Új hozzászólás Aktív témák
-
stangli
senior tag
Nocsak Üresjáratokat hazudik a Bkv?

-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
Wolverine
#1395
üzenetére
Moszkva tér - én is lestem, mint a lukinyúl...

@Ellenőrösdi - bkvfigyelőbe megjött a válasz...

-
qestion
aktív tag
lehet számlára venni bérletet?
-
stangli
senior tag
válasz
lajafix
#1390
üzenetére
Hát ez az
Már mióta tépem a számat... ha nagyobb árat kérnek és ezért a fogyasztó azaz az utasok cserébe nem kapnak semmit akor azok is áttérnek az autóra akik ezidáig csak tervezgették az autó vásárlást vagy lefrosszabb esetben nem is tervezték... és természetesen ha a Bkv árbevétele is visszaesik jövő ilyenkóra az lesz a válasz, hogy többen lógnak mint egy éve
-
lajafix
addikt
no legyen itt az intő példa.
-
Gabró
tag
Ebből a biztonsági őrös ellenőrzésesdiből előbb-utóbb lesz egy nagy bunyó (verés), és akkor már késő lesz sajnálkozni.
Valamelyik reggel, engem is körbeálltak, és az egyik biztonsági őr nagyon vehemensen kiabált, hogy azonnal írjam be a vadi új bérletembe a diákigazolvány-számom. Csak azt nem tudom, hogy miért nem lehetett normális hangon megkérni.
Már nagyon kellenének a beléptető kapuk a metrókba. Nem értem, miért nem lépték már meg régen ezt a - Budapesten elengedhetetlen - fejlesztést. -
glutamin
őstag
válasz
lajafix
#1379
üzenetére
A tömegközlekedés alapvetően egy veszteséges dolog. Az államnak a befizetett adóforintjainkból kell a közlekedést biztosítania/támogatnia.
Vannak már ésszerűsítések MAgyarországon is de még nem az igazi a rendszer. Valami olyasmi irányba kéen elmenni, hogy legyen egyre nagyobb arányú magonásoítás a jobb gazdálkosá miatt (ellenpélda BKV) és valamilyen kvóta alapján támogatni a kis cégeket (szállított utas/ memeniyre isten háta mögötti településre mennének ki stb).
Sajnos, ahohgy a BKV-vel is problémák vannak, kb ugyanúgy problémás a vasút is. A távolsági buszjáratokra érdekes kevesebb talán a panasz.
-
tildy
nagyúr
-
lajafix
addikt
válasz
glutamin
#1377
üzenetére
én nézem a valenciai busztérképet nem tűnik gyengének. Én Spanyolországban Barcelona közlekedését láttam, ott fantasztikusan megcsinálták még az olimpia idején az elővárosi vasúti közlekedést, felszáltam Blanesban, leszáltam a központban.
Jó lenne látni, hogy ott adóban mennyit fordítanak a közlekedésre -
glutamin
őstag
Na egy kis összehasonlítás.
Összel Valenciában (Spanyolország) jártam. Ez egy kb 1.7 millós város. Kisebb területen ugyan mint Budapeste. Az ottani tömegközelkedés sem egy álom. A jegyárak hasonlóak mint nálunk. A járatok viszont elég ritkán járnak és nem hálózzák be annyira várost mint idehaza. A buszok hétvégén nagyon ritkán járnak. Éjszaki busz az szinte alig van. A buszok. villamos stb kicsit talán újabb típusok, de ott sem sokkal tisztábbak.
Főleg a nyugdíjasok, bevándorlók, esetleg fiatalok járnak vele. Jóval kevesebben mint mondjuk nálunk. Nem is nagyon van ennyire tömegnyomor.
Összeségében az volt a benyomásom róla, hogy semmivel sem jobb ott a helyzet mint nálunk. Talána műszakilag kcsiit jobb, de az árához képest nem jobb a szogáltatás (ha az ottani fizetésekhez nézzük, ahhoz persez fillérekbe kerül)
-
stangli
senior tag
Arcba fejelte az ellenőr, meghurcolta a bulvársajtó
Hadd kezdjem egy pár napos, személyes emlékkel: megyek le Újpest Központnál a metróba, a jegykezelő készüléktől két méterre álló ellenőr végignézi, ahogy lyukasztok. Haladás közben mutatom a jegyet, sietnék le, mert hallani, hogy indulóban a metró, amikor a fickó kéjes mosollyal elkapja a jegyemet a kezemből, majd túljátszott gesztusokkal, irtó lassan vizsgálgatni kezdi. "Most mit szórakozol, előtted lyukasztottam ki", mondom neki idegesen, mire "ne pofázzál" bemondással elindul felém, szabadkézi kocsmasítlusban. A sors velem volt, a végén nem kezdtek el ütni. Az utazás végén a Keletinél jöttem ki a föld alól, a mozgólépcső tetején egy ellenőrnő éppen azt kiabálta, hogy "te büdös kurva", és egy táskaszerű izével tiszta erőből egy utas után csapott. Közös élményünk, hogy a BKV jelentős részben agresszív, portás-rendőr-pitbull-keverék pszichopatákat alkalmaz a föld alatt. Kiss Zoltán esetében csak a Jóisten tudja, mi történt pontosan, de személyes tapasztalataink alapján, látatlanban nem tartjuk valószínűnek, hogy a Blikkben, és Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes által középerősen meghurcolt fiatalember támadt volna fejjel az ellenőrökre. (Update: pontosabban nem ellenőrökre, hanem ellenőrzést végző biztonsági őrökre.) Igazságot nem akarunk osztani, sztorit igen, olvassák tehát Zoltán verzióját:
2007.11.29-én reggel a Mokkában volt egy riport: -Agresszívabbak lettek-e a BKV ellenőrök? - címmel. Én egy utas vagyok, akivel az ellenőrök dulakodtak 2007. november 21-én este a Stadionok metrómegállónál. Erről a Blikkben cikk is jelent meg 2007. november 26-án. Szeretném cáfolni a rólam írt híreket, mivel azoknak a valósághoz szinte semmi közük nincs.
Ütlegelésem története:
2007. november 21-én lementem a Stadionok metróaluljáróba. A fehér vonalnál BKV ellenőrök álltak. Épp jött a metró, élettársam lent várt a metrónál, hogy együtt mehessünk haza. A BKV ellenőrnek megmutattam a 30 napos ÉRVÉNYES bérletemet, kérte a diákomat is. Szeptemberben kezdtem el tanulni egy budapesti főiskolán ( másoddiplomás képzésen), de a diákigazolvány központ még nem állította ki az új diákigazolványomat. A főiskolától kaptam ugyan egy ideiglenes diákigazolványt, meg egy iskolalátogatási igazolást, de az nem volt nálam. Mindezt elmagyaráztam az ellenőrnek és megkérdeztem: Lemehetek? Erre az ellenőr: NEM, NEM mehet le! Én diák vagyok nem érti? â013 kérdeztem tőle, az ő válasza: Nem érdekel, NEM mehet le. Tovább kértem: Mondom diák vagyok, értse már meg!!!Erre Ő lefejelt, de mivel sapka volt rajta először az érte el a homlokomat és ejtett sebet rajta. Azután ütött, de nem találta el a fejemet csak a testemet. Tolt hátrafelé. Nem tudtam megvetni a lábam sehol, mert lakkcipő volt rajtam és a padlóburkolat csúszott. Ekkor egy biztonsági őr is odarohant és arcon ütött ÖKÖLLEL!!! Ekkor tolódtam neki a falhoz. A két ember szorításából megpróbáltam kiszabadulni mire ők egy másik falhoz vágtak oda. A körülöttem állóknak közben ezt kiáltottam: Segítsenek már, segítsen már valaki! Mindenki csak nézett mintha kínaiul beszélnék. Ezután közöltem a két BKV-ssal, mert időközben abbahagyták az ütlegelésemet, hogy eresszenek el, mert rendőrt hívok. Hívtam is a 107-et, 19:17 volt ekkor. Közöltem a rendőrséggel, hogy mit műveltek velem és hogy jöjjenek ki most! Sikerült felhívnom a barátnőmet, aki még mindig a metrónál várt, mit sem tudva arról, mi történik velem. A kiérkező rendőrök felvették az adataimat. Már akkor 3 BKV-s állította nekik, hogy én lefejeltem az ellenőrt, akin egyébként semmilyen külsérelmi nyom nem volt. Ez egyébként a www.blikk.hu-n is látható csak nézzék meg a sapkás ellenőr arcát. Látnak rajta sérülést, vagy valamit? Egyértelmű: NEM!!!
Kb 7 rendőr kíséretében vittek be a kapitányságra, ahol elkérték a személyi igazolványomat, a lakcímkártyámat, és akkor megérkeztek a mentők. Azért hívtam ki őket, hogy látleletet készítessenek rólam. Megmérték a vérnyomásomat. Kérdezték mi a bajom a külsérelmi nyomokon kívül ( ami egyébként állt egy monokliból, egy kisujj hosszúságú sebből a homlokomon, az arcomon karcolás/karmolásból ). Mondtam hogy kicsit szédülök, az ütés hatása miatt. Kijelentették, hogy látleletet csak kórházban vesznek fel. Rendben akkor vigyenek kórházba - mondtam. Ekkor az ügyeletes tiszt lépett be és közölte, mehetek haza, vagy a kórházba, vagy ahova akarok. A kórházat választottam. A látlelet elkészült, a feljelentést pedig megtettem a rendőrségen.
A Blikkben pedig az olvasható: - az utas lefejelte, majd meg akarta ütni - a BKV-sokat, a BKV-sok pedig - arányos testi erő alkalmazásával visszatartották a férfit -. Ez nem igaz!!!
A cikk többi része is valótlan:
Reagálva arra, amit Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes nyilatkozott, miszerint az intézkedés az eljárásrendnek megfelelően folyt le, csak annyit tudok mondani: Mielőtt nyilatkozna bárkinek is bármiről bárki, előbb tájékozódjon és hallgassa meg azt az utast, akit az - eljárásrendnek megfelelően - vertek meg a BKV ellenőrök.
Azt hiszem mindenki megértheti felháborodásomat!!!
Tisztelettel: Kiss Zoltán
Ja, és a Kiss Zoltán nem a levélíró igazi neve.
Blikkes sztori [link]
Update 1:
A kommentek közé beírt egy olvasó, aki állítása szerint szemtanúja volt az esetnek. Íme a hozzászólása:
Láttam az esetet. Akkor értem oda, amikor a két biztonsági őr a falhoz baszta (ez a legkifejezőbb szó, mert odacsapták a fejét) a srácot. Valóban kiabált, hogy segítsenek már. De mivel fogalmam sem volt, hogy mi történt és a két biztonsági őr kb annyira tűnt értelmesnek mint egy mobiltelefon, inkább nem kezdtem el harcba szállni velük. A srác nem különösebben ellenkezett. Láttam azt is, hogy ennek ellenére ököllel arcon ütötte az egyik bizt őr. A srácnak közben hátra volt csavarva a keze, tehát csak úgy mókából húzott le neki egyet.
Összefoglalom még egyszer a retardált és rosszindulatú hozzászólók kedvéért:
Nem ellenőrök voltak, hanem az ellenőrként funkcionáló biztonsági őrök. A srác nem ütött vissza, egyáltalán nem ellenkezett. Csak rángatták és odacsapták a falhoz. Majd ököllel fejbe vágta az egyik. Hát így volt.Forrás: [link]
-
stangli
senior tag
Megfagytak a BKV buszai
Kéttucatnyi, más hírek szerint több mint száz buszt kellett fáklyával kezelni, miután reggelre elfagyott a fékrendszerük.
BKV-s dolgozóktól származó információk szerint legalább kétszáz darab autóbusz vált ma reggel szolgálatképtelenné, miután - feltehetően - az elmaradt karbantartás miatt elfagyott a fékrendszerük.
Az utasok nem kis derültségének közepette a műszaki dolgozok fáklyákkal melegítik a buszokat, ugyanis a BKV-nak már csak egy darab, érvényes műszakival rendelkező vontatója van, így ezzel a vadnyugati, kamionos módszerrel kell életet lehelni a fékekbe.
A buszok légfékesek, és nagy hidegben (éjszaka, hajnalban -3--7 fok volt) már menetközben, a légnedvesség kifagy a széltől. Ilyenkor vízteleníteni kell a rendszert, mert különben a fagyott víz eltömíti a fékcsövet.
A BKV fődiszpécsere szerint a forgalomba állt buszok közül 20-as nagyságrendben történtek fagyások, de hogy a garázsokban mi a helyzet, nem tudta megerősíteni. Elmondása szerint a közlekedésben nem okoz fennakadást a probléma.
Forrás: [link]
-
stangli
senior tag
BKV: több a bliccelő vagy kevesebb az utas?
A BKV a jegy- és bérletvásárlások visszaeséséről tájékoztatott legújabb közleményében. A közlekedési vállalat összeurópai tendenciát sejt a lemaradások mögött.
Ha továbbra is elmaradnak a fejlesztések, lemaradnak az utasok - röviden így lehetne összefoglalni a BKV Zrt. által kiadott sajtóközleményt, ami az értékesített jegyek és bérletek számának további csökkenéséről számol be. Ugyan a társaság Európa szerte érzékelhető tendenciát sejt az utasok - és így a jegy- és bérletvásárlások - számának csökkenése mögött, de a közleményében is megemlíti, hogy a szolgáltatások minőségének javítása, az utasok valós igényeihez, utazási szokásaihoz, az utazás mértékéhez jobban alkalmazkodó tarifafajták, illetve módszerek alkalmazása valós igényként merül fel a BKV esetében.
A BKV járataira jegyet váltók száma az elmúlt évek során folyamatosan csökkent. Míg 2003-ban még évi 35,5 millió darab hagyományos vonaljegyet adtak el, addig ez a szám 2006-ra már csak 27,2 millió volt. 2007. január 1-je és szeptember 30-a között 34,9 millió vonaljegyet értékesített a BKV, ebből 18,7 millió volt a hagyományos vonaljegy.
Bérletből tavaly 6,4 millió fogyott a 2003-as 7,3 millióval szemben. Az eladott havi, illetve 30 napos bérletek száma - a teljes árú mellett a tanuló és nyugdíjas bérleteket is beleértve - idén szeptember végéig 4,7 millió.
A BKV a vonaljegyek terén 2003-2006 között tapasztalt 23,4, illetve a bérleteknél fejlegyzett 12,3 százalékos csökkenést az utasszám évente 3 százalékos apadásával hozta összefüggésbe.
Forrás: [link]
Nem érdekes, hogy senki nem gondolt arra a tényre, hogy többen ültek át autóba???
Hihetetlenek ezek a Béjkávésok... tudjátok hova menjenek a Knorr mérésükkel együtt...
-
Boci_83
őstag
Tájékoztatjuk, hogy elektronikus levele Társaságunkhoz megérkezett.
Bejelentése alapján azonnal vizsgálatot kezdeményezünk.
Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 nap) megküldjük Önnek.Türelmét előre is köszönjük.
BKV Zrt. Ügyfélszolgálat
-
Integra
titán
épp múlt héten volt itt az ország legnagyobb sztrájkja, miután kiderült hogy mennyit keresnek a német vonatvezetők a francia és olasz kollégáikhoz képest.
na ehhez képest annyit lehetett érzékelni a sztrájkból, hogy bemondták a hangosbemondón mindig, és 8-10 percet kellett várni az s-bahn-ra..
lol, szeretnék ilyen sztrájkot bp-en
-
jerry311
nagyúr
válasz
stangli
#1356
üzenetére
Ennyit megérdemelnek.

Kevesebb mint 1k HUF/ év amiért utaztam
Ez már egy olyan ár, amit hajlandó vagyok kifizetni nekik.Persze, hogy ne legyen olyan egyszerű a dolguk, szivatásként 100 HUF-fal többet fizetek nekik...
Szopjanak a visszautalással!!! Mert bizony a könyvelésnek rendben kell lennie!
-
jerry311
nagyúr
Kaptam egy csekket egy ügyvédtől. Fizessek a BKV-nak, mert 2004-ben egyszer jegy/bérlet nélkül utaztam (és valóban az elmúlt 15 évben ez volt az egyetlen alkalom amikor elkaptak).
Szerintem egész jó ár 15 évnyi utazásért
Csak azt tudnám, hol voltak az elmúlt 3 év 8 hónapban.
Kezdem érteni, milyen részletekből jön össze a milliárdos éves veszteség...
-
stangli
senior tag
válasz
Boci_83
#1353
üzenetére
5év az elévülési idő
nem kell beszarni, te is menj nekik ügyvédel és nyerni fogsz, csak az a baj hogy telefonáltál vagy mi a manót csináltát és Ök tudják azt mondan... mármint az ügyvéd, a legroszabb esetben hogy Te hajlandóságot mutatál a tartozás kiegyenlítésre, hisz felhívtad öket... így van bizonyíték, hisz elismerted...U.I.: nekem pampokna a BKV
semi hajlandóság, nulla elismerés, minden bizonyíték eltüntetve ami rám vallana, sőt ha nagyon kutakodna akkor x éve nem is ott lakom, ami a kegyelem döfés, 1nem kaptam felszólító levelet hogy befizesem, 2amennyiben nem kaptam meg és nem vetem át, így nem is tudtam róla... éstb... akkor miről beszélünk? ügyvédestül kapják be a bokámat!!!
és a jog is mellettem ál ha jobban utána nézünk 
-
Boci_83
őstag
Üdv! A PH-n mindent meg lehet találni... !
Nah az a gondom hogy van nekem is BKV tartozásom, amit szerettem volna befizetni, hivtam is a telefonszámukat amin el is értem korábban egy ürgét és megbeszéltünk vele mindent, természetesen beszélgetésünket rögzítették. Akkor abban maradtunk küld egy csekket nyolcezer-valahányszász forintról. Azóta nem jött a csekk. Ismét próbálom hivni őket hogy mi lesz, erre hivjam a másik telefont. Ott felveszi egy másik beszélni is alig tudó ürge aki közli velem hogy ők nem küldenek csekket, menjek be. Na f@sza.!! Azt hiszi hogy én két utcával lakom odébb, vagy mi??
Akkor most mit tegyek?? Van ezzel kapcsolatban infótok!?? Jól jönne... Köszi
-
lajafix
addikt
válasz
bolondember
#1344
üzenetére
cikk írójának meglepetést okoz, hogy magyarországon az adókat nem közszolgáltatásokra fordítják...
-
bolondember
MODERÁTOR
-
Tomate
veterán
Tóth Balázs 6 éves. Remélem nemharagszik, hogy belinkelem a művét
-
hoffman_
nagyúr
A BKV Rt.-t mindenki szidja... többek közt én is mert eme rendszer egy nagy rakás ....,de azért minden reggel elvisz az isibe,meg haza is hoz...sőt néha partyba és moziba is elkísér

-
Calibos
addikt
V.Sryker
Stingli
Ti most mi a fenén kaptatok össze?Lényegében mind ketten ugyan azt mondtátok szerintem is
-
stangli
senior tag
válasz
V.Stryker
#1335
üzenetére
vazz olvasod amit írok? vagy csak nézed?
"Bkv = Hipermarket amely monopol helyzetben van..."
tehát fordítom a mondatott, monopol helyzetben van.
MONOPOLIUM = A monopólium olyan eladót jelent egy piacon, amelynek nincsen versenytársa.
az = (egyenlő) jel egy képzeletbeli párhuzamot jelent.
Ez azt jelenti, hogy a BKV egyeduralkodó a piacon, így azt csinálnak amit akarnak. ha azt szavazzák, hogy beteszik a régi Ikarusokat akkor beteszik oszt tenni nem tudsz semmit... ebből mi következik? az ha nem tetszik járj autóval, taxival, biciklivel, rollerral, görkorcsolyával oszt e van. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
stangli
#1333
üzenetére
Hülyeség...egy rakat hipermarket van, több fajta, több helyen. Válogathatsz,hogy melyikbe méssz. Szóval ezt a hülyeséget hagyd abba.
Az elképzelhetetlen,hogy legyen egy ellenfele a BKV-nak. Itt a főpolgármesteri hivatal felelősségét tudom csak firtatni. Ők nem adnak elég pénzt és ők szavaznak meg minden sz@rt,amit kitalál a bkv.
-
stangli
senior tag
és még sztájkolni akarnak

BKV-s demonstrációra buzdított Vitézy
Szervezzen demonstrációt a BKV legnagyobb érdekvédelmi társasága, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége (VTDSZSZS) - erre kérte a szervezet egyik tisztségviselőjét a BKV Felügyelő Bizottságának (feb) fideszes delegáltja. Pontosabban ezt állítja a Szövetség. Vitézy Dávid tagadta, hogy ilyesmit tett volna.
A VTDSZ közleménye (az anyag nem nevezi meg Vitézy Dávidot, a Városi- és Elővárosi közlekedési Egyesület szóvivőjét) a Fidesz által delegált FEB tag a BKV jelenlegi helyzetére (járműállapotok, járatritkítások, forgalombiztonság) hivatkozva bíztatta demonstrációra az érdekvédelmi szervezetet. Jelen pillanatban két állítás áll egymással szemben, Vitézy ugyanis azt állítja, nem kereste meg a szakszervezet képviselőjét. A VTDSZSZ elnökhelyettese, Gulyás Attila azonban kitart amellett, hogy Vitézy igenis demonstrációra kérte őket.
Forrás: [link]
-
stangli
senior tag
válasz
V.Stryker
#1331
üzenetére
na jól van... neked is azt tudom mondani, mint Kalndornak a Bkv = Hipermarket amely monopol helyzetben van... így felejtsd el a sok kis éjjel napalit... Budapest nem New York ott lehet, hogy elférne 5-10társaság, Budapesten nem fér el. te hogy képzelted el? kerületenként egy társaság? mind pl Alba Volán, Nógrád Volán stb...
vagy 10percenkánt egy másik társaság busza áljon be a megálóba? 
-
V.Stryker
nagyúr
-
stangli
senior tag
-
stangli
senior tag
válasz
Kalandor
#1324
üzenetére
naaaaaa Kalandor az ájjel nappalis sört ne hasonlítsuk össze a bkv-val. hisz az éjjel nappaliba kevesebben vásárolnak, kevesebb a választék így nagyobb haszonkulccsal kell dolgozni, hogy megtudjon élni... a bkv-t inkább egy hipermarkettel lehetne összehasonlítani... de ha bemész egy hipermarketbe éjszaka ugyanannyiért, adja a sört mint nappal... söt mondok jobbat, az éjjel nappalis is ugyannyiért adja azt a sört nappal, mint éjszaka... vagyis hogy is van ez?

-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
Kalandor
#1319
üzenetére
"z éjszakai buszok is a hálózat részét képezik, és nem ér annyit az így keletkező többletbevétel, hogy a járatok sikerét kockáztassák." - igaza van, de asszem ez nem érdekel senkit a békávénál..
Jövőbe látnék?
-
stangli
senior tag
válasz
V.Stryker
#1323
üzenetére
V.Stryker: lásd a kormányunkat
elveszünk a néptől csakhogy jobb legyen (tök mindegy hogy a kis válllakozok tönkre mennek).. a bkv is követi ezt a politikát, elveszünk, csakhogy jobb legyen
de mi a fenébe lesz jobb? azal, hogy 5perc helyett 15percet várjak és háromszór annyian legyennek a buszokon? 
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kalandor
#1319
üzenetére
Hát pedig fognak. Reggel néztem az interjút a tv2-n. De egy rohadtak. Azt mondja a szóvivő, hogy az utasok érdekében járatszűkítések lesznek,hogy még többet tudjanak nyújtani a kedves utasnak.
Na, szerény magyar tudásom szerint, ha valamit szűkítenek, akkor ugyebár elvesznek belőle. Na, ha most kivesznek járatokat, ritkitják az járatok gyakoriságát, akkor az nekem és utastársaimnak miért jó? Kérem tisztelettel, valaki magyarázza el, mert a tisztelt BKV-t képviselő "úriembernek" ez vagy nem volt szándékában vagy nem akarta szerény értelmemet leterhelni.

-
stangli
senior tag
A kedvencem: A tarifareform egy másik eleme szerint az éjszakai buszokra csak a rendes menetjegynél 30 százalékkal drágább éjszakai jegy lesz érvényes.
Milyen alapon _aszogatják az éjszakai utazókat +70Ft-os árral???
Na ezt Rasszizmusnak is lehet hívni, hisz az éjszakai járaton utazóktól magasabb tarifát kérnek ugyanazért az árért.
lajafix: mindent a maga idejében, ki van ám számítva a tömegpszihózis
amint megnyugodnak a kedélyek a pofánkba büffőgik 
-
joe69
senior tag
Megszűnik a havibérlet
[link] -
Thyb
senior tag
válasz
_stick_
#1314
üzenetére
csak hiszed, vegyél egy jegyet, majd a többi lyukasztott jegyednek minden sarkával kezd el lekezeltetni, ugy, hogy a "master card" kilyukasztott helye alá mindig egy ép sarkot teszel be. Ilyen módon egy már használt jeggyel +3 pecsétet nyomathatsz rá. Ezt addig csináld, mig felismerhetetlen lesz a jegyeden az időpont, s ha az ellenőr kéri akkor megmutatod s ha reklamál akkor megmondod, hogy az Ő gépük, csesszék meg, vagy javittassák meg, hogy ne igy nyomtasson. -
_stick_
őstag
válasz
Calibos
#1311
üzenetére
Kollegáim évek óta így csinálják. (már a jegy-trükközést)
Hajnalba bemegy a buszba a sofőr, a lyukasztókon fordít 1et, megváltozik a lyukasztók állása.
Gondolj bele... Szerinted az ellenőröknek minden nap új kombinációt kéne tudniuk? Tudják a 7 napot megjegyzik, oszt szevasz.
Mod: jah a lényeg, kivágsz 7 jegyméretü papírt, lyukasztasz a 7 minden napján és megvan a minta.
-
_stick_
őstag
válasz
Calibos
#1309
üzenetére
Én is ezt akarom majd kihasználni, hogyha elköltöztünk, mert akkor tudok a járatokkal úgy kombinálni, hogy a "régi lyukasztósakkal" utazzak. Csinálok egy olyan készüléket, ami a zsebembe elfér, felgöngyölíti a jegyeket, amik ugye előre ki lesznek lyukasztva és a hét napjának megfelelőt fogom előhalászni.
-
Calibos
addikt
válasz
Vandit.
#1307
üzenetére
Az egyik Hév Végállomáson van egy-két normális ellenőr, reggel kaparom elő a jegyemet és össze gyűlt már pár db ami kezelve volt! Erre mondja az ellenőr, nem lyukaszt mert jó a régi is...elvileg valóban érvényes
Rendes tag
Én a női ellenőröket nem csípem, azok tényleg gecik! -
Thyb
senior tag
válasz
Vandit.
#1307
üzenetére
na igen, ez a mésik dolog ami bosszant, s nemcsak náluk, hanem az összes ilyen módon birságoló cégeknél, pl parkoló társaságok stb. HA jól tudom van egy meghatározott alapkamat, valamint van egy elfogadható profit. Ezért ha ezt valaki olyan módon szárnyalja tul mint adott cégek akkor ugye ott luxus profitról beszélünk. Tévedés ne essék. Ha én vétek még hajlandó is lennék befizetni a büntetést mint ahogy azt eddig is tettem, de kérdés, hogy vajon Ők megfizetik-e a luxusprofit adót, amit ilyen profit mellett kötelességük lenne?
-
Vandit.
addikt
Ez így van,de amikor már felszálláskor megakadályozzák az ellenőrök azt,hogy egyáltalán eljuss a jegykezelőig az gáz.Arról nem is beszélve,hogy milyen alapon kell 5 rugós helyszíni bírságot fizetni egy 230 ft-os gazdasági kihágás miatt?
Annyi szerencséjük van,hogy monopol helyzetük van.Pofátlan egy brigád.
-
Thyb
senior tag
válasz
Vandit.
#1305
üzenetére
nagyon sok esetben azért bliccel valaki, mert rohan a buszra, és esélye sincs már jegyet venni. Akkor legyen erre lehetőség a buszon. Fehérváron csak az első ajtón lehet felszállni a többin pedig le. Vagyis vagy veszel jegyet vagy nem utazol. Itt ez kevésbé megoldható ebben a formában, ezért mondtam, valamilyen sorompót kellene a buszokra integrálni, pl olyan 3 águ alu kaput amely csak akkor enged át, ha érvényes a jegyed illetve bérleted.
-
Vandit.
addikt
"Azzal, hogy a bliccelőket kiszüröd máris lenne annyi bevétel többlete a BKV-nak amivel ki tudná fejleszteni az emlitett tarifa rendszert."
Persze.A bliccelők kiszűrése nélkül is megtehetnék,ha értelmesen gazdálkodnának.És ne higgyjük,hogy a bliccelés miatt van a hatalmas adóságuk is és azt se gondoljuk már,ha mindenki venne jegyet/bérletet,akkor fellendülne a BKV és hirtelen színvonalas lenne a szolgáltatás,mert nem a bliccelőkön múlik.
Én továbbra is annyit fogok érte fizetni,amennyit ér szerintem.Amúgy meg a befizetett adóm után egy évben 24 k-t adok a BKV-nak,az meg kiteszi 3 havibérlet árát,ergo van bérletem,akkor is ha nem veszek.
-
Thyb
senior tag
-
Calibos
addikt
Ez a zonás bérlet okos dolog, én Pl. Németben zonás-bérletet-rendszerben utaztam.
Kint az ellenőrnek több joga volt mint itt, ha elkapott addig vissza tarthatott mig megérkezett a Rendőrség. Bár ha bele botlottak egy több fős török társaságba inkább nem erőltették a dolgot. -
Thyb
senior tag
válasz
lajafix
#1301
üzenetére
abból itt az a véleményem , hogy nem lesz semmi, épp ugy mint ahogy az üzemanyagba befizetett adó is elmegy s mellette veheted a matricát, holott az lenne az ésszerű, ha te Vidéki vagy és Pesten van a munkahelyed akkor épp ugy járjon számodra a matrica, vagy legalább is a sztrádán való ingyen utazás mint az a fizető parkolós területen az ott lakóknak.
Mint mondtam. Az emberek majd megszoknák a rámpás buszokat, pl az első hátsó ajtón rámpa lenne a két középsőn, pedig leszállás. Azzal, hogy a bliccelőket kiszüröd máris lenne annyi bevétel töblete a BKV-nak amivel ki tudná fejleszteni az emlitett tarifa rendszert. Miért kell teljes áru bérletet venni ahoz, hogy valaki pl a 11-12 ker között ingázik, mig mások egész nap a buszon villamoson metrón trolin lógnak. -
lajafix
addikt
Végignézted te már a BKV utazóközönségét, amikor a 7es buszon utazol? Ez még anakronizmus. 10 perc lenne minden megállóban míg le-fel szállnak az emberek.
Emléxem a nyugatiban 10 éve kisérletezett a MÁV azzal, hogy ne pénztárakként álljanak sorba az emberek, hanem legyen egy nagy sor és az épp felszabaduló pénztárhoz menjen oda a következő ember, ezzel megúszható lett volna, hogy ha valaki 40 darab jegyet vesz ÁFÁs számlára, akkor a mögötte állók szívjanak. 1 hónap után megszüntették, nem a pénztárosokon múlott.Lehet zónás rendszert is kialakítani természetesen, a kérdés az hogy mennyi az annyi?
Az elvárást meg láthatod a topikból: úgy változzon a rendszer, hogy olcsóbb legyen.
Azt meg nem a menetjegyeknél kell keresni, hanem az adók nagyobb részét BKVra fordítani, mint mondjuk Prágában.
Új hozzászólás Aktív témák
- PC konfiguráció összeállítás igény szereint, csak új nem használt alkatrészekkel, garanciácal!
- Lenovo P1 GEN 5/16'WQUXGA 4K TOUCH/i7-12800H vPro/32GB DDR5/4TB SSD/RTX A4500 16GB GDDR6/GARANCIA!!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Eladó alaplap + processzor + memória + hűtő
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Eladó egy Xiaomi 12T pro Töltővel adom
- Eladó Samsung Galaxy S21 FE 5G 6/128GB / 12 hó jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3932
- Boyoye digitális beltéri HD tv antenna / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



bankszámla meg a kutya manója... 













csak tudod a gépem nem volt Sávszélesség kompatibilis




