű, új fejlesztésű, valamivel sportosabb gumit rögtön érezni fogod a különbséget.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Azt csiripelték a madarak hogy Dodor elesett a háromkerekű Yamahával
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103417 üzenetére
Bennfentes info, olajfolton ment el az eleje állítólag. Kb másfél - 2 órája történt
Én is ezen röhögtem, kíváncsi vagyok hogy mit mond majd. Ha be is vallja tuti úgy fogja hogy igazából ő akart elesnihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103423 üzenetére
Most lettem lebaszva hogy mit pletykálok.
Nyilván jó lenne több részletet tudni, de akkorát röhögtem hogy az utcai kanyarodás királya pont egy háromkerekűvel esett, hogy nem bírtam magamban tartani Nem káröröm, hanem annyira ironikus az egész
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ja, de gondolom még mindig sokkal tágabb ilyen esetekben a tűrése a háromkerekűnek mint a kétkerekűnek.
A Yamaha anyag szerint 80%-kal több a tapadás így elöl mint a hagyományos verzióban. De azért relatíve közel van egymáshoz a két első kerék, egy picivel nagyobb gázolajfolt biztos tud meglepetést okozni ennek is, pláne hogy Dodor azért nem nézelődős tempóban szokott menni. De most ez megint csak pletyi meg találgatás, mert nem tudjuk a részleteket.
Én is csak a sógorom unokatesójának a fiától hallottam hogy ilyen történt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103427 üzenetére
Hát nekem eleve nehezemre esett komolyan venni hogy "utcai kanyarodás képzés" Ha jól emlékszem 20 ezer körül van egy fél napos alkalom. Chrobák féle oktatás egész nap 25 pályával együtt, és ott nem jönnek szembe autók, és nem a pálya széléről nézi hogy mit művelsz
Nyilván akármilyen oktatás jobb a semminél, tehát az valamilyen szinten azért jó dolog hogy ennyi embert megmozgatott ezekkel a sessionökkel idén. Jó a marketingje, de amúgy nagyon sok olyan ment oda aki ha elmenne egy pályaoktatására akkor 2x-3x többet tanulna, de hát ez van, legalább részt vettek valami extra oktatáson.Elvonatkoztatva a megosztó személyiségétől: amit elméletet lead a Dodor az teljesen rendben van, és olyan értelemben hiánypótló hogy a bójakerülgetésen nem tanulsz meg tempósan szerpentinezni, ott más a cél. Csak hát szerintem nem utcán kéne ezt tanulni, mert ott nehezebb átszakítani a gátakat mint egy zárt pályán ahol semmi nem zavar és az út is hibátlan.
Ott van például a másik véglet, a Mackó féle iskola. Sokaknak ugye ő a motoros pápa, aztán mégis van egy-két dolog amit rosszul mond. Ez van, Dodornál legalább az elméleti része jó, a gyakorlatiról meg nem tudok nyilatkoznihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103436 üzenetére
Az összeset nem fogom tudni felsorolni, meg TLDR is lenne, inkább apróságok, amik igazából kezdőknek tökmindegy mert több mint amit addig tudott. Nekem is mindegy volt 2-3 éve, de azóta fel-feltűnnek a féligazságok is, mindenhol
Két dolog ragadt meg főleg, az egyik nagyon, amikor azt mondta hogy a nyeregből kiülve kanyarodni közúton veszélyes és senkinek nem kéne ezt csinálnia. A slussz poén hogy pont Dodor egyik videója alatt ment bele ebbe
Kiülve ugyanahhoz a kanyarsebességhez kisebb dőlésszög kell. Tehát biztonságosabb mintha nem ülnél ki és mélyebbet döntenél, stabilabb a motor. Nem kell lelógni hozzá a motorról, nem arról van szó, fél seggel kiülsz meg felsőtesttel rádőlsz a kanyarra és már jó is vagy, túramotoron, nakeden, sportmotoron, mindegyiken működik, országúton, városban, mindenhol
A másik ami megragadt az ellenkormányzással volt kapcsolatos, de arra már nem emlékszem pontosan, de az megmaradt bennem, hogy nagyon megtévesztő volt amit írt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #103446 üzenetére
Mérnökzsenikéim, légyszi írjatok már a Yamahának hogy ti úgy gondoljátok hogy nem annyi Hátha kardjába dől a mérnöki gárda ott Japánban és kaptok tőlük jól fizető állást is. Vihetnétek magatokkal a Taschnert is. Amint megkaptátok ott a munkát tudassátok velem is, mert onnantól kezdve én biztos nem ülök Yamahára még álló helyzetben sem
[link] "a két kisebb kerékkel állítólag 80%-kal több a tapadás, mint egy darab 120/70-17-es gumival"https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na most már úgy fog tűnni mintha engem ez érdekelne, pedig nem igazán [link]
"designed to offer the advantage of 80% more front-end grip but without losing any of the leaning and cornering dynamics of a motorcycle."
[link] itt is értetlenkednek az állított 80%-on, de a Yamaha mondja. 60 kilóval nehezebb mint a sima 09-es, és ez a súly kb mind elöl van, pöcsöm tudja mennyit számít ez, meg hogy 15ösek a kerekek, stb.
Nem tudom hogy jön ki, ha tudnám akkor én dolgoznék náluk Ha érdekelne akkor tovább gugliznék vagy írnék a Yamaha PR osztályának.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103489 üzenetére
Csepelen van az OMV-nek a telepe, odáig hajóval jön az anyag, és ha minden igaz a csepeli telepen adalékolják. Nekem egyszer egy OMV kutas azt mondta hogy az alap üzemanyag MOL-os a MaxxMotionök pedig az osztrák üzemanyagot tartalmazzák (amit Csepelen adalékolnak be).
De ahogy nézem mindannyiunknak mást mondtak
Kéne írni nekik egy levelet, hátha válaszolnak és megtudjuk hogy mi a hivatalos verzió.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103493 üzenetére
Valószínűleg amúgy igazad van, az oldalukon ezt találtam. Ebből az derül ki hogy Budapesten tuti saját OMV cuccot kapni, de az nem hogy csak a prémiumra vonatkozik-e
Találtam még egy 2001-es hírt:
"Az OMV Hungária jelenleg is hoz be üzemanyagot Magyarországra, de bizonyos régiókban a cég - hasonlóan a többi hazai forgalmazóhoz - a Mol Rt.-től veszi át a benzint és a gázolajat."
Nem nagyon lettünk előrébbhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103551 üzenetére
Pedig öröm volt Tasi videóit nézni akkor is amikor a 2006os R1-en értetlenkedett, ami a mai napig egy elég kívánatos motor amúgy A kedvencem volt amikor elmagyarázta hogy a 30 éves Suzukijával hazabassza a modern motorok akármelyikét
Most az hogy neked Dodor nem jön be az egy dolog, kicsit csakazértis írtad amit írtál. De legalább rendeltetésszerűen próbálja ki őket. Mindenkit az érdekel ennél a motornál hogy hogyan kanyarodik, mire jó a 3 kerék, mit bír el, hol a határ. Hát megmutatta tisztességesen. Ez a videójából szerintem maximálisan kiderül, pláne hogy akit meghívott Viktort, azt a Yamahások FB csoportból ismerem nagyjából és ő tényleg nem egy nagy mágus.
100x inkább ilyenek legyenek a tesztek, mintsem amikor töviről hegyire felolvassák a katalógusból az összes kurva milimétert meg a blokkon belüli szögeket stb, aztán 50-nél gyorsabban és 10 fokos dőlésszögnél nagyobbat nem mennek vele, meg a városban gurgulásznak. Sport vagy sportos motorokat így kell kipróbálni, hasonló menetek után lehet róluk releváns véleményt mondani.
Az továbbra is végtelenül ironikus hogy pont egy háromkerekűvel esett el, pont ő, és pont egy körforgalomban
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103559 üzenetére
Most attól hogy valami hülye a neten azt mutogatja hogy mennyivel megy nem hiszem hogy példát mutatna és mindenki utána csinálná. Ahogy a tévében retardkodó győzikéktől meg valóvilágoktól sem lesz mindenki agyhalott azonnal
A motorosok jelentős része ígyis úgyis gyorsabban fog menni mint a megengedett, hiába álszentkedünk.
Szóval ha ezek az emberek kimennek és meghajtják, akkor már jobb ha tudják mit csinálnak, van némi képzésük és tudásuk legalább, különben az lesz mint amit időről időre olvasni a hírekben hogy szemmel alig látható kanyart nem tudott bevenni, első féket alig húzott de a hátsót taposta, stb.Ha jól emlékszem te is olyan motort keresel ami tudja a 150-es utazót tartani. Az nem száguldozás? Mész 150-nel, de a veztech tréningen semmit nem csináltatok 150-es tempóról, 30-cal bóják körül hátsófékkel, meg 80-ról fékeztetek (most csak mondtam pár számot). Meg a Kakucson ahol 60-80nal kanyarodnak emberek mentetek pár kört. Ezután ha 150-nél történik valami akkor az persze hogy soknak érződhet. De ha 150-ről vagy 200-ról gyakoroltátok volna a fékezéseket oktatáson akkor jóval kintebb lennének a határok, és meg sem kottyanna utána ennél a tempónál bármit is reagálni egy helyzetre. Ha meg valaki rendszeresen pályázik és ilyen tempóval kanyarodik meg 200-ról fékez akkor meg pláne van tudásbeli tartalék alacsonyabb sebességeknél.
Amúgy meg nem tudom ki az a Bike-R, miért nem Dodornak kommenteled be?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #103563 üzenetére
Ezeket a korábbiakkal együtt tőle kérdezd meg, aztán majd linkeld. De komolyan, érdekel.
Nem hinném hogy akár az említett suhanc, akár bárki más felnőtt ember tetteiért felelősséget kellene vállalnia. Vagy ha megállít a rendőr mert szabálytalanul mentem akkor mondjam azt hogy "de hát a Dodortól láttam" és akkor őt veszik elő? Ha a videóban szereplő Viktor elesik, akkor arra hivatkozik hogy "a Dodor kért meg"?
Ha Viktor nem akar annyival menni akkor nem fog. Annyival ment amennyit még ő jónak érzett, ami neki még komfort zónán belül volt.
Olyanokra nehéz bármit mondani akik nincsenek tisztában a saját határaikkal és túlvállalják magukat utcán, gondolom a jogosítványszerzés / képzés felé kéne keresgélni.Ha nem 180-200-zal fordul hanem 90-nel akkor kiderül hogy mit nyújt a 3 kerék? Ha a Hungaroringen megy vele akkor kiderül milyen előnyei vagy tulajdonságai vannak közúti viszonyok között? Nem. Nem fogom visszanézni mert hosszú, de emlékeim szerint amíg tempóztak nem nagyon jött szembe semmi, kifejezetten gyér volt a forgalom, a kanyarok és az útszakasz pedig jól belátható. Arra sem tudok mit mondani hogy ignorálták a port meg a gázolajcsíkot, azt egyáltalán nem értem
Szenzitív téma, Svájcban agyonlőnek, stb, de jobb ha mások hibájából tanulunk.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Pocee #103578 üzenetére
Senki nem akar szándékosan olajon motorozni, hanem ez egy ilyen műfaj, mész a Pilisben, döntögeted a motort, és egyszercsak murva az egyik kanyar közepén, a másikban a volánból kilötyögött gázolaj, a harmadikban az erdőből kihozott sár, a negyedik közepén meg egy nagy kátyú.
Kétkeréken ilyenkor általában összeszarjuk magunkat, én még egy infarktust is kihordok, rosszabb esetben esés a vége. A videóból jól látható hogy amikor keresztben áthúzza a poros olajos sávon, akkor is csak a hátulja moccan meg, az eleje tartott.Megjelenéskor az volt a kérdés mindenhol hogy mire jó ez a háromkerekű felépítés, mivel tud többet, miben más, mit nyújt, hogyan viselkedik a fent leírt szituációkban.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Közszolgálati közlemény: Karasnában 30% sisakra, ruházatra mától szombatig. Most voltam egy kesztyűért, még eléggé tömve voltak a polcok.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #103643 üzenetére
A DRZsek között elég aktív a klubélet, nem csak eszmecsere terén, hanem gyakran mennek adhoc jelleggel erre-arra motorozni, összejövetelek, sokat bandáznak együtt kisebb csoportokban is.
Ducati klubról tudom még hogy hasonlóan aktívak, mindig szerveznek valamit.
Ezt amúgy nagyon hiányoltam a Yamahánál, azon kívül hogy van pár FB csoportjuk a szokásos gumi-olaj-aliexpress kérdéseken kívül nem sok történik. Hondánál van valami?Ennek mondjuk semmi köze az enduros témádhoz szóval off
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz odipapa #103653 üzenetére
Szerintetek egy DRZ-vel a nyílegyenes országút kellős közepén meg lehet lépni egy rendőrautó elől? Amúgyis rendszámos motor, de ha nem volt rajta akkor erősítéssel elkapták volna simán. Miért ne lehetne hogy egy barátjuk járőrként dolgozik és vele csinálták, poénból?
Ha ez nem megrendezett akkor a Győzike show sem volt az sohahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103711 üzenetére
Idei évre nyilván Hónapokra lebontva vannak az eladási statisztikák is.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #103760 üzenetére
Brutál lánco(ko)n kívül egy jó cascot köss rá.
A 11. kerületből lopják a legtöbb autót Budapesten már évek óta. Egy kollégámnak aki ott lakik 2 kocsiját lopták el, jól megvilágított utcában, társasház elől. Az elsőnél a szomszéd ébresztette fel éjszaka hogy valaki matat a kocsijánál, mire lerohant már beindították a kocsit, nem érte utol. Amikor vett másik kocsit akkor kötött rá cascot ahol 10% volt az önrész lopás esetén, és milyen jól tette, 1 évre rá ellopták azt is... Végül egész jól fizetett neki a biztosító, pénzben nem került mínuszba az önrész ellenére sem.
Azóta elköltözött és 2 másik autón is túl van már amiket nem loptak elA lopásgátláson kívül még arra próbálj szerintem figyelni, hogy ha sok ember jár arra akkor előbb utóbb valami figyelmetlen barom fel fogja borítani, nekimegy, rátolat, ilyenek.
Szóval egy jó biztosításra szerintem mindenképp szükséged lesz. Én sem bkv-znék emiatt a napi használathoz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs