Új hozzászólás Aktív témák
-
brownus
veterán
válasz
Wolverine
#3594
üzenetére
videó: demszkynek nagyon tetszik úgy tűnik nem utazott még nyugat európai városok metrószerelvényein...
-
Wolverine
félisten
válasz
stangli
#3596
üzenetére
3. A HÉV-ek összekötését képzeld el; a csepelit (és a ráckeveit is) a Lágymányosi híd előtt leviszik a föld alá, és a Borárostól Kálvin-Astoria-Oktogon-Lehel tér-Tímár utca útvonalon menne tovább.
2. Az hiba volt... de nem véletlenül akarják a Bajcsyra is visszaépíteni a 30 éve felszedett síneket
1. Emlékeim szerint olyan szerelvények járnának, amik képesek villamosként is közlekedni; kb. a János kórháznál csatlakozna be a fogaskerekű a 18/56-os vonalba.Ezek mind megvalósíthatóak - ha lesz még BKV.
-
stangli
senior tag
Nagyot álmodtak a budapesti képviselők
Nem tudom miért, de így kora hajnalban nagyon viccesnek tartottam az elképzeléseiket...
A legjobb 3 visszafele számolva:
3, 5-ös metró Csepel és Kaszásdűlő között az Astoria érintésével - nemhogy 2020ra de még 2050re sem lesz még 5ös metró
2, A Rákóczi úton és az Erzsébet hídon ismét járjon villamos - miért szüntették/szedték fel a síneket, mert ugyebár a rákóczi úton járt a villamos
1, A fogaskerekű pedig a Moszkva térig járjon - hogy? miként? lebontják a házakat? vagy simán a 61-es villamos volnalán?
van arra egyáltalán még domboldal? mu ha ha 
-
stangli
senior tag
-
Wolverine
félisten
Megjöttek az új szerelvények első darabjai a 2-es metróra.
-
stangli
senior tag
Ezt Én is támogatom, hogy egy családnak 1parkoló kártya.
Dugódíj vs. Bkv = Autó azaz ennyi, nem lesz valami forgalom csökkentő hatás.
-
nyunyu
félisten
válasz
stangli
#3589
üzenetére
Mert ugyebár nemhogy 100e parkoló sincs a külvárosok csomópontjaiban, ahol az emberek felszállhatnak metróra, buszra, villamosra...
Valamelyik nap volt a hirekben, hogy V. kerben osszesen 70e parkolohely van az utcakon, ehhez kepest az ottani lakosoknak 75e parkolasi kartyat osztanak ki.
Most erosen gondolkoznak rajta, hogy csaladonkent csak 1 autora jarjon az ingyenes parkolasra jogosito kartya...
-
nyunyu
félisten
-
stangli
senior tag
hanee nem ezt írtam? a szolgáltatások nincsenek összhangban az árral, mert aki autóba ül az megnézi, hogy 9e/hó a bérlet, vagy max 15e/hó az autó költség és ennyi pluszt megér neki, mert nincs büdös, nem lesz koszos, nem kell az aluljárókban a csöveseket bámulnia éstb... és amint írtam aki megveszi az autót x millióért, akkor az nem fog olyan könnyen kiszállni az autóból. Mert miért is szállna ki? Ha már x milliót fizet a kényelméért…
Jaaah és ha 200e autósnak a felét nézzük, akkor sem tudja a város vezetősége azt mondani, IGEN itt és itt parkolhatsz. Mert ugyebár nemhogy 100e parkoló sincs a külvárosok csomópontjaiban, ahol az emberek felszállhatnak metróra, buszra, villamosra...
-
hanee
senior tag
válasz
stangli
#3587
üzenetére
Szia!
Ha annak a 2-300 ezer autósnak csak a fele lerakja az autót (vagy egyszerűen nem autóval indul el), akkor már nyert ügyük van, a maradék pedig fizesse a dugódíjat.
Nagyon sokan vannak, akik nem azért járnak autóval, mert nem tudnak mással, és amúgy a munkájukhoz nem is kell az autó. Ők igenis járhatnának BKV eszközökkel..
VISZONT! ehhez az is kellene, hogy pl. a metró kulturált legyen, a busz pedig ne essen szét az utasok alatt. Én pl. a fehér kabátomat havonta hordom tisztítóba, ami annak köszönhető, hogy a buszokon, metrón, stb. valóságos mocsok van.. a csövesekről és hasonlókról már nem is beszélve.hanee
-
stangli
senior tag
válasz
lajafix
#3584
üzenetére
A hétvégén láttam egy kis riportot hogy hogyan akarják kiszorítani a belvárosban dolgozó autóval járó népséget... nem is ez a lényeg hanem az hogy kb 200-300e autós megy be dolgozni a belvárosba és ezeket akarják rávenni dugódíjjal arra hogy a városhatárban (határút, újpest, örs éstb) rakják le az autókat, nem is ez a probléma, hanem az hogy ennek a 200-300e autósnak összesen van 4e parkolója... és amikor a riporter rákérdezett először nem kellene parkolókat építeni és ezt követően bevezetni a dugódíjat? a kedves úriember 1picit elvörösödve makogva annyit mondott hogy a dugódíjból valósítanák meg ezeket a fejlesztéseket... woooow
ilyen hozzáállással milyen jogon várják el az emberektől, hogy letegyék az autókat? úgy hogy nincs is hova
és még a bkv minőségét meg sem említettem... és valljuk be aki megveszi azt a 2-3-4milliós autót az qrvára nem akar bkv-ra ülni, még akkor sem ha sok kicsi demszky fog potyogni az égből... 
-
BITBOYS
addikt
[link] Nagyon helyes.
Életveszélyes kiengedni ezeket a buszokat a forgalomba, nem egyet látni a 7-es vonalán hasonló állapotban.
Viszont a buszvezetők egy részét is nyugodtan lecserélhetnék, van pár állat közöttük aki úgy érzi krumplit szállít
-
lajafix
addikt
válasz
V.Stryker
#3572
üzenetére
"Szerintem tök felesleges a BKV-t az ellenőrőktől elválasztani...tudod, alma és fája."
Nem, az ellenőr feladata az utazási jogviszony ellenőrzése. Ennyi.
A más irányú tömegközivel kapcsolatos problémákat nem az ellenőrön kell leverni. Miért nem a buszvezetőt, vagy a jegyárusítót osztod ennyi erővel? Tessék azt szidni, aki megérdemli.Demszky meg fog győzni az autós közlekedés hátrányáról egy napi 800 forintos behajtási díjjal. Még röhögő smileyt sem teszek, nemrég volt ez az elképesztő hír szoktatásnak.
-
Wolverine
félisten
válasz
V.Stryker
#3574
üzenetére
Ha csak munkanapokon utazol, naponta 2*1 jegyre lenne szükséged, és feltesszük, hogy 20 munkanap van a hónapban, az 20*2*1=40 db vonaljegy, ami a mai árakon 11600 Ft. A bérlet 9000 Ft. -> ha rendszeresen utazol, akkor vegyél bérletet, jobban jössz ki. (ráadásul most már Bp. közig. határán belül felülhetsz a Volán buszaira és a vonatra is, ha az gyorsabb és jobban útba esik...)
Azt meg nem hizsem, hogy havi 9k-ból elközlekedsz autóval is

-
Szólista
senior tag
Erről hallottatok?[Februárban sztrájk?] Más nem is hiányzik.

-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Wolverine
#3573
üzenetére
Nem erről van szó. Csupán nem a kenyérig és annak áráig kéne látni. Így lesz az emberből fejőstehén...képletesen. Mindenki az adott helyzetben úgy érzékelteti/lázad, ahogy ideje és személyisége engedi. Legtöbben simán lógással...ha megnézzük egy baszott jegy árát, akkor kijön belőle egy kenyér és egy liter tej. És ez csak egy jegy...többszöri átszállással már egész jó vacsit tudnánk összedobni. Sok. Az emberek nem érzik magukat elégnek vagy csak nem tudják a mikéntjét, ahhoz,hogy "lobbizzanak" saját magukért,hogy a bkv ne a legkönnyebb úton...az utasok révén jusson nagyobb bevételhez, hanem a főv. önk.-re helyezzen nagyobb nyomást. Így maradnak a napi kis konfliktusok, minket meg fejnek tovább...
Azért ennél többet várnék itt néhány okostól, mint "Jeggyel lehet utazni. A jegyet meg kell venni,mert az úgy korrekt és szabályszerű. Akit meg megbüntetnek az ne ugasson." ...A jegy ára meg korrekt ugye? a szolgáltatás is korrekt ugye?

-
V.Stryker
nagyúr
válasz
lajafix
#3568
üzenetére
Úgy jön ide,hogy jelen gazdasági helyzetben IS és komoly alternatíva hiánya mellett az embereknek szó szerint fáj eleget tenni a BKV árainak. És ezek az utasok kerülnek szembe a BKV-t képviselő ellenőrőkkel. Szerintem tök felesleges a BKV-t az ellenőrőktől elválasztani...tudod, alma és fája.
Mindeközben a Főv. Önk. sír és ott szivatja az autósokat ahol tudja,hogy kényszerítse őket a tömegközlekedés használatára. Mikor pont ők, ahogy te is mondtad, nem finanszírozzák normálisan a tömegközlekedést és annak fejlesztését. Én azt mondom, hogy szivassák a jónépet, szankcionáljanak, de adjanak mellette normális lehetőséget.
Én sokáig bkvval jártam, majd egy évig autóval, majd megint bkvval és most megint egy kis ideig van szerencsém autót használni. Ez egy 1.5-ös diesel motorral ellátott gépjármű és épp az elmúlt hetekben mértem le,hogy 4000 forintos tankolással 9 napig járok, de úgy hogy nem csak reggel el, este haza, hanem napi háromszor átlagba szaladgálok a városban. Meleg van, tisztaság, kellemes környezet, rádió....győzzőn meg kedves Demszky úr, hogy nekem jó lenne inkább bkv-val járni... Arról nem tudnak meggyőzni,hogy miért használjak bkv-t, hanem arra mennek rá,hogy miér ne használjak autót és minnél tovább ellehetetlenítsék, ezt a "luxust". Nem hiszem,hogy ez "értünk" lenne.
-
lajafix
addikt
válasz
V.Stryker
#3565
üzenetére
felfestenéd nekem hogy az utas és ellenőr kapcsolathoz hogy hogy jön az, hogy mit mennyiért kapsz meg? Az ellenőr dolga az, hogy ellenőrizze a jogosultságot, ha nincs akkor bünti. És ennyi.
ha jól emléxem ezen a fórumon én szoktam lándzsát törni a mellett hogy a bkv finanszírozásába szálljon már be a főváros is, hogy normális jegyárak lehessenek...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
lajafix
#3564
üzenetére
Ezzel nincs is semmi baj. Pont ezt mondom. Te azt nem veszed bele a számításba,hogy mit mennyiért kapsz és azt ki szabja meg. Ha holnap azt mondják,hogy 20%-al csökkenteni kell a járatokat,mert a szar járműveket ki kell állítani a forgalomból, de hogy majd újjakat tudjanak venni a vonaljegy 600 forint, a felnőtt bérlet 17000 forint lesz, akkor is azt fogod szajkózni, hogy meg kell venni, meg kell venni kéremszépen, ha nem tetszik el lehet menni másik országba.

-
V.Stryker
nagyúr
válasz
lajafix
#3562
üzenetére
Az a baj ezzel a megközelítéseddel, hogy minden ellenőrt egy kalap alá veszel. - Miért ne tehetné, ha az ellenőrők is minden bliccelőt egy kalap alá vesznek és úgy is kezelnek? Mert simán egy kalap alá vesznek azzal a hiperpigmentáltal, aki a büdös életben nem vesz bérletet,jegyet és nem tudja megbüntetni, akkor amikor te meg elfelejted megvenni...és hiába igazolod,hogy nem vagy lógós,mert csak tegnap járt le és visszamenőleg az igazolványban van x hónapra a bérlet, mert még azt az ideget is rajtad veri le, amit a hiperpigmentált miatt magára vett. Ennyi. Ha részükről 0 tolerancia van, akkor nyugodtan barátkozzanak meg a gondolattal,hogy utálni fogják őket. És amióta bejött ez a sok szigorítás a közúton közlekedőknek, ugyanez vonatkozik a rendőrőkre is. Vagy élnek azzal, hogy utálják őket ,mert plusz 10km/h-ért az ember a fél fizetését kifizeti vagy toleránsabbak lesznek és élünk békében.
Egyébként ez a város bkv-val és nélküle is egy nagy kalap sz@r lett. A közlekedés mindenféle szempontból egy hányadék, parkolás nulla, a busz lerobban, ritkán jár, kosz mindenhol.

Tudom,hogy most azt mondod,hogy nincs semmi gond ha mindenki betart mindent, megvesz és kifizet mindent. Csak a kifizetések indoklásának és jogosságának nem tudom meddig lehet elviselni. Mind tudjuk,hogy nem más megy,csak pénzbeszedés.
-
hanee
senior tag
válasz
stangli
#3560
üzenetére
Szia!
Valahol nem csodálom az indulatokat.. én csak azért utálom az ellenőrösdit, mert mindig akkor szállnak fel a buszra, amikor pl. az egyik kezemmel kapaszkodok, a másik tele van.. és vegyem ki a bérletemet a táskám mélyéről..
Múlt héten a metróba úgy mentem le egyik nap, hogy nem vettem elő a bérletet (iszonyatos tömeg volt).. az ellenőr pedig akkor szólt utánam, amikor már ráléptem a mozgólépcsőre, hogy "Hölgyem, önnek szóltam! Mutassa meg a jegyét vagy bérletét!".. én pedig visszakiabáltam, hogy "hát innen már nem fordulok vissza, ne haragudjon".. nem tudom mit gondolt, visszaszaladok neki?
Persze utánam nem jött már..hanee
-
stangli
senior tag
Hadd ne keljen sajnálnom az ellenőröket. Ahogy látom most értünk el odáig, amikor az emberek nemet mondanak és pofán csapják őket ha van bérletük, ha nincs…
-
stangli
senior tag
-
válasz
Kalandor
#3544
üzenetére
Bécsben utaztam belváros agglomeráció viszonylatban, ott is zónarendszer működött. Vettem automatából angolul egy core zone-ra (belvárosra) érvényes napijegyet. Valami 5 EUR volt, és ehhez vettem egy sima jegyet amikor kiléptem egy agglomerációs zónába. Nem volt rajta semmi bonyolult.
Egy jegy egy zónán belüli útra érvényes, és átszállhatsz vele a különböző járatok között.
pl. Stockholm ennél sokkal bonyolultabb zónarendszert használ.

De ezek a rendszerek általában nem érintik az utazókat, nekik ma már szinte mindenhol Wien/Budapest stb. kártyákat ajánlanak amelyek leegyszerűsítik az utazást, múzeumi belépőket ingyen városnézést stb. tartalmaznak.
-
hanee
senior tag
válasz
Wolverine
#3549
üzenetére
Jogilag én is tudom mi a teendő ilyenkor, csak azt vetettem fel, hogy egy átlagember ezt nem teszi meg, hanem hallgat, mert nem ő diktálja a feltételeket.. mondjuk én személy szerint nem foglalkoztam a dologgal annak idején, mert elmentem szülni. De biztos vagyok benne, hogy azok száma akik elmennek a munkaügyi hatósághoz, konvergál a nullához.
hanee
-
Integra
titán
válasz
stangli
#3543
üzenetére
szerintem nem azért "darabolják" fel, hogy még jobban sikkasszanak, hanem akkora a cég, hogy nem lehet átlátni. pont, hogy szeparálnak működési, tevékenységi köröket, így az adott tevékenységnél a saját költségek láthatók, nem pedig összevonva.
legalábbis az ilyen ésszerűsítésnek ez lenne a célja.
arra emlékszem, hogy azt mondta anno kocsis, hogy elsőre már annak örül, ha egyáltalán látni fogja, hogy hol folyik a pénz el..
más kérdés, hogy és ha rájön, akkor mi lesz....
-
lajafix
addikt
ennyiért -bizonyos feltételekkel- már albérletet is ki lehet hozni, belátható, hogy nem szabad hosszútávon a fizetés nagy részét utazásra költeni. A cégtől meg nem az ígéretet kell hallgatni hanem odaadni a bérlet számláját és adják a 80%-ot. Ha nem, akkor a munkaügyi bíróság jól megtolja a céget, pláne valós minbér környéki fizetésre.
-
glutamin
őstag
válasz
Kalandor
#3544
üzenetére
Általában annyi tömören a lényege, hogy adott zónán belül van egy fix ár, zónaváltásoknál pedig emelkedik.
Ilyesmivel én Németországban és Spanyolországban is találkoztam. Barcelonában pl olyan jegykiadó automaták voltak több helyen is, ahol a két végpont megadására megadta a konkrét költséget és ahhoz adott jegyet. (de ilyen csak a metrókban volt)
-
hanee
senior tag
válasz
lajafix
#3547
üzenetére
Hát igen, csak aki vidéken munkát keres általában nem bővelkedik ajánlatokban. Még a gazdagabb városok körzetében is igaz sajnos, hogy munkalehetőségből nincs túlkínálat. Aki pedig elmúlt 50 is, annak még nehezebb, így inkább csendben marad és örül, hogy van hol dolgoznia.. természetesen ha minden dolgozó egységesen felháborodna az ilyenen, akkor ezt nem tehetnék meg a cégek, de hát ez csak álom, az emberek többsége nem így áll hozzá, főleg azok, akik más rendszerben nőttek fel.
hanee
-
hanee
senior tag
Igen, csak sok cég azt mondja, hogy "nem muszáj itt dolgozni", és mondjuk az 50 éves emberke, aki munkát keres nem fogja azt mondani hogy "márpedig ez nekem jár", mert akkor egyszerűen nem őt veszik fel, hanem azt, aki abban a városban lakik, és nem kell fizetni neki semmit..
Én pl. dolgoztam úgy nagy nevű cégnél (akinek telik ilyesmire), hogy Érdről jártam be Pestre.. ott is mindig csak ígérgetés volt, hogy "persze fizetjük, majd megbeszéljük".. de sosem került rá sor, mindig valamivel elódázgatták a dolgot (én pedig nem vagyok hülye hogy kirúgassam magamat egy bérlet miatt), végül meg elmentem inkább szülni

Nem hiszem, hogy a legtöbb cég különb ilyen tekintetben, persze ez nagyon szomorú, de ez a valóság.. a munkavállaló pedig nem megy bepanaszolni a saját cégét ilyenekért, hiszen ő húzza a rövidebbet végül. A legtöbb ember örül neki hogy van hol dolgoznia..
hanee
-
stangli
senior tag
Nocsak, csak fedarabolják a BKV-t, csakhogy jobban tudjanak sikkasztani...
-
-
hanee
senior tag
válasz
Flashcash
#3537
üzenetére
Tudom ez nem a BKV topicba tartozik teljesen szorosan, de azért megjegyzem, hogy az is legalább ilyen felháborító, hogy pl. Egy nagyvárosba a környező falvakból a buszjáratokra egy havibérlet ilyen 32 ezer Ft körül van.. ez a minimálbérnek kb. az 50%-a durván.. és nagy általánosságban elmondható az is, hogy azok, akik a kisebb városok környékén laknak általában alacsonyabb keresettel bírnak mint egy budapesti.. ez szerintem egyszerűen siralmas, és nincs más lehetőségük ezeknek az embereknek bejutni..
hanee
-
-budapesti havibérlet 9000FT a minimálbér 12,5%-a 31,4km metró ehhez jön hozzá még a 4-es metró (10,4km) ha egyszer elkészül.
-bécsi havibérlet € 49,50 = 13600FT, a minimálbér 5%-ért, viszont itt sokkal fejlettebb a tömegközlekedés tele villamosvonalakkal, 6 metróvonallal 75km-en.
-prágai havibérlet ára 550CZK = 5665FT a minimálbér 6,9%-a 59km metró, sokkal fejlettebb villamoshálózat mint nálunk.
-
"Idén is meglett volna az emelés, hasonlóan semmi pluszok nélkül, szerintem inkább örülni kéne"
Pont ez a lényeg.
Már olyan szinten hozzászoktunk a lehúzáshoz, hogy lassan már ennek is örülünk. Ettől függetlenül, a tömegközlekedési tarifarendszer ócska, elavult. Modern városokban zónarendszer működik és az fizet az agglomerációs jegyért aki használja, nálunk meg mindenkivel kifizettetik ezt a díjat. -
nyunyu
félisten
Érdekes, lehet utána kéne ennek járni , hogy is van pontosan. Elvileg ha jössz fel epstre az első bpesti megállótól a bérlet már érvényes...
Mondjuk Fured pont rossz pelda, ugyanis onnan jovet az elso budapesti megallo Kelenfold, 128km, tehat ugyanugy 140km-es jegyet kene venni, mint Deliig.
-
nyunyu
félisten
Itt a lista, honnan/hova utazaskor lehet csak Budapest hataratol jegyet venni.
-
-
nyunyu
félisten
A balatonos példád tehát jó, elvirána részletes keresésnél be tudod állítani azt hizsem, hogy beb bérleted van.
Budapest-Balatonfured-re ezt irja: "Az ön által megadott viszonylaton a BEB nem használható fel."
A Budapest-bérletet a fővároson kívüli 192 településről érkező utasok is használhatják.
Tegnap atnyalaztam a BKSZ weblapjat, balatoni vonalon Szazhalombattaig (Fehervar, Fehervar-repter utani megallohely) tart a BKSZ altal lefedett terulet.
(terkepet persze nem birtak krealni, hogy konnyen atnezheto legyen.
)hulye PH motor nem fogadja el a kezzel irt linket, ha abban nincs kiirva a hatetepekettospontperper
-
Shy
tag
Holnap kíváncsi leszek mekkora lesz a káosz, természetesen ingyenesség nem lesz senkinek, és járatsűrítést terveznek, tehát ez sem biztos.. Az embereknek esélyt sem adtak hogy felkészüljenek egy ilyen szituációra, valaki nem csak a mának él ( orkok előnyben ), hanem tervezett programja van hét közben, akár vizsgákkal tarkítva ahova a kocsi elengedhetetlen, vagy beszélhetnénk arról is kinek munkaeszköze a gépkocsi az mehet kényszerszabira? Vasárnap 9körül bejelentik hogy 11kor már korlátozás van, hihetetlen bagázs. Kellemes hétnek nézünk elébe, remélem gyorsan bedől ez a baromság. A BKV meg monnyon le.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
tildy
nagyúr
Hülye a megfogalmazás , a lényeg, hogy ha vidékre utazol ,akkor az bp körzethatárától kell számolni.
A balatonos példád tehát jó, elvirána részletes keresésnél be tudod állítani azt hizsem, hogy beb bérleted van.
Én msot így jöttem haza, Rákoskertig BEB bérlet, onnét vonatjegy. Szóval érdekes ez a kitétel na.
Olvasd csak el ezt:A Budapest-bérletet a fővároson kívüli 192 településről érkező utasok is használhatják. Ebben az esetben a 192 település és az adott járat budapesti határponti megállóhelye
közötti szakaszra kell csak megváltaniuk a bérletet, illetve a jegyet. Ezáltal megtakarítást érhetnek el. -
nyunyu
félisten
válasz
stangli
#3527
üzenetére
Nem a szendioxid kvotaval van a baj, az ugyanis nem lepte at az egeszsegugyi hatarerteket, hanem a szallo porral, amit reszben a BKV, reszben az utcasepres hianya is okoz, ugyanis a villamosok ilyen hidegben nem nagyon tudnanak elindulni/fekezni, ha nem szornanak homokot a kerek ala, mert kulonben kiporogne/csuszna a kerek.
Villamos meg finomra daralja ezt a homokot, aztan szepen leulepszik a sin melle, onnan takaritas hianyaban maximum akkor tunik el, amikor egy onjelolt suhamer ezerrel atrongyol a sineken, aztan az altala kipuffogott korommal egyutt jol fel nem kavarja.

En meg kolthetek sulyos ezreket allergia gyogyszerre...

Ui: tavaly ilyenkor mehettem dokihoz, mert asztmahoz hasonlo kohogo rohamaim voltak a szmogtol, meg nem kaptam levegot.

-
nyunyu
félisten
MAV-Start oldalan tetszoleges vonatra rabokve ezt irja ki:
"A vonat Budapest közigazgatási határain belül BEB bérlettel, a BKSZ határain belül BEB bérlettel és ahhoz csatlakozó menet- ill. havijeggyel igénybe veheto. A BEB bérlet a BKSZ területén kívülre történo utazás részbeni fedezésére nem használható"Anyad, 3 havonta egyszer vennem igenybe a dragitott BKV berlet extra szolgaltatasait, arra az esetre persze veletlenul sem ervenyes...
-
tildy
nagyúr
válasz
Flashcash
#3520
üzenetére
9000FT-ért, így aki csak a belvárosban közlekedik az is fizeti a díjat pl. a MÁV/Volánbusz felé az agglomerációs közlekedésre.
Nem értek egyet veled.
2007-ben 7350ről emelték 2008-ra a díjat 8250re, úgy, hogy SEMMI plusz szolgáltatás nem volt benne.Ez akkor 12%os emelés volt. Idén is meglett volna az emelés, hasonlóan semmi pluszok nélkül, szerintem inkább örülni kéne, hogy ezt is belerakták, így legalább odavissza 400 Ftal olcsóbb hazajönnöm szüleimhez... -
nyunyu
félisten
Ma meglepodtem, hogy 35 perc alatt sikerult abszolvalnom a Krisztina-Szuglo tavot.
Eddigi abszolut csucs 30 perc valamikor nyaron volt, mielott felturtak fel Budat, de akkor haz kapujabol kilepve lattam, hogy jon a 78-as, usgyi egy sarkot a megalloig, aztan Ferenciek teren pont mogenk allt be a p173.

-
Én múlt hétvégén metróztam egyet Budára a Déli pu.-ra a Nyugatitól.
M3 metró hétvégén reggel 8 óra körül 12 percet vártam, mire arra tévedt egy szerelvény.
M2 metró Deák térről pedig 10 perces követéssel ment.Ilyen járatritkítással a tömegközlekedést még kevesebben fogják használni, jöhetnek majd egyre sűrűbben a szmogriadók.
Más városokban zónarendszerek vannak, nálunk az új bérlettel egyetlen zóna van 9000FT-ért, így aki csak a belvárosban közlekedik az is fizeti a díjat pl. a MÁV/Volánbusz felé az agglomerációs közlekedésre.
-
Shy
tag
"A főpolgármester arra kéri az autósokat, hogy inkább a tömegközlekedést használják."
9k-s bérlettel, zsúfolt villamossal és buszokkal? Sok koszos fertőző ember közé, balkán..
-
hanee
senior tag
Szia!
Nekem a mai tapasztalatom is hasonló volt, reggel megint valami 8 percet vártam a 7-es buszra (hozzáteszem nekem jó bármelyik: 7, 173, 7E, 73... persze olyan tömeg volt, hogy alig fértünk fel.
Most alternatív útvonalon gondolkozom, de nem sok lehetőségem van, esetleg a 49-es villamos, de az sem jár mostanság túl gyakran..hanee
-
nyunyu
félisten
Valamikor nyaron delelott 11 korul alltam 20 percet Blahan buszra varva, nagy dunnyoges kozepette megneztem a kiakasztott menetrendet:
p173: 4-5 percenkent (orankent 13,3)
p7: 5-6 percenkent (10,9)
73: 7-8 percenkent (8)
7: 7-8 percenkent (8)
Ez osszesen 40,2 busz orankent egy iranyban.Most, dec20 ota ervenyes menetrend szerint 10-11 kozottre ez van kiirva:
173E: 7-8 perc (8)
7E: 7-8 perc (8)
173: 7-8 perc (8)
7: 7-8 perc (8)
Ez viszont mar csak 24 busz iranyonkent...Pont azt szamolgatom, hogy lassan nem lesz erdemes atszallnom a Ferenciek teren a 7E/173E-re, ma is a Hungaria krt-nel erte utol a 173E azt az 5-os buszt, amivel jottem Budarol...
-
Jester01
veterán
válasz
Jester01
#3438
üzenetére
Ja és feltételezem képesek külön jegyet csinálni ehhez, amikor még az ára is ugyanannyi mint a sima vonaljegynek.
Hát egyelőre úgy látom inkább engedélyezték az átszállást a metrón a sima vonaljeggyel. Ha jól értem, akkor az útmegszakítást azt nem. Mondjuk nem verték nagydobra, nyomát sem látom a bkv honlapon (mármint a jegyfajták leírásán kívül sehol nem jelentették be) vagy kiplakátolva. Anyuék is fölöslegesen vettek (megszokásból) átszállójegyet, mert nem tudtak erről. Azt viszont tavalyi áron kapták

-
hanee
senior tag
Sziasztok!
Én attól vagyok egy kicsit kiakadva, hogy most már 9000 Ft a budapesti bérlet de közben szerintem ritkítottak néhány járatot. Ezen a héten eddig minden egyes napon kétszer annyit vártam a hetes buszra is és a 49-es villamosra is, mint amennyit az elmúlt 10 évben bármikor.. elég kellemetlen volt a -5 fokban (főleg hogy szép kis tömeg gyűlt össze a Ferenciek terén közben
)hanee
-
stangli
senior tag
-
tildy
nagyúr
válasz
stangli
#3453
üzenetére
Ez jött...
Tisztelt Tóth Ildikó!
A társaságunkhoz írt elektronikus levelével lehetővé tette számunkra, hogy pótdíjazási ügyével kapcsolatban tájékoztatást nyújthassunk Önnek.
Észrevételére az alábbi választ adjuk:
A pótdíjazás alkalmával Ön az ellenőrtől átvette a befizetési csekket és a csatolt tájékoztatót, melyet aláírásával elismert. A pótdíjazási ügy rendezésének lehetőségeit, a tájékoztató tartalmazta. Ön a rendeletben meghatározott lehetőségekkel nem élt. Felszólító leveleket, a pótdíjazáskor átadott okmányon feltüntetett címre tudunk postázni. Nyilvántartásunk szerint Önnek a mai napig pótdíjtartozása nincs.
A szolgáltatásunk igénybevétele során - az utazási feltételeink betartása mellett - kellemes utazást kívánunk Önnek!
Budapest, 2009. január 5.
Most megy a válaszlevél amelyben kifejtem, hogy "Az okmányon két cím szerepelt, mint azt korábbi levelemben írtam:
egy állandó , jászalsószentgyörgyi (ami még a 2003 aug. 22 megbüntetésemkor is érvényes volt) és egy budapesti ideiglenes , amelynek érvényessége már a büntetés megtörténtekor 2 éve lejárt. Az ellenőr hibájából , aki ezt a rossz , ÉRVÉNYTELEN címet írta fel , és errőla pótdíjazási csekken sem nem kaptam meg a felszólító leveleket így abból károm (5 éves késedelmi pótlék) keletkezett.A pótdíjazási csekken pedig nem szerepelt a lakcímem" -
30z.Samu
titán
Sziasztok!
Először is kellemes ünnepeket mindenkinek!
Lenne egy kérdésem. Történetesen engem megbüntetett a BKV 24000 Ft-re! Mivel nekem perpill nincs nagyon pénzem, azt meg tudnám oldani velük, hogy részletekben fizetném ki az összeget? Vagy azt csak nagyobb összegnél oldható meg?
Köszönöm előre is a választ!

-
lomha lepke
tag
-
RedWing
aktív tag
válasz
RoyalFlush
#3501
üzenetére
Sajnos ezzel én is tisztában vagyok.

Erre értettem: elmarad a csütörtökre hirdetett sztrájk.
-
stangli
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Thrustmaster t300 bázis
- Core I7 4K ERŐMŰ Lenovo P1 G3 (Core I7 10850H 32Gb 1 Tb) Tervező/vágó/gamer - Nvidia 4Gb!
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 30 hónap gyártói garanciával
- Eladó MEE audio T1 CMA Bluetooth fejhallgató rendszer, gyakorlatilag új!
- Acer Predator Helios 300 gamer notebook/QHD,165Hz/i9 11900H/RTX 3060/32GB/ beszámítás van
- Keresünk iPhone 16/16 Plus/16e/16 Pro/16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI X99S i7 5820K 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB GAMDIAS TALOS E2 Elite ADATA 600W
- 146 - 147 - 166 - 167 - 168 - 169 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3822
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

van arra egyáltalán még domboldal? mu ha ha
(izé, szakmai ártalom biztos).. szóval alapvetően egyetértünk 





).
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)






