Új hozzászólás Aktív témák
-
Peterson_
addikt
válasz
RootRulez #3368 üzenetére
Szia!
Azt nem tudom, másik 6600-ason kívül milyen hűtést lehet rá áttenni, de egy kis befektetéssel be tudsz szerezni pl egy zalman VF700-ast.
Az enyémen ez volt, már akkor sem került sokba.
Könnyen szerelhető, és még jól is hűt(egy picit feljebb tudtam tornázni az órajeleket is)
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Havernak van egy AGP-s Inno3D 6600-asa, aminek behalt a hűtése. Mivel nem találtam hibásat, amiről áttehetem a hűtést, milyen egyedi hűtőt ajánlatok rá? Vagy miféle karikról lehet erre átrakni a hűtést?
A kari ilyen lehet.
-
Kisjanak
csendes tag
Sziasztok!
Lehet hogy ökör kérdés, de azért fölteszem
Ma vettem egy 7600GS-t 128 bit, 512Mb ram SLI, illetve van egy 6600GT-m 128bit 128MB ram, ezeket lehet párosítani? Megvan hozzá a híd meg minden. -
AMDATIFAN
csendes tag
Sziasztok!
Na hogy jártam.
Adott: P4 s478-as alaplap, benne egy 2,4ghz-es p4 512/533 cpu, vga 6600 gt 256 mb agp ddr3
Minden oké volt.
Kicseréltem a cpu-t egy 2,8 ghz-es p4 512/533-ra (majdnem 1 mega cache-st vettem bele, de jobb ez mert az többet fogyaszt), ezek után ha játszok, az nvidia figyelő vagy mittudomén hogy mi miatt windows asztalra kiléptet.
Magyarra fordítva a következő szöveget látom egy ablakban: (durván fordítva)
Előfordulhat, hogy a grafikus adapter nem kap elég áramot és csökkentett teljesítmény van a továbbiakban.Gondoltam kevés neki már a táp a proci csere miatt, 460 w (a pontos nevét már nem tudom, de úgy emlékszek nem a leg névtelenebb márka), ezért egy másik atx tápról adtam külön a vga-nak áramot.
ÉS ÍGY NEM CSINÁLJA!!!!! MÜXIK TÖKÉLETESEN A VGA JÁTÉK ALATT IS!!!
tehát így nincs áram ellátási probléma.Hogy ez miért fura?
Csak azért, mert egy jóval nagyobb configot meghajtott ugyanez a táp full terhelésen és nem volt gond!
(athlon64x2 6000+ (max tdp 125w) , radeon 4870 1gb (max tdp 160w) , 2 dvd 1 hdd 4 hangkártya.)Eddig úgy tudtam, hogy az intel és az nvidia mind kevesebbet fogyasztanak mint az amd és ati... , bár az előbbiek nekem régebbi technikák és lehet, hogy így nem igaz ez a feltevésem?
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok!
Van egy ilyen kártya a barátnőm gépében, és friss xpre nem megy fel semmi driver. Amint bejönne a win, a monitor kikapcsol. Melyiket rekjam fel hozzá?
köszi -
RootRulez
félisten
válasz
Badman 4ever #3358 üzenetére
Köszi!
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
nVidia 6600-hoz milyen drivert javasoltok, amit bead a honlap az jó vagy van egy jobb verzió, amit túrjak elő?
Még egy kérdés ezzel kapcsolatban. Ezt lehet valahogy okosítani? Vagy a 6200-asokat lehet ilyenné varázsolni és azzal keverem?
-
may11
tag
Én nemrégiben adtam el az Inno 3D 6600 256mb 128bit PCI-es karimat, de már nagyon bánom....
Zalman vf1000 led gondoskodott a kicsike hűtéséről, na meg persze pár ram süni is került rá.Sajnos megváltam tőle.
-
MMIX
addikt
válasz
hutoczky #3342 üzenetére
Az attól függ, hogy az előző tulaj hogyan bánt a kártyával. Volt-e már leszedve a borda. Mennyire illeszkedik jól a borda a GPU-ra. Ha nem értesz hozzá akkor inkább hagyd.
Küldj a bordára több hideg levegőt. Szellőztesd át a gépházat (az egész gép meghálálja).
A BFG nagyon jó márka. -
MMIX
addikt
válasz
hutoczky #3339 üzenetére
Az alumínium borda nem valami méretes. Mivel használt a kártya, lehet hogy javítana a hőfokon ha újra pasztáznád a GPU-t (ha értesz hozzá). Vagy ha előkerülne valahonnan egy 8cm-es házventi amit felerősítesz valahogyan a bordára, vagy a kártya fölé. Az is segíthet ha a számítógép háza jól szellőzik.
-
hutoczky
csendes tag
-
hutoczky
csendes tag
válasz
hutoczky #3337 üzenetére
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Northbridge information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0400000000 Description : unknown
$0400000001 Vendor ID : 8086 (Intel)
$0400000002 Device ID : 2578
$0400000003 AGP bus : revision 3.0
$0400000004 AGP status : enabled
$0400000005 AGP rate : 4x 8x supported, 8x selected
$0400000006 AGP SBA : hardwired, enabled
$0400000007 AGP FW : supported, enabled
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Northbridge PCI configuration space
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff +00+01+02+03+04+05+06+07+08+09+0a+0b+0c+0d+0e+0f
$0500000000 +00 86 80 78 25 06 00 90 20 02 00 00 06 00 00 00 00
$0500000001 +10 08 00 00 d0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000002 +20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 7b 14 22 10
$0500000003 +30 00 00 00 00 e4 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000004 +40 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000005 +50 00 02 08 00 40 80 1c 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000006 +60 00 05 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000007 +70 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000008 +80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0500000009 +90 10 11 11 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 0a 38 00
$050000000a +a0 02 00 30 00 1b 4a 00 1f 12 0b 00 00 00 00 00 00
$050000000b +b0 80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 df 3f 10 10 00 00
$050000000c +c0 00 00 00 00 00 40 0e 28 10 02 00 00 00 00 00 00
$050000000d +d0 02 28 04 0e 0b 0d 00 00 00 00 00 00 00 00 40 01
$050000000e +e0 00 00 00 00 09 a0 06 21 01 00 00 00 00 00 00 00
$050000000f +f0 00 00 00 00 02 00 00 00 68 0f 03 00 00 00 00 00
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Display adapter information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0000000000 Description : NVIDIA GeForce 6600
$0000000001 Vendor ID : 10de (NVIDIA)
$0000000002 Device ID : 00f2
$0000000003 Location : bus 1, device 0, function 0
$0000000004 Bus type : AGP revision 3.0
$0000000005 AGP status : enabled
$0000000006 AGP rate : 4x 8x supported, 8x selected
$0000000007 AGP SBA : hardwired, enabled
$0000000008 AGP FW : supported, enabled
$0000000009 Base address 0 : f0000000 (memory range)
$000000000a Base address 1 : e0000000 (memory range)
$000000000b Base address 2 : f1000000 (memory range)
$000000000c Base address 3 : none
$000000000d Base address 4 : none
$000000000e Base address 5 : none
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Display adapter PCI configuration space
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff +00+01+02+03+04+05+06+07+08+09+0a+0b+0c+0d+0e+0f
$0300000000 +00 de 10 f2 00 07 00 b0 02 a2 00 00 03 00 20 00 00
$0300000001 +10 00 00 00 f0 08 00 00 e0 00 00 00 f1 00 00 00 00
$0300000002 +20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000003 +30 00 00 00 00 60 00 00 00 00 00 00 00 10 01 05 01
$0300000004 +40 00 00 00 00 02 00 30 00 1b 0e 00 ff 12 43 00 1f
$0300000005 +50 00 00 00 00 01 00 00 00 ce d6 23 00 0f 00 00 00
$0300000006 +60 01 44 02 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000007 +70 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000008 +80 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$0300000009 +90 00 00 00 00 00 80 00 00 01 04 40 c1 00 00 00 00
$030000000a +a0 08 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000b +b0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000c +c0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000d +d0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000e +e0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$030000000f +f0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff IDirect3D8 HAL capabilities
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0800000000 DeviceType : 00000001
$0800000001 AdapterOrdinal : 00000001
$0800000002 Caps : 00020000
$0800120002 D3DCAPS_READ_SCANLINE : yes
$0800000003 Caps2 : 200a0000
$0800020003 D3DCAPS2_NO2DDURING3DSCENE : no
$0800120003 D3DCAPS2_FULLSCREENGAMMA : yes
$0800140003 D3DCAPS2_CANRENDERWINDOWED : yes
$0800150003 D3DCAPS2_CANCALIBRATEGAMMA : no
$08001a0003 D3DCAPS2_RESERVED : no
$08001d0003 D3DCAPS2_CANMANAGERESOURCE : no
$08001e0003 D3DCAPS2_DYNAMICTEXTURES : yes
$0800000004 Caps3 : 00000020
$0800060004 D3DCAPS3_ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD : yes
$0800000005 PresentationIntervals : 8000000f
$0800010005 D3DPRESENT_INTERVAL_ONE : yes
$0800020005 D3DPRESENT_INTERVAL_TWO : yes
$0800030005 D3DPRESENT_INTERVAL_THREE : yes
$0800040005 D3DPRESENT_INTERVAL_FOUR : yes
$0800200005 D3DPRESENT_INTERVAL_IMMEDIATE : yes
$0800000006 CursorCaps : 00000001
$0800010006 D3DCURSORCAPS_COLOR : yes
$0800020006 D3DCURSORCAPS_LOWRES : no
$0800000007 DevCaps : 001bbef0
$0800050007 D3DDEVCAPS_EXECUTESYSTEMMEMORY : yes
$0800060007 D3DDEVCAPS_EXECUTEVIDEOMEMORY : yes
$0800070007 D3DDEVCAPS_TLVERTEXSYSTEMMEMORY : yes
$0800080007 D3DDEVCAPS_TLVERTEXVIDEOMEMORY : yes
$0800090007 D3DDEVCAPS_TEXTURESYSTEMMEMORY : no
$08000a0007 D3DDEVCAPS_TEXTUREVIDEOMEMORY : yes
$08000b0007 D3DDEVCAPS_DRAWPRIMTLVERTEX : yes
$08000c0007 D3DDEVCAPS_CANRENDERAFTERFLIP : yes
$08000d0007 D3DDEVCAPS_TEXTURENONLOCALVIDMEM : yes
$08000e0007 D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2 : yes
$08000f0007 D3DDEVCAPS_SEPARATETEXTUREMEMORIES : no
$0800100007 D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2EX : yes
$0800110007 D3DDEVCAPS_HWTRANSFORMANDLIGHT : yes
$0800120007 D3DDEVCAPS_CANBLTSYSTONONLOCAL : yes
$0800140007 D3DDEVCAPS_HWRASTERIZATION : yes
$0800150007 D3DDEVCAPS_PUREDEVICE : yes
$0800160007 D3DDEVCAPS_QUINTICRTPATCHES : no
$0800170007 D3DDEVCAPS_RTPATCHES : no
$0800180007 D3DDEVCAPS_RTPATCHHANDLEZERO : no
$0800190007 D3DDEVCAPS_NPATCHES : no
$0800000008 PrimitiveMiscCaps : 00000ef2
$0800020008 D3DPMISCCAPS_MASKZ : yes
$0800030008 D3DPMISCCAPS_LINEPATTERNREP : no
$0800050008 D3DPMISCCAPS_CULLNONE : yes
$0800060008 D3DPMISCCAPS_CULLCW : yes
$0800070008 D3DPMISCCAPS_CULLCCW : yes
$0800080008 D3DPMISCCAPS_COLORWRITEENABLE : yes
$0800090008 D3DPMISCCAPS_CLIPPLANESCALEDPOINTS : no
$08000a0008 D3DPMISCCAPS_CLIPTLVERTS : yes
$08000b0008 D3DPMISCCAPS_TSSARGTEMP : yes
$08000c0008 D3DPMISCCAPS_BLENDOP : yes
$08000d0008 D3DPMISCCAPS_NULLREFERENCE : no
$0800000009 RasterCaps : 00f37191
$0800010009 D3DPRASTERCAPS_DITHER : yes
$0800040009 D3DPRASTERCAPS_PAT : no
$0800050009 D3DPRASTERCAPS_ZTEST : yes
$0800080009 D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX : yes
$0800090009 D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE : yes
$08000d0009 D3DPRASTERCAPS_ANTIALIASEDGES : yes
$08000e0009 D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS : yes
$08000f0009 D3DPRASTERCAPS_ZBIAS : yes
$0800100009 D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR : no
$0800110009 D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE : yes
$0800120009 D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY : yes
$0800130009 D3DPRASTERCAPS_WBUFFER : no
$0800150009 D3DPRASTERCAPS_WFOG : yes
$0800160009 D3DPRASTERCAPS_ZFOG : yes
$0800170009 D3DPRASTERCAPS_COLORPERSPECTIVE : yes
$0800180009 D3DPRASTERCAPS_STRETCHBLTMULTISAMPLE : yes
$080000000a ZCmpCaps : 000000ff
$080001000a D3DPCMPCAPS_NEVER : yes
$080002000a D3DPCMPCAPS_LESS : yes
$080003000a D3DPCMPCAPS_EQUAL : yes
$080004000a D3DPCMPCAPS_LESSEQUAL : yes
$080005000a D3DPCMPCAPS_GREATER : yes
$080006000a D3DPCMPCAPS_NOTEQUAL : yes
$080007000a D3DPCMPCAPS_GREATEREQUAL : yes
$080008000a D3DPCMPCAPS_ALWAYS : yes
$080000000b SrcBlendCaps : 00001fff
$080001000b D3DPBLENDCAPS_ZERO : yes
$080002000b D3DPBLENDCAPS_ONE : yes
$080003000b D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR : yes
$080004000b D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR : yes
$080005000b D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA : yes
$080006000b D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA : yes
$080007000b D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA : yes
$080008000b D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA : yes
$080009000b D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR : yes
$08000a000b D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR : yes
$08000b000b D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT : yes
$08000c000b D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA : yes
$08000d000b D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA : yes
$080000000c DestBlendCaps : 00001fff
$080001000c D3DPBLENDCAPS_ZERO : yes
$080002000c D3DPBLENDCAPS_ONE : yes
$080003000c D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR : yes
$080004000c D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR : yes
$080005000c D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA : yes
$080006000c D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA : yes
$080007000c D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA : yes
$080008000c D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA : yes
$080009000c D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR : yes
$08000a000c D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR : yes
$08000b000c D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT : yes
$08000c000c D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA : yes
$08000d000c D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA : yes
$080000000d AlphaCmpCaps : 000000ff
$080001000d D3DPCMPCAPS_NEVER : yes
$080002000d D3DPCMPCAPS_LESS : yes
$080003000d D3DPCMPCAPS_EQUAL : yes
$080004000d D3DPCMPCAPS_LESSEQUAL : yes
$080005000d D3DPCMPCAPS_GREATER : yes
$080006000d D3DPCMPCAPS_NOTEQUAL : yes
$080007000d D3DPCMPCAPS_GREATEREQUAL : yes
$080008000d D3DPCMPCAPS_ALWAYS : yes
$080000000e ShadeCaps : 00084208
$080004000e D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDRGB : yes
$08000a000e D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDRGB : yes
$08000f000e D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDBLEND : yes
$080014000e D3DPSHADECAPS_FOGGOURAUD : yes
$080000000f TextureCaps : 0001ecc5
$080001000f D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE : yes
$080002000f D3DPTEXTURECAPS_POW2 : no
$080003000f D3DPTEXTURECAPS_ALPHA : yes
$080006000f D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY : no
$080007000f D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE : yes
$080008000f D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE : yes
$080009000f D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL : no
$08000b000f D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED : yes
$08000c000f D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP : yes
$08000e000f D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP : yes
$08000f000f D3DPTEXTURECAPS_MIPMAP : yes
$080010000f D3DPTEXTURECAPS_MIPVOLUMEMAP : yes
$080011000f D3DPTEXTURECAPS_MIPCUBEMAP : yes
$080012000f D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP_POW2 : no
$080013000f D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP_POW2 : no
$0800000010 TextureFilterCaps : 03030700
$0800090010 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$08000a0010 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$08000b0010 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : yes
$0800110010 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0800120010 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : yes
$0800190010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$08001a0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$08001b0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$08001c0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC : no
$08001d0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC : no
$0800000011 CubeTextureFilterCaps : 03030300
$0800090011 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$08000a0011 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$08000b0011 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : no
$0800110011 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0800120011 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : yes
$0800190011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$08001a0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$08001b0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$08001c0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC : no
$08001d0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC : no
$0800000012 VolumeTextureFilterCaps : 03030300
$0800090012 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$08000a0012 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$08000b0012 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : no
$0800110012 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0800120012 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : yes
$0800190012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$08001a0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$08001b0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$08001c0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFAFLATCUBIC : no
$08001d0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANCUBIC : no
$0800000013 TextureAddressCaps : 0000003f
$0800010013 D3DPTADDRESSCAPS_WRAP : yes
$0800020013 D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR : yes
$0800030013 D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP : yes
$0800040013 D3DPTADDRESSCAPS_BORDER : yes
$0800050013 D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV : yes
$0800060013 D3DPTADDRESSCAPS_MIRRORONCE : yes
$0800000014 VolumeTextureAddressCaps : 0000003f
$0800010014 D3DPTADDRESSCAPS_WRAP : yes
$0800020014 D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR : yes
$0800030014 D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP : yes
$0800040014 D3DPTADDRESSCAPS_BORDER : yes
$0800050014 D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV : yes
$0800060014 D3DPTADDRESSCAPS_MIRRORONCE : yes
$0800000015 LineCaps : 0000001f
$0800010015 D3DLINECAPS_TEXTURE : yes
$0800020015 D3DLINECAPS_ZTEST : yes
$0800030015 D3DLINECAPS_BLEND : yes
$0800040015 D3DLINECAPS_ALPHACMP : yes
$0800050015 D3DLINECAPS_FOG : yes
$0800000016 MaxTextureWidth : 4096
$0800000017 MaxTextureHeight : 4096
$0800000018 MaxVolumeExtent : 512
$0800000019 MaxTextureRepeat : 8192
$080000001a MaxTextureAspectRatio : 4096
$080000001b MaxAnisotropy : 16
$080000001c MaxVertexW : 1E+010
$080000001d GuardBandLeft : -1E+008
$080000001e GuardBandTop : -1E+008
$080000001f GuardBandTight : 1E+008
$0800000020 GuardBandBottom : 1E+008
$0800000021 ExtentsAdjust : 0
$0800000022 StencilCaps : 000000ff
$0800010022 D3DSTENCILCAPS_KEEP : yes
$0800020022 D3DSTENCILCAPS_ZERO : yes
$0800030022 D3DSTENCILCAPS_REPLACE : yes
$0800040022 D3DSTENCILCAPS_INCRSAT : yes
$0800050022 D3DSTENCILCAPS_DECRSAT : yes
$0800060022 D3DSTENCILCAPS_INVERT : yes
$0800070022 D3DSTENCILCAPS_INCR : yes
$0800080022 D3DSTENCILCAPS_DECR : yes
$0800000023 FVFCaps : 00180008
$0800140023 D3DFVFCAPS_DONOTSTRIPELEMENTS : yes
$0800150023 D3DFVFCAPS_PSIZE : yes
$0800000024 TextureOpCaps : 03feffff
$0800010024 D3DTEXOPCAPS_DISABLE : yes
$0800020024 D3DTEXOPCAPS_SELECTARG1 : yes
$0800030024 D3DTEXOPCAPS_SELECTARG2 : yes
$0800040024 D3DTEXOPCAPS_MODULATE : yes
$0800050024 D3DTEXOPCAPS_MODULATE2X : yes
$0800060024 D3DTEXOPCAPS_MODULATE4X : yes
$0800070024 D3DTEXOPCAPS_ADD : yes
$0800080024 D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED : yes
$0800090024 D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED2X : yes
$08000a0024 D3DTEXOPCAPS_SUBTRACT : yes
$08000b0024 D3DTEXOPCAPS_ADDSMOOTH : yes
$08000c0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDDIFFUSEALPHA : yes
$08000d0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHA : yes
$08000e0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDFACTORALPHA : yes
$08000f0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHAPM : yes
$0800100024 D3DTEXOPCAPS_BLENDCURRENTALPHA : yes
$0800110024 D3DTEXOPCAPS_PREMODULATE : no
$0800120024 D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR : yes
$0800130024 D3DTEXOPCAPS_MODULATECOLOR_ADDALPHA : yes
$0800140024 D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVALPHA_ADDCOLOR : yes
$0800150024 D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVCOLOR_ADDALPHA : yes
$0800160024 D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAP : yes
$0800170024 D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAPLUMINANCE : yes
$0800180024 D3DTEXOPCAPS_DOTPRODUCT3 : yes
$0800190024 D3DTEXOPCAPS_MULTIPLYADD : yes
$08001a0024 D3DTEXOPCAPS_LERP : yes
$0800000025 MaxTextureBlendStages : 8
$0800000026 MaxSimultaneousTextures : 8
$0800000027 VertexProcessingCaps : 0000003b
$0800010027 D3DVTXPCAPS_TEXGEN : yes
$0800020027 D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE7 : yes
$0800040027 D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS : yes
$0800050027 D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS : yes
$0800060027 D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER : yes
$0800070027 D3DVTXPCAPS_TWEENING : no
$0800080027 D3DVTXPCAPS_NO_VSDT_UBYTE4 : no
$0800000028 MaxActiveLights : 8
$0800000029 MaxUserClipPlanes : 6
$080000002a MaxVertexBlendMatrices : 4
$080000002b MaxVertexBlendMatrixIndex : 0
$080000002c MaxPointSize : 8192
$080000002d MaxPrimitiveCount : 1048575
$080000002e MaxVertexIndex : 1048575
$080000002f MaxStreams : 16
$0800000030 MaxStreamStride : 255
$0800000031 VertexShaderVersion : 1.1
$0800000032 MaxVertexShaderConst : 256
$0800000033 PixelShaderVersion : 1.4
$0800000034 MaxPixelShaderValue : 65504
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff IDirect3D8 HAL adapter formats
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$1200000015 D3DFMT_A8R8G8B8 : 00000201
$1200000016 D3DFMT_X8R8G8B8 : 00000201
$1200000017 D3DFMT_R5G6B5 : 00000201
$1200000018 D3DFMT_X1R5G5B5 : 00000201
$1200000019 D3DFMT_A1R5G5B5 : 00000200
$120000001a D3DFMT_A4R4G4B4 : 00000200
$120000001c D3DFMT_A8 : 00000200
$1200000022 D3DFMT_G16R16 : 00000201
$1200000024 D3DFMT_A16B16G16R16 : 00000203
$1200000032 D3DFMT_L8 : 00000201
$1200000033 D3DFMT_A8L8 : 00000200
$120000003c D3DFMT_V8U8 : 00000200
$120000003d D3DFMT_L6V5U5 : 00000200
$120000003e D3DFMT_X8L8V8U8 : 00000200
$120000003f D3DFMT_Q8W8V8U8 : 00000200
$1200000040 D3DFMT_V16U16 : 00000200
$120000004b D3DFMT_D24S8 : 00000202
$120000004d D3DFMT_D24X8 : 00000202
$1200000050 D3DFMT_D16 : 00000202
$1231545844 D3DFMT_DXT1 : 00000200
$1232545844 D3DFMT_DXT2 : 00000200
$1233545844 D3DFMT_DXT3 : 00000200
$1234545844 D3DFMT_DXT4 : 00000200
$1235545844 D3DFMT_DXT5 : 00000200
$1232495441 FOURCC ATI2 (3Dc) : 00000202
$125343564e FOURCC NVCS : 00000203
$125348564e FOURCC NVHS : 00000202
$125548564e FOURCC NVHU : 00000202
$123059564e FOURCC NVY0 : 00000202
$123159564e FOURCC NVY1 : 00000202
$123259564e FOURCC NVY2 : 00000202
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff IDirect3D9 HAL capabilities
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0e00000000 DeviceType : 00000001
$0e00000001 AdapterOrdinal : 00000001
$0e00000002 Caps : 00020000
$0e00120002 D3DCAPS_READ_SCANLINE : yes
$0e00000003 Caps2 : e0020000
$0e00020003 D3DCAPS2_NO2DDURING3DSCENE : no
$0e00120003 D3DCAPS2_FULLSCREENGAMMA : yes
$0e00140003 D3DCAPS2_CANRENDERWINDOWED : no
$0e00150003 D3DCAPS2_CANCALIBRATEGAMMA : no
$0e001a0003 D3DCAPS2_RESERVED : no
$0e001d0003 D3DCAPS2_CANMANAGERESOURCE : no
$0e001e0003 D3DCAPS2_DYNAMICTEXTURES : yes
$0e001f0003 D3DCAPS2_CANAUTOGENMIPMAP : yes
$0e00000004 Caps3 : 000003a0
$0e00060004 D3DCAPS3_ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD : yes
$0e00080004 D3DCAPS3_LINEAR_TO_SRGB_PRESENTATION : yes
$0e00090004 D3DCAPS3_COPY_TO_VIDMEM : yes
$0e000a0004 D3DCAPS3_COPY_TO_SYSTEMMEM : yes
$0e00000005 PresentationIntervals : 8000000f
$0e00010005 D3DPRESENT_INTERVAL_ONE : yes
$0e00020005 D3DPRESENT_INTERVAL_TWO : yes
$0e00030005 D3DPRESENT_INTERVAL_THREE : yes
$0e00040005 D3DPRESENT_INTERVAL_FOUR : yes
$0e00200005 D3DPRESENT_INTERVAL_IMMEDIATE : yes
$0e00000006 CursorCaps : 00000001
$0e00010006 D3DCURSORCAPS_COLOR : yes
$0e00020006 D3DCURSORCAPS_LOWRES : no
$0e00000007 DevCaps : 001bbef0
$0e00050007 D3DDEVCAPS_EXECUTESYSTEMMEMORY : yes
$0e00060007 D3DDEVCAPS_EXECUTEVIDEOMEMORY : yes
$0e00070007 D3DDEVCAPS_TLVERTEXSYSTEMMEMORY : yes
$0e00080007 D3DDEVCAPS_TLVERTEXVIDEOMEMORY : yes
$0e00090007 D3DDEVCAPS_TEXTURESYSTEMMEMORY : no
$0e000a0007 D3DDEVCAPS_TEXTUREVIDEOMEMORY : yes
$0e000b0007 D3DDEVCAPS_DRAWPRIMTLVERTEX : yes
$0e000c0007 D3DDEVCAPS_CANRENDERAFTERFLIP : yes
$0e000d0007 D3DDEVCAPS_TEXTURENONLOCALVIDMEM : yes
$0e000e0007 D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2 : yes
$0e000f0007 D3DDEVCAPS_SEPARATETEXTUREMEMORIES : no
$0e00100007 D3DDEVCAPS_DRAWPRIMITIVES2EX : yes
$0e00110007 D3DDEVCAPS_HWTRANSFORMANDLIGHT : yes
$0e00120007 D3DDEVCAPS_CANBLTSYSTONONLOCAL : yes
$0e00140007 D3DDEVCAPS_HWRASTERIZATION : yes
$0e00150007 D3DDEVCAPS_PUREDEVICE : yes
$0e00160007 D3DDEVCAPS_QUINTICRTPATCHES : no
$0e00170007 D3DDEVCAPS_RTPATCHES : no
$0e00180007 D3DDEVCAPS_RTPATCHHANDLEZERO : no
$0e00190007 D3DDEVCAPS_NPATCHES : no
$0e00000008 PrimitiveMiscCaps : 000bcef2
$0800020008 D3DPMISCCAPS_MASKZ : yes
$0800050008 D3DPMISCCAPS_CULLNONE : yes
$0800060008 D3DPMISCCAPS_CULLCW : yes
$0800070008 D3DPMISCCAPS_CULLCCW : yes
$0800080008 D3DPMISCCAPS_COLORWRITEENABLE : yes
$0800090008 D3DPMISCCAPS_CLIPPLANESCALEDPOINTS : no
$08000a0008 D3DPMISCCAPS_CLIPTLVERTS : yes
$08000b0008 D3DPMISCCAPS_TSSARGTEMP : yes
$08000c0008 D3DPMISCCAPS_BLENDOP : yes
$08000d0008 D3DPMISCCAPS_NULLREFERENCE : no
$08000f0008 D3DPMISCCAPS_INDEPENDENTWRITEMASKS : yes
$0800100008 D3DPMISCCAPS_PERSTAGECONSTANT : yes
$0800110008 D3DPMISCCAPS_FOGANDSPECULARALPHA : yes
$0800120008 D3DPMISCCAPS_SEPARATEALPHABLEND : yes
$0800130008 D3DPMISCCAPS_MRTINDEPENDENTBITDEPTHS : no
$0800140008 D3DPMISCCAPS_MRTPOSTPIXELSHADERBLENDING : yes
$0800150008 D3DPMISCCAPS_FOGVERTEXCLAMPED : no
$0800160008 D3DPMISCCAPS_POSTBLENDSRGBCONVERT : no
$0e00000009 RasterCaps : 07732191
$0e00010009 D3DPRASTERCAPS_DITHER : yes
$0e00050009 D3DPRASTERCAPS_ZTEST : yes
$0e00080009 D3DPRASTERCAPS_FOGVERTEX : yes
$0e00090009 D3DPRASTERCAPS_FOGTABLE : yes
$0e000e0009 D3DPRASTERCAPS_MIPMAPLODBIAS : yes
$0e00100009 D3DPRASTERCAPS_ZBUFFERLESSHSR : no
$0e00110009 D3DPRASTERCAPS_FOGRANGE : yes
$0e00120009 D3DPRASTERCAPS_ANISOTROPY : yes
$0e00130009 D3DPRASTERCAPS_WBUFFER : no
$0e00150009 D3DPRASTERCAPS_WFOG : yes
$0e00160009 D3DPRASTERCAPS_ZFOG : yes
$0e00170009 D3DPRASTERCAPS_COLORPERSPECTIVE : yes
$0e00190009 D3DPRASTERCAPS_SCISSORTEST : yes
$0e001a0009 D3DPRASTERCAPS_SLOPESCALEDEPTHBIAS : yes
$0e001b0009 D3DPRASTERCAPS_DEPTHBIAS : yes
$0e001c0009 D3DPRASTERCAPS_MULTISAMPLE_TOGGLE : no
$0e0000000a ZCmpCaps : 000000ff
$0e0001000a D3DPCMPCAPS_NEVER : yes
$0e0002000a D3DPCMPCAPS_LESS : yes
$0e0003000a D3DPCMPCAPS_EQUAL : yes
$0e0004000a D3DPCMPCAPS_LESSEQUAL : yes
$0e0005000a D3DPCMPCAPS_GREATER : yes
$0e0006000a D3DPCMPCAPS_NOTEQUAL : yes
$0e0007000a D3DPCMPCAPS_GREATEREQUAL : yes
$0e0008000a D3DPCMPCAPS_ALWAYS : yes
$0e0000000b SrcBlendCaps : 00003fff
$0e0001000b D3DPBLENDCAPS_ZERO : yes
$0e0002000b D3DPBLENDCAPS_ONE : yes
$0e0003000b D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR : yes
$0e0004000b D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR : yes
$0e0005000b D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA : yes
$0e0006000b D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA : yes
$0e0007000b D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA : yes
$0e0008000b D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA : yes
$0e0009000b D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR : yes
$0e000a000b D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR : yes
$0e000b000b D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT : yes
$0e000c000b D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA : yes
$0e000d000b D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA : yes
$0e000e000b D3DPBLENDCAPS_BLENDFACTOR : yes
$0e0000000c DestBlendCaps : 00003fff
$0e0001000c D3DPBLENDCAPS_ZERO : yes
$0e0002000c D3DPBLENDCAPS_ONE : yes
$0e0003000c D3DPBLENDCAPS_SRCCOLOR : yes
$0e0004000c D3DPBLENDCAPS_INVSRCCOLOR : yes
$0e0005000c D3DPBLENDCAPS_SRCALPHA : yes
$0e0006000c D3DPBLENDCAPS_INVSRCALPHA : yes
$0e0007000c D3DPBLENDCAPS_DESTALPHA : yes
$0e0008000c D3DPBLENDCAPS_INVDESTALPHA : yes
$0e0009000c D3DPBLENDCAPS_DESTCOLOR : yes
$0e000a000c D3DPBLENDCAPS_INVDESTCOLOR : yes
$0e000b000c D3DPBLENDCAPS_SRCALPHASAT : yes
$0e000c000c D3DPBLENDCAPS_BOTHSRCALPHA : yes
$0e000d000c D3DPBLENDCAPS_BOTHINVSRCALPHA : yes
$0e000e000c D3DPBLENDCAPS_BLENDFACTOR : yes
$0e0000000d AlphaCmpCaps : 000000ff
$0e0001000d D3DPCMPCAPS_NEVER : yes
$0e0002000d D3DPCMPCAPS_LESS : yes
$0e0003000d D3DPCMPCAPS_EQUAL : yes
$0e0004000d D3DPCMPCAPS_LESSEQUAL : yes
$0e0005000d D3DPCMPCAPS_GREATER : yes
$0e0006000d D3DPCMPCAPS_NOTEQUAL : yes
$0e0007000d D3DPCMPCAPS_GREATEREQUAL : yes
$0e0008000d D3DPCMPCAPS_ALWAYS : yes
$0e0000000e ShadeCaps : 00084208
$0e0004000e D3DPSHADECAPS_COLORGOURAUDRGB : yes
$0e000a000e D3DPSHADECAPS_SPECULARGOURAUDRGB : yes
$0e000f000e D3DPSHADECAPS_ALPHAGOURAUDBLEND : yes
$0e0014000e D3DPSHADECAPS_FOGGOURAUD : yes
$0e0000000f TextureCaps : 0001ecc5
$0e0001000f D3DPTEXTURECAPS_PERSPECTIVE : yes
$0e0002000f D3DPTEXTURECAPS_POW2 : no
$0e0003000f D3DPTEXTURECAPS_ALPHA : yes
$0e0006000f D3DPTEXTURECAPS_SQUAREONLY : no
$0e0007000f D3DPTEXTURECAPS_TEXREPEATNOTSCALEDBYSIZE : yes
$0e0008000f D3DPTEXTURECAPS_ALPHAPALETTE : yes
$0e0009000f D3DPTEXTURECAPS_NONPOW2CONDITIONAL : no
$0e000b000f D3DPTEXTURECAPS_PROJECTED : yes
$0e000c000f D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP : yes
$0e000e000f D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP : yes
$0e000f000f D3DPTEXTURECAPS_MIPMAP : yes
$0e0010000f D3DPTEXTURECAPS_MIPVOLUMEMAP : yes
$0e0011000f D3DPTEXTURECAPS_MIPCUBEMAP : yes
$0e0012000f D3DPTEXTURECAPS_CUBEMAP_POW2 : no
$0e0013000f D3DPTEXTURECAPS_VOLUMEMAP_POW2 : no
$0e0016000f D3DPTEXTURECAPS_NOPROJECTEDBUMPENV : no
$0e00000010 TextureFilterCaps : 03030700
$0e00090010 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$0e000a0010 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$0e000b0010 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : yes
$0e000c0010 D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD : no
$0e000d0010 D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD : no
$0e00110010 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0e00120010 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : yes
$0e00190010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$0e001a0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$0e001b0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$0e001c0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD : no
$0e001d0010 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD : no
$0e00000011 CubeTextureFilterCaps : 03030300
$0e00090011 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$0e000a0011 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$0e000b0011 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : no
$0e000c0011 D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD : no
$0e000d0011 D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD : no
$0e00110011 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0e00120011 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : yes
$0e00190011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$0e001a0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$0e001b0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$0e001c0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD : no
$0e001d0011 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD : no
$0e00000012 VolumeTextureFilterCaps : 03030300
$0e00090012 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$0e000a0012 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$0e000b0012 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : no
$0e000c0012 D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD : no
$0e000d0012 D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD : no
$0e00110012 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0e00120012 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : yes
$0e00190012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$0e001a0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$0e001b0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$0e001c0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD : no
$0e001d0012 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD : no
$0e00000013 TextureAddressCaps : 0000003f
$0e00010013 D3DPTADDRESSCAPS_WRAP : yes
$0e00020013 D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR : yes
$0e00030013 D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP : yes
$0e00040013 D3DPTADDRESSCAPS_BORDER : yes
$0e00050013 D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV : yes
$0e00060013 D3DPTADDRESSCAPS_MIRRORONCE : yes
$0e00000014 VolumeTextureAddressCaps : 0000003f
$0e00010014 D3DPTADDRESSCAPS_WRAP : yes
$0e00020014 D3DPTADDRESSCAPS_MIRROR : yes
$0e00030014 D3DPTADDRESSCAPS_CLAMP : yes
$0e00040014 D3DPTADDRESSCAPS_BORDER : yes
$0e00050014 D3DPTADDRESSCAPS_INDEPENDENTUV : yes
$0e00060014 D3DPTADDRESSCAPS_MIRRORONCE : yes
$0e00000015 LineCaps : 0000001f
$0e00010015 D3DLINECAPS_TEXTURE : yes
$0e00020015 D3DLINECAPS_ZTEST : yes
$0e00030015 D3DLINECAPS_BLEND : yes
$0e00040015 D3DLINECAPS_ALPHACMP : yes
$0e00050015 D3DLINECAPS_FOG : yes
$0e00060015 D3DLINECAPS_ANTIALIAS : no
$0e00000016 MaxTextureWidth : 4096
$0e00000017 MaxTextureHeight : 4096
$0e00000018 MaxVolumeExtent : 512
$0e00000019 MaxTextureRepeat : 8192
$0e0000001a MaxTextureAspectRatio : 4096
$0e0000001b MaxAnisotropy : 16
$0e0000001c MaxVertexW : 1E+010
$0e0000001d GuardBandLeft : -1E+008
$0e0000001e GuardBandTop : -1E+008
$0e0000001f GuardBandTight : 1E+008
$0e00000020 GuardBandBottom : 1E+008
$0e00000021 ExtentsAdjust : 0
$0e00000022 StencilCaps : 000001ff
$0e00010022 D3DSTENCILCAPS_KEEP : yes
$0e00020022 D3DSTENCILCAPS_ZERO : yes
$0e00030022 D3DSTENCILCAPS_REPLACE : yes
$0e00040022 D3DSTENCILCAPS_INCRSAT : yes
$0e00050022 D3DSTENCILCAPS_DECRSAT : yes
$0e00060022 D3DSTENCILCAPS_INVERT : yes
$0e00070022 D3DSTENCILCAPS_INCR : yes
$0e00080022 D3DSTENCILCAPS_DECR : yes
$0e00000023 FVFCaps : 00180008
$0e00140023 D3DFVFCAPS_DONOTSTRIPELEMENTS : yes
$0e00150023 D3DFVFCAPS_PSIZE : yes
$0e00000024 TextureOpCaps : 03feffff
$0e00010024 D3DTEXOPCAPS_DISABLE : yes
$0e00020024 D3DTEXOPCAPS_SELECTARG1 : yes
$0e00030024 D3DTEXOPCAPS_SELECTARG2 : yes
$0e00040024 D3DTEXOPCAPS_MODULATE : yes
$0e00050024 D3DTEXOPCAPS_MODULATE2X : yes
$0e00060024 D3DTEXOPCAPS_MODULATE4X : yes
$0e00070024 D3DTEXOPCAPS_ADD : yes
$0e00080024 D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED : yes
$0e00090024 D3DTEXOPCAPS_ADDSIGNED2X : yes
$0e000a0024 D3DTEXOPCAPS_SUBTRACT : yes
$0e000b0024 D3DTEXOPCAPS_ADDSMOOTH : yes
$0e000c0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDDIFFUSEALPHA : yes
$0e000d0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHA : yes
$0e000e0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDFACTORALPHA : yes
$0e000f0024 D3DTEXOPCAPS_BLENDTEXTUREALPHAPM : yes
$0e00100024 D3DTEXOPCAPS_BLENDCURRENTALPHA : yes
$0e00110024 D3DTEXOPCAPS_PREMODULATE : no
$0e00120024 D3DTEXOPCAPS_MODULATEALPHA_ADDCOLOR : yes
$0e00130024 D3DTEXOPCAPS_MODULATECOLOR_ADDALPHA : yes
$0e00140024 D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVALPHA_ADDCOLOR : yes
$0e00150024 D3DTEXOPCAPS_MODULATEINVCOLOR_ADDALPHA : yes
$0e00160024 D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAP : yes
$0e00170024 D3DTEXOPCAPS_BUMPENVMAPLUMINANCE : yes
$0e00180024 D3DTEXOPCAPS_DOTPRODUCT3 : yes
$0e00190024 D3DTEXOPCAPS_MULTIPLYADD : yes
$0e001a0024 D3DTEXOPCAPS_LERP : yes
$0e00000025 MaxTextureBlendStages : 8
$0e00000026 MaxSimultaneousTextures : 8
$0e00000027 VertexProcessingCaps : 0000013b
$0e00010027 D3DVTXPCAPS_TEXGEN : yes
$0e00020027 D3DVTXPCAPS_MATERIALSOURCE7 : yes
$0e00040027 D3DVTXPCAPS_DIRECTIONALLIGHTS : yes
$0e00050027 D3DVTXPCAPS_POSITIONALLIGHTS : yes
$0e00060027 D3DVTXPCAPS_LOCALVIEWER : yes
$0e00070027 D3DVTXPCAPS_TWEENING : no
$0e00080027 D3DVTXPCAPS_NO_VSDT_UBYTE4 : no
$0e00090027 D3DVTXPCAPS_TEXGEN_SPHEREMAP : yes
$0e000a0027 D3DVTXPCAPS_NO_TEXGEN_NONLOCALVIEWER : no
$0e00000028 MaxActiveLights : 8
$0e00000029 MaxUserClipPlanes : 6
$0e0000002a MaxVertexBlendMatrices : 4
$0e0000002b MaxVertexBlendMatrixIndex : 0
$0e0000002c MaxPointSize : 8192
$0e0000002d MaxPrimitiveCount : 1048575
$0e0000002e MaxVertexIndex : 1048575
$0e0000002f MaxStreams : 16
$0e00000030 MaxStreamStride : 255
$0e00000031 VertexShaderVersion : 3.0
$0e00000032 MaxVertexShaderConst : 256
$0e00000033 PixelShaderVersion : 3.0
$0e00000034 PixelShader1xMaxValue : 65504
$0e00000035 DevCaps2 : 00000071
$0e00010035 D3DDEVCAPS2_STREAMOFFSE : yes
$0e00020035 D3DDEVCAPS2_DMAPNPATCH : no
$0e00030035 D3DDEVCAPS2_ADAPTIVETESSRTPATCH : no
$0e00040035 D3DDEVCAPS2_ADAPTIVETESSNPATCH : no
$0e00050035 D3DDEVCAPS2_CAN_STRETCHRECT_FROM_TEXTURES : yes
$0e00060035 D3DDEVCAPS2_PRESAMPLEDDMAPNPATCH : yes
$0e00070035 D3DDEVCAPS2_VERTEXELEMENTSCANSHARESTREAMOFFSET : yes
$0e00000036 MaxNpatchTessellationLevel : 0
$0e00000039 MasterAdapterOrdinal : 0
$0e0000003a AdapterOrdinalInGroup : 1
$0e0000003b NumberOfAdaptersInGroup : 0
$0e0000003c DeclTypes : 0000030f
$0e0001003c D3DDTCAPS_UBYTE4 : yes
$0e0002003c D3DDTCAPS_UBYTE4N : yes
$0e0003003c D3DDTCAPS_SHORT2N : yes
$0e0004003c D3DDTCAPS_SHORT4N : yes
$0e0005003c D3DDTCAPS_USHORT2N : no
$0e0006003c D3DDTCAPS_USHORT4N : no
$0e0007003c D3DDTCAPS_UDEC3 : no
$0e0008003c D3DDTCAPS_DEC3N : no
$0e0009003c D3DDTCAPS_FLOAT16_2 : yes
$0e000a003c D3DDTCAPS_FLOAT16_4 : yes
$0e0000003d NumSimultaneousRTs : 4
$0e0000003e StretchRectFilterCaps : 03000300
$0e0009003e D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$0e000a003e D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : yes
$0e000b003e D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : no
$0e000c003e D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD : no
$0e000d003e D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD : no
$0e0011003e D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : no
$0e0012003e D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : no
$0e0019003e D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$0e001a003e D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : yes
$0e001b003e D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$0e001c003e D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD : no
$0e001d003e D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD : no
$ffffffffff VS20Caps
$0e0000003f Caps : 00000001
$0e0001003f D3DVS20CAPS_PREDICATION : yes
$0e00000040 DynamicFlowControlDepth : 24
$0e00000041 NumTemps : 32
$0e00000042 StaticFlowControlDepth : 4
$ffffffffff PS20Caps
$0e00000043 Caps : 0000001f
$0e00010043 D3DPS20CAPS_ARBITRARYSWIZZLE : yes
$0e00020043 D3DPS20CAPS_GRADIENTINSTRUCTIONS : yes
$0e00030043 D3DPS20CAPS_PREDICATION : yes
$0e00040043 D3DPS20CAPS_NODEPENDENTREADLIMIT : yes
$0e00050043 D3DPS20CAPS_NOTEXINSTRUCTIONLIMIT : yes
$0e00000044 DynamicFlowControlDepth : 24
$0e00000045 NumTemps : 32
$0e00000046 StaticFlowControlDepth : 4
$0e00000047 NumInstructionSlots : 512
$0e00000048 VertexTextureFilterCaps : 01010100
$0e00090048 D3DPTFILTERCAPS_MINFPOINT : yes
$0e000a0048 D3DPTFILTERCAPS_MINFLINEAR : no
$0e000b0048 D3DPTFILTERCAPS_MINFANISOTROPIC : no
$0e000c0048 D3DPTFILTERCAPS_MINFPYRAMIDALQUAD : no
$0e000d0048 D3DPTFILTERCAPS_MINFGAUSSIANQUAD : no
$0e00110048 D3DPTFILTERCAPS_MIPFPOINT : yes
$0e00120048 D3DPTFILTERCAPS_MIPFLINEAR : no
$0e00190048 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPOINT : yes
$0e001a0048 D3DPTFILTERCAPS_MAGFLINEAR : no
$0e001b0048 D3DPTFILTERCAPS_MAGFANISOTROPIC : no
$0e001c0048 D3DPTFILTERCAPS_MAGFPYRAMIDALQUAD : no
$0e001d0048 D3DPTFILTERCAPS_MAGFGAUSSIANQUAD : no
$0e00000049 MaxVShaderInstructionsExecuted : 65535
$0e00000050 MaxPShaderInstructionsExecuted : 65535
$0e00000051 MaxVertexShader30InstructionSlots : 544
$0e00000052 MaxPixelShader30InstructionSlots : 4096
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff IDirect3D9 HAL adapter formats
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$1300000015 D3DFMT_A8R8G8B8 : 000f0601
$1300000016 D3DFMT_X8R8G8B8 : 000f0601
$1300000017 D3DFMT_R5G6B5 : 000f0601
$1300000018 D3DFMT_X1R5G5B5 : 000b0601
$1300000019 D3DFMT_A1R5G5B5 : 000b0600
$130000001a D3DFMT_A4R4G4B4 : 000b0600
$130000001c D3DFMT_A8 : 000a0600
$1300000022 D3DFMT_G16R16 : 00020601
$1300000024 D3DFMT_A16B16G16R16 : 00024601
$1300000032 D3DFMT_L8 : 000b0601
$1300000033 D3DFMT_A8L8 : 000b0600
$130000003c D3DFMT_V8U8 : 000a8600
$130000003d D3DFMT_L6V5U5 : 000a8600
$130000003e D3DFMT_X8L8V8U8 : 000a8600
$130000003f D3DFMT_Q8W8V8U8 : 000a0600
$1300000040 D3DFMT_V16U16 : 000a0600
$130000004b D3DFMT_D24S8 : 000a0602
$130000004d D3DFMT_D24X8 : 000a0602
$1300000050 D3DFMT_D16 : 000a0602
$1300000051 D3DFMT_L16 : 000a0600
$1300000070 D3DFMT_G16R16F : 00024601
$1300000071 D3DFMT_A16B16G16R16F : 000a4601
$1300000072 D3DFMT_R32F : 00104601
$1300000073 D3DFMT_G32R32F : 00004601
$1300000074 D3DFMT_A32B32G32R32F : 00104601
$1331545844 D3DFMT_DXT1 : 000b0600
$1332545844 D3DFMT_DXT2 : 000b0600
$1333545844 D3DFMT_DXT3 : 000b0600
$1334545844 D3DFMT_DXT4 : 000b0600
$1335545844 D3DFMT_DXT5 : 000b0600
$1332495441 FOURCC ATI2 (3Dc) : 000a0600
$135343564e FOURCC NVCS : 000a0601
$135348564e FOURCC NVHS : 000a0600
$135548564e FOURCC NVHU : 000a0600
$133059564e FOURCC NVY0 : 000a0600
$133159564e FOURCC NVY1 : 000a0600
$133259564e FOURCC NVY2 : 000a0600
$135a574152 FOURCC RAWZ : 000a0602
$1342563252 FOURCC R2VB : 000a0600
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff OpenGL driver information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0f00000000 Vendor : NVIDIA Corporation
$0f00000001 Renderer : GeForce 6600/AGP/SSE2
$0f00000002 Version : 2.1.2
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff OpenGL driver extensions
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$101847c084 GL_ARB_COLOR_BUFFER_FLOAT
$1029d3dc5b GL_ARB_COPY_BUFFER
$10327b8022 GL_ARB_DEPTH_CLAMP
$1046b4b3c8 GL_ARB_DEPTH_TEXTURE
$10cda4e564 GL_ARB_DRAW_BUFFERS
$10c9a6a58b GL_ARB_FRAGMENT_PROGRAM
$104b5f57c7 GL_ARB_FRAGMENT_PROGRAM_SHADOW
$106a8f8cb7 GL_ARB_FRAGMENT_SHADER
$1025e6e791 GL_ARB_FRAMEBUFFER_OBJECT
$10b88505cb GL_ARB_HALF_FLOAT_PIXEL
$100b8e3400 GL_ARB_HALF_FLOAT_VERTEX
$10b25eabf8 GL_ARB_IMAGING
$10a884f44f GL_ARB_MAP_BUFFER_RANGE
$105e876d0d GL_ARB_MULTISAMPLE
$10c57b4e16 GL_ARB_MULTITEXTURE
$101ac89601 GL_ARB_OCCLUSION_QUERY
$107e31cbca GL_ARB_PIXEL_BUFFER_OBJECT
$1050d1ed1a GL_ARB_POINT_PARAMETERS
$10a21945e9 GL_ARB_POINT_SPRITE
$1059a94411 GL_ARB_PROVOKING_VERTEX
$1056931851 GL_ARB_SHADER_OBJECTS
$1038fcd320 GL_ARB_SHADING_LANGUAGE_100
$10b610bf4a GL_ARB_SHADOW
$10baf0b603 GL_ARB_TEXTURE_BORDER_CLAMP
$104dee8f11 GL_ARB_TEXTURE_COMPRESSION
$10909cee66 GL_ARB_TEXTURE_CUBE_MAP
$103b8c071e GL_ARB_TEXTURE_ENV_ADD
$1064a2a5a0 GL_ARB_TEXTURE_ENV_COMBINE
$10c546b7b4 GL_ARB_TEXTURE_ENV_CROSSBAR
$10e6af327d GL_ARB_TEXTURE_ENV_DOT3
$10bd8de372 GL_ARB_TEXTURE_FLOAT
$107cffdcb3 GL_ARB_TEXTURE_MIRRORED_REPEAT
$10f36f0d78 GL_ARB_TEXTURE_NON_POWER_OF_TWO
$10f6971860 GL_ARB_TEXTURE_RECTANGLE
$102fb421b5 GL_ARB_TRANSPOSE_MATRIX
$1075ffc146 GL_ARB_VERTEX_ARRAY_BGRA
$105a11bf8c GL_ARB_VERTEX_ARRAY_OBJECT
$100c5d05b2 GL_ARB_VERTEX_BUFFER_OBJECT
$10f5b5dc6c GL_ARB_VERTEX_PROGRAM
$107a12ba93 GL_ARB_VERTEX_SHADER
$10cece1ed5 GL_ARB_WINDOW_POS
$10a0660a7b GL_ATI_DRAW_BUFFERS
$1030e82c68 GL_ATI_TEXTURE_FLOAT
$10f60ac592 GL_ATI_TEXTURE_MIRROR_ONCE
$10cf4bc81a GL_S3_S3TC
$107004e106 GL_EXT_TEXTURE_ENV_ADD
$108b692247 GL_EXT_ABGR
$102c1ce888 GL_EXT_BGRA
$1060abd8ee GL_EXT_BLEND_COLOR
$10f391113d GL_EXT_BLEND_EQUATION_SEPARATE
$10a518e18a GL_EXT_BLEND_FUNC_SEPARATE
$108d489b4b GL_EXT_BLEND_MINMAX
$1000fd4a3b GL_EXT_BLEND_SUBTRACT
$10362bdad4 GL_EXT_COMPILED_VERTEX_ARRAY
$1074130064 GL_EXT_CG_SHADER
$10239f9194 GL_EXT_DEPTH_BOUNDS_TEST
$10ec4068bd GL_EXT_DIRECT_STATE_ACCESS
$1097396519 GL_EXT_DRAW_RANGE_ELEMENTS
$10a49fd448 GL_EXT_FOG_COORD
$1029b7f2e3 GL_EXT_FRAMEBUFFER_BLIT
$10ebd5d4b1 GL_EXT_FRAMEBUFFER_MULTISAMPLE
$10dc944a6a GL_EXT_FRAMEBUFFER_OBJECT
$108485862b GL_EXT_GPU_PROGRAM_PARAMETERS
$10458c18a3 GL_EXT_MULTI_DRAW_ARRAYS
$10f2debdd1 GL_EXT_PACKED_DEPTH_STENCIL
$109bf9cf86 GL_EXT_PACKED_PIXELS
$1054a792f3 GL_EXT_PIXEL_BUFFER_OBJECT
$1043f6fdaa GL_EXT_POINT_PARAMETERS
$104a8e54a1 GL_EXT_PROVOKING_VERTEX
$10ec19ceee GL_EXT_RESCALE_NORMAL
$102bdadf4a GL_EXT_SECONDARY_COLOR
$1074312557 GL_EXT_SEPARATE_SHADER_OBJECTS
$1094149761 GL_EXT_SEPARATE_SPECULAR_COLOR
$10b498d003 GL_EXT_SHADOW_FUNCS
$1064765cba GL_EXT_STENCIL_TWO_SIDE
$1010477a56 GL_EXT_STENCIL_WRAP
$10709a8cc3 GL_EXT_TEXTURE3D
$1030269af0 GL_EXT_TEXTURE_COMPRESSION_S3TC
$1083bbfed6 GL_EXT_TEXTURE_CUBE_MAP
$104cf9cb90 GL_EXT_TEXTURE_EDGE_CLAMP
$104e34fc99 GL_EXT_TEXTURE_ENV_COMBINE
$10f58822cd GL_EXT_TEXTURE_ENV_DOT3
$10e41900d5 GL_EXT_TEXTURE_FILTER_ANISOTROPIC
$103cb3e6a3 GL_EXT_TEXTURE_LOD
$10594f35e0 GL_EXT_TEXTURE_LOD_BIAS
$1031e4da53 GL_EXT_TEXTURE_MIRROR_CLAMP
$1021eb8b67 GL_EXT_TEXTURE_OBJECT
$10329aaaac GL_EXT_TEXTURE_SRGB
$102a101dcf GL_EXT_TEXTURE_SWIZZLE
$106096f79a GL_EXT_TIMER_QUERY
$100856cb8e GL_EXT_VERTEX_ARRAY
$10be8d55da GL_EXT_VERTEX_ARRAY_BGRA
$107dceea0b GL_IBM_RASTERPOS_CLIP
$10f6743e5e GL_IBM_TEXTURE_MIRRORED_REPEAT
$101c415acd GL_KTX_BUFFER_REGION
$10feb4fb26 GL_NV_BLEND_SQUARE
$1050caf024 GL_NV_COPY_DEPTH_TO_COLOR
$102ca1bc97 GL_NV_DEPTH_CLAMP
$10e0cc6e8c GL_NV_FENCE
$10b52b3631 GL_NV_FLOAT_BUFFER
$10900ea236 GL_NV_FOG_DISTANCE
$10ff23eacf GL_NV_FRAGMENT_PROGRAM
$1086a3a416 GL_NV_FRAGMENT_PROGRAM_OPTION
$1011f142c6 GL_NV_FRAGMENT_PROGRAM2
$106906df68 GL_NV_FRAMEBUFFER_MULTISAMPLE_COVERAGE
$10a6a0b5d6 GL_NV_HALF_FLOAT
$102fedef41 GL_NV_LIGHT_MAX_EXPONENT
$1017294839 GL_NV_MULTISAMPLE_FILTER_HINT
$109ccd24ab GL_NV_OCCLUSION_QUERY
$104b0f5f80 GL_NV_PACKED_DEPTH_STENCIL
$108ec95409 GL_NV_PIXEL_DATA_RANGE
$10190cd8d6 GL_NV_POINT_SPRITE
$105e35295c GL_NV_PRIMITIVE_RESTART
$1032df484d GL_NV_REGISTER_COMBINERS
$10128a5c68 GL_NV_REGISTER_COMBINERS2
$101298da1f GL_NV_TEXGEN_REFLECTION
$106d4e925a GL_NV_TEXTURE_BARRIER
$10c349e4d4 GL_NV_TEXTURE_COMPRESSION_VTC
$10c3fae675 GL_NV_TEXTURE_ENV_COMBINE4
$105d41d976 GL_NV_TEXTURE_EXPAND_NORMAL
$10871018a6 GL_NV_TEXTURE_RECTANGLE
$102ce79f56 GL_NV_TEXTURE_SHADER
$1098f1ad53 GL_NV_TEXTURE_SHADER2
$10eff69dc5 GL_NV_TEXTURE_SHADER3
$103fe594bf GL_NV_VERTEX_ARRAY_RANGE
$104134f584 GL_NV_VERTEX_ARRAY_RANGE2
$1023d5a2bc GL_NV_VERTEX_PROGRAM
$1010d9e873 GL_NV_VERTEX_PROGRAM1_1
$10d8219408 GL_NV_VERTEX_PROGRAM2
$10f914ad45 GL_NV_VERTEX_PROGRAM2_OPTION
$10af26a49e GL_NV_VERTEX_PROGRAM3
$101268ad19 GL_NVX_CONDITIONAL_RENDER
$10dba242b7 GL_SGIS_GENERATE_MIPMAP
$10b6e08f6e GL_SGIS_TEXTURE_LOD
$10335939c4 GL_SGIX_DEPTH_TEXTURE
$10140e4e5e GL_SGIX_SHADOW
$108dc08945 GL_SUN_SLICE_ACCUM
$10b72523fb GL_WIN_SWAP_HINT
$10c9acb315 WGL_EXT_SWAP_CONTROL
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff NVIDIA specific display adapter information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0100000000 Graphics core : NV43 revision A4 (8pp,3vp)
$0100000001 Hardwired ID : 0141 (ROM strapped to 0141)
$0100000002 Memory bus : 128-bit
$0100000003 Memory type : DDR (RAM configuration 06)
$0100000004 Memory amount : 262144KB
$0100000005 Core clock : 360.000MHz
$0100000006 Memory clock : 281.250MHz (562.500MHz effective)
$0100000007 Reference clock : 27.000MHz
$010000000b HW masked units : none
$010000000c HSI bridge : BR02 PCIE-to-AGP
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff NVIDIA VGA BIOS information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$1100000000 Title : GeForce 6600 BIOS
$1100000002 Version : 5.43.02.66
$1100000100 BIT version : 1.00
$1100000200 Core clock : 70MHz
$1100000201 Memory clock : 500MHz
$1100010000 Performance level 0 : 300MHz/250MHz/100%
$1100030001 Core thermal compensation : 0°C
$1100030002 Core thermal threshold : 145°C/135°C/90°C
$1100030003 Ambient thermal threshold : 110°C/100°C
$1100040000 PLL descriptor 0 : 16.416MHz
$1100040001 PLL descriptor 1 : 004020/16.392MHz
$1100040002 PLL descriptor 2 : 004008/33751.299MHz
$1100000003 SW masked units : none
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff NVIDIA graphics processor registers
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$020100003c CR3C : 00000060
$0200000000 NV_PMC_BOOT_0 : 043100a4
$0200001080 NV_PBUS_DEBUG_0 : 00000000
$0200001084 NV_PBUS_DEBUG_1 : 00205649
$0200001088 NV_PBUS_DEBUG_2 : 000311f0
$020000108c NV_PBUS_DEBUG_3 : 00000091
$02000010f0 NV_10F0 : c0004000
$0200001100 NV_1100 : 03f00000
$0200001218 NV_1218 : f0000101
$0200001540 NV_1540 : 001f0703
$0200001544 NV_1544 : 00000000
$02000015a0 NV_15A0 : 01040059
$02000015a4 NV_15A4 : 0ff10ff1
$02000015a8 NV_15A8 : 00000000
$02000015ac NV_15AC : 00000000
$02000015b0 NV_15B0 : 1000008e
$02000015b4 NV_15B4 : 08000019
$02000015b8 NV_15B8 : d4800000
$02000015bc NV_15BC : 00008006
$02000015f0 NV_15F0 : 00000000
$02000015f4 NV_15F4 : 00000000
$02000015f8 NV_15F8 : 7fffffff
$02000015fc NV_15FC : 00000000
$0200001560 NV_1600 : 00000000
$0200004000 NV_4000 : 8000011c
$0200004004 NV_4004 : 011f2803
$0200004008 NV_4008 : 01c00000
$020000400c NV_400C : 00000000
$0200004010 NV_4010 : c001011c
$0200004014 NV_4014 : 011f1402
$0200004018 NV_4018 : c001011c
$020000401c NV_401C : 011f1403
$0200004020 NV_4020 : e041001c
$0200004024 NV_4024 : 19030a02
$0200004028 NV_4028 : 00000000
$020000402c NV_402C : 00000000
$0200004030 NV_4030 : 00000000
$0200004034 NV_4034 : 00000000
$0200004038 NV_4038 : e041001c
$020000403c NV_403C : 19030a02
$0200004040 NV_4040 : 00000000
$0200004044 NV_4044 : 00000000
$0200004048 NV_4048 : 00000000
$020000404c NV_404C : 00000000
$0200004050 NV_4050 : 00000000
$0200004054 NV_4054 : 00000000
$0200004058 NV_4058 : 00000000
$020000405c NV_405C : 00000000
$020000c000 NV_C000 : 00020000
$020000c010 NV_C010 : 00000000
$020000c014 NV_C014 : d3800000
$020000c018 NV_C018 : 00000000
$020000c01c NV_C01C : 33000000
$020000c020 NV_C020 : 00000000
$020000c024 NV_C024 : 00000000
$020000c028 NV_C028 : 00000000
$020000c02c NV_C02C : 00000000
$020000c040 NV_C040 : 3c0bc333
$020000c04c NV_C04C : 10101010
$020000e100 NV_E100 : 00000000
$020000e114 NV_E114 : 00000000
$020000e118 NV_E118 : 00000000
$020000e11c NV_E11C : 00000000
$020000e120 NV_E120 : 00000000
$0200020008 NV_20008 : 00000000
$0200020014 NV_20014 : 00000000
$0200020400 NV_20400 : 00000000
$0200100200 NV_PFB_CFG : 03003021
$020010020c NV_PFB_CSTATUS : 10000000
$0200100214 NV_100214 : 000000b0
$0200100220 NV_PFB_TIMING0 : 050a120f
$0200100224 NV_PFB_TIMING1 : 05010406
$0200100228 NV_PFB_TIMING2 : 20220205
$020010022c NV_10022C : 520a9203
$0200100230 NV_100230 : 00000c1f
$0200100234 NV_100234 : 00b5ff21
$0200100238 NV_100238 : 00200216
$020010023c NV_10023C : 00000000
$0200100240 NV_100240 : 00000000
$02001002c0 NV_PFB_MRS : 00000042
$02001002c4 NV_PFB_EMRS : 00100002
$0200100474 NV_100474 : 11110101
$0200100714 NV_100714 : 00000000
$0200100914 NV_100914 : 00000000
$0200101000 NV_PEXTDEV_BOOT_0 : a348d09b
$0200101004 NV_PEXTDEV_BOOT_0_AND : 7c0f403f
$0200101008 NV_PEXTDEV_BOOT_0_OR : 03409080
$020010100c NV_PEXTDEV_BOOT_1 : 80001490
$0200101010 NV_PEXTDEV_BOOT_1_AND : 7fffffef
$0200101014 NV_PEXTDEV_BOOT_1_OR : 00000010
$0200600818 NV_600818 : 01100010
$020060081c NV_PCRTC_GPIO_EXT : e6662666
$0200600850 NV_600850 : 00002666
$0200680500 NV_PRAMDAC_NVPLL_COEFF : 00000000
$0200680570 NV_PRAMDAC_NVPLL_COEFF_1 : 00000000
$0200680504 NV_PRAMDAC_MPLL_COEFF : 00000000
$0200680574 NV_PRAMDAC_MPLL_COEFF_1 : 00000000
$020068050c NV_PRAMDAC_PLL_COEFF_SELECT : 30004a04
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Monitor EDID
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Cannot read EDID
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Monitor EDID details
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Cannot read EDIDrészletesebb adatok.
-
hutoczky
csendes tag
Értem.
a kártya használt.
Ventim nincs másik.0100000000 Graphics core : NV43 revision A4 (8pp,3vp)
$0100000001 Hardwired ID : 0141 (ROM strapped to 0141)
$0100000002 Memory bus : 128-bit
$0100000003 Memory type : DDR (RAM configuration 06)
$0100000004 Memory amount : 262144KB
$0100000005 Core clock : 360.000MHz
$0100000006 Memory clock : 281.250MHz (562.500MHz effective)
$0100000007 Reference clock : 27.000MHz
$010000000b HW masked units : none
$010000000c HSI bridge : BR02 PCIE-to-AGP
$0400000006 AGP SBA : hardwired, enabled
$0400000007 AGP FW : supported, enabled
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff Display adapter information
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$0000000000 Description : NVIDIA GeForce 6600
$0000000001 Vendor ID : 10de (NVIDIA)
$0000000002 Device ID : 00f2
$0000000003 Location : bus 1, device 0, function 0
$0000000004 Bus type : AGP revision 3.0
$0000000005 AGP status : enabled
$0000000006 AGP rate : 4x 8x supported, 8x selected
$0000000007 AGP SBA : hardwired, enabled
$0000000008 AGP FW : supported, enabled
$0000000009 Base address 0 : f0000000 (memory range)
$000000000a Base address 1 : e0000000 (memory range)
$000000000b Base address 2 : f1000000 (memory range)
$000000000c Base address 3 : none
$000000000d Base address 4 : none
$000000000e Base address 5 : none
$ffffffffff ----------------------------------------------------------------
$ffffffffff NVIDIA specific display adapter information
$ffffffffff ------------------------------------------------ha ezek mondanak valamitt nektek akkor jó.
Sajna a márkáját nem tudom, ezt is a rivatoll adta ki. -
MMIX
addikt
válasz
hutoczky #3335 üzenetére
A kártyának a márkáját típusszámát, azt hogy új vagy régi kártyáról van-e szó nem írtad le.
A GPU-n 120 foknál kapcsol be a hővédelem. Nem tudom mekkora a venti átmérője , de ha van kéznél nagyobb teljesítményű venti, akkor csere. Ártani biztos nem árt.
Minél hidegebb annál jobb.
Így max 90 fokosan is simán működhet 3-4 évig vagy még tovább is. -
hutoczky
csendes tag
Rivatunerrel mértem.
És azzal is tuningolom.
Manuálisan. -
h_rowley
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy Gefore 6600 videókártyám régi gépembe, és azt szeretném megtudni h van-e rá valami mód, hogy egy játékot úgy használjak mint ha a laptopomon lenne, szal ilyen fekete kerete lenne a játékon kívül, vagyis középre lenne helyezve a játék megfelelő felbontásba 1024x768 és körülötte meg feketeség, hogy meglegyen a 4:3 képarány a 20 colos monitoromon. Ez a játék a Battlefield Heroes és nem igazán jó a widescreen támogatása a játéknak, ezért szeretnék vele középre helyezetten játszani, mint ahogy a laptopomon van. Laptopban Ati kártya van ott be lehet állítani ezt, de ennél a Geforce-nál nem találok semmi ilyen opciót. Ha bárkinek van valami használható ötlete nagyon hálás lennék. Előre is köszönöm.
-
binybus
csendes tag
[P][/P] HI!
Lenne 1 kérdésem. Geforce 6600 non gt kártyámat sztem nem támogatja az alaplap. És amikor felrakok akármilyen Nvidia drivert, lefagy a gép nem tud semmilyen grafikus mozgást mejeleníteni. PL: HL2 ep 2. megnyitom és megáll. Mit lehetne ezzel kezdeni. újabb és régebbi drivert is használtam.
Alaplap neve MSI KM2M Combo (MS-6738)
De amúgy VIA Technologies. Régi. DirectX 9.c van fent.
Alaplap telepítő is. -
simii16
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Most egy Radeon 9550 van a gépemben 256mb, 128bit.
Lehetőségem lenne lecserélni egy Asus Geforce 6600LE karira. Szintém 256mb, ?128bit?.
Jobban teljeítene ez a kártya, vagy mit tudtok mondani róla? Olvastam, hogy az LE valami butított, gyengített változat és ez aggaszt. Köszi előre is annak, aki tud segíteni! -
mumtaz
senior tag
A visszaforrasztással nincs gond. Be tudom forrasztani, viszont legalább megközelítőleg tudni kéne, hogy mik voltak ott, mert nélkülük el sem indul a szemét rendesen.
A kártya még itt díszeleg és lenne mibe belerakni.Nekem egy közeli kép is elég lenne az érintett részről.
-
GgG91
tag
Helló mindenki!
Már több fórumot is végigjártam, de sehogyse jött össze a biosflash!
Ott kezdődnek a gondok, hogy nem tom kezelni az nvflash-t, mivelhogy ott vannak a parancsok de hova írjam.
Szóval ha valakit megkérek nagyon-nagyon szépen leírja nagyon részletesen a lépéseket,mert szerintem sok olyan nyomorult életét könnyítenétek meg mint az enyém. -
maxel21
csendes tag
hy nekem abba tunátok-e segiteni hogy nv6600 -to hogylehet huzni mert még ebben a témában kezdő vagyok
a gpu 300 esetleg elbirná 400 körulit?
ha tudsztok segitsetek plz -
mmdms
addikt
evvel csak az a gond, hogy az smd-ket elég nehéz visszaforrasztani, nekem egy 4 ti 4200-ról sült le, majd csere, de az is lesett róla. azóta is ugy megy...
más: valakinek egy olcsó használt hűtője? egy msi nx6600-ra kellene, nem gáz ha házi barkács, csak jó és halk legyen...
télen ha nm melegszik, vagy nincsen 40 fok akkor a 300/500-ról 450/555-re leht húzni, kiváncsi lennék mit megy jobb coolerrel. meg ki lehet tolni a riva tuner skáláját? 450-ig van beskálázva csak...atitoolt nem szertem... -
mumtaz
senior tag
Lenne egy problémám és ennek megoldásában szeretném a segítségeteket kérni.
Van egy AGP-s Club3D GeForce 6600 (256 MB, nem GT) kártyám, amit idáig használtam 2,5 éven át. Pár napja kezdett fagyogatni a gép és hamar kiderült a hiba feltételezhető oka. A kártyán néhány kondi már a pukkanás határáig fel volt puposodva. Elmentem venni új kondikat, de mire hazaértem, a kártya lent volta földön (feltételezhetően a fiam szórakozott vele, vagy nemtom). Mikor elkezdtem volna beforrasztani az új kondokat, észrevettem, hogy 3 darab SMD alkatrész (ellenállás) letört a kártyáról. Kettőt meg is találtam, de a harmadikat nem. Nagy segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy milyen alkatrészek voltak ezek és hová voltak beforrasztva. Bár gondolom, hogy nehéz lesz, de ki tudhatja.
Már az nagy segítség lenne, ha esetleg valakinek van ilyen kártyája és esetleg tudna egy képet készíteni a kártya érintett részéről.
Linkeltem képeket a kártyáról (a kondik nincsenek rajta), bejelölve rajta az érintett alkatrészek helyét.
Ugyan van jobb videokarim, de erre a kártyára is szükségem lenne. Nem akarom 2-3 SMD alkatrész miatt kukába dobni az egészet, ha egyszer egyébként tökéletesen működne.
-
Prego
senior tag
Lehet már rég megoldott téma, de nem tudom hogy keressek rá:
P5B alaplap, ASUS passzív 6600 és Win Vista párosítás.
Azt csinállja, hogy a képernyőkímélő után ugye kikapcsolja a monitort, ám amikor megmozgatom az egeret, már nem történik semmi. Ha átváltom a monitor kimenetét, majd vissza (analóg), akkor kiírja a moncsi hogy nincs jel azon az ágon.
A gépet csütörtökön húztam fel, a legfrisebb driver van rajta, most egyenlőre kilőttem az autómata kikapcsolás funkciót. -
BlackPriest
őstag
van elfekvőben passzív zalman hőcsöves cumó is, de a probléma ugyanaz, nem tudom lefedni vele. igazság szerint egy épített gépembe menne, szeretném a legszebb megoldásokat alkalmazni, bár nem tartom meg a cuccot, de mégis, annyit dolgoztam már rajta, hogy nem akarom elrontani az összképet. legalább járatom az agyam
-
Speed®
titán
válasz
BlackPriest #3319 üzenetére
Nos igen, hasonló hülye nem ref. megoldásokkal a 6800GS AGPnél is össze lehet futni..bosszantó, az biztos. Megmondom őszintén, ilyen kaliberű karira csak akkor állnék neki vizet pakolni ha fegyvert fognának rám
Ha egy síkban van a GPU és a HSI chip teteje, fogj egy b@szomnagy bordát, tedd rájuk, lökj bele furatokat a megfelelő helyen és ennyi, venti se kell rá, csak kis huzat a kecóban. Nem melegszik olyan vérmesen a 6600as emlékeim szerint. -
BlackPriest
őstag
de, a ref nyákos karikon el van forgatva 45 fokkal a hsi chip(vagy hülyén fogalmazom, nem egymás alatt vannak a chipek és gyárilag is egy külön a zalmihoz hasonló blokk hűti a hsi chipet, viszont ugye rásegít a venti):
http://prohardver.hu/dl/rev/2004-12/495/cardz/reffront2.jpgnamost, az inno3d nem a referencia nyákot használja (így jártam...) és itt a hűtő egy darabból áll(sajna a furatok nem látszanak, de csak kettő van belőlük átlósan, a hsi-nek nincs külön):
http://img322.imageshack.us/img322/6887/palit6600gtagpscanfrontsmall7y.jpgmost próbálok olyan méretű blokkot szerválni, ami illeszkedik mindkettőre, esetleg a gyári bordáról levágom a bordákat és esztergáltatok rá egy "kupakot", amiben keringhet a víz. kérdés, hogy megéri e ez a kártya
-
Speed®
titán
válasz
BlackPriest #3317 üzenetére
Egyrészt nem lenne túl elegáns, másrészt hatásfokban sem túl nyerő..
Amúgy mi az hogy nincs elforgatva a HSI? Egyiknél sincs tudtommal.
Ha a rögzítőlukak ott vannak, fel tudod rá tenni a VHS1et.
Vagy az is megoldás esetleg, hogy valami böszme bordából készítesz a HSIre illeszkedő darabot, és azt a blokkhoz ragasztod hővezető ragaccsal, hogy elvonhasson némi hőt a víz is. Persze az igazi az lenne, ha a blokk a HSIre is illeszkedne.. -
BlackPriest
őstag
na igen, ez jónak tűnik, bár az inno3d-n sajnos nincs elforgatva a hsi chp, a gpu alatt van, ez nemtudom mennyiben módosítja a dolgot. meg az is gond, hogy nincs külön lefogatója, hanem egyben van a gpu és hsi hűtő nálam. most azon gondolkodok, hogy a gyári hűtőről levágom a bordáka és ehez rögzítem a vízhűtő blokkot. de ez nem túl elegáns
-
Speed®
titán
válasz
BlackPriest #3315 üzenetére
Nem elég rá a kis memósüni, igencsak melegszik a kis vacak.
Zalman ZM-VHS1 re van szükséged, itt kaphatsz például 500Ftért. Csak az a bibi, hogy ez elvileg a VF700ak alá lett kitalálva légáramba. Kérdés, hogy a blokkal jó lesz-e a dolog..ha már külön ventit kell rátenni, akkor felesleges a blokk..mondjuk amúgyis..egy VF700as 5Von DeltaT=10°on tartja a sima 6600ast.. -
BlackPriest
őstag
sziasztok!
egy kis segítség kéne, visszaolvasva hirtelen nem találtam. adott egy inno3d 6600 AGP-s kártya, vízhűtés kerülne rá. a hűtőblokk egy régebbi cucc, így relative kis méretű, szóval a HIS chipet már nem tudja hűteni. nem találtam leírást róla, hogy ez a chip mennyire melegszik, kinyírni a kártyát természetesen nem szeretném. a kérdés, hogy elég e rá egy zalman memória hűtőborda(http://i10.ebayimg.com/03/i/08/cc/7c/be_1_b.JPG), vagy egyéb megoldás után kéne néznem?
köszi!
-
Tomitosz
aktív tag
válasz
changbácsi #3312 üzenetére
Tápegység márkától is füg. Egy olcsó tápnál általában kell. De egy márkásabb kisebb teljesítményen is jól teljesít.
-
Csigger
őstag
válasz
changbácsi #3312 üzenetére
hát szerintem ez attól függ miket pakolsz mellé, meg milyen a proci! ha egy áramzabáló állat akkor valszeg nem megy! kell neki plusz tápcsati, úgyhogy meglátod!
-
changbácsi
tag
helló!
Teszegetek össze egy gépet itthon. kellett bele egy pci-exp es vidkari. Vettem is egy MSI 6600 256 ddr ramosat. Ma jött meg és olvasom a minimum követelménynél, hogy 350 wattos táp kell neki... Itthon csak 300 w van. Menni fog benne vagy meg se próbáljam??
köcc
-
Csigger
őstag
válasz
.:Kristian:. #3309 üzenetére
oksa! énis nézegettem mindenféle hűzést, de szntem amjd marad rajta a gyári elég ütős azis!
uhh énis innoval indultam, csak mint ahogy látod az előző hszemben eléggé megundorottam ettől a gyártótól! azóta csak Asus kari! nah jah még emlékszem mikor előszöre regeltem és kérdeztem itt hogy mi lehet a gond! de rég vót! -
.:Kristian:.
addikt
válasz
Csigger #3308 üzenetére
nincsmit
Az asus hűtője kicsit hasonlít a Galaxynak a hűtőjéhez, nekem is hasonló gyári hűtő volt rajta, de én rögtön lecseréltem egy Zalman Fatal1tyra, olcsón jutottam hozzá, egyébként még mindig az lenne a kártyámon.
Nekem is volt 6600-om, anno még 28.900ft-ért vettem az Innot, akkoriban a GT volt a vágyam, mostmeg, hogy eljárt felettük az időpedig nem is olyan régen volt.
-
Csigger
őstag
válasz
.:Kristian:. #3307 üzenetére
köcce! nem most rögtön veszem, kicsit kell még rá gyűjteni de szerintem egy hónapon belül benne lesz a gépembe!
Szeretem a jó kis 6600osom! Ezen is minden mostani jtáék elfutkos! De mostmár azér megérett a cserére! Most volt 3 éves!amúgy milyen a gyári hűtés ezeken az Asusokon? ahogy nézem elég durva ez a nagy hűtőborda! ismerősömnek 8600GTS van, az is dettó így néz ki!
-
Csigger
őstag
válasz
.:Kristian:. #3305 üzenetére
köcce, hogy ajánlottál! asszem maradnék inkább nVisia vonalon! nem tom mér de nVidia párti vagyok inkább! én ezt néztem ki: [link]
vélemény róla? köcce! -
Csigger
őstag
válasz
Dr. Romano #3303 üzenetére
nekem különféle hibákat hozott ki, kezdte azzal, hogy nem ment fel rendesen a driver!
aztán az egyes játékokban csíkozott, meg részleteket hagyott ki, úgyhogy nekem nagyon meggyűlt vele a bajom! megfogadtam soha többé Inno3d! -
Csigger
őstag
válasz
Dr. Romano #3301 üzenetére
huh akkor te szerencsés ember vagy! én is először Inno 6600ot kaptam, de rögtön lett is cserélve Asusra, mert nagyon nagy hiábk voltak benne! Amúgy még most is nagyon megvagyok elégedve a akraival, megy rajta még minden, de lassan megérik a cserére!
-
Dr. Romano
veterán
Nekem volt anno egy Inno 6600-asom 256MB rammal.
Jó kis kari volt a (300/500/128bit).A GPU-t elég kellemesen 420 körülire tudtam húzni, azonban memória terén az egyik legantituningabb fajtával volt dolgom életemben 500-ról 506-ra bírtam húzni
utánna szemetelt (jól kicentizték Innóéknál
).
Két hónapot töltött nálam és elégedett voltam vele. Hozta azt amit vártam. Nagy UP az összes GF 6600-nak!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Spórolós topik
- E-roller topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó!
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- Asus TUF Gaming OC Rtx 4090 24GB gar 2027
- Asus RTX 3050 8GB /Jótállással!/Dobozos!/Posta ok!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Bomba ár! Dell Latitude E7470 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- HP Zbook Fury G7 I7-10850H
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest