Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nLali

    őstag

    válasz emiki6 #120083 üzenetére

    A tévés hasonlatod közelebb áll, ez igaz. Profit orientált cégnél nem arról lehet szó szerintem, hogy már megtérült (eleget kerestek). Véges logisztikai kapacitás miatt a már nem gyártott cikkszámokat nem akarják (pénzért) tárolni, ezért (gondolom) önköltség közeli áron kiszórják. Gyártó- és raktár kapacitás pedig az új modellre fókuszál. A marketing pedig arra, hogy a vásároló epekedjen és azt gondolja, hogy az újabb mindenképp jobb. Egész biztosan van fejlesztés, nem állítom, hogy nincs. De annyi fejlesztés nincs amennyire a kínálat felduzzadt. Szerintem ez most egy mesterségesen felpumpált piac a fejhallgatók esetén. Egy időben a mobilokkal tudták ezt megcsinálni.

    Egy kollegám mondta régen : ha egy termék árának a felét el tudják engedni, akkor eddig átvertek.

    Felhasználóként persze örülök, hogy kevesebb pénzért is van jó hang. Tegnap alin az XS 64e Ft volt.... Ha erre még rájön ez-az, akkor is zárójelbe teszi a használt piacot. :U

Új hozzászólás Aktív témák