Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Integra
#2494
üzenetére
Ezt én is tapasztaltam Londonban, amikor ott jártam...KFC ben fekték...mekiben feketék, vonaton kaller fekete nő, buszvezető szintén fekete, tróger munkások szintén feketék..Mondjuk igaz ők akarnak dolgozni. Amit a fehér nem vállal be azt ők megcsinálják..Valamiből élni is kell..
-
-
Mr.Grincs
veterán
Ez már nemnormális dolog hogy jövőhét pénteken is cirkuszolnak..Nekem marhasog dolgom van egész héten, de véghajrában pénteken és ahhoz meg nagyon kéne a tömegközlekedés, mivel kocsival menni a városban nagyon macerás a kiszámíthatatlan dugók miatt. Amikor sztrájkolnak akkor egy nappal tovább érvényes a bérletem?
Jó vicc tényleg ez az egész. Kedden a hétfői sztrájk után nem nagyon mertek megszólalni az ellenőrök..Mondjuk nem is csoda. Remélem sikerül kitalálni valamit, mert se vonattal nem lehet lassan menni se bkv val. Egy fillért nem fognak kapni, és ha tovább sztrájkolnak akkor sem. Én meg érjek be időre pénteken ahova kell.
És a másik hogy mire föl adjon a BKV nak 18 millárdot, és mire föl adjon milliókat a távozó vezérnek a bkv? Hogy is van ez? Szinte teljesen visszaszorították a bliccelést ergo a bevétel nő....elvileg.. Így lehetne csökkenteni az adóságot.....Ha akarnák. de mivel lopni egyszerűbb mit betenni így marad az egész ahogy van és egyre sz@rabb lesz. -
lajafix
addikt
-
Integra
titán
igen, london elég piszkos, és mivel zéró tolerancia van a cigi kérdésben, mindenki az utcán cigizik... de valóban viszik a szemetet 24/7...
persze mind feketék, mert a londoni bkv, szemétszállítás és kiszolgáló személyzet, már mind csak fekete, a fehér embernek büdös az ilyen meló. hihetetlenül látszik náluk a munka kasztosodás -
BosXx
aktív tag
válasz
Integra
#2491
üzenetére
ááá
én azt hiszem lefekszem most aludni, mert ez így már nem állapot.ha már London jött elő példaként, ott pl luxus az utcai szemetes, ergo mindeki az utcán szórja szét a mocskát, de nagyjából nem durvább a helyzet, mint Pesten, ugyanis jön a szorgos narancssárga ember, és összeszedi. Ilyen alapon lehet takarítani és buszt mosni is.
Ha drága ez a bkvnak, akkor legyen a mocsok, de akkor tényleg legyen már egy élelmes vállalkozó, aki piacra viszi a céleszközt 
-
BosXx
aktív tag
fől kéne találni a bkvs kesztyűt, vlami kényelmes, könnyű anyagból, ami jó a telen kívűli időszakban, mert kapaszkodni muszály, de egy toitoi is kulturáltabb lassan, mint egy átlag bkv kapaszkodó.
-
Integra
titán
válasz
#64791808
#2488
üzenetére
igen, ezt többen mondták, hallottam én is, hogy ember állomány és tudás is bőven akad itthon, már a bkv-nál is középvezetői szinten, de őket nem engedi sehova feljebb, mert a mostaniak paráznak, hogy utána velük mi lesz és hogy mennyire lesz balhé visszamenőleg, mikor látják a különbséget hogy az újoncok valóban alkotnak és tesznek..
-
#64791808
törölt tag
A baj az, hogy itt minden a pénzről szól, illetve a arról, hogy ki mennyit tud kiharcolni, rabolni magának.
Ott a BME egész közlekedésmérnöki kara. Olyan koponyák vannak ott, hogy beszarás, aki ismeri Magyar Istvánt, Zobory professzort, vagy Kővári Botondot, tudja, miről beszélek. A tudás adott, legyen szó műszaki vagy gazdasági tudásról, tehát minden lehetőség adott, hogy a fővárosi közlekedést rendbe tegyük.
A pénz is adott, aki azt mondja, hogy jáááj, nincs péééénz, az nem mond igazat. A probléma ott van, hogy:
1., mindenki a zsebére dolgozik. A menedzsment szarik az egészbe bele... pályáztatni kell? Nem az a kérdés, hogy milyen megoldás érkezik a pályázatra, hanem az illetékeseknek mennyit tejel a pályázó. n millió, és tiéd a pályázat. Hogy szar lesz, és utána másfél millió ember szív miatta? Kit érdekel, n millió zsebben.
2., Dolgozni senki nem akar. A sztrájk az baromira jól megy, de azt nem veszi figyelembe senki, hogy a fizetés annyi, amennyire a piac értékeli azt a munkakört. Így aztán a munkás is szarik az egészre, a munkaidő eltelik így is, úgy is, nincs belső igényessége afelé, hogy jól végezze a munkáját.
3., Jogállamban élünk? Egy nagy lópikulát. Emberek előre megveszik az éves bérletet, de ezzel csak arra "szerződnek", hogy HA jön a közlekedési eszköz, AKKOR utazhatnak rajta. Ez fair?
4., A sztrájk az utasokért van! Hápersze, a sztrájk napján mindenki kelhet egy órával korábban, vagy magyarázkodhat a munkahelyén. Attól lesz jobb a szolgáltatás, hogy sztrájkolnak? Az egész egy hatalmi harc, egy játék, és a létező legjobb esetben is csak a bkv dolgozóinak érdekeit szolgálja, már ha egyáltalán eljutunk idáig.
Normális esetben azt mondanám, hogy reprivatizálni! Csak ezzel két gond van itthon: nincs akkora cég, aki a BKV-t jól tudná üzemeltetni. Vagy legyen az OTP? Igaz, Csányi úrnak nincs még játékvasútja, valóban. Ki más vállalkozna erre? Csak külföldi érdekeltség lehet. Akkor viszont megint eladtunk egy picike szeletet az országból. Ez a kisebbik gond, a nagyobbik gond, hogy a privatizálási folyamat magyrországon, mint tudjuk, mindig tiszta, korrekt, jogszerű...
Megoldás: minőségmenedzsment és hozzáértő vezetés, ezzel párhuzamosan egy nagy dózis állami pénz, utána a rendszer működne. Eddig viszont nem jutunk el.
-
tojsz™
aktív tag
válasz
bolondember
#2476
üzenetére
ezen nincs mit csodálkozni
bár ott van világosan ki írt alá
még sincs felelős, se felelősségre vonás
ez hogy van
lajafix? gondolom te tudod a választfizesse vissza az aláíró!
ja, hogy papíron nem keresel annyit
akkor ott a villád az audid a nyaralód
ja, hogy az meg nincs a neveden
na akkor üld le b@zdmeg ezrével!
-
Thyb
senior tag
válasz
Integra
#2477
üzenetére
én 1 javaslattal állnék elő a BKV szakszervezetek felé!

mi lenne, ha a jegyellenőrök mennének el sztrájkolni (mondjuk az elköv 6 hónapra), a többiek pedig rendeltetés szerűen felvennék a munkát. Igy a nép nem rágna be a vezetőkre szerelőkre.
A jegyellenőrök pedig képviselnék mindenki érdekét az adott időszakban.

-
Integra
titán
válasz
bolondember
#2478
üzenetére
pont azért gondolom, hogy a jelenlegi szabályozás és szankcionálás mellett nem lehet semmit se tenni, mert pont ezek a cselekedetek és ahogy ezeket meglépik világítanak rá arra, hogy az egész rendszer béna kacsa..
a most tervezett gazdasági törvény módosításba akarják bevonni a főnökök személyes felelősségre vonásának lehetőségét az ilyen esetekre is..
de hogy ebből mi lesz.. nem adok sok esélyt neki -
spirit007
senior tag
válasz
bolondember
#2478
üzenetére
Mondjuk "szolidaritásból" nem menne be senki melózni ? Ha már úgysem tud bemenni
Nem jó , mert akkor nálunk pl. mindenkit kirúgnának ... -
Integra
titán
válasz
bolondember
#2476
üzenetére
engem ez nem döbbent már rég meg.
engem az döbbent viszont meg, hogy milyen pofátlanul, gátlástalanul és nyíltan csinálják ezt...
és utána kiállnak fapofával, mert tudják, hogy nem lehet őket megfogni.
és érdekli őket, hogy rühelljük őket? pont leszarják...
miért?
mert mit csinálunk? mit csinál vele a rendszer? elítélik? lecsukják? vagyonelkobzás? levágják a fejét? megcsonkolják, hogy soha többet ne tudjon papírt aláírni?
nem. semmit. -
bolondember
MODERÁTOR
EZEN csodálkozik bárki is?
elszomorító és egyben nevetséges is - ilyet a kecske se sz@rt még...

-
lajafix
addikt
lehet. lássuk.
jelenleg a stadionoktól a pesti hídfőig az 1es vili 17 perc alatt ér oda.ha átmenne a hídon, akkor 19.
A blaháról 9 perc a mindig zsúfolt 4-6 villlamos a petőfi híd budai oldaláig, plussz a 4 perc a metró a stadionoktól a blaháig, ez 13. Tehát 6 perc előny + a séta, ami ugye attól függ, hogy az egyetemre mész vagy a matávhoz vagy a a többi irodába.
Csak az infopark déli részéig elég talpas begyalogolni a petőfitől, amikor az 1es villamos meg ott tenne le.
Valamint ez csak 1 irány, aki nem a kerepesi út mentén mozog, hanem pl a tökölin, vagy dél felől jön be, annak már egész más számok adódnak. Természetesen nem vinne el mindenkit ha átmenne a a villamos a lágymányosin, de sokakat. Pl engem, amikor arra van dolgom és nem kell átcaplatnom a 4es vilin történő tolongás után az infoparkon.Az meg sehol nincs megírva, hogy az 1es vilinek mindig ritkán és lassan kell járnia.

persze nem vagyok közlek szaki, de azt állítom, hogy napi pár ezer embert biztos áttérítene, ha lenne kelenföldig 1es vili. (a buszra várni érdemes a lágymányosi híd tövében, mert átgyalogolni rajta még májusban is elég fagyasztó, annyira szeles.)
-
lajafix
addikt
válasz
bolondember
#2473
üzenetére
az, szégyen, ezzel a szervezet alkalmatlanságát igazolná, mert kinek kellene legjobban értenie a városi tömegközihez, ha nem a legnagyobb városi tömegközi cégnek.
a felsőbbrendűségi érzést valló szevezetek tipikus hibája. Az ilyen szervezetben nem a tudás, hanem a szervezetben eltöltött idő számít, az új ismeretek hiányát, a megváltozott utazási szokások nyomonkövetését pedig palástolja a 30 éves tervekhez való kötődés és saját régi lemezeik folyamatos ismételgetése.

-
-
lajafix
addikt
válasz
bolondember
#2469
üzenetére
Én úgy tudom, hogy egész pestre 1x km/h az átlagsebesség. A metró kivétel, de minden másra ez.
"mi a pékért nem ülnek le mondjuk a VEKE-vel, ott legalább vannak okos(abb) emberek is..."
egy szervezet sosem fogja igazolni a saját feleslegességét... copyright Parkinson:"Az 1950-es évek közepén Cyril Northcote Parkinson, brit történészprofesszor fogalmazta meg Parkinson törvényét, helyesebben szólva Parkinson törvényeit, mivel egy teljes gyűjteményről beszélhetünk.
Parkinsonnak volt egy tanulmánya, melyet a bürokratizálódásról írt. Azokban az időkben, mikor egyre több gyarmat vált függetlenné, feltűnt ugyanis, hogy a brit gyarmati adminisztráció a folyamattal párhuzamosan növekedett. A professzor hasonló jelenséget figyelhetett meg, amikor a brit haditengerészetet tanulmányozta. Csökkent a flotta, a parancsnokság létszáma viszont nőtt.
Parkinson törvényei közül az első a legismertebb: �A munka mindig olyan hosszúra nyúlik, amekkora az elvégzéséhez rendelkezésre álló idő.� A többi törvény ezzel szoros rokonságban áll: �A munkamennyiség az elvégzésével megbízott emberek számával arányosan nő.� és �A kiadások mindig lefedig a bevételeket.� Parkinson még a növekedési rátát is meg tudta becsülni: �Egy szervezet irodai alkalmazottainak száma az elvégzendő feladatoktól függetlenül évi öt százalákkal nő.� Parkinson törvényének oltalma alatt minden bürokratikus intézmény, melyet békén hagynak, akár a végtelenségig növekedhetne, amennyiben újabb ügyeket képes generálni. " -
bolondember
MODERÁTOR
-
Integra
titán
válasz
bolondember
#2467
üzenetére
engem az döbbent meg, hogy a metro és a villamos az egyetlen kiszámítható és valamire való tömegközlekedési eszköz. és elsőnek itt akarnak spórolni. mármint a villamosokon..
nyomassuk a buszt bázze...
és akkor eszembe jut a politikus apuka, akinek véletlen a fiacskája épp ott dolgozik ahol...
szegény kisgyerek raktáros...
pfffffffffff -
Horbal
őstag
Én lehet rohadt önző szar szemét állat vagyok de pont lexarom, hogy, hogyan oldják meg de járjon a BKV mert én fizettem (előre) ezért a szarért, nem is keveset. Már az úgymond normál szolgáltatás is egy rakás xar, erre még azt se, mert képtelenek megoldani a belső gondjukat, hátkapjákbe...
Ha teljes egy napig nem járnak majd akkor már nem fogom befogni a pofám, napi keresetem=1 havi bérlet nem tudtam bejönni dolgozni, a sztrájk miatt ergó ezt buktam - ergó jönnek egy hónappal, ha pénteken is xar idő lesz és nemtok bringával sem bejönni akkor az 2havi, amit nem fogok lenyelni...
ui.:
jutalmat/végkielégítést a vezetőknek -> szibiriai nyaralást kb 10 évet -
Integra
titán
válasz
glutamin
#2452
üzenetére
én majd bicóra pattanok reggel 9-kor, lenyomom a 25km-t, 10re beérek, kutyát se fogja zarvani, hogy mondjuk csak 5-6 órát vagyok bent, aztán este lenyomom a fasza visszautat edzés után.. ez van.
autóval tuti 2 óra lenne minimum..
gaskó gondolom nem gondolta azokra akik 90rugós éves bérletet vettek... vagyis pont leszarja. jaj, én barom, bocsánat, hiszem értem csinálja! megértem, támogatom ezt is!egyik kollégám hajnali 4re jött hétfőn, autóban aludt 7ig iroda közelében majd besétált. tünemény a pali, tényleg haláli, de én ennyire azért nem vagyok hardcore...

-
glutamin
őstag
-
Integra
titán
gondolom a jövő hét pénteki 24 órás sztrájk is értem lesz, igaz?

-
RoyalFlush
őstag
Ez lesz majd a fővárosban is a tömegközlekedési járműveknél

-
nyunyu
félisten
válasz
Mr.Grincs
#2438
üzenetére
Bejelentette a bkv nál[...]Addig húzódott hogy a bkv írt egy bocsánatkérő és azért esedező levelt neki
Weblapjuk legaljan "utaseszrevetelek" linken szereplo emailcimet is szoktak olvasni.
Novemberben bejelentettem emailben, hogy sz@r a sin a haz elott, egybol jott ra automata valasz, hogy 30 napon belul ertesitenek.
Erre harom napra ra hajnali kettokor meghegesztettek.
Utana 30 napra ra jott is a hivatalos valasz, hogy tenyleg el volt torve a sin, de mar megcsinaltak.Az mas teszta, hogy a Budara "tevedo" 2-esek azota 2 haztombbel odebb megint szetvertek.

-
lajafix
addikt
ha kész lenne az1es villamos az infoparkig akkor már teljesen jogosan meg lehetne kérdezni, hogy miért nem megy el a fehérvári útig és lehetne egy nagyon hosszú dél buda - közép pest- észak buda villamosunk 'bagóért'. Ez szépen venne el utast a már most is gyenge lábakon álló 4es metrótól. ha kész lesz az m0 kelet amivel kitakarodik a hungária átmenő forgalma akkor lenne egy több irányból villamossal jól bejárható külső körút, pezsgő(bb) élettel.
-
lajafix
addikt
Főpolgármester tedd be a tétet te is.
" A BKV működtetése kb. évi 115-118 milliárd forintba kerül most. Ebből az utasok befizetnek kb. 47 milliárdot (40%), még többet is, mint amennyit illene (33%) tőlük beszedni jegy és bérletár formájában.Az állam normatív támogatás (32 milliárd) és fogyasztói árkiegészítés (17 milliárd) címén ehhez hozzátesz 49 milliárdot (42%). A működési költségek 82 százalékára tehát van fedezet. Hiányzik 18% = 22 milliárd. Ezt a különbséget önök nem teszik hozzá. Még akkor sem, ha évi 10-11 milliárdot odaadnak fejlesztésre, mert abból kell pótolni a remízben a 46 éves esztergagépet, a mosók javítását, a mozgólépcsők, a villamospályák vagy a trolivezeték javítását. A fejlesztési pénz nem működési költség! "
Nem tudom honnan szedi ezeket az adatokat a cikkíró, nálam biztos jobban ért hozzá, én a bkv éves jelentéséből próbáltam értelmezni az adatokat, ott nincs ennyire kirészletezve, bár a következtetésünk azonos: az adóbevételeket közszolgáltatásra kellene fordítani.tojsz, grincs: bérletet felmutatni és nyugodtan továbbmenni. Ennyi. ez itt nem nyugat, hanem É balkán.
-
tojsz™
aktív tag
válasz
lajafix
#2437
üzenetére
nana azért láttam már ezt azt
főleg a biztonságiak részéről
és tapasztaltam is
nem tudom de itthon bárki lehet security (csak tudjon bunkón és arrogánsan viselkedni
)
meg a nyolc osztály legyen meg (és itt nem csak a BKV biztonságiakra gondolok)
külföldön ez azért egy kicsit másképp megy -
stangli
senior tag
Devecz Miklós lesz az új BKV vezér?
kiváncsi vagyok hogy ki lesz a nyerő?

-
Mr.Grincs
veterán
válasz
lajafix
#2434
üzenetére
Nekem nem olyan a hozzáállásom az élethez meg úgy mindenhez mint nekik, egyébként teszek magasról az egészre. Ha mutatom a bérlteme kiveszik a kezemből, ha nem mutatom meg és el sétálok és utánna ugatnak, hogy forduljak vissza mutassam meg a bérletem...de nem mutatom meg, mert rá van írva az arcuka hogy s**rnak az egészbe és csak támaszák a falat... Normálisan nem bírnak kommunikálni senkivel. Szóltam már hozzájuk rengetegszer szépen de eredményre nem vezetett, szóval ennyit róluk.
Osztálytársam megmutatta nekik a bérletet aztán elment...reakció nuku, mire az egyik kemény a deáktéren utánnarúgott...Bejelentette a bkv nál mire aztmondták a biztonsági őrök azok alválalkozóknál vannak ez már nem a bkv hatásköre hogy kiderítse melyik ellenőr volt. Felvételre hivatkozott aznap de nem nézték meg....Addig húzódott hogy a bkv írt egy bocsánatkérő és azért esedező levelt neki amiben leírják hogy nagyon sajnálják és többször nem fog előfordulni és a kolegát elbocsájtották...Mígnem a délinél újra láttuk a kövi héten... -
Mr.Grincs
veterán
Végülis érthető a dolog
én ma csak szimplán elsétáltam mellettük aztán kapkodtak a kezükkel meg magyaráztak hogy menjek vissza, de nem mentem. Szóval ennyit a bkv ról...Érdekes módon londonban kapuk engedik ki be az utasokat és ott csak egyféle képpen lehet bliccelni ha átmássza az ember a kapukat....Azokat meg metró serifek és kamerák őrzik
Érdekes módon ott nem anyáznak emiatt. Itt is ezt kéne bevezetni....hosszú távon olcsóbban kijönnek mint ezt a sok szerencsétlen alpári parasztot fizetni. Mellesleg sokszor érzem az alkohol szagot...És hányingerkeltő kora reggel...A mexikói úton meg a délinél érezem rendszeresen... -
fordfairlane
veterán
meg aztán lehet sztrájkolni csak a béremelés miatt is
az kiért van?Igen, általában béremelés mellett vagy leépítés ellen szoktak sztrájkolni, de a mostani sztrájknál is hasonló volt az indok. Ha leépítik a járatokat, akkor utána nagy valószínűséggel csökkentették volna a sofőrök, karbantartók számát is.
-
tojsz™
aktív tag
válasz
fordfairlane
#2428
üzenetére
rendben van hogy ilyen műfaj
de akkor nem kell harsogni, hogy az utasokért van
mert maximum az "utasokért is" de nem mindegy a kettőmert ennyi erővel jövőhéten sztrájkolhatnának mondjuk a bérlet árának csökkentéséért is
meg aztán lehet sztrájkolni csak a béremelés miatt is
az kiért van?
....pedig az is sztrájklajafix: talán a teljes szétesés hamarabb hozná el a normális tömegközlekedést
-
fordfairlane
veterán
válasz
V.Stryker
#2403
üzenetére
Szvsz egyik emberke sem azért sztrájkolt,hogy az utazóközönség jól járjon, hanem, hogy a saját bőrét mentse.
A sztrájk már csak ilyen műfaj. Tetszettek volna az egypártrendszert megtartani, akkor most nem lennének ilyen gondok, hogy meg kéne érteni, mi a fene az a sztrájk.
-
Integra
titán
eszembe jutott reggel valami
ahogy jöttem be az irodába és sétáltam a vilinger felé a megállóban 4 hányás is ott figyelt..
undorító..
szóval ilyenkor eszembe jut, hogy megérdemeljük egyáltalán hogy tiszta legyen a bkv?
ezeket a férgeket ki fogja eltakarítani? -
Thyb
senior tag
BP is olyan mint az állam a szükséges fejlesztésekre szolgáló pénzeket lenyelik.
Tény, hogy 90 előtt minden pénz kiáramlott a kezükből, s Ők ezt a politikát vitték tovább. Sajna náluk is a vizfej az ami elviszi a pénzt.
Minden a 90 évek elején kezdődött amikor a valamikori káderek között bagatell áron szétprivatizálták a várost, holott ha rendes/reális áron keltek volna el a privatizált ingatlanok és területek akkor abból az egész várost fel lehetett volna megfelelően ujitani.
Azt, hogy az 1-est miért nem viszik át én sem értem, holott elég központi szerepet tölt be az infopark, valamint ott van nem messze az Elte is.
Azzal vagdalkoznak, hogy térjen át mindenki tömegközlekedésre, ugyanakkor csak olyan utfelujitásokat végeznek amelyek csakis a gépkocsi forgalmat teszik kényelmesebbé.
Az épp olyan elcseszett koncepció mint a 4 metró. -
tildy
nagyúr
Én azt nem értem, hogy :
A lágymányosi híd lassna már 10 éve kész, ha nem több. 10 éve rajta vannaka síneknek a bakok...
mi a francért nem építik meg legalább az infóparkig, nem nagy távolság, szerintem 1 km sincs, cserébe elérhető lenne az infopark meg a műegyetem,elte...Grincs: ha ma kérnek tőlem bérletet a szemükbe fogom vágni, hogy van, itt van nálam, de ma meg én sztrájkolok, és nem mutatom meg.
-
lajafix
addikt
válasz
Integra
#2419
üzenetére
én csak a realitást és a működő modellt tudom leírni, politikusi fejjel nem tudok gondolkodni. hiába no, távol állok a tökéletességtől.

ez a híd messze van, először még oda kell érni, 20 év alatt nem sikerült az ellenzéknek.
A racionalitás az, hogya város működtetéséhez fejlesztett tömegközlekedés kell több forrással, hogy ezt a jelenlegi ellenzék mennyire látja át és mennyire hajlandó máshova lekötött forrásokat átcsoportosítani, azt nem tudhatom(meg nem is akarom magam előre égetni
). hogy a mostani városvezetés évek óta mennyire hajlandó, azt meg tudjuk. -
Thyb
senior tag
sehol sem gazdaságos a tömegszállitás, hisz az szolgáltatás. kb olyan mint az utcai világitás. Ezen hiányoknak a fedezésére az adott város, önkormányzat köteles az ipar adóból és egyéb forrásokból pénzt elkülöniteni, hogy az a hülye aki dolgozni megy reggel meg este haza "kulturáltan"tudjon eljutni A-bol B-be.
Elavult gépparkkal viszont mindez nem megoldható. Előbb utóbb a kiöregedett géppark többet él fel mint amennyi hasznot tud hozni. Ez kiemelten igaz a fővárosra, ahol a megállóhelyek sokkal sűrűbben vannak, igy sokkal nagyobb gyakorisággal kell fékezni elindulni, ami több üzemanyagot és több kopást eredményez. 5-10 éves gépeknél nem lenne szabad többet üzemeltetni mert onnan az ár/érték kitermelési arány erőssen borul. Azt kellene, hogy amikor itt elérnek egy bozonyos kort a járművek, akkor azokat kedvezményesen (reális áron) tovább bocsátani a megyeszékhelyeknek, ahol jóval ritkábbak a megállók, és ott még kb ugyanannyit futhatnának ezek a buszok.
BP-en belül is optimalizálni lehetne a járatokat, melyik busznak hová kell kerülni, hol a legnagyobb koncentrációju a szennyezettség.
Nem láttam a tevereket a járatcsökkentésre vonatkozólag, de az biztos, hogy a BKV-nál átalakitásokra van szükség, hogy az éves szinten felhalmozott hiány csökkenthető legyen.Ugyanakkor a vezetőség (Botonddal ellentétben) akkor lenne majd jutalmazható, ha a szolgáltatást megfelelő szintre hozzák.
Mindezek mellett az utasoknak és a villamost kisiklató barmoknak is fel kellene fogni, hogy ebben a mi pénzünk van, s az ilyen parasztság lecsapódik a jegyeken bérleteken. -
lajafix
addikt
hát Veres megmondta, hogy elégedjenek meg azzal amit kapnak. most kellene valakinek demszky képébe nyomni a habcsókot...
emlékeim szerint a fővárosi költségvetés 500 milliárdos főösszegű, nehogy ne legyen már ebből 30 milliárd tömegközi működtetésre, a tömegközi a város érhálózata. -
Mr.Grincs
veterán
Az az igazság, hogy tök fölöslegesen próbálnak meg sztrájkolni a MÁVosok, mert egy fillért nem fognak kapni a kisemberek. Mellesleg mással tolnak ki akik dolgozni próbálnak vagy akarnak, csakhogy visszafogottan fogalmazzak, pedig tudnék, gyönyörű monológot mondani erről az egészről. Mert ez tiszta cirkusz.
Az egész város megbénult tegnap meg talán a fél ország, a sztrájk miatt és az eredménye csak annyi lett, hogy az emberek kezdik elveszíteni a türelmüket meg a tűrőképességüket.
Mellesleg tök jogosan. És ezt levezetik a bkv ellenőrökön meg a máv jegykéregető supervisorokon, szintén jogosan. Könyörögnek, hogy vegyek jegyet meg mutassam meg, írjam rá a számot, mutassam meg álljak meg stb... Miért?, ha ők meg sztrájkolnak....És miért ha utolsó alpári paraszt módon ellenőriznek és kérik el a jegyet, minden nap az aluljáróban vagy az állomáson...Nagyon fárasztó és egyáltalán nem szép látvány..
Ez olyan mint a tüntetés a Kossuth téren, azzal sem érnek el semmit. Jobb nem lesz tőle semmi, előrébb nem vannak vele. De azt nem értem aki ebbe az egész buliban benne bvan az mit hisz, mi viszi arra hogy sztrájkoljon? Miért? Nem örül neki hogy van állása és nem kel koldulnia? Elég radikálisan, de helyre lehetne, illetve helyre kéne hozni ezt az egészet és akkor mindenki a saját dolgával törődne. Akik sztrájkolnak könyvkiosztás mehetsz más melóhelyre dolgozni. Ezt így sajnos nem lehet megcsinálni de akkor nem lenne sztrájk talán...
Másik az hogy megmondták, hogy egy fillért nem fognak kapni és kár erölködniük. -
V.Stryker
nagyúr
-
juliabrilke
veterán
Reggel azt mondta a rádió és írta több hírportál, hogy a rend helyreállt és minden rendesen működik. Párom azt mondta viszont, hogy a vonata nem késett. Akkor még sem ok minden, hiszen 10-20 perc általában garantálható legtöbbször.

(vagy ez most ilyen kárpótlás a tegnapiért?
) -
nyunyu
félisten
Hurra, ma 22 perc alatt sikerult Lanchidon atsetalva abszolvalnom a Krisztina ter-Arany J utca tavot.
Mult heten BKV-val sosem sikerult 30 perc alatt, de 3x elofordult 40+ perc is, ugyanezen a tavon

-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kalandor
#2401
üzenetére
Azért sztrájkolnak ,hogy ne verjék szét a maradék hálózatot...ergó, ne legyenek több ezres leépítések. Szvsz egyik emberke sem azért sztrájkolt,hogy az utazóközönség jól járjon, hanem, hogy a saját bőrét mentse. Az meg öröm az ürömben,hogy nekünk sem lenne rosszabb.
Vagy te hallottad valahol,hogy a sztrájkbizottság felhozta volna,hogy "az utazóközönség...."?

-
dragonfx
veterán
válasz
Kalandor
#2401
üzenetére
na persze persze......ezért kellett 2 kövér megállót a csöpögő esőbe gyaloglásznom reggel
...bicajjal még xarabb lett volna 32essel jobb...
milyen közlekedési hálozatról ebszélünk?..a bkv így is ugy is a csőd szélén van...ennek oka az irdatlan áremelés és rossz marketing stratégia...meg ugye a magyarember..
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- EAFC 26
- Sweet.tv - internetes TV
- Ubuntu Linux
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Diablo IV
- Minden, ami Unreal Engine
- További aktív témák...
- GAMER LAPTOP - ASUS Rog Zephyrus M16 / Intel i7 12700 / RTX 3060 6gb / 24gb DDR5 / 2TB ssd
- Gigabyte GA-H110M-S2PV PC 7. gen i5 proci, 240 GB SSD, Jogtiszta Windows 11
- Gamer PC - Z790 / i5 13600 KF / 32 GB / 2 TB / RTX 3080
- RDX Kara Heavy F6 Felnőtt Álló bokszzsák 183CM / max 150Kg, ingyenes szállítás + 1pár kesztyű
- MacBook Pro 17" i7 2.6 GHz 8GB RAM 240 GB SSD 8 ciklus az akkuban!
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3781
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Ha drága ez a bkvnak, akkor legyen a mocsok, de akkor tényleg legyen már egy élelmes vállalkozó, aki piacra viszi a céleszközt 





)


