-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #26942 üzenetére
Már a múltkorában is amikor az áttételezésről volt szó, furcsálltam, amiket írtál. Nyilván most nem egy országúti gyorsításról beszélünk, hanem városi haladásról.
Én úgy vagyok vele, és az autó is ezt szereti, hogy az alapjárat +500-tól használható az autó, teljesen rángatásmentesen. Azt írod, hogy nálad 4.-ben 40-nél rángat az autó, ma pont megnéztem, én 35-nél is simán be tudom rakni 4.-be, 1.250 a fordulat, és semmi rángatás nincs, tökéletesen viszi a bódét. Ha már váltási szokásnál tartunk, akkor én 50-nél már azonnal teszem az 5.-et, ekkor 1.500-at forog, tökéletesen lehet így menni, nem rángat, és egyértelműen érződik, hogy nem is erőlködik. (Mondjuk sosem megyek kb. 50-nel, városban 60 km/h 5.-ben fordulat 1.750 [ilyenkor fogyaszt a lehető legkevesebbet]) Még a rossz alapjárattal nem szerette 50-nél az 5-et, mert ott szinte alapjáraton volt, de mióta rendben van, azóta 1250-es fordulaton tökéletesen lehet menni, de nyilván hosszútávú haladásra 3., 4., 5.,-ben 1.500-nál fogyaszt a legjobban, és az a legjobb a kocsinak, 5.-ben pedig a legideálisabb az olyan 1.750-es fordulat kb. 60-nál.
Tehát nagyon érdekesnek találom amit írsz, nekem semmi ilyen rángatás nincs. Ha gyorsítani kell, akkor visszaváltok, de tempót tartani 1.500-as fordulat tökéletes, de ha esetleg úgy jön ki, akkor 4.ben 35-nél 1.250-es fordulaton sincs semmi rángatás.
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #26955 üzenetére
Nézd meg, 50-nél berakod 5.-be, neked is 1.500 körül fog forogni.
Küldtél korábban nekem videót, ott neked is 2000-et forog 4.-ben 50-nél, tehát nem 60-nál, ahol neked (is) 2.250-et forog 4.-ben.
Itt a tied, 60-nál 4.-ben 2.250, ha berakod 5.-be, akkor 500-at ejt rajta, és neked is ugyanúgy 1.750 lesz, mint nekem.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #26964 üzenetére
Attól még a motor + váltó (áttét is) ugyanaz
Max. valami ECU különbség lehet, de az biztos(nak tűnik), hogy adott sebességnél ugyanannyit forog neked is, mint nekem. És az is biztos, hogy nekem 4.-ben 1.250-es fordulatnál kb. 35 km/h-nál sem rángat, pláne nem 40-nél kb. 1.500-as fordulaton
Nem tudom mi lehet az a különbség, ami miatt neked rángat...
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #26972 üzenetére
Bizony nem, mindig csak mondtad, hogy majd csinálsz róla normális képet és elküldöd, de nem....
más: kész lett a lendkerekem, most nem mozog semerre semennyit, így ránézésre a szerelő szerint is pöpec lett. Holnap vagy csütörtökön rakják össze az ótót, hát kíváncsi leszek.
(#26973) Laraxior: ok berakom, csak az a csúnya monsteres logó
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #26993 üzenetére
M1-hez is van speckó hővédős, az drágább.
A múltkori futás/kopás témához.
m2@2005@191k km“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
válasz
rob210 #27017 üzenetére
Na, egyre jobb. Köszi. Meg nem biztos, de delelott indulok, ha indulok, elotte megyek szemeszetre kontrollra. Privatban elkuldhetned a szamod, megadom en is az enyemet. Es ha ugy alakul, akkor nagyon megkoszonom
Nagyon rendesek vagytok."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz
rob210 #27040 üzenetére
Igazabol eddig nem tudtam, de akkor ne várj
Inkabb nem utazok ilyen messzire holbap, lehet, hogy ítéletidő lesz. Csak kaposvárra fogok akkor elugrani. Megnezem ezt a lagunat"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #27081 üzenetére
No fhp jónak tűnik, azért megpucoltam, a csatija újszerű.
Trafók csatijai újszerűek.Most nekem olyannak tűnik, mintha akku baja lenne, mert nem igazán forgatja az önindítót csak nagyon nyögve éppenhogy.
Viszont összekötve bikakábellel is ugyan ez a helyzet.Így alapon az akku 12.05V-ot mutat.
(most elment faterom egy vaskosabb bikáért, majd meglátjuk)
Esetleg csinálok videót indítózás közben.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #27099 üzenetére
Azt már nem, de már nem is foglalkozok vele, majd valami szerelő átnézi, úgy is van más probléma is vele.
(#27095) FerNandor: na végre, egy jó motor
Egy ilyen kéne de nagyon, egyébként a 2.0 dci-t nem ismerem, hogy mik a nyűgjei, talán valamelyik renault fórumon kellene utána kérdezned. Elég ritkák, nem sok embernek van.(#27101) tresh: a 6.5 városban, annál a motornál bőven beleférne
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz
rob210 #27107 üzenetére
Lehuztam egyenkent a 4 trafo kabelet: Amikor a 2-est (ha jol emlekszem) es a 4-est (ez tuti) huztam le, akkor be sem tudott indulni a motor, a masik ketto lehuzasakor pedig nem ugy jart a motor, mint amikor mind a 4 rajta van, lentebb volt az alapjarat is, a hangja is mas volt. Szoval lehet, hogy megy a 4. gyujtas is, csak mar nem teljesen jol?
Biztos, hogy gyujtotrafo, gyertya nem lehet (esetleg kormos a gyertya) ? Annak mi lenne a jele?
-
válasz
rob210 #27126 üzenetére
Elvileg par ora mulva egy uriember hoz nekem egy bontott gyujtotrafot, be is szereli. O azt mondja, hogy a kocsi ilyenkor leallitja a hibas henger befecskedezeset, igy nem jut benzin a hengerbe. Mondjuk ha ez igaz is, ezzel csak annyi baj van, nem mindig villogott a motor visszajelzo lampa, igy lehet, hogy nem mindig erzekelte a hibat, es neha adott oda is benyat... nem tudom...
1-et akkor eleg csereltetni? vagy parban kellene?
Ilyenkor kell toroltetni a hibakodot, vagy mindegy?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #27130 üzenetére
Tárolt hiba esetén nem kellene, hogy így legyen, ha mégis, akkor nagy baj van a renault-nál.
Minden egyes újraindítás után kiveszi a vészmódból, ha a hiba már nem áll fenn, szóval a tárolt hiba nem határoz a vezérlőben...
Javítsatok ki, ha a renaultnál nem így van, minden normális gyártónál ez a bevett eljárás.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #27201 üzenetére
Hidraulikus kinyomós, önbeállós sz@r, állítólag ez állítani nem lehet.
Egyébként lehet rosszul fogalmaztam, vajpuha a kuplung ki és be is, csak tövig be kell nyomni, hogy kiemeljen. (de nagyon tövig, már kellemetlenül)
Na erre írták pár fórumon, hogy önbeállós és majd beáll középre...Biztosan bele való.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #27228 üzenetére
No végül is mindenkinek igaza volt, mert valóban volt némi levegő de még utána is eléggé lent fogott, viszont már használható az autó, tehát akkor biztosan kell idő, míg beáll.
A rosszabb hír viszont, hogy 2-3km után ismét visszaállt majdnem a tegnapi állapothoz.
Viszont csak majdnem, mert most már kinyomva (erőlködés nélkül) simán, reccsenés nélkül veszi a sebességet, teljesen használható. Így valóban kell neki idő, mire beáll normál útjára, viszont holnap ismétlés következik légtelenítésből.
Ja hogy miért ilyen körülményes???
Nincs légtelenítő csavar, hanem a folyadék csövét kell kb. félig lehúzni, aztán kinyomva a pedált kiprésel némi levegőt, viszont a pedált visszaengedve pedig beszív. Ilyenkor a cső visszanyom, majd ismétlés...tehát egy nagyszerű technológia.Nyilván szakszervizben van valami gyári renault megoldás rá (gondolom valami csillió forintos gép/célszerszám).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #27240 üzenetére
Nem ilyen.
A kuplung munkahengerhez a fékfolyadékból megy a lötty.Idézek renault fórumról, meg nekem is ezt mondta a szerelő is:
" kuplungmunkahengerre ami bemegy cso, egy acelrugo rogziti.
Az a bemeno cso rogzitese ket pontos.
Teljessen bedugva zart a rendszer, kijebb huzva legtelenitheto."
Ez akkor igaz, amikor lenyomom a pedált, viszont amikor visszaengedem (ekkor az említett cső ugye ki van húzva) na ilyenkor szépen beszív, tehát ilyen türelemjátékos dolog.
És erre létezik valami spec szerszám, amivel egyszerűen megoldható, így manuálban viszont szopàs.(#27238) Mágus2: konkrét nincs rajta, csak ez amit leírtam...
(#27253) just: sima izzítógyertya probléma...2 éve amikor decemberben voltak azok a -20 körüli hőfokok nekem is ezt csinálta, amikor csak 2 izzítógyertyám élt. Annyi, hogy én nem erőltettem, hanem izzítottam 2x-3x indítózás nélkül és csak utána hagytam indítózni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #27270 üzenetére
Nekem meg az az érdekes, hogy még tavaly azt hittem, azért fullad le néha a kocsi beindítás után, mert az fhp jeladó a végét járja, aztán mióta be lett állítva az alapjárat és új alapjárati motor van, azóta semmi lefulladás nem volt a beindítás után...
Lekopogom, de szeptember óta egy 100 Ft-os izzón kívül perfekt az ótó
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #27272 üzenetére
Igen, most már nagyon durván meg vagyok elégedve, tuti ha vissza lehetne menni az időben is Megane-t vennék ennyi pénzből, csak éppen nem ezt, bár a hátrányai mellett megvannak az előnyei is ennek. Valószínűleg ph2-t vennék klímával 1.4 vagy 1.6 16V-vel. Ami viszont az igazság, hogy nekem ide vidékre meg kis országútra tökéletesen elég a 75 paci, ráadásul alul is nyomatékos az ilyen kis motorokhoz képest, így teljesen tökéletesen el lehet vele közlekedni, a fogyasztás meg szeptember óta beállít 6-6,5 literre, így már arra sincs panasz...
Amikor locsoltam rá a pénzt, akkor nagyon szidtam, de mára már hű társamnak tekintem
-
giigz
veterán
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #27298 üzenetére
Azért mert Ódim van nem fogom tagadni hogy ami jó az jó és mindegy számomra hogy japán/német vagy francia mert mindegyikből vannak igenis élhető példányok amik hűen szolgálnak és persze vannak ipari hulladékok is ,én tapasztalatok alapján beszélek más meg amit halott vagy olvasott
SocketA: Más teljesen minden téren igazából nem tudom lenne e értelme össze hasonlíthatni őket mert nem egy árkategória és mindegyiknek meg van az előnye és hátránya.. de futóműbe stabilabb és keményebb mint a röncim volt de ehhez hozzájön hogy nekem gyárilag lejjebb van az autó így még jobban irányítható. De pl pakolás terén hiába nagy a csomagtartó sedan így szűkebb a rámoló nyílása de okosan be lehet sok mindent pakolni ha kell (nekem ez nem volt szempont, családosaknál a kombi a nyerő). Kényelemre azt mondom hogy a megane ráver egy kört de azért nem egy focus vagy egy golf kategória szóval VAG autók között is nagy a különbség főleg amikor magadra csukod az ajtót. Az 5ös golfunk ez mellet suzuki minőség és érzet is.. pedig 8évvel fiatalabb a golf.. utastér nagyon el van szigetelve diesel létére is csak ha nyomod neki akkor hallod hogy megjön a hangja...de tényleg 100 szónak is egy a vége nem szeretném hasonlíthatni egymáshoz a két gépet mert mind kettő véleményem szerint remek autó a maga kategóriájába
-
AMD Power
titán
válasz
rob210 #27316 üzenetére
Ezen nem is csodálkozok. Mikor 3000rpm fordulaton indulnak el a jéghideg motorral a nők itt nálunk a parkolóban. Meg mikor kuplungot égetve szintén 3000rpm tolat be 10-el....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #27316 üzenetére
Ez szerintem majdnem minden női sofőrre igaz
Én a céges autóknál akadok ki alattam pl az 1.4 diesel fiesta 4,5 amikor beülök 8 litert mutat átlagba...látszik hogy kulcsos autó és a női szekció is vezeti..pont múltkor mondták amikor utánam vezeték hogy rossz az autó mert amikor beülnek mindig 4-5 liter között mutatja az átlagot náluk meg 8..mondtam is jaja az autó a rossz nem is a lábatok
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #27319 üzenetére
Szerencsére otthon vár mindig egy hibátlan "rönójel" így nincs rájuk szűkségem..szóval oszthatom őket
Asszonynak meg van jogsija de valamiért nem akar sose vezetni mert azt mondja túl nagy neki az "ottomobil"
pedig mondtam hogy a következő ennél csak nagyobb lesz szóval jó lesz ha hozzá szokik
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #27316 üzenetére
Jah, ezt most nem arra fel írtam, szerintem teljesen jó a 6l. Városban milliónyi rövidtáv, pályán meg alapból így eszik, főleg hogy mostanában elég hideg is volt.
Egyébként egész jónak tűnt elsőre, de igazából nagyon kevés az 75ló, vagy a váltó áttételezése rossz, nem is tudom, de valahogy nem az igazi (egyébként ~féléves és van benne ~40k km).
A héten úgyfest cserélődik 1.6tdci-re (90le@205Nm) na arra kíváncsi vagyok mit tud. Gyanítom, hogy fogyasztásban is jobb lesz.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
smity
csendes tag
válasz
rob210 #27338 üzenetére
Szia!
A katalizáror felett van egy cső, arról látom, hogy csöpög, mert az tiszta olaj.
Már megmutattam egy szerelőnek, azt mondta hogy megnézzük legközelebb, úgy is kell menni hozzá.Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
Új hozzászólás Aktív témák
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó