-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
válasz Reaper04 #25051 üzenetére
Brembot vettem. Es igen tényleg kerekcsapaggyal es abs jeladoval együtt jo cserélni, mert kiszedni ki lehet a csapágyat de hogy vissza tudják tenni hibátlanul az mar nem 100%. Én 18-ert vettem darabját a hátsó tarcsaknak (csapaggyal+abs jeladoval)
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #25061 üzenetére
16.798.- /db. plusz szállítás 1200.- (nyugodtan utalhatsz nekik előre, megbízhatóak, én szinte mindent náluk veszek.
Ennél olcsóbb nincs Ezt 1.4 16V BM0B, CM0B [K4J 730,K4J 740] hoz kerestem.
Ebben benne van az abs jeladó a kupak a csapágy és a tárcsa[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #25066 üzenetére
Nálunk nem kötelező csak javallott.
mikortol-kell-a-teli-gumi''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
just
aktív tag
válasz Reaper04 #27300 üzenetére
Én is hasonlóan jártam egyik reggel, csak nekem anyós oldalon. Kívülről meghúztam, semmi, aztán belülről meghúztam akkor kiakadt a zár de az ajtó nem nyílt, de nem is jelezte nyitottnak. Kicsit befűtöttem és 20 perc múlva meglöktem tenyérrel belülről és kinyílt. Nem is nyúltam akkor már a kilincshez, de nekem azóta jó kívül-belül.
Two things what i hate. People that can't count...
-
gabx76
senior tag
válasz Reaper04 #32267 üzenetére
Szia!
Első körben megnézném a trafókat, ami az egyenetlen járást illeti. (Persze lehet gyertya is, vagy akár injektor hiba is, bár ez utóbbi elméletileg 1000 évente fordul elő - engem tavaly ez szivatott.)
A hang a vezérlésből lehet akár az okoskereked is. Ez utóbbi rossz hír, mert nem olcsó. (Tudom, mert 2 hónapja cseréltem, vezérléssel együtt)[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz Reaper04 #32298 üzenetére
Szia!
Annyira nem értek hozzá, hogy hangra megmondjam, de a tippem továbbra is a vezérlés/okoskerék probléma. (Simán lehet az is, amit írtál, hogy oda van már szíj, vagy valamelyik görgőd.)
Az okoskerék általában indításkor ad ki kerregő hangot, de ritkán ettől eltérőjelei is lehetnek.
Ha aktuális a vezérléscsere, és megteheted, akkor ne halogasd. Az enyémben ugyanilyen motor van és júniusban cseréltem: 40-45e az anyag + 15-20e a munkadíj. Az okoskerék még kb 40e Ebay-ről. (ha kell majd, tudok ajánlani konkrét eladót) -
Lacy6
senior tag
válasz Reaper04 #40033 üzenetére
Sziasztok!
Renault Megane 1.5 dCi-be milyen akkumulátort érdemes rakni?
Erre gondoltam.
Mennyire lehet ez jó, és mekkora ami még belefér?
Ajándékba lesz, nem tudom lemérni.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #85716 üzenetére
Ha kerreg az azt jelenti rossz a retesz azaz hibás az okoskerék.
Honnan szerezted be?
A régi okoskerék le lett ellenőrizve?
Az új le lett ellenőrizve beépítés előtt?
Olajjáratok tiszták?
Szolenoid ellenőrizve kap áramot?
Ezeket mind mind végig kell zongorázni.
Ha mázlid van csak a szolenoid csatija vagy kábele érett el.Olajból 5w30, legyen.
Renault power
-
erx470
csendes tag
válasz Reaper04 #85720 üzenetére
Nekem is az 5W40-et mondták annó K4M 838-hoz Renault szervizesek, nem értem miért. Mikor Renault Szerelők, ill. itt is a topicban Elf EVOLUTION 900 SXR 5W30 ajánl Mindenki a benzines okoskerekesekhez. Sajnos szervizes és Szerelő között van különbség magam is tapasztalom.
én itt vettem az olajat : [link]
-
Nordik
őstag
válasz Reaper04 #85731 üzenetére
Ha nem menne a szolenoid szelep arra visszajelez. Érzékeli, hogy nem megy a vezérlés módosítás. Próbáltam már régebben lehúzott szolenoiddal menni és jelzett is.
Nalam is kerreg néha, bár indításkor nem. 2 éve kellett cserélnem. Sajnos nem sokáig bírja, hiába mindig 5W30 olajjal használom.
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #85731 üzenetére
Felszereléskor a rögzített vezműtengelyekhez képest van-e elmozdulás, vagy tart?
SAtuba befogva is lehet ellenőrizni, mert ha reteszel akkor nem mozdul el, és olyankor indításkor sem kerreg "kóvályog" a lammelázat.
Ha a retesz nem működik akkor tud a fel nem épülő olajnyomásig kerregni, csapkodja a forgórészt amíg meg nem telik olajjal.
Sajnos ez vezérmű átugráshoz vezethet. (vagy akár szakadáshoz, de ez a legrosszabb eset)
Le kell venni a vezérlés burkolatot és megnézni, hogy a tengelyekhez képest tudod-e mozgatni.
Ha kotyog akkor hibás darabot kaptál és meg kell reklamálni.
Eredeti delphit vettél, vagy utángyártótól van?Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #86034 üzenetére
Lehet kapni rézből univerzális fékcsövet. Csak meg kell mérni milyen hosszú a jelenlegi a kanyarokkal, és akkorát kell venni.
Nekem Megane I bocin az egyik kilyukadt, és mindkettő ilyenre lett cserélve. Azóta nincs gond vele.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
- Hővezető paszták
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elite: Dangerous
- Az AI felé fordul az IKEA is
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Okos Otthon / Smart Home
- nVidia tulajok OFF topikja
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Napelem
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen