-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz flame654 #10027 üzenetére
Én ilyen esetben nem gondolkoznék visszavinném és olyan patáliát csapnék, hogy az üzlet is beleremeg.
Ez úgy nézki kimerití az átverés fogalmát.
Tutommal már nincs használt keszülék forgalmazás Telenornál, ez csak a pannongsm-nél volt.
Ez kikell hangsúlyozni, hogy használt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Something_
őstag
válasz flame654 #10027 üzenetére
Asszonynak rendeltem a T-től egy telefont, szerződéssel. Kihozta a futár, átvettem. Megnéztem, benne volt minden, bontatlan volt, fóliás.
Feljöttem a lakásba, elkezdtem volna üzembehelyezni, erre találtam egy 2 centis kopást, karcos.
Autóba ültem, T-Pontba a betanuló nyugdíjas nővel szenvedtünk egy kis papírmunkát és ott helyben adtak egy új készüléket.
Sztem itt is így kellene lennie az ügymenetnek, de mivel te nem cselekedtél azonnal, sanszos, hogy húzhatják a szájukat!
Az ilyen dolgokat azonnal el kell intézni, nem lehet várni... -
-
club1
veterán
válasz flame654 #17135 üzenetére
http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok
Írd le a problémádat, és kérd, hogy méltányosságból cseréljenek. Hangsúlyozd ki, hogy a készülék rendeltetésszerűen nem használható (már ha tényleg így van).
Amúgy pedig jogilag még 10 szervizes javítás után sincs lehetőséged arra, hogy kötelezően cseréljenek, vagy pénzt térítsenek vissza (ilyen garanciális szabályok 2003-ban megszűntek, kivéve a vásárlástól számított első 3 munkanapot).