Új hozzászólás Aktív témák
-
stangli
senior tag
Mu Ha ha Ha
[link] -
tojsz™
aktív tag
válasz
lajafix
#2095
üzenetére
de milyen áron
szó szerint lopnak!!!!
lsd. az előző hsz-emetmég annyit hozzátennék hogy a srác miután felhívta az ügyvédet és bemondta a helyes adatait és nem tíltotta le a számát (vesztére)
(az "ügyvéd" kb 3 szor hívta fel hogy mikor kerül befizetésre a csekk)
küldtek egy új csekket a jó adatokkal és egy még nagyobb összeggel
mondván most már jók az adatokna ilyenkor mi van mit lehet tenni?
ez abszolut nem jogos de még is lehúzták 13ezer forintal és nem tud mit csinálni
a vicc hogy utána jött még 1 csekk de azt már nem fizette be
majd 3-4 év múlva kamatostul![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
lajafix
addikt
válasz
stangli
#2094
üzenetére
a cikk bizonyíték a BKV marhaságára, de bliccelni sem kötelesség.
jók ezek a gebinbe kiadott fejlesztési projektek, saját pénz nincs, de azt hiszik, hogy majd jóval olcsóbb lesz a magánszektor üzemeltetésében. Rá kellene már jönni, hogy bizony lassan ideje lesz sok pénzt belenyomni a tömegközibe.
-
stangli
senior tag
Lassan de biztosan a BKV is elismeri, hogy a húzásaival segíti a bliccelőket
[link] -
tojsz™
aktív tag
válasz
Kalandor
#2091
üzenetére
tavaly még nem volt a magyar embernek való a klíma mert megbetegszik tőle
de mára mindez megváltozott
ez aztán az evoluciós ugrás
más:
BKV ügyvédjétől kaptam egy szép csekket 4 évvel ezelőtt állítólag elkaptak
ok előfordul (bár gyanús, de megeshet hogy nem emlékszem
viszont az biztos hogy ha elkaptak akkor azt 8 napon belül be is fizettem ez 100%
de a bizonylat fogalmam sincs hol van
óriás cumi ez
miért nincs ráírva a csekkre : Kérjük őrizze meg 5 évig!
ennyi erővel bármikor kiküldhetik bárkinek újra és újra a csekket mert biztos hogy senki nem őrizgeti 4-5 évig a befizetéstJa és ismerősömnek is küldtek szintén egy ilyen papírt pedig ő nem közlekedik BKV-val
amin még az adatok sem egyeztek név sem szül idő sem stb (az enyémen nincsenek feltüntetve)
a srác felhívta őket beszélgetés stb mondta hogy azok az adatok nem egyeznek (ezt tudja bizonyítani is)
de elárulta a valós adatait és utána kénytelen volt befizetni
ez szép nem, ez mi ha nem LEHÚZÁS
ide most írnék egy szép kerek mondatot de nem teszem mert a topik címe figyelmeztet!
-
miért járnak régi villamosok a 4-6-os vonalon?
-
Itt van amit nem reklámoz a Demszky:
-Elfogyott a légszennyezettségi kvótánk az idei évre: [link]Szerintem az SZDSZ-nél is úgy vannak vele, hogy azonnali drasztikus változtatásra van szükség a levegőminőség tekintetében, és ahogy egy jó szakmai párttól elvárhatjuk már reagáltak is erre a problémára, és hamarosan életbe lép a járatritkítás. Szerintem drámai változásokat okoz majd a légszennyezettségben az új terv.

Több SZDSZ több szén-monoxid, és kevesebb közösségi közlekedés.

-
lajafix
addikt
[link]
a mai napi adag. -
stangli
senior tag
van még hova fejlődnünk
mekkora volna, a fekete 7-en, meg a 4-6 combinón wifi-vel bombáznák a pixelekkel telített lapitopijainkat
[link] -
RedWing
aktív tag
Ma reggel néztem egy nagyot!
Moszkva, 18as vili: fószer felszáll egy kb. 60-70 kg-os kaukázusival, póráz, szájkosár óne!
Villamos vezető nőci vagy 4x bemondta, h. a nagy kutyás szálljon le. mintha meg se hallota volna!
Jön hátra a csaj, látja mi van: "úr isten, mekkora dög, azonnal szálljon le"
faszikám: "nem lehet munkába megyek" nő: "póráz?" ff: "az nincs" n: "szájkosár?" ff: "az van, de nem szereti"
@nyád!
15 percet álltunk, mire felszenvedte a kutyára a kosarat. Még jó, h. korábban indultam, nem késtem a melóból... -
lajafix
addikt
válasz
fordfairlane
#2081
üzenetére
van is kritika nap mint nap.
-
fordfairlane
veterán
válasz
lajafix
#2080
üzenetére
Összességében a legnagyobb baj ezzel a tervvel, hogy visszafejleszt, miközben vannak ésszerű pontai is. A buszok számának csökkentése akkor lenne elfogadható, ha ezzel párhuzamosan a kötöttpályás közlekedés fejlődne, és kiváltaná a buszjáratok egy részét. Ilyen azonban elvétve van a tervben, jellemzően a kötöttpályás közlekedésben is csökken a járatszám.
-
lajafix
addikt
válasz
fordfairlane
#2079
üzenetére
na csak a lényeget hagytam le. az átszállás nem növeli majd a tömegközlekedési kedvet.
bár ezt meg mindneki tudja, nagy közhej lett. -
lajafix
addikt
válasz
fordfairlane
#2077
üzenetére
a 60as szétválik a 6ostól a nagyszombat utcánál, a 86ossal volt azonos Budán, az uszodától.
-
lajafix
addikt
újabb alternatíva a tömegközlekedésre
-
cskamacska
addikt
válasz
huygens
#2049
üzenetére
Hát, ahogy olvastam, Gyál igen csak vesztesen kerülne ki a ritkításból.

2006-os fejlesztések, amelyekért az önkormányzat pluszban fizet, gyakorlatilag nullázódnának. Csúcsban külön-külön is tömött 54/55-ösből szűntessük már meg az egyiket(gyáliaknak átszállás, de a poén hogy Imréről induló 54-es csatlakozáshoz is csak a rítkított más járatokkal lehet eljutni..
), a metróhoz se akarjon már a bunkó pestszökevénye időben odaérni, várjon, tülekedjen, és örüljön, hogy a szardínia effektussal hozzásegíti a járatot az egész napos 100%-os kihasználtsághoz. 
Asszem megint dugók lesznek a Kőrösin, mint a régi szép időkben.

-
Ra3
őstag
elég érdekes cikk az indexen:
[link] -
lajafix
addikt
válasz
fordfairlane
#2069
üzenetére
a 6os busz nagyon jó járat volt, 10 évet jártam vele. ha villamossal mész a nyugatitól a margit híd budai hídfőig, akkor óbuda felé gyalogolhatsz vagy 80 lépcső le fel közbeiktatásával kb 200 métert a 86/60as buszmegállóig. A 17es villamos nem jó, az is északnak megy de eléggé más útvonalon. A HÉV se túl jó megoldás. Persze szegény 6os leginkább hétvégén és kora hajnalban meg este volt használható a dugó miatt.
-
Zolee11
senior tag
válasz
fordfairlane
#2069
üzenetére
Természetesen vannak benne logikus és reális lépések is. De vegyük a 61E busz esetét amit meg akartak szüntetni, (a jelenlegi álláspontot nem ismerem), ez reggelente 2-3 percenkét indul, full teletömve! Ez mivel Expressz járat csak Rákoskeresztúron és az Örs Vezér terén áll meg. Nagymértékben tehermentesíti az egyéb járatokat, mint pl. a 61-es busz. Helyette 2 másik járatot akarnak/tak indítani ami bemászik a lakóparkba (ezzel legalább duplájára növelve a menetidőt), és ez lenne a jó megoldás. Hát ezt erősen kétlem. Reggel mindenhol zsúfoltság. Még ezeket a járatokat is sűrűbben kellene indítani, nem ritkítani.
2008-at írunk, de a buszok fordaterve egyenlő a katasztrofális szinttel. 2-3 járat kimarad, miközben 2 busz áll, mivel nem ők következnek, csak majd 10 perc múlva... 10 perc alatt 5 busznyi ember felgyűlik, de nem gond, a busz beáll és agyontömve vár még 2 percet, mert az utasok ezt biztos marhára élvezik és nem lehetne elindulni, mert tartani kell a menetrendet. Majd 2-3 agyntömött busz után csökken a tömeg is. Ez van kiadva a buszvezetőknek. Na én az ilyen embereket akik ezeket így szabják ki, úgy vágnám ki, h nyikkanni nem tudnának.
Kérdezem, mire vár az a t*tv*s busz, hamár senki nem fér föl rá és nem áll meg sehol csak a végállomáson, és ott sincs / nem lesz dugó, hogy nem férne be, hisz 10 percig nem fog beállni busz. Csak egy példa a valódi helyzetről. -
fordfairlane
veterán
válasz
Zolee11
#2068
üzenetére
Találtam benne logikus lépéseket, vagy legalább is annak tűnőt, ilyen például a 6-os busz megszüntetése, de nem akarom elhamarkodottan megítélni, busszal soha nem közlekedek, és nem biztos, hogy jól látom a dolgot. Mindenesetre a HÉV járatcsökkentése szembetűnő volt. Jópár éve nem jártam az Örs Vezér téren, de mikor arra jártam, eléggé zsúfoltnak tűnt az akkori járatsűrűség mellett is.
-
Zolee11
senior tag
válasz
fordfairlane
#2067
üzenetére
Pedig ide az van írva:

Kedves Látogató, tisztelt Utasunk! Erre a mezőre klikkelve elolvashatja a BKV Zrt. 2008. évi Paraméterkönyvének tervezett munkaanyagát.
Forrás: www.bkv.huFejlődés - Minőség - Környezetvédelem, 40 évvel elmaradva nyugat-európa után.
-
fordfairlane
veterán
válasz
Zolee11
#2066
üzenetére
Ezt ők sem hívják haladásnak, nem is lehet annak hívni. Paraméterkönyv módosításnak keresztelték el, egy indexes cikkben azonban már drasztikus csökkentésnek nevezik, és ha végignézzük a módosításokat, nem is nagyon túlzó ez a kijelentés. De még hátravan az elfogadása, és szerintem még lesznek bonyodalmak.
-
Zolee11
senior tag
válasz
fordfairlane
#2065
üzenetére
Ezt nevezik ők fejlődésnek, haladásnak. Ezt nem leépítésnek kellene nevezni? Azért ez már csúcsteljesítmény: olyan járatok ritkítása amik így is agyon vannak terhelve!
Erre nem tudok mit mondani, hogy a BKV-nál fogyatékosok "dolgoznak" (ill. ők úgy nevezik), nem értik meg amikor értelmezik a kihasználási mutatókat.
Fejlődik budapest tömegközlekedése, mint a gazdaság, nembaj, hogy visszafele, az nem lényeg. De tényleg mitha "hülyegyerekek" döntenének fontos kérdésekben, mintha gőzük se lenne az egészhez. Ha visszafele fejlesztenek, nem félnek attól, hogy tövább csökkenek a bevételek, és ez egy örök körforgás lesz addig amig tömegközlekedési káosz alakul ki Budapesten?
És akkor megint mi lesz? Ő a hibás, de nem igaz, mert én nem is... mint az ovodában... -
fordfairlane
veterán
HÉV Gödöllő
Gödöllőre 45 helyett 60 percenként közlekedik napközben, hajnalban és este pedig 30 helyett 60 percenként. Hétvégén egész nap ritkul: 20-40 helyett 60 percenként közlekedik. Tanítási szünetben reggel 20 helyett 30 percenként indul.
Csömörre napközben 45 helyett 60, délután 30 helyett 60 percenként közlekedik. A reggeli csúcsidőben iskolaszünetben 40 helyett 60 percenként közlekedik.
Az Örs vezér tere és Cinkota között közös szakaszán napközben 15 helyett 20, délután 7-8 helyett 10, hétvégén 20 helyett 30 percenként közlekedik.
Forrás: [link]
-
R
senior tag
válasz
fordfairlane
#2062
üzenetére
HÉV: eddig is 45 percenként járt, mennyire ritkítottak? 1óra?
-
lajafix
addikt
válasz
fordfairlane
#2062
üzenetére
ebben sincs vita köztünk.
-
fordfairlane
veterán
válasz
lajafix
#2048
üzenetére
Pedig ez a változtatás tovább erősíti az egyéni közlekedésre átállást. Főleg az agglomerációt és a külső kerületeket érinti a járatritkítás.
A buszjáratok ritkításához és járatösszevonásához nem tudok hozzászólni, nem használom ezeket a járatokat, de a gödöllői hév járatritkítása érthetetlen számomra. Csúcsidőben hihetetlen embertömeg utazik rajta, volt alkalmam látni párszor az Örs Vezér téren.
-
stangli
senior tag
ezek az állatfajok dobogatják a felelőséget ide-oda... ezúttal Demszky dobta vissza Dancstól Hagyónak a járat ritkításos bulit... eeeej mi lesz itt még...
[link] -
lajafix
addikt
úgy tűnik meghátráltak az okosok.
"mivel kiderült, hogy a menetrend megváltoztatásának nincs politikai és társadalmi elfogadottsága."
anyám borogass, mit hittetek?
-
Zolee11
senior tag
Ti ezeken csodálkoztok? Ez Magyarország, az az ország ahol minden arról szól hogyan tudnánk minél jobban megtömni a zsebünket, hogyan tudnánk minél több pénzhez hozzájutni.
A feladataival senki nem foglalkozik, a lényeg a LÉ
Járatritkítás, mert így minden biztos jobb lesz, hisz olyan járatokról is szó van ami már így is zsúfolt, majd egy a mainál is ritkábban közlekedő másik busz átveszi a szerepét. Ezek nem normálisak. Egy olyan szakaszon ahol már így is agyonzsúfolttak a járatok, hogy lehet járatsűrűséget csökkenteni???
Arról ne is beszéljünk, hogy a BKV-nál milyen prémiumok kerülnek/tek kiosztásra, mert ott mindenki milyen jól dolgozott, hisz minden évben veszteséget termeltek, minden cégnek ez a célja, meg is kell őket jutalmazni, hisz jól végezték a dolgukat.
Ha valakit kivágnak magas körökből, akkor 20-30-50 milliókat kapnak végkielégítésként, mert ugyebár olyan jól végezték munkájukat, hogy ezért kirugták, és ezért jutalom is jár. (pl. MÁV) Sőt felveszi egy másik hasonló vállalat (BKV), szinte hasonló munkakörbe, hisz már bizonyította szakértelmét
Na ez Magyarország. -
lajafix
addikt
válasz
stangli
#2053
üzenetére
miért nem mennek utána?
mert ezek leginkább fejlesztéseket jelentetnének, arra meg pénz nincs. (országunk és kormányunk legfőbb célja az inaktívak eltartása, akik már akkora terhet jelentenek, hogy lassan csak ebbe tönkremegy az ország) Van amit meg lehet 'racionalizálni' úgy, hogy jobb legyen, de ráolvasással nem lehet a külső kerületek és a peremtelepülések nem létező/ 80as évek kapacitásán hagyott tömegközlekedését létrehozni/megnövelni.
ehelyett van hülye 4es metró, meg gondolom gyártottak már annyi tervet annyi problémára, amennyi 2 km hosszú Salgó polcot megtölt.De a legnagyobb probléma, hogy nálunk nem az európában megszokott 50-70% mértékű a tömegközlekedés adókból történő támogatottsága, hanem fele ekkora sincs. Ebből aztán könnyen kijön az 1 eurós jegy a leromló hálózaton, amit természetesen nem ért meg a polgár.
Én személy szerint köszönettel tartozom ezért a bkvnak(akarom mondani az adók felett rendelkező magyar államnak és a fővárosnak), december óta megspóroltam 3 bérletet, vettem 40 darab jegyet összesen, ebből egy 10es még megvan, gyaloglok heti 15-25 kilométert attól függően merre visz a dolgom, az állóképességem jóval nagyobb!

-
stangli
senior tag
te csak ne sírjál mert nekem 30nap kerül majdnem ennyibe... neked meg 90 nap... szal nem értem a felháborodás tényét...
lajafix: miért nem mennek utána? nem azért, hogy dugó díjat stb-t akaszanak le az autósokról?
megérteném ezt a hozzáállást ha lennének parkolók a város körül, oszt lerakod valamelyiknél, attól függ honnét támadod meg bp határ vonalát... de nem ezt teszik, szíííjjál vágják a bkv rendszerét, hogy többen válaszák az autót, továbbá ha már ezt meglépték lusták parkolót építeni, hogy a paraszt aki bejön dolgozni, hogy le tudja tenni azt a kis autót... nem, mert a terület kell az xy-onadik hipermarketnek... mennyivel többen választanák a bkv-t? ha lenne lehetőség normálisan parkolni egy parkoló házban... de nem mert itt mindent széjjel kell verni... -
nyunyu
félisten
Olvasgatom a VEKE engem erinto tablazatat
Par dolgot nem ertek:
18-as vili: Hajnalban és este a mai 15 helyett 30 percenként, szombaton délelıtt 10 helyett 15 percenként az 56-ossal megegyezı paraméterekkel. (a 41-es rövidülésével
a Fehérvári úton este 12 helyett 4 villamos óránként!!!) A Savoya park, mint átszállópont este félóránként kap villamost!Atszallni, ott, mire???
Talan az 1-es villamosra??? (hany eve tervezik???)Masreszt meg az uzletkozpont este 10-kor zar, de ezt mar a BKV is eszrevette novemberben, 22:25-kor megy lefele az utolso 18-as a haz elott, utana mar csak 56 jar.
Most hetvegen vettem csak eszre a megalloban kirakott tablan, mivel eddig fulre mindig akkor huztak el a villamosok este a haz elott, mint regen, amikor meg nem alakitottak at a 18/56/59-et.
Viszont remelem a nagy jaratritkitasban megszunnek a hajnali ketto/harom/negy fele jaro 2-esek, mert mar kezdem nagyon unni oket. Hiaba kozlekednek lopakodo uzemmodban, akkor is remeg toluk az egesz haz.

Tudom, erre a negyes metro elkeszulteig varhatok
-
nyunyu
félisten
Hurra, hetvegen lejart a diakberletem, igy ma reggel allok sorba, a szokasos 100 napos diakberletert, mert lusta vagyok 3x sorban allni. (milyen jo volt regen a 6x30=200 napos, persze agyatlanul megszuntettek 3-4 eve...)
-Nincs.
-???
-Kedvezmenyes berletek megszuntek, adok helyette 3db egymas utani havijegyet, ugy jo?
-Mennyibe kerul?
-3*3250=9750
-Ej, de megemeltek az arat.
-Csak 300Ft-vel lett dragabb havonta.
-Ja, de kozben 10 nappal rovidebb idoszakra szol.Kis matek:
Novemberben vett 3x30 (=100) napos diakberlet volt 8850, most 3x30 (=29+31+30=90) napra adnanak 9750-ert.
Szoval 10.1%-kal magasabb aron kapok 90% teljesitmenyt, ha ezeket osszeadom, akkor egysegnyi szolgaltatasert mar 22.4%-kal fizetek tobbet iden
Ennek persze az lett a vege, hogy most csak egyhavi berletet vettem, aztan majd ha lejar, akkor kovetkezo hetfon veszek ujat, kozbeeso hetvegert, amikor amugy sem szoktam BKVzni meg nem tomom a kasszajukat.
Akkor meg nem is vettem szamitasba, hogy a jaratok jo resze ritkabban/rovidebb utvonalon fog kozlekedni. (szerencsere a kornyekemen jaro buszok/villamosok megusztak az eszetlen kaszabolast, illetve a 105 nem, de ugyis csak Deakig szoktam vele kozlekedni.)
-
Pacák
senior tag
Szvsz Hagyó Úr kis tévedésben van. A BKV közel 200millió forintot akaszt le a Budaörs Önkormányzatától azért, hogy szerződésben meghatározott mennyiségű és minőségű járatot üzemeltet itt. Ha most ők úgy gondolják, hogy megszűntetnek/összevonnak járatokat, akkor lehet, hogy az itteni Önkormányzat ezt szerződésszegésnek veszi - ennek megfelelően nem fizet a BKV -nak -> GO TO sóhivatal. Szvsz a budaörsi járatok ügyében ugyanis semmi döntési joga nincs Budapestnek - ez csak a BKV és Budaörs biznisze.
-
lajafix
addikt
válasz
stangli
#2047
üzenetére
szerintem már soxor volt téma a finanszírozási modell, az hogy az adónkból lófasz jut közlekedésre. Persze nem akarom menteni a BKVt, nem a leghatékonyabb cég finoman szólva és a változó igényeknek abszolúte nem mennek utána.
De azt ne fogadjuk már el, hogy csak azért kell autóval járni Budapesten, mert a BKV szar. Van ebben rengeteg kényelem is.
-
stangli
senior tag
Tegnap voltam dokineninel, mert mar ket hete halalomon vagyok, alig kapok levegot, kapar a torkom ezerrel, azt hittem hogy ledontott az influenza, de kiderult, hogy semmi komoly, meg torokgyulladasom sincs, csak a jofele belvarosi szmog okozza
és amit a BKV-nak köszönhetsz

-
nyunyu
félisten
válasz
stangli
#2038
üzenetére
és meg is van, hogy mely járatokat ritkítaná a BKV... lehet csemegézni… a pozitívum, több autó jöhet a városba, hisz kevesebb busz ,eg troli lesz az utakon

Tegnap voltam dokineninel, mert mar ket hete halalomon vagyok, alig kapok levegot, kapar a torkom ezerrel, azt hittem hogy ledontott az influenza, de kiderult, hogy semmi komoly, meg torokgyulladasom sincs, csak a jofele belvarosi szmog okozza

-
Jarod1
veterán
hallom hogy a BKV-nál is próbálják ugyanazt csinálni mint Miskolcon, járatritkítás, járatmegszüntetés.. de ezzel nálunk kevesebb a bevétel is az MVK-nak, és mellesleg vamami Pesti F** csinálta a tervet...
-
stangli
senior tag
elhatározták és meglépik az év második felétől... és mit? na mit? hát a járatritkításokat
[link] -
rocket
nagyúr
Erdekes meg egyik nagyobb hirportal se kattant ra a temara de multhet eleje ota megint tobb regi villamos is jar a 4-6os vonalan, erdekelne miert, mert igy infok nelkul en azt gondolom, hogy eleg sok javitason levo combino van ezert jarnak a regi villamosok is mert nem lenne eleg szerelveny.
-
stangli
senior tag
Ha a BKV-nak is drága, akkor mi a fenének kell megvenni? [link]
-
R
senior tag
-
stangli
senior tag
válasz
Kalandor
#2026
üzenetére
Kalandor PHtárs mikor sétált végig a Rákóczi útón, illetve a nagy körúton?
hány bolt zárta be kapuit? és ha már a kökinél tartunk, akkor a kökihez minek bevásárló központ, amikor a határ úti metró megállónál ott van az Euró park? 5-max15perces út gyalog. És nagyon lassan sétálva
-
stangli
senior tag
Ismételten lecsap a BKV, ezuttal nem a bliccelőkre, hanem a kisboltosokra
[link]
hát igen szüksége van bp-nek még1bevásárló központra, egyáltalán nem lehet dunát rekeszteni velük, egyáltalán nem zárnak be miattuk a belvárosi kisboltok, ahol még embernek nézték a vásárlot...spirit007: tökéletesen egyetértek veled
nem csak az utazás/olcsóság, hanem maga a közérzet is számit... kik vesznek körül a bkv járatain? csövesek? viselkedni nem tudó kisebbségiek? mekkora a bevásárol cumó nagysága? ellépve a pénztártól kiver a víz az embert, hogy hogyan is ér haza stb... pfff.. én ha tehetem akkor taxit részesítem előnybe ilyen bevásárlások alkalmával, söt mostmár az éjszakai szórakozásaim alkalmával is taxi, minthogy bkv... -
spirit007
senior tag
BKV ?
Múlthéten kivételesen a belvárosba kellett mennünk a gyerekkel 18. ker -> 7. ker ...
Táv : 11 Km , BKV-val 3 átszállás (busz/metró/villamos)Variációk :
A, anya elviszi a 20 hónapos , beöltöztetve ~14Kg-s gyereket ölben ...anya nem egy NDK úszónő alkat , babakocsi kizárt a metró miatt , 6 db jegy vásárlásával (1620Ft )
B, apa elviszi a gyereket , 6 jegy (1620Ft) ... közben gyerek bömböl & anya halálra izgulja magát és eltelefonál vagy egy ezrest

C, anya+apa együtt viszi a gyereket , mindenki hepi ...12 jegy (3240Ft)
D, apa+anya+gyerek beül a kocsiba és ~600Ft-ért megjárják az utat még akkor is ha 10L-t fogyaszt a kocsi (nem fogyaszt!
), igaz dugóban kell araszolni ...apa ideges. -
stangli
senior tag
Korrupciógyanús buszvásárlásokkal szennyezik budapest utcáit
[link] -
Tomics
addikt
BMW M3 az M3-mas metró ellen.
érdekes
+videó -
stangli
senior tag
20mozgóárussal erősít a bkv... minek? ki vesz majd tőlük? talán ha ingyen adják
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
lajafix
addikt
-
RedWing
aktív tag
Ma reggel ledöbbentem!!!
Blaha - metró - ellenőr:
- Jó reggelt kívánok! Köszönöm szépen! (bérlet felmutatásakor)
Talán mert szökőév van???
-
stangli
senior tag
Elgondolkodtató: [link]
"A madridi hálózaton a menetjegy ára egy euró, azaz 10 forinttal olcsóbb, mint a BKV-jegy.""Tavaly áprilisban adták át Palma de Mallorcán egy nyolc és fél kilométeres szakaszt, amely két év alatt készült el, összesen 32 milliárd forintért."
És Bp:
"A budapesti négyes metró megvalósíthatósági tanulmánya a nyomvonaltervvel 1994-ben készült, a beruházás pedig, ha minden jól halad, 18 év után, 2012-ben fejeződik be. (Ha igaz.)""A budapesti metróköltség folyamatosan emelkedik, s habár még a beruházás az elején tart, már túllépte az 500 milliárd forintot."
És mi a tanulság? Na ugye, hogy ugye
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
stangli
senior tag
Hoppá, Hoppá!!!
Miről is csacsog Demszky elvtárs?
[link] -
stangli
senior tag
válasz
lajafix
#2004
üzenetére
Egyetértek, meg kell minden felesleges szervezetett szüntetni és átláthatóbbá kell tenni a szervezetett, de amint látom a 2008-as év a BKV életében nem erről fog szólni. Íme [link]
Annyi értelmet látok benne, hogy így a felelősséget jobban el lehet kenni... illetve könnyebben el lehet adni felaprózva... Hálellújja Bp 2008

-
lajafix
addikt
válasz
stangli
#2002
üzenetére
egy semmirevaló szervezet vezetője kritizál? Eddig nem is tudtam, hogy van ilyen szervezet. Eddig hol voltak ezek?
Szerintem ha ezt a bizottságot megszüntetnék, akkor 10x ennyi bért is lehetne fizetni a mindenkori BKV vezérnek.Van külön gazdasági és város üzemeltetési bizottság. Mi a francnak?
Lakosnak az fáj, hogy valamiből kimaradt. Gondolom... ALibi ez, ahogy Vandit mondja.
-
stangli
senior tag
Végre valaki, aki be is ismeri, hogy hiba volt megemelni Antal Attila fizetését [link]
-
stangli
senior tag
Ez az igazi pofátlanság
[link]"Legalább egy nemzetközi bank osztályvezetői szintjének megfelelő jövedelemben kell részesülnie egy nagyobb fővárosi cég vezérigazgatójának. Ha ez nincs így, nem kapunk megfelelő szakembereket"
Amíg báb emberek vannak ott, addig nem is fog odamenni senki, hisz alapból nem fogják felvenni, mert rendet tenne, azaz kisöpörné a szemetet... áááááááááááááááááááááá

Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- World of Warships
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Diablo IV
- Filmvilág
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- Parfüm topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Apple iPhone 17 Pro Silver 256 GB Használt, karcmentes 100% akku / 0 ciklus 1 év gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



Európa legkihasználtabb villamos és buszjáratán! havi 5000 forintos bérlettel!
mekkora volna, a fekete 7-en, meg a 4-6 combinón wifi-vel bombáznák a pixelekkel telített lapitopijainkat
Jön hátra a csaj, látja mi van: "úr isten, mekkora dög, azonnal szálljon le"



), igaz dugóban kell araszolni ...apa ideges.
habár napi szinten, munkanapba számolva 4*5=20perc, ami azt jelenti, hogy havi szinten 80percet spórolsz meg egy ilyen BMW-vel.


