Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz
V.Stryker
#1999
üzenetére
Ugye a rövid válasz az, hogy ha valakinek nem a pozíciójának megfelelő bért adsz, akkor az nem a munkájával fog törődni. (ugye a csókos cégek...)
De bűzlik ez persze:
1. Miért nem a szerződtetésekor kért és kapott ilyen bért? Most jött rá mindenki hogy mennyit kellene adni? Ez így inkább zsarolásnak tűnik, hogy ha nem adtok ennyit akkor megyek.
2. Mennyi a tavalyi év üzemi eredménye? Mennyit javult a gazdálkodás? -
V.Stryker
nagyúr
válasz
lajafix
#1998
üzenetére
Kicsit félszeg dolog ez a fizetés emelés..ha bruttó, ha nettó. Elvileg úgy kéne működjön, hogy vki csinál vmit és azért kap ellenszolgáltatást, ha úgy tetszik akkor anyagi juttatás formájában. De, ahogy tegnap néztem a hiradóban, a fizetés emelést ösztönzőnek szánták. Most akkor előre fizetünk, hogy jól dolgozzon
Nem neki kéne előszőr jól dolgozni, annak tudatában,hogy akkor megkapja az emelést?
Mert így, hogy már megkapta előre a pénzt, vagy megdolgozik érte, vagy nem. Minden esetre én kétlem,hogy az előre a pénzt, aztán dolgozz meg érte hozzáállás jobb,mint "ha jól dolgozól,akkor ennyi pénzt kapsz"... -
lajafix
addikt
egy fővezér munkájának az egész cégen látszódnia kellene. A gond az, hogy általában az állami cégek vezető emberei a magánszférában semmire nem jutnának, ott kevesebbet is lehet saját zsebre dolgozni a baráti cégeken keresztül, ilyen irányú átjárás nincs, ezért ha nem a vezető szája íze szerint mennek a dolgok, akkor beleszarik, de annyi gerinc már nincs benne hogy lelépjen. Persze ilyen szintű ellenőrzés, tulajdonosi kontroll mellett ez a legkönnyebb.
-
tildy
nagyúr
Ha nem tűnt volna fel csupán arra utaltam, hogy vezérigazgatóként ez az összeg abszolúte nem sok. (Ha aversenyszférával összehasonlítjuk akkor meg igencsak harmatos. Tudom, ne hasonlítsuk. )
Bolondember: általában a vezérigazgatók munkája nem túl látványos. Megítélni senkit sem akarok, így ennyit mondok csak.
-
bolondember
MODERÁTOR
de akkor feltehetjük úgy is a kérdést, h mit is tett jó emberünk ezért a pénzért...
ő, a társai meg az elbaltázott bérletsruktúra? - lásd még "akkor veszed meg a bérleted amikor akarod, pláne, h elkerüljük a sorbanállást" aztán mi lett belőle...és még folytathatnánk - szerintem túlzó, de aztán lehet bennem van a hiba...

-
nyunyu
félisten
válasz
lajafix
#1976
üzenetére
Hatékonyabbá szerintem lehetne, kérdés, hogy a tulajdonos ezt támogatja-e?(a rengeteg ellenőrzés pl hatékonyságnövelő)
Nemreg volt valami cikk rola, hogy az alig egy honapig tartott ellenoroket minden metro bejarathoz akcio mennyi plusz bevetelt hozott a BKVnak.
Aztan az is le volt irva, hogy ezt a novekmenyt el is vitte a pluszban felvett trollok bere.Szoval a hatekonysag egyaltalan nem nott.
-
stangli
senior tag
Azért ne hasonlítsuk össze a BKV-t a multikkal, mert a közszférában mint ahova a BKV is tartozik pénteken 14:00kór már senkit nem lehet megtalálni az irodában, a multinál még vasárnap is talpal az a szerencsétlen osztályvezető... na meg a másik fele amit aesir is írt... a mi adónkból kapja Ö a fizetését, és most már többet kap mint egy képviselő vagy majdnem ugyanannyit mint a Fletónk... khm mennyi is azaz annyi?
-
aesir
veterán
Hagyjuk már ezt az "egyes multik..." dumát. A multik a versenyszférában dolgoznak, mögöttük valós gazdasági teljesítmény van. A költségvetési bérek mögött pedig a versenyszféra által megtermelt adó van, magyarul sokkal többe van nekünk versenyszférában dolgozóknak és adózóknak, mint amennyire első pillanatban a bruttó látszik.
-
stangli
senior tag
deeeehogynem, főleg, hogy egy olyan személy kapja aki a maga nemében egy báb... ahogy fütyentenek úgy ugrik, oszt ha valami van akkor viszi a balhét magas végkielégítéssel... no egy bábnak érdemes ekkora összeget adni? áááááh dehogy... vagy túl sopkat tud oszt be kell fogni a száját
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fastervótam
tag
válasz
lajafix
#1976
üzenetére
Szerintem se lehet, de nem is olyan rég még Antallék ezt mondták, talán valami fővárosi közgyűlésen vagy hol, aztán később szemrebbenés nélkül letagadták, és így jártak el a járatsűsűrég-csökkentés témánál is. A VEKE összegyűjtötte ezeket a nagyzoló dumákat, aztán a későbbi letagadását, fent van valamelyik oldalon.
Szóval eddig nem igazán látszik, hogy ez az új vezető miben jobb Aba Botondhoz képest.
-
lajafix
addikt
válasz
fastervótam
#1975
üzenetére
nem lehet 0 szaldóssá tenni. Ezt tudja mindenki, ezért vérlázító a duma. Hitelesség nélkül nem megy. Hatékonyabbá szerintem lehetne, kérdés, hogy a tulajdonos ezt támogatja-e?(a rengeteg ellenőrzés pl hatékonyságnövelő)
-
fastervótam
tag
válasz
lajafix
#1974
üzenetére
Nem látom, hogy a vezetés bármiféle hatékonyságnövekedésen ment volna keresztül. Ugyanúgy baromságokat beszélnek. Nemrég még nullszaldóssá akarták tenni a BKV-t, aztán később simán letagadták. Na ez pl. tipikus példa arra, hogy továbbra is egy nagy kamugyár a kommunikációjuk.
-
lajafix
addikt
válasz
stangli
#1973
üzenetére
oda van írva a cikkbe:
"A korábbi gyakorlattól eltérő szemléletű, hatékony gazdálkodási eredményességet és vállalatirányítást biztosító piacképes vállalati menedzsment kialakításával indokolta a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottsága"szvsz egy ekkora cégben, ekkora felelősséghez még ez a fizetés is kevés.
A cikk sajnos a szokásos népbutítás a turáni átok jegyében, ua pont a lényeg hiányzik belőle:
- milyen szintű hatékonyságnövelést várnak a BKV menedzsmenttől? Milyen területeken, milyen számok mutatják majd a hatékonyságot?
- mik a prémium kifizetésének feltételei?Ne feledjük, hogy a bkv mitől is ilyen gyenge:
- nem hatékony, még a meglévő forrásokat is elpocsékolják. (nem hiszem, hogy 3000 adminisztratív dolgozó kellene meg 4 külön képzési osztály, vagy a buszgarázsokba külön beálló sofőrök(ezekre emlkéxem kapásból, ha nem pontos akkor sry))
- az adókból nem fordítanak erre a közszolgáltatásra a máshol megszokott mértéket, ennek követezménye, hogy fejlesztésre nincs elég lé.Azt is meg kell fizetni, hogy a szar ne habosodjon, hanem kis kupac maradjon.
-
stangli
senior tag
Mire fel kap Antal Attila 1,5milliós fizetést, illetve +27milliós jutalmat? eszem _aszom megáll
[link]és ha megkérdika a válasz: azért
DE MIÉRT?!!???
AZÉRT
ezeknek nincs erkölcsük? hát nincs
-
deniro2
senior tag
Szerintem meg túlspirázzátok ezt a megfázás témát. Senki nem ugrál 10 percenként ki-be légkondis járművekbe, mert alig van ilyen. 7-es busz<->4-6-os villamos ok (ez is csak elméletben ugye), aztán nagyjából ennyi, ami tömegeket érinthet. Ez is csak +1 ahhoz képest mintha felszállsz a 7-esre...
Amúgy pedig sokak számára sokkal nagyobb egészségügyi kockázatot jelent 50 fokban és 90%-os páratartalomban utazni 30-40 percet, mint beszedni egy megfázást...
Én is inkább az utóbbit választanám, ha rajtam múlna, max. napi 1 gramm c-vitamin és nuku megfázás.
-
tildy
nagyúr
válasz
bolondember
#1967
üzenetére
Hát nem tudom, inkább fázzak meg kicist, minthoryg a melegtől elszédüljek.
-
tildy
nagyúr
válasz
bolondember
#1954
üzenetére
Mint írtam, volt szerencsém a 10-15 perces ugrálásban , folyamatosan nyaranta cirka két hónapnyit. + 2 évig a hetes buszcsalád.
Hidd el, amint megláttam, hgo ynem klímás a busz ami jön, inkább fel sem szálltam. Látom még te sem estél majdnem össze nyári melegben nem klimatizált volvo buszon.... Én már igen. Szerencse , hogy jött a következő megálló , különben dokit keleltt volna hívni. Így csak levegő után kapkodva de leszálltam a kinti 28-30 fokos hőségbe (reggel 8 kor történt mindez... Ablakok lezárva, klímát meg nem kapcsolt az ürge, mivel odakinn még nincs forróság.)
-
lajafix
addikt
válasz
fastervótam
#1955
üzenetére
hogyne mentem volna barcelonában 19 fokra klímázzák a metrót, júliusban külön horror rövidnagrában beszállni a 36 fokos fülledt peronról.
De nem is ezt akartam mondani, hanem csak azt, hogy a klímázni ésszel kell. Szerintem legyen klíma a combinon. -
stangli
senior tag
Azért kiváncsi vagyok hányan élnek majd vissza eme bérlet fajtával
[link] -
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1958
üzenetére
mondd, olvasni tudsz, ez oké.
szövegérteni már kevésbé.
besértődni MÉG kevésbé.
Vitakozni viszont nagyon.ha alapvető dolgokat nem értesz meg, nyugodtan sértődj meg és fejezd be velem a társalgást, ahogy érzed.
Ha nem érted meg, h mit írok, akkor nyugodtan ugord át a hsz-eimet, csak pls, NE értetlenkedj.
köszönöm. -
Brett apó
tag
Azért nem raknak nagyobb ablakokat a combinokra,mert szélesebbek mint a régi Ganz-ok és ha a hülye gyerek kihajol akkor simán leviszi a fejét-by bkv nem én találtam ki

-
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1956
üzenetére
Igen, annyira más, hogy ott nem fáznak meg az emberek a ki- beszállás során, ez egy speciális magyar betegség.
-
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1954
üzenetére
faster létedre olvasás, szövegértés már nem játszik
Nem, én olyan hülye vagyok hogy alap dolgokat nem vagyok képes megérteni. Befejeztem a témát, főleg veled.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1955
üzenetére
de mintha Lisszabonban "kicsit" más lenne az éghajlat - vagy én tudom rosszul?

-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1951
üzenetére
lófasz akar előre örvendeni!
mint leírtam, nem kívánom, h megtörténjen...
faster létedre olvasás, szövegértés már nem játszik?!
Mint laja is írja, nem mindegy, h 10 percenként ugrálsz és vagy kitéve a NAGY hőmérsékletváltozásnak, vagy naponta kétszer, röpke 10 óra különbséggel...
-
tildy
nagyúr
válasz
bolondember
#1949
üzenetére
Aki nem bírja a hideget nem kombinézzon

Én sem fáztmam még emg sohasem klíma miatt.Igaz nem ki-be járkálok, hanem reggel 9kor be, kb este 6kor ki.
Jahm és rednszeresen jártam a hetes buszacslaáddal is (nem a gyorssal) , meg ugye mifelénk votl a metrópótlás is, persz elégkondis buszokkal.
Sosem fáztam emg. Viszont annál rosszabb volt, mikor nem ment benne a légkondi, volt, hogy apillangónál inkább leszálltam, mert nem kaptam levegőt. -
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1949
üzenetére
egyszer fázz meg Te is a légkondi miatt a kombínón, egyből más lesz a véleményed...
Az iroda légkondis és nem szoktam megfázni, kár előre örvendeni.
-
Rive
veterán
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1948
üzenetére
egyszer fázz meg Te is a légkondi miatt a kombínón, egyből más lesz a véleményed...

félreértés ne essék, nem kívánom, de előfordulhat! Na meg, ha azt is annyira fogják tisztítani, mint a többi békávé cuccot, akkor még a fertőzésveszély (cseppfertőzés, stb) is megnő...
-
válasz
fastervótam
#1946
üzenetére
tegyél.
jó dolog az irónia, de egy idő után uncsi
Laja : a cégnél siemens kávégép van. szerinted mennyit van üzemben?

-
lajafix
addikt
válasz
fokukac
#1944
üzenetére
[OFF]@
ennyi pénzért már igazán bele lehetett volna az alapárba alkudni. de a gond itt nem ez, hanem az önkormi választások érdekében felgyorsított beszerzés, ohne teszt, ohne komoly próbaüzem rögtön lerendelték és bedobták.
arról már egy szót se, hogy a siemens milyen módszerekkel nyer tendereket...[/OFF] -
válasz
fastervótam
#1940
üzenetére
nem, nem felesleges, csak nem ez a legfontosabb probléma, amíg a buszok kilencven százaléka zajos és okádja a füstöt.
az, hogy télen van rajta fűtés (ellentétben a régi jó ganzokkal), szerintem többet nyom a latban. persze lehetne légkondi is, meg, hogy hobizolit idézzem, ingyen csokiautomata is...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1942
üzenetére
én utaztam nyáron párszor sima (zöld) hetessel...
az egyikben nem ment alégkondi, ablakok természetesen zárva voltak - a szauna ahhoz képest egy üdülőövezet volt...
A másikban meg csúcsrajáratva ment, ha a kifúvók közelében voltam, csak annyit éreztem, mintha kiizzadva rányomtak volna egy jégtömbre...ÉN maradnék az ablakoknál - de ugye ez ÉN vagyok...
-
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1941
üzenetére
Én örülök a légkondinak, a többiek meg innentől kezdve nem érdekelnek.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1939
üzenetére
nem az érveléssel van gond, csak SZÁMOMRA eléggé hülyeségnek tűnik az egész légkondizás, pláne a tavalyi "kommunikáció" után (a bliccelők miatt van meleg, stb)...
Ha nem vetted volna ki szavaimból, EZ BUDAPEST, itt bármit csinál bárki, nem lesz jó. Ha kombínón, PLÁNE nem...
nem véletlenül tetem fel a 100HUF-ot, mert ismerve a tömegközlekedőket, EZ lesz, mint fentebb is vázoltam.
ÉN akkor is azt mondom, inkább alakították volna át a nagyobb/több ablakosra a villamosokat, mert ebből több panasz, gond, baj lesz.
Szerintem.
bárcsak ne lenne igazam...
-
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1937
üzenetére
Jó, akkor fuldokolni fog, és még hidegrázást is kap, beledöglik abba, hogy nem fog megfőni bent. Neked is érveljen inkább a radai rossebb.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1935
üzenetére
így is fuldokolni fog, legfeljebb plusszba hidegrázást is kap a rászálló jéghideg levegőtöl...

-
válasz
fastervótam
#1932
üzenetére
szerintem bármilyen járműben, amiben nincs légkondi, akár 15-20 fokkal is melegebb van, mint kint.
-
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1934
üzenetére
Én is kiegyeztem volna ennyivel, de ennyit muszáj, mert láttam utast, aki szó szerint fuldokolt a melegtől, és tavaly nyáron jutott belőle.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1932
üzenetére
szerintem akkor is több értelme van a nagyobb nyitható ablakfelületnek, mint ahogy az pár kombínón már meg is oldották...

-
Pacák
senior tag
Amíg létezett, addig csak a 20 -as gyűjtőjegyet vettük. - Gyalog 5 percre lakom a munkahelyemtől, kocsink nincs, szinte csak hétvégén szállunk buszra, ha átutazunk Budapesten - számunkra tökéletes megoldás volt. - Süket duma, hogy nem keresték az emberek. Sokan kettesével vették előttem. Nem csak decemberben, hanem évek óta. Volt rá nem is egy példa, hogy nekem már nem jutott a helyi kispostán belőle, csak a BKV pénztárnál.
Én is bevásároltam belőle év végén. Talán márciusig kitart.
R.I.P.
Csak ennyit akartam. Leülök magamtól is.
-
fastervótam
tag
válasz
stangli
#1927
üzenetére
fastervótam: akkor azé az 1-2fókért mi értelme a légkoncinak?
Azért, hogy ne kapjál hőgutát belül, a komfortérzethez elég ennyi, jobban meg amúgy sem lehet lehűteni, mert 1. megfázol. 2. gyakran nyílnak az ajtók, ezért nagy hőm. különbséget csak nagy energiával lehet fenntartani.
A Combinok problémája az, hogy nagy az ablakfelület, nagyon felforrósítja a nap, 4-5 fokkal is melegebb lehet belül, viszont kicsi a nyitható felület. Ez azért van így, mert arra tervezték, hogy légkondicionáló hűti. Ezzel valamit csinálni kell, mert ebből a szempontból a régi fajta körúti villamos is jobb volt.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
fastervótam
#1926
üzenetére
nem hiszem, h csak 1-2 fok, mert akkor meg nincs értelme az egésznek...
és AZT se feledd, h külön nyílásokon fog bedőlni a hideg, tehát aki alatta áll kimelegedve, annak akár a tüdőgyula is bejátszik...
én akkoris a megnagyobbított ablakokra savazok, dehát...
ui.: VAJON hogyan fogják megoldani, h működő légkondi mellett "NEM LEHET" kinyitni az ablakokat?

-
válasz
fastervótam
#1926
üzenetére
minden jármű ilyen, a sok régi busz is.
-
stangli
senior tag
válasz
bolondember
#1925
üzenetére
100at Én is hogy az idegbajtól lesz olyan utas, hogy feltépi az ablakot
Na meg az izzületnek sem tesz jót a hideg, oszt az egyből melegre való váltás ugyebár amikor leszálunk a szerelvényről.fastervótam: akkor azé az 1-2fókért mi értelme a légkoncinak?
-
fastervótam
tag
válasz
bolondember
#1925
üzenetére
Feltehetőleg nem fognak megfázni a Combinón, mert gondolom csak 1-2 fokkal lesz hidegebb belül. Mert eddig az volt, hogy nyáron belül melegebb volt a levegő, mint kint. Nekem elhiheted, minden nap evvel utazok.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
fastervótam
#1923
üzenetére
Erre gondoltam ám én is.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
fastervótam
#1920
üzenetére
nyitható ablak eddig is volt....nem vált be.
-
stangli
senior tag
válasz
Motion_Blur
#1917
üzenetére
kommunikáció is lehet, a szövegkörnyezet oszt fél év múlva kiderül, amikor beüt az izzasztó nyár, hogy mégsem 1,6vót hanem ennél is több...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
stangli
senior tag
Nocsak, ismét kap egy kis alamizsnát a haver cége 1,6milliárdért. Csak most aza kérdés, hogy összesen ennyibe kerül, vagy egyenként kerül ennyibe?

-
wilkyx
tag
válasz
fastervótam
#1914
üzenetére
Az hát, csak néha nem értem hoyg miért jó pereskedni amikor nyilvánvaló a végkimenetel, persze akkor már lehet nem fog számítani azoknak akik eltoszták....
-
lajafix
addikt
hát sejtettem hogy nem a hídépítő a hülye. Szóval megrendelte valamely cégtől a főváros a felmérési munkákat(talán egy évtizede), átvette, és odaadta a hídépítőnek. Tipikus 2 szék között az asztal alá probléma, kezdő projektmenedzsereknek tanítják kockázatmenedzsmentből.
-
wilkyx
tag
válasz
fastervótam
#1910
üzenetére
nem is neked mondtam;) csak ami mostanság a mediákban ment, arra mondom, amúgy az hoyg kiszáll az így nem igaz, ismét egy "politikai" médiaferdítés, a megváltozott helyzet miatt(téves felmérési adatok ugyebár) anynival drágább lenne megcsinálni, hoyg igenis a kivitelező cég nagyot bukna rajta(itt nem egykét milliárd forintról van szó, ennek 2-3xosáról is), tehát simán és egyszerűen arról volt szó, hoyg ha a főváros nem kompenzálja a hibát(amiről ugye más nem tehet) akkor valószínűleg kiszállnak.. Csak ugye ez a mediában nem igazán így hangzott el, asszem Demszky papa szájából....
-
fastervótam
tag
Nem mondtam, hogy szegény főváros, szemét kivitelező. Én is csak annyit tudok, amennyi kiderül a médiából, és ez alapján elsőre nem derült ki, hogy pontosan mi zajlott le a háttérben, és ki a felelős ezért, csupán annyi, hogy a kivitelező cég érvényes szerződése ellenére kiszáll a projektből.
-
wilkyx
tag
válasz
fastervótam
#1897
üzenetére
Egy két belső info... Ha érdekel, én úgy tudom a fővárostól kapott adatok alapján számolt a Hídépítő, rgo az hoyg nem olyan a talaj mint amire számítottak jelen esetben a megrendelő sara(BP) elsősorban.... Az hogy jaj szegéyn főváros, gonosz kivitelezők, jelen esetben semmi más csak POLITIKA
-
lajafix
addikt
válasz
fastervótam
#1905
üzenetére
veszélyben fiatalkorom csodás szórakozóhelye, a Közgáz-pince?

-
stangli
senior tag
válasz
fastervótam
#1905
üzenetére
lehet, hogy egy üstökös volt?

-
lajafix
addikt
válasz
fastervótam
#1897
üzenetére
hát meglepő hogy a duna alatt befolyik a víz?
Kérdezem bambán? -
stangli
senior tag
válasz
fastervótam
#1902
üzenetére
nem is olyan rossz ötlet amennyiben a 70es években találják ki, hisz most már valahol a Bosnyák tér alatt kapirgálhatnák a kiskanalukkal ezek az Önkéntesek a földet... ennyi energiával, mostanra sínek is volnának a keleti alatt
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
fastervótam
tag
Itt a megoldás a négyes metró problémáira:
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó alaplap + processzor + memória + hűtő
- Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K + objektívek
- R5 5600X/32GB DDR4/6700 XT 12GB/1TB M2 P4+2TB M2 P3 SSD/Ss GX 750W/G213/Razer DA3+pad/FHD 170Hz 24"
- Xiaomi Redmi 13C 8/256 mint az új, garanciával eladó
- 14000 expo - Sony A6100 megkímélt állapotban, gyári dobozában és összes tartozékával OLVASS LEÍRÁST!
- Bomba ár! Lenovo Miix 520-12IKB : i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 12" 2K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- LG Gram 14 WUXGA IPS i7-1360P 5.0Ghz 12mag 32GB DDR5 1TB SSD Intel Iris XE 10óra Akku Win11 Garancia
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Nem neki kéne előszőr jól dolgozni, annak tudatában,hogy akkor megkapja az emelést?
Mert így, hogy már megkapta előre a pénzt, vagy megdolgozik érte, vagy nem. Minden esetre én kétlem,hogy az előre a pénzt, aztán dolgozz meg érte hozzáállás jobb,mint "ha jól dolgozól,akkor ennyi pénzt kapsz"...

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
egyből el kell pancsolni 






de ha mégis akkor is tudod hoyg van, az ember hibázik egy poltikus soha..

