Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • d.toth91

    tag

    válasz waterphone #54 üzenetére

    A MyAudioról is kb ugyanez mondható el. Nekem eddig egyszer volt velük dolgom, amikor a network tv alkalmazáshoz kértem a serial-t. Megírtam az emailt, rá 5-6 órára megvolt a válasz, indult az alkalmazás. Azóta nem volt vele semmi gondom, szóval nem zaklattam őket. Szervízpontok vannak elég sokfelé, elvileg pécsett is.Arra, amire használnádl szerintem rendben van, már ha a betekintési szöge nem okoz problémát. A héten odatettem egy navon 7 mellé, elég soknak látszik az az 1 colnyi különbség. A cég kb minden nagyáruházban képviselteti magát a termékeivel, szóval úgy gondolom, a normális támogatást is meg kell adniuk. Elvileg nem sokára érkezik a 4.1 frissítés a gépre, szóval frissítés terén sincs gond a supporttal (bár ezt nem kiabálom el még). Az első készülékek még angol nyelvűek voltak, de a support még ha jól emlékszem a megjelenés hetében kiadta hozzájuk az magyar szoftvert, amit percek alatt fel lehetett tölteni a gépre.

Új hozzászólás Aktív témák