-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
blackmorph
tag
Ez lehet attól is, hogy kisebb kapacitású az akku mint a gyári, így ha sok az indítózás a kevesebb tárolt kapacitás hamar elfogy, alultöltött lesz.
A generátor pedig állandó teljesítménnyel tölt, így adott idő mire pótolni tudja az indításokat.
De az is lehet, hogy egyszerűen már nem tölt eleget a generátor, esetleg valami utólagos elektromos kütyüt raktál be, ami tudtodon kívül meríti.
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
-
zaskar
senior tag
Lényeges lenne a választás szempontjából, hogy hol autózol a legtöbbet, városban, főúton, autópályán? Nekem egy 2.0-es dízel Lagunám van, 2010-es, és nem nagyon cserélném le semmire, mivel csak 150 ezer km van benne. Ha találsz ettől fiatalabbat, viszonylag kevés kilométerrel, akkor az még jó vétel lehet. Ha viszont sokat mégy városban, akkor valóban inkább a benzines az ajánlott, de én elsősorban pályán vagy főúton járok, ahova nekem jobban bejön a dízel. Szerintem kényelem szempontjából is a Megane (volt olyanom is) felett van a Laguna .
-
forceberg
veterán
PH1/2/3? 2007-2010-2013-tól/ig.
[link]
Ez a kis 1.5-ös 2013-ból, PH2-es. Ezt a konkrét tesztelt példányt ismerem, egyik focis társé.
Maradjunk annyiban, hogy a Fordnál van, de ezt birtokolja
Nekem 2012 legvégi kombi van, szintén az 1.5-ös van 6+ éve.
Még most télen is be lehet vele menni 5l alá napi ~2*20km-en használva.
A belseje itt-ott cicereghet-nyöszöröghet menet közben, más panaszom nincs rá. Kop-kop.
A PH2-től a PH3 kb. annyiban tér el, hogy a krómcsíkban van egy csík formájú LED DRL. Cserébe nincs ködlámpa. Én a ködlámpa helyére szereltem DRL-t. 2013-ban volt az átállás.
[link]PH3 vs. PH2 orrhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
vzsryl
nagyúr
Nekem 2.0 szívó benzines Lagunám van. Ez városban 12 liter felett zabál, országúton 7-8 liter között, pályán 130 tempomattal 9-et.
Útfekvése erősen kategória felső szegmense. 2013-as, 2.0 CRTDI fl Superbet váltottam erre a Lagunára, és elképesztő a Renault fölénye kanyargós úton. Hátránya, hogy hátul nem multilink a futómű, tehát a kemény rugók tudnak kellemetlen pillanatokat okozni a “jó” magyar utakon.
Az ülései nagyon kényelmesek és terpeszkedős, széles elől-hátul, viszont hosszban 25-30 cm volt a Superb előnye, pedig 3 cm híján egyforma a méretük. (A Skodák csalnak is, mert rövidke az ülőlapjuk hátul.) Négy ember nagyon kényelmesen tud utazni benne.
A 2.0 szívó benzin csak 140 ló, de kb. egyforma az ereje a 2.0 VAG turbódízellel 2000-es fordulat alatt. Aztán 2-3 ezer között szokásos szívó nyomatékhiány, de 3000 felett pirít rendesen. 5-en is utaztuk vele, klíma bekapcsolva, és hegymenetbe sem vettem észre semmit abból, hogy meg lenne terhelve a motor. Az 1.6-ost már nem ajánlanám hozzá, mert közel másfél tonnával az már mindenhez annyira kevés, hogy kényelmetlen lenne.
Ha 6 literes fogyasztás kell, akkor ott a 2.0 DCI, de akár az 1.5-ös is jó lehet. Igazán problémás motor tudomásom szerint nem is volt ebben a szériában.Összességében elmondható, hogy a Laguna 3-nak nincs ellenfele 3M alatt, mert a kategóriatársai mind 4M-nál kezdődnek. Talán a C5-ös Citroen ára tud még vetekedni vele. Szerencsénkre a Renault elcseszte a régebbi Lagunákat, és emiatt senki sem meri megvenni egyik szériát sem belőle, így gombokért adják az mk3-at is. Mindezt annak ellenére, hogy ezt tényleg jól megcsinálta a Renault.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Ha laguna, akkor 2011 utáni.
2011-2013-as példányok vannak, 200.000km körüli futással, 2.0dci motorral és valami normálisabb felszereltséggel: 4control, xenon, stb... Na ezek 2.2-2.5M között kifoghatók.
Van 1-2 példány 3M körüli áron, annyit nem érnek....Esetleg ha még ilyen méretű autó érdekes lehet, na meg automata, akkor szintén hasonló évjáratú citroen c5, mondjuk 2.2hdi, az még egy ligával fentebbi a lagunához képest, hasonló árfekvésben
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
A Lagunánál pont vehető a nem kombi is, mert 5 ajtós. Csak 11cm a különbség közöttük.
Ráadásul ugye nem sedan, hanem 5 ajtós, így nem csak egy lyuk a hátsó "beadó".
Persze jobban lejt a tető, de azért nem rossz!
Az 1.5-ös dízelekkel lehet gazdaságosan közlekedni akár 5l alatt is, de 5,5 a reális, a 2 literesek viszont jobban mennek, de 6 feletti fogyasztásokat írnak.
A benzinesek ritkák.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest