-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
válasz baboss #57147 üzenetére
Szép karika, holnap indulok én is egy nagyobb, 2 napos Tátra kanyarra (térkép nyílik). Mivel mindenki dolgozik, én is remete motorozom, de egyedül is szeretek gurulni.
Hétvégén a MOL motoros family találkozón (idén talán a 3. találkozó lehetett) miután előttem majdnem eltaknyoltak (kanyar kiegyenesítés történt érthetetlen kis tempónál), meg mondták is, hogy valaki meglátogatta az útszélén a kerítéseket - hát, gondoltam, hogy a nagy csoportos motorozást egy időre hanyagolom. Erre az október 4-i Brno Motofestre hívtak, úgy néz ki, ha jó az idő, kimegyünk.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
válasz baboss #57155 üzenetére
Ennek már utánajártam, Szlovákiában motorral ingyen használható az autópálya, nem kell matrica!
(#57152) runner 125
Uhh, kemény sztori.
Ha jól hallottam a rendőrökre is nagyon figyelni kell SK-ban, vannak olyan "jófejek", mint a románoknál.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
polimorf
tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz baboss #57271 üzenetére
Nekem Erdélyben a karácsonykor vaterázott olcsó csizmáimnak mindkét talpa levált, szigszalaggal körbe tekerve jöttem haza bennük. Itthon teljesen leszedtem a talpakat, megmostam, megszárítottam, lakkbenzinnel zsírtalanítottam, és egy 700 ft-os tubus FBS-sel vissza ragasztottam őket, hogy legalább a motoros tanfolyamot végig bírjam bennük csinálni. Jelentem: azóta is hibátlan, semmi nyoma újabb leválásnak. Ha nem sajnálod nagyon, egy próbát megérhet.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #57352 üzenetére
Az útvonal a linkelt út volt, ami annó fent volt. Visszafele viszont az E77 nagyon jó út volt a felbontásokat nem számítva. Legközelebb jobban utána nézek és úgy megyek. De eleve a város, Selmecbánya, hát varázslatos. Mondjuk sok helyen én se álltam meg, mert égett a seggem a motorozás miatt.
Forgalom alig volt. Meglepő volt,hogy a településeken se mozogtak a népek. Nyitott boltot meg csak Selmecbányán találtam.
Amúgy nem tudom,hogy a szél miatt-e, de olyan 60km után már fájt a csuklóm, 150km után a seggem...210 után meg a lábam is. Mire a 340km végére értem, minden bajom volt. Nem is tudom,hogy indulnék neki Erdélynek, ami egy seggel 750km és egybe le kell tolni.
vlevi: Hoztam sört is.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57395 üzenetére
Nekem is 19k volt a YamahaWorld-nél. Ahogy néztem ásványi olajat töltöttek bele ennyiért Legközelebb én viszem az olajat, akkor bár nem Yamalube megy majd bele, de tuti megúszom fele annyiból, mert e-mail-ben azt írták a munkadíj 3,500.-.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57397 üzenetére
Nekem nincs helyem, meg eszközöm hozzá. Na meg most is jó volt, hogy vittem mert kaptam új leeresztőcsavart a régi helyett ami meg volt gyötörve. Ha magamnak csináltam volna akkor vagy rohangálhattam volna új csavar után gyalog vagy visszaszerencsétlenkedhettem volna a "rosszat"...
Ott lehet lenni a szerelő mellett. Végig látni mindent, ahogy kibontja az olajat is meg a szűrőt is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #57395 üzenetére
Amint olvasom abból majd 3x cserélsz olajat magadnak. - Én- Castrolt nem csipázom,bár ahogy te hasznalod a motort megteszi az is. Van olyan szerviz ahol előtted csinálnak mindent,ha nem tetszik szólsz/kezére csapsz.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Laraxior
titán
válasz baboss #57408 üzenetére
Hamar osszejon
Nekem nincsen még egy éve nalam a motor, de most voltam 3. olajcseren"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57408 üzenetére
Ha jól emlékszem Archer ajánlott itt Shell-t ami jó, full szintetikus és nem is túl drága.
(#57407) HSM úgy tudom erre van is valami szabályzás.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57413 üzenetére
Van abban a 400-asban még bőven, ahogy néztelek meg beszéltünk, csak kicsit rá kellene kapnod a döntögetésre meg a fordulaton való használatra. Alacsony fordulaton kevés a nyomaték amit produkál. Mondom ezt a 400-as Eliminatorból kiindulva. A 650-es V2-es Dragstarral sokkal jobban meg tudtam barátkozni, nem kell úgy felpörgetni, hogy menjen. Igaz az is, hogy nem is megy annyit mint a Kawasaki ment ha felpörgött és sokkal jobban meg is bosszulja, ha a kuplunggal és a gázzal barbárkodom.
(#57414) bogyo112 nekem csak A és V van beütve a rózsaszín platnin. Annak idején anyámék szerettek volna nekem B-t, hogy legyen aki vezet, ha kicsit isznak, de akkor nem volt ilyenre keret. Amikor meg lett saját fizum meg időm. Akkor eszembe sem volt autóra letenni.
(#57415) HSM a váró ahol le lehet ülni itt is másik éületben van, de ott lehet lenni a műhelyben csak ne legyél útban.
(#57416) V.Stryker az egy BMW Scrambler építés így ránézve és nem feltétlenül új az alap. Egyébként pont nem az én világom a Scrambler.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz baboss #57429 üzenetére
Nekem is azt mondta egy jól motorozó ismerősöm, hogy ezt sem tudom kimotorozni minek nekem nagyobb.?
Aztán kipróbálta és azt mondta, hogy hogyan tudom a lépést tartani velük? Mert tényleg nem megy jobban.Majd egyszer ha megengeded motort cserélünk és kipróbálnám a tiedet, hogy tényleg kevés e, mert ha 170-et megy akkor annyira csak nem lehet kevés még.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Khaosz55
addikt
válasz baboss #57508 üzenetére
Hali igen 2 ütemű de amit bejelöltél az nem a benzin tank hanem a 2T olaj tank. A benzin tank a nyereg alatt van (4,5 liter) és a előtte amit jelöltél az a 2T olaj tank ami 0,75 liter.
A motor nem keveri össze a benzint az olajjal hanem a gázbovden két felé ágazik el. Az egyik a karburátorba a másik pedig az olaj szivattyúba megy. Az olaj szivattyú a főtengelyről van lehajtva áttétellel ha növekszik a fordulatszám nő a szállított olaj mennyiség. Ha jobban húzom a gázt, akkor a elágaztatott gázbovden az olajszivattyún jobban megnyitja a szelepet. A olaj két vezetéken keresztül megy a kenési pontokra.
1. Főtengely csapágy
2. A szívótorokba a dugattyú előtt "spricceli" be az olajat.Így nem füstöl annyira mint egy benzin+olaj keverékes 2 ütemű és pont annyi olaj kerül az égéstérbe ami kell a motornak.
Igaz ha sokat áll akkor a gravitáció miatt kerül olaj a forgattyús házba, de 1-2 km után már nem füstöl. Néha meg is ijedtem hogy nincs kék füst és kenés.
Mindenhol rozsdamentes csavarok és minden alkatrész szemcseszóró kabinba fém tisztára szórva. Kb 4 hónap volt mire elkészült és néha éjjel 2-is voltam a garázsba.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz baboss #57511 üzenetére
Az az igazság nem nézem mennyi benzin után fogy el az olaj . Van egy átlátszó rész a tartályon azon látszik ha kevés van benne.
10LE és 12 Nm a nyomatéka. 5 sebességes és igen rövidek a sebességek mert a homokban való futás megfogja, így 20KM/H-val akár már 5-ösben is lehet menni. A végsebessége 90KM/H ilyenkor 9000 a fordulat. 80-nál meg 8000. Az az igazság hogy eredetileg 51 fogas a hátsó lánckerék én ezt kicseréltem 47 fogra így 80- nál nem pörög annyi kb 6500-at de végsebessége nem lett nagyobb, viszont így kímélem kicsit. Úgy kell pakolni neki a sebességet mintha versenygép lenne, csak nem megy úgy.
Érdekesség hogy gyári adat szerint a hátsó kerék légnyomásásának aszfalton 0,8 barnak kell lenni két személynél 1 bar. Homokban 0,6 bar !!!
Viszont a aszfalton a 0,8 nagyon kevés kanyarban instabil volt ezért én 1,4 baron használom. A gumik nagyon gyorsan kopnak 8000Km és tükör radiál, viszont még lehet kapni rá.
1972-től 1981-ig gyártották.
Még 1 dolog a hengerfejbe 2 db gyertyát lehet rakni. Ha slussos lenne az egyik csak át kell rakni a másik gyertyára a pipát. Bár még nem volt rá példa.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57504 üzenetére
Még tavaly a ZL400-ra egy érdi mester azt mondta 25k a horpadás eltűntetése és a tank újrafényezése. Itt a gyáli fényező 15k-ért festi a Dragstar tankját és 8k-ért a hátsó sárvédőm.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57545 üzenetére
A vonalak szándékosan vastagodnak miközben távolodnak is egymástól. Vékonyabb vonalakkal nem jött volna ki ilyen jól. Magát a "napot" sem tudtuk nagyobbra tervezni, mert a tank formája nem engedett többet.
Sajnos most hétvégén dolgozom. A jövő hétvégét még nem tudom, nincs még havi beosztásunk. Ha lesz időm és az időjárás is úgy akarja szívesen megyek bármikor.
(#57544) bogyo112 a rendszámot majd megoldom. A sisakon gondolkoztam én is, de kimerült a kassza. Még az ülést hosszanti irányban hurkázottá akarom tenni. A lábtartókat is meg fogjuk csinálni új pedálokkal, meg szeretnék két kis kerek tükröt. Na meg új forgalmi megint
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
válasz baboss #57580 üzenetére
Mi ez, a képeskönyves topik?
19 óra? Ki fog szerinted annyit végignézni? Több óra zötyögés síkságokon, egyenes úton... Főleg 640*480... ne mennyiségre gyúrj, hanem minőségre, ott videózz, ahol szép, érdekes, jó az út.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
BoB
veterán
válasz baboss #57580 üzenetére
Makett motorosokra csak annyit szeretnék reagálni, hogy majd meglátjuk pár év motorozás után mennyire akartok még esőben kirándulni egész nap
Egyébként javaslom a sisak plexi út felé néző oldalát víztaszító sprével fújjátok le.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
polimorf
tag
válasz baboss #57619 üzenetére
Nagyon jó lehetett, sajnálom, hogy nem lehettem ott, de sajnos lázasan nyomom az ágyat 2 napja. A programom is ugrott e miatt.
A fotón a sisakban az kicsoda?
Már várom az összeállitásodat[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz baboss #57625 üzenetére
Köszi!
Nem motorozás maradt el. Más program lett volna. Ha motorozásról lett volna szó akkor mentem volna veletek.
Ahogy látom volt ott elég gatya útviszony is.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen