-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz rob210 #15516 üzenetére
rob210: Nekem a kinyomom kezd szarakodni, de szerintem (es a szerelo szerint is) meg 1-2 evet is kibirhat. De igazabol a "felnyeritest" leszamitva, semmi jele nincs. Ahogy mar irtam, kettesbol is gaz nelkul el lehet vele indulni. Viszont fentebb fog a kuplung, ez teny.
En is kivancsi lennek, hogy az M2 tulajoknak szinten fentebb fog-e a kuplung, illetve, hogy a valto kinek akad meg rajtam kivul? (akar hidegen is, vagy csak neha)
-
giigz
veterán
válasz rob210 #15596 üzenetére
Hat igen, ilyen kisvarosra meg rosszabb a 9 literes fogyi, alig van forgalom. Persze sokszor szoktam lenni Debrecenben, de azert az sem egy Pest.
Sok jo szalloda van, a Hungarospa-t dicserik sokan, jo wellness-es, es allitolag nem tul draga, de jo szinvonalu. Teniszpalya, focipalya, mi pl. ennek a hotelnek a palyajan focizunk minden heten.
A Rudolf is jo, bar manapsag (lehet csak en latom igy) nem a legfelkapottabb.
A Silver az gondolom nagyon draga, most nemreg epult az Atlantis, szerintem az is horror ar lehet... Aurum is szinvonalas, par eve volt egy felujitas, hat nem gyenge cucc lett belole. Egyebkent van millionyi hely, fejbol most nem tudok mindrol velemenyt mondani,. Ha valamit kineztel, akkor azt ird meg, es mondom, hogy az jo-e.
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #15686 üzenetére
Autóvillamosságihoz vigyem, vagy egy jobb maszek autószerelőnek is van ehhez műszere? Azért is érdekes, mert a Renaultnál most van akciós "gyári" aksi 13-ért.
3+ éves alsó kategóriás Exide van benne, de gondolom a városozás miatti gyakori indítás ezt is megviseli. Hallottam mostanában ezek minden előjel nélkül halnak meg. Nem mint régen, hogy kicsit nehezebben viszi azt egyik nap csak elfogy.(#15685) FerNandor: Nekem eddig nem tűnt fel, hogy égett volna.
(#15684) tresh: Köszi, valamit majd lépek. -
tresh
addikt
válasz rob210 #15792 üzenetére
Igen tényleg nagyon jó gép én is szeretem de sajnos nekem sincs klíma.. viszont annyira rendbe van az autó hogy nincs szívem motorcsere+klíma kombóért megbontani stb..mert ugye ami jó azt hagyni kell
Viszont nincs kihasználva (na jó azt leszámítva hogy 2 clio csomag terét tele tudnám pakolni annyi cucc van most a csomiba ) Nem tudom nekem ez amit linkeltem tech run-os clio nagyon kényelmes volt jó az igaz hogy mőgém senki se ült volna már beszerk: de lehet eldurran a pici buksim és megy bele a 1.6 16v +klíma igaz ahhoz váltó és ecu is kell de lehet bevállalom végül is volt belőle ilyen motorral szerelt 1-es megane
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz rob210 #15798 üzenetére
A tiéd azért 2 mázsával könnyebb mint egy 1.4-es grandtour. Nekem is megfelelt még meg nem vettem a dci-t. 2 külön világ a kettő az biztos, egyik után furcsa a másik. Bár kívülről egyforma...
Two things what i hate. People that can't count...
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #15959 üzenetére
Hát én a leírásból a generátor ékszíjtárcsát olvastam.
Szerintem Te erre gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16040 üzenetére
Elolvastam, voltam is állapotfelmérésen, körbejártam mindent. Kaptam itt az ívet rendesen anno, nem km-t hanem állapotot veszünk. Márkaszervizes autó, 2008-tól vezetett szervizkönyv és számlák, márkaszervizes csaj autója volt. Most erre mit mondjak? Ezt vihettem volna az atya úristenhez is, az se mondta volna meg, hogy minden hétre fog jutni valami hiba....
Belenyúltam...De ahogy Megane klub-on is látom, nem csak én. Koan pl már sztem az autó vételárát ráköltötte, neki is volt már minden szar a kocsijával.... Meg jó pár ember onnan...Mind1 majd ma megyek autószerelőhöz és megmondja mi a baja....Lehet h csak beragadt, bár már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam...Fél évet mentem egy olyan autó után, aminek leinformálható az előélete, viszonylag jó állapotban volt, nem volt körbetörve....Aztán tessék, ittvan.... Mert ha csak a kinyomó és a vezérlés lett volna, meg sem szólalnék...Na mind1... Majd megcsináltatom és meglátjuk, mi jön még....
Vésznyitó van valahol azon a szaron?
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #16061 üzenetére
Nagyon remélem hogy igazad van,és nyáron nem kell megint meglátogatnom a klímást.
Azért furcsa nekem mert elötte Dacia Loganom volt,abban is manuális klíma volt és az aztán bármikor bekapcsolt.Benyomtam a gombot,már kattant is a szivattyú és nyomta a hideget minuszokban is.Télen többször bekapcsoltam pár percre mert állitólag télen is kell járatni kicsit hogy ne....mittom én micsoda miatt,a lényeg a karbantartás miatt,és a reggeli párát tényleg hamarabb lenyomta a szélvédőről.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16080 üzenetére
Hű ez nekem is kell!! Mikor mész ?
ESP: Na jól emlékeztem én hogy megoldható olcsón a probléma
Ha pedig továbblépünk a hajtásláncon, a rettegett kettős tömegű lendkerékkel szerelt kuplunghoz jutunk. Mivel a motor és a váltó a régi iskola szerinti, egytömegű lendkerékkel és ahhoz való Sachs kuplunggal is tökéletesen, károsodás nélkül fog működni, állítja a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16116 üzenetére
semmi küzük hozzá mit csinálsz belűl...de akár neon is mehet az autó allá egy feltétellel hogy menet közbe nem használod.Ha állsz és világít akkor nem szólhat bele de ha út közbe akar belekötni akkor megmondod neki hogy szerelő fény azt semmit nem fog tudni mondnai lekapcsolod és mész tovább.. De a kérdésre viszsa kanyarodva csomagtérbe úgy világítasz ki dolgokat ahogy szeretnél
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16118 üzenetére
az elsőre a válasz nem lehetetlen én is 83 k val vettema kocsim és tényleg annyi volt benne
A másodikra meg romá volt tőrve az eleje és bizonyíték hogy az okos neper még ahhoz is hülye volt hogy szín azonos lufit tegyen vissza az anyosülésnél...mondjuk én jót nevettem
Reaper04 szerintem a xenon tarfójánál lesz valami kondi ami kezd meghalni szerintem bár ez így csak tipp
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
válasz rob210 #16131 üzenetére
nem vagyok biztos benne, de mindenre gyanakszom... Sok lehetőség van, az a baj.
Csak olvastam róla, hogy lehet az. De Te kontakt hibát írtál. Legelőször ezt szeretném tesztelni.
Ezt kivitelezhető itthon, ingyen. A trafót már vásárolni kell... úgy ahogy az izzót is.Szépen végig ellenőrizném, vajon mitől lehet.
A kötések alatt a csatikat értetted?
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16144 üzenetére
Én próbáltam ésszel, meg is találtam a megfelelő lapos fejűt, de én nem mertem húzni, mert nagyon bele volt szorulva a csavar. Mondtam neki h hagyjuk, ne gányoljunk, majd elviszem szervizbe, szarok rá.... De ő csak-csak erőltette... Ha nem faterom lenne, megforgattam volna benne a csillagfejű csavarhúzót....
Mondjuk azt nem tudom, h zárból bontottat, vagy újat vegyek. Nem akarok 5-8 ezret kiadni bontottért, ha 2 hónap múlva meghal. És akkor megint ugyanennyiért bontottat, az is lutri, és akkor ott vagyok, h újat is vehettem volna...
Ezért sajnálom, h nem értek az autókhoz meg a szereléshez, mert mindig jött és belegányolt abba, amit csinálok. Sajna elég régi vágású az öreg, olyan tipikus ki ha én nem.... Úgyhogy marad a szerviz, ahol megvan minden eszköz a szereléshez, én meg fizetek, mint a katonatiszt...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen