-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #8801 üzenetére
Azt hiszem most 4 év vagy 90 ezer km a vezérléscsere ideje.
Tehát ha kicserélétk akkor ezzel nincs gondot.
Gyertyacsere 60 e km
A szürőket és az olajat én többnyire évente vagy 20 e km után cserélem.De ahogy igy nézem az adatokat, olyan érzésem van hogy lett visszatekerve az óra,
mert 3 év alatt 19000 km az kicsit kevésnek tünik. De lehet akár valós is.
(öreg nyugdíjas, csak hétvégén a boltba használta )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
őstag
válasz Reaper04 #8808 üzenetére
vezérműszíjon azt lehet látni ha már nagyon szar, repedezett stb.
de attól hogy nem néz ki ilyen rosszul, ha elérte az élettartamát akár korban akár km futásban, akkor szakadhat, átugorhat stb.
ezután pedig lehet a kasszához fáradni és fejünket a falba verni miért ezen akartunk spórolni
ja és be ne dőlj valami nagyokosnak aki szemre közli hogy jó ez még pár évig, mert a motor újjáépítését nem ő fogja fizetni
főleg az oylan szervíz a jó, ahol inkább azt mondja, hogy nem kell ezt még cserélni, csak mert nincs hozzá célszerszáma/szakértelme, de ezt nem akarja bevallani[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #8810 üzenetére
Estét!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy, ha a középső boxot leszedem, az alsó három gombhoz (start gomb, villogó, belső zár) + a kártyaolvasóhoz vezető drótot kihúzhatom a helyéről ?Természetesen előtte + saru levesz az akkuról.
Ilyen esetben nem lesz hibaüzenete az autónak, hogy valami nem jó miután mindent visszateszek a helyére?Csek mintha olvastam volna ilyesmit, hogy valaki lehúzott valahonnan valamit visszadugta a kábelt és hibaüzenet volt, pedig nem volt semmi baj, csak érzékelte az autó, hogy valami történt. Ezt pedig csak szervizben lehet "kivenni" onnan. (mármint a hibaüzenetet).
A segítségeteket szeretném kérni ez ügyben!
Előre is köszi, üdv: Dave -
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #8828 üzenetére
Opsz ,ezt elfelejtettem:
erre a sarus/drótlehúzós/hibaüzenetes kérdés ügyében esetleg valaki tud segíteni ? -
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #8829 üzenetére
Szerintem, ha az akkuról le vagy csatlakozva, akkor bármit szétbonthatsz, majd ha mindent a helyére raksz nem kellene hibának jelentkezni.
A gyár szőnyegből nekem is a vezetőoldali, ami már sajnos kukaérett volt, így most sajnos nem gyári szőnyeg van benne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
őstag
válasz Reaper04 #8843 üzenetére
Hát az egyszer elveszett, mikor két kocsi között cseréltem.... nem tudom hogyan...
A meganeba körbe volt felete szigetelőszalaggal ragasztva, az volt az igazi gány...
Ha tudnám, hogy jön le, lehet megcsinálnám, de szerencsére elfogyott az anyag, mert a maradékból, megcsináltam a rádió alatti díszlécet is.
mondjuk, ott azért necces a dolog, mert a légkondi feliratait jó ha látja az ember...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
gabx76
senior tag
válasz Reaper04 #9022 üzenetére
Igen, hallottam ELF-ről rossz véleményt, de az inkább a 10w40-es szokott lenni. Az enyémben újkora óta ilyen olaj van, és 150e km motorhiba nélkül azért nem rossz. Ráadásul a fogyasztás is teljesen rendben van.
Persze nem akarlak meggyőzni, sokat számít, hogy milyen körülmények között használod a kocsit, milyen olaj volt eddig benne és hogy milyen gyakran cserélték azt. -
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #9016 üzenetére
Szintetikus ELF Evolution SXR 5W-30 vagy 5W-40.
Azért nem olyan sok a negatív.
Csak akinek bevált, az nem irogat hogy milyen jó.
A Meganosok nagy része ELF olajat használ.
Egyébként a gyári ajánlás is ELF.De ha nem akarsz ELF olajat, akkor is inkább full szintetikus legyen.
[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9225 üzenetére
katalizátor környékén van jobb esetben.
De olyat is láttam már hogy jóval a katalizátor után volt.
A cseréjét meg akár te is meg tudod csinálni szonda kicsavar szonda becsavar kábelek leszed felrak az újra és kész.
Ha a gép alatt vagy kb. 10 perc marha lassú tempóban is.Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #9224 üzenetére
Én eleve úgy beszélem meg a szervizzel, hogy viszem az alkatrészt, és ők a munkát adják.
Idáig nem volt gond belőle.
Meg úgy szervezem, hogy ott vagyok a kocsi mellett, és látom, hogy mit csinálnak.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9245 üzenetére
huzamosabb hajtás során inkább előjöhet.
másik előnye pedig a kiégetés.
városi hajtás során képes elkoszolódni eltömődni.a szonda a kipuffogó gáz elemzésével az injektort szabályozza, tehát hat a fogyasztásra.
több szonda több ellenőrzés és pontosabb szabályozás.
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #9308 üzenetére
hali,
igen motor nélkül, üresben gurultam. a kereszteződés utáni jobbra kanyar után is csinálta, csak ez már nem hallatszik a videón, szóval menet közben is van ez a kerregés. megyek majdszerelőhöz csak gondoltam hátha találkozott már valaki ezzel.. egyáltalán mi az, ami álló motornál, üresben és gurulás közben is forog. nyilván a kerekek, de azok nem tudom, hogy mit forgatnak ilyenkor tovább... szíjak meg egyebek forognak? (csak gurulás közben csinálja, gobdolom, ahogy forgás közben megszorul valami vagy hasonló..)[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #9313 üzenetére
ja, holnap megyek egy nagyon jó szerelöhöz, majd beírom, hogy mi volt..
az biztos akkor egy kavics a gumiba beszorulva. amelyik keréknél hallod, azt simogasd végig és meglesz a kis kavics.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #9317 üzenetére
nos ... megnéztem a gumit, találtam benne egy két apróbb kavics darabot (remélem ezek között volt a ludas is)
Készítettem egy képet ... csak ilyen kavics volt bent. Meg ráadásul a gumi is pont nagy, széles "árkú". Van hova beszúródnia.
Majd megyek vele egy kört és hallgatózom, remélem megszűnt a hang.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #9322 üzenetére
nem derült ki, mitöl van a hang, minden rendben van alul az autón. ha erösödik vagy már folyamatosan halljuk, megyünk vissza. neked megszünt az a kopogó hang?
milyen spéci gumid van? milyen érdekes a mintázata
a hütöfolyadék csere engem is érdekel? hol van a leeresztö? 1.5dCi Clio.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #9327 üzenetére
Hát ja, egy darabig együtt kell vele élni, amíg meg nem szünik, vagy addig romlik, hogy meg lehet mondani a hibát. Én is nem rég vettem gumit és én is elégedett vagyok Kormoran Impulser B2 175/65R14.
ja, olyan nagyon szellös a tied mintázata jól megy esöben, mi?
Sajnos az autó ilyen, mindig van valami zörgés, nyöszörgés, én meg különösen allergiás vagyok az ilyenekre. Pl. a müszerfalban, valahol a légbeömlö járataiban le lehet törve egy kis darab müanyag, mert nagyon berezonál, zizeg szinte mindig, de folyamatos tempósabb gyorsításnál föleg, aztán legtöbbször marad már akkor is, ha elértem az utazósebességet..
lehet, hogy nyáron szétszedem a müszerfalat. már most szétszedném, de ez a qrva vizsgaidöszak.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
válasz Reaper04 #9338 üzenetére
Sajnos a magyar utakon nincs az a jól összerakott kocsi ami x év után valahol nem zörögne/csörögne... gondolok itt főleg a műszarfal műanyag elemeire.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #9338 üzenetére
ja eléggé bentröl, középröl jön a hang. Gondoltam már, hogy be kéne dugni egy endoszkópot és azzal körbenézni ez sajnos nem falevél. majd ha már vége az egyetemnek, nyugisan szétszedem. Akkor már jó lenne valamivel kicsit lezajszigetelni a tüzfalat is majd ha nem felejtem el csinálok erröl is egy "zajminta" felvételt . Amúgy nem zörög nagyon semmi. hidegben kicsit valami jobban, de ennyi. majd a kesztyütartö ajtajára akarok rakni valami kis szivacsot, mert azt hallottam még enyhén nyüszögni
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9346 üzenetére
Az a lyuk lesz az. Simán be van vezetve egy cső, aztán ha megy a klíma akkor fújja a kesztyűtartóba is a hideget...
(#9345) FerNandor: nekem annó, egy szigetelés darab lazult meg valahol bent a "fűtés box"-ban, először csak a ventilátor néha-néha fura hangot adott, mintha valami beleérne, majd a szigetelés "leesett" és meg is fogta a ventilátort. Hát utána jó kis egész napos szerelés volt szétszedni, kiszedni....Meg is van
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9372 üzenetére
Nem tudsz olyan védelmet csináltatni amivel lehetetlen ellopni a kocsit.
Ha akarják eltrélerezik, aztán a műhelyben majd kiszedik a csoda védelmeket.
Ismerős polóját pajzsos védelemmel váltózárral együtt vitték el.
Még látszott is ahogy feltették a trélerre.Szóval felesleges pénzkidobás.
Beteszel egy rejtett Áramtalanító kapcsolót, hogy lábon ne tudják elvinni és kész.
HA meg el akarják vinni tehetsz mellé 24órás őrt akkor is elviszik.
Hihetetlen mire képesek a tolvajok.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9378 üzenetére
Ha az ajtó nyitás-zárásra gondolsz gombbal, akkor az jóval több, mint 1-1,5m. De lehet a szabadkéz funkcióra gondoltál, ott valóban közel kell lenni az autóhoz.
Egyébként nem hiszem, hogy frekvenciákat figyelgetnek...egyszerûen odamegy, kinyitja és elmegy vele, vagy trélerre rakja és elviszi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #9374 üzenetére
Teljesen mindegy.
Manapság egy táblagéppel ami lássuk be nem nagy 10" ugye és van 7"os is.
Kinyitják a gépedet és feltörik a kódját, aztán röhögve elszelelnek a nagy biztonságos kocsiddal.
Aki kinyitja a drótos verzióban a zárat az olyanokat lop.
Aki meg a hardtech kütyüst tudja kinyitni az olyanokat lop.
Szakosodtak a tolvajok is.
Eleve bandában szoktak pörögni és van aki ehhez van aki ahhoz ért.De eleve kezdjük azzal, hogy ha ennyire félsz ne vegyél autót, mert pont azoknak szokták ellopni a kocsiját akik ennyire rá vannak "parázva" a dologra.
A polos gyerek is akinek írtam, hogy eltrélerezték a kocsiját meg volt őrülve hogy el fogják vinni a kocsiját.
El is vitték.A pozitív gondolkodás mindennél többet ér.
Jah meg ha nem 40.000.000 autóval járkálsz.
A Renaultokat szerencsére nem annyira lopják, mert nem, szeretik őket itthon tényleg szerencsére még jó, hogy hülyék az emberek.De ha megnézed a statisztikákat a VW vezeti toronymagasan a ranglistát aztán toyota bmw merci.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jövedelem
- 5G-s változatban is választható a Redmi Pad Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest