-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #24013 üzenetére
Hát ha megnézed az enyémet akkor látni fogod miért ennyi az ára ennek a gépnek
A fehér megane meg ,meg volt törve
Ettől függetlenül 4-500k körül mennek a az m1ek amikkel érdemes foglalkozni és nem rohad nem hullik szét.. (persze néha ki lehet fogni olcsón is jót )
Sly189: ebbe ne legyél olyan biztos
Nem bántás ként de ott se autószerelők dolgoznak... ráadásula francia autókhoz khm hogy is mondjam van hiányosság ... azt vedd amit itt a dci-s kollégák ajánlottak és akkor nem lesz gond felírod a cikk számot márka /típus bemész a bárdiba oda adod a jó képességű kollégának és így tuti nem ad rosszat
[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
válasz
AMD Power #24080 üzenetére
A pápa elhatározza, hogy inkognitóban bemegy Rómába. Beül a sötétített ablakú limuzinba, és megmondja a sofőrnek, hogy irány a város! A sofőr azonban baromira be van rezelve, mert még sosem vitte a pápát egyedül, mindig testőrök sorfala kísérte, és nagyon izgul, nehogy valami történjen, ezért csigalassúsággal vánszorognak.
A pápa rászól, hogy hajtson gyorsabban, de a sofőr 40-nél nem hajlandó gyorsabban menni. A papa megelégeli, és azt mondja:
- Cseréljünk helyet, majd én megmutatom, hogy kell vezetni!
Megtörténik a csere, a pápa padlóig nyomja a gázt. Persze egyből kiszúrja őket egy rendőrautó, és leinti őket. Kipattan az egyik rendőr, odalép a vezető felőli ablakhoz, amelyik hangtalanul letekeredik. A rendőr meglátja a pápát, azután falfehéren elnézést rebeg, és visszarohan a rendőrautóhoz. A társa dühösen kérdi:
- Mi van, miért nem büntetted meg, hülye vagy?
- Te, én nem mertem, olyan fontos személyiség ült abban a kocsiban...
- Csak nem a polgármester? Hát pedig arra igazán ráférne, elég mostohán bánik velünk!
- Nem, nem, sokkal fontosabb személy...
- Csak nem valamelyik korrupt miniszter?
- Nem, nem, fontosabb...
- A miniszterelnök?
- Nem, nem...
- Hát akkor ki a franc, nyögd már ki végre!
- Azt nem tudom, de maga a pápa a sofőrje...http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #24390 üzenetére
Ne csodálkozz olyan mint ha Franciaországban megszűnne a Peugeott és a Citroen.
Mert ugye törököknél csak Renault van és ez látszik is.
Itthon is jó lenne már egy ilyen gyár ahol olcsón be lehetne szerezni a kocsikat.
Mert ott kint Törökországban "bagóért" van a renaultRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
mycso
Topikgazda
válasz
AMD Power #24799 üzenetére
Az viszont sokat számít, hogy belülről mennyire tiszta az ablak. Ha retkes, akkor jobban párásodik és nehezebben is lehet eltüntetni.
Viszont valóban a klíma az igazi megoldás, azzal bármilyen pára pár másodperc alatt lefújható.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
válasz
AMD Power #25776 üzenetére
Nekem volt a "régi" Loganom,én nagyon meg voltam vele elégedve! Aztán jött a Sandero és azt mondtam az asszonynak hogy ha majd a Logant lecseréljük akkor veszünk egy Sanderot.Hát sajna nem az lett belőle,de azért ez a kis M2-is tökéletes nekem
Az uj logan tényleg szép lett,ez már nem az a kockás forma mint a régi.
Mindenki a Dusterért van oda,nekem pont az nem tetszik........Én Sandero párti vagyok!Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AMD Power #25974 üzenetére
Tegnap megittam valamit.
Ilyenkor taxival jövök-megyek, és oda is vissza is dacia volt a fuvar. Odafelé vatta új Sandero, visszafelé egy évvel öregebb 60 000 km-t futott páldány. Odafelé meg is győzött, de visszafelé már nem. 1 évesen 60 000km-vel a háta mögött(taxis saját autója volt 1 sofőrrel) alapjárat és 2000 fordulat között durrogott, szaggatott, fölötte ment szépen.
Mondom a tulajnak, ezzel mi történt? Azt mondja nem tudja, 3x volt vele szervizben, még nem jöttek rá a hibára, pedig már a fél autót kicserélték.
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #26418 üzenetére
Nézd meg az 5ös bmw-ét (98-as e39-es) 2 csillagos szintén és még én nem sűrűn láttam olyat hogy az 5 csillagos suzuki találkozásuk után a bmw-ést kell kórházba vinni. Amúgy ez még a régi b5 törést tesztje nekem a faceliftes verziója van annak kicsit jobb
Rob/AMD: Alkatrész terén két dolog drága hozzá bár ez is nézőpont kérdése az első lengőkaros futómű ami 80-150k ig vannak a szettek..és a magyar utakat imádják...
illetve mivel pneumatikus a zár rendszere így a kis "kompresszor" egység szokott egy idő után megfáradni az új megfizethetetlen így marad a bontott de az meg max egy 20-as. Egyedül a vezérlés amit én is most fogok csináltatni egy kicsit macerásabb az átlagnál így nem nyúlok hozzá még nem látom a trükkjét. De példának okáért ugyan az vagy márkásabb alkatrészeket olcsóbban kapom hozzá mint a rönomhoz pl vízpumpa
Majd Jan elején megcsináltatom és kiderül mibe fáj összességébe egy ilyen műtét rajta.
Ettől függetlenül A8 hoz havi 400k kereset nem lesz elég az nem ez a kategória..én úgy gondolom a "régi" a4 ekből megfizethető áron lehet találni szép állapotú megkímélt autókat és a fenntartásuk nem lesz drágább mint egy átlag japán/francia autónak. Nekem is nem egy nem kettő francia/japán autó volt szóba hogy az lesz a következő de mindenképp a diesel volt a cél egyéb okok végett és sajnos csalódott voltam amiket láttam az viccnek is rossz volt...a benzines japok órái már 4 szer átfordultak (a digitális is), a francia részen lett volna egy kettő jó de valaki eladni szeretne valaki árulni így nem lett bolt belőle pedig majdnem elhoztam az 1.9dci megane 2 öt .De mivel tudtam hogy felezve van benne a km mint amit valójában futott ( jó ha van német kapcsolata az embernek) és a turbó is lógott már így rá hagytam . Aztán aznap kaptam havertól egy hívást hogy gyorsan hamar ugorjak el egy címre áll egy a4 sedan 99 év végi afn-es 1.9 TDi ódi és nézzem meg mert tuti el fogják vinni annyira patika. Hát elmentem körbenyálaztam a gépet és miután mínuszba pöcc röff indult nem füstölt gázadásra se a futómű stb rendbe volt így elhoztam. Ja és igen ebben 280Km volt ami már inkább hihetőbb mint társai 150ezreÍgy hát Ódi lett és olajkályha és bár tudom hogy Rob gyűlöli a dieselt de az enyém nem fűstől nem büdös ,nem kormol így bátran meg merek majd melletted állni járó motorral
Giigz: [link] < az index problémádra
Komfort index
-
Laraxior
titán
válasz
AMD Power #26520 üzenetére
Ha megveszed az enyém, akkor én meg tudnám venni a V8-as álmom...mondjuk ezt: [link]
Na, mit mondasz?[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Sly189
senior tag
válasz
AMD Power #26544 üzenetére
mycso
"A 88 ezer kilométeres futás sem a kuplungnak, sem a váltónak nem volt megterhelő, utóbbi pontos, előbbi nem kemény. Az 1.5 dCi 86 lóerősével nincs sok gond, itt sincs semmi, lendkereke hagyományos"
ui.: A chio sajtos popcorn a legfinomabb mikróban elkészítve, miután kivetted ( jól össze kell rázni
)
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz
AMD Power #27317 üzenetére
Amúgy ilyen hidegben meddig érdemes pörgetni? 2000 körül azért érdemes megállni nem, vagy legalábbis elváltani.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power #27910 üzenetére
Ha nincs semmi baja, akkor tudja eladni a kereskedő 350k-ért. 380-390-ért meghirdeti, és még azzal is számolnia kell, hogy mi van akkor, ha 300-ért veszi meg valaki, ezért 260-290-nél többért nem számolja be. A Xsara-t lealkudja 550-re, 250-et rádob, és mindenki boldog, legalábbis ez a legjobb eset lenne. Ha magának hirdeti meg, akkor talán el tudja adni 350-ért, és akkor rádob 200-at, nyilván ez lenne a legjobb, csak az megint kérdés, hogy mikorra adja el, és meglesz-e akkor a Xsara...
A kereskedőnek az is számít még, hogy minél jobban nézzen ki az autó, tehát a külső makulátlan legyen, ha meg nem az, akkor simán azt mondja, hogy vagy 300-350-et ad, vagy nincs biznisz...
Szerk.: Egyébként sokat is írtam...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28017 üzenetére
Amilyen jó volt az egyes laguna olyan szar lett a II-es.
A IIIas meg már csak izzadtségszagú.
Annak ellenére, hogy nekem tetszik mind a III széria csak az egyest tudnám megfizetni és fentartani, de nem kell akkora autó, a Laguna nagy autó az alá illik a 1.9 DCI DTIHolnap meglesznek a képek, csak ma hozták haza a fotó masinériát majd privátban küldöm.
nem vagy elfelejtve
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28365 üzenetére
Az első azért olyan olcsó mert Thalia, ha ültél már benne tudod, milyen autó. Nézegettem én is de aztán amikor beültem el is menekültem azonnal a gondolatot is kiűztem a fejemből, hogy ilyenem legyen.
Szvsz ha a Thalia butaságait és kényelmetlenségét el tudod fogadni, az egy megbízható autó.
De a lámpái kritikán aluliak, A csomagtér beázik a jó 30%-nál. A futóműve kényelmes de billeg az autó a kanyarban.
Tudom friss élmény, a vezethetősége elég sz@r, a megane hoz képest sehol nincs.
Bátyám apósa is most vett 310.000.- egyet.A másodikra pedig azt tudom mondani nézd meg honnan van, és a motortér fénykép egy tanulmány.
Azt az autót akkor se venném meg, ha az utolsó autó lenne a földön.
Egyébként a kombik jó 90-100ezerrel olcsóbbak, mert a hátsó hidjuk előbb tönkremegy amit viszont egy jó 70
- es felújítani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28367 üzenetére
Nálam minden rendben, ma voltam öröm autókázni.
Elmentem a régi kerekeiért.Szépen 90 es tempóval ahogy kell csendesen utazgattam, olyan komfortosan viszi a 90-et 4.-ben is 5.-ben is.
A pillanatnyi fogyasztásmérőt sasolgatom most ezerrel, mert tegnap be lett rakva a fogyasztás csökkentő, kíváncsi leszek a fizikális mérésre mert komputer szerint 0.4-0.5 öt csökkent a fogyasztás.
Most 6.7-et mutat. Eddig gép szerint 7.2 volt.Elégedett és mosolygós a vezetésem, szeretek benne ülni és ennél nem fontosabb semmi szerintem, mint , hogy valaki jól érzi-e magát az autójában.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #28375 üzenetére
Köszönöm szépen
Majd ma lövök képet fent vannak agyári aluk meg ma megyek nyári gumiért rá remélem nem viszik el előlem a kiszemelt gumikat. Most nagyon pofás lett a gép. A héten még elugrok vele egy motortartó bak cserére mert sajnos csápos emelő kell hozzá. Utána kap egy komplett nagy takarítást belülről és kész a gép
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA