-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
-
forceberg
veterán
Be is rendelek 2db-ot.
Ami még van, menet közben, kb. 60-70 felet valami cigergés hallatszik a B oszlopnál ahol kijön az öv. Levettem a burkolatot, de semmi olyat nem látok, lehet, hogy lentről jön a cicergés, csak az öv "kijáratánál" a lyukon jön ki a hang.
(ezért xar, hogy alapból halk a kocsi, mert így minden apró xir-xart meghallok )[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
mycso
Topikgazda
Köszi, nyilván az egészet cserélném, nem javítgatok.
Patentem van még valahol, annó a megane-hoz vettem, majd előtúrom, hogy jó-e.Mod: közben mégegy dolog, hátha tud valaki hozzá cikkszámot: a motorháztető kitámasztó műanyag bizbasz, ami a helyén tartja az akku mellett.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
A műszerfal szimfóniájára:
[Gates benzincsővel ]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Én azon lepődtem meg, mikor a kelenföldi B4umg4r1nernél megrendeltük a ~2800 Hufos javítófestéket és közölte emberünk, hogy 2 nap múlva itt lesz, de be kéne fizetni az összeg 90 százalékát foglalóként (nem, nem előlegként). És két nap múlva tényleg ott volt, igaz elég mélyről áshatták elő, mert már csak 2-3 hónap volt hátra a lejárati idejéig.
Egyébként Rönyó márkaszervizből létezik ajánlott, ahol normálisan dolgoznak és normálisan is állnak az emberhez?
-
mycso
Topikgazda
Meg, de nehéz szülés volt.
Kis hegyi kanyargóson, a szembejövő busz, picit levágta a kanyart, aztán összeértünk.
Elismerés nem volt, úgyhogy helyszínelősdi, aztán kijött, hogy ő a hunyó.Csak az bosszant, hogy a lökösnél valószínűleg csak a fényezés játszik. Aztán valahogy jobban bízom a gyári fényben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
A fékrásegítővel lesz kapcsolatban. Az vákuummal működik. A vákuumcsöve ép, pumpa nincs elkopva? Amikor a fékre lépsz, csökken a vákuum a rendszerben, emiatt a pumpa más terhelésen dolgozik. Lehet maga a rásegítődob is. Kösd le a csövét, indítsd be és kiderül mi változik. Aztán fogd be valamivel a cső végét úgy is hallgasd meg. Mahd írd meg mit tapasztaltál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Igen a nagy fekete korong a fékrásegítő. Arra 1 darab vastag cső csatlakozik, azt kell kihúzni a teszthez a képen a zöld cső alatt fut ez a vákuumcső, az lesz az embered egy műanyag L toldatban végződik. Csak be van dugva egy recés toldattal egy gumi karikába. Simán leteszteled egyedül is, ha hozáférsz a csőhöz.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Az ajtóhoz köszi az infókat, meg is jöttek a patentok meg a határoló is.
A határolót pontosan hol kell megreszelgetni? Ahova a görgők beülnek?Viszont cserebere már lehet csak jövőre lesz. Ilyen hidegben nincs hozzá kedvem. Pedig most már olyan durva hangot ad, mintha leakarna törni az ajtó.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Esetleg egy injektor tisztító adalékot próbálj meg belelöttyinteni egy tank üzemanyagba, volt már akinél megoldotta a dolgot.
Bár nem tudom milyen hang van a kocsidba.
Az se lenne rossz kiszűrni honnan jön a hang és milyen körülmények között.
CSak alapjárat, hideg, meleg indítás, etc.etc.Renault power
-
forceberg
veterán
Nekem csörgő-kopogó szerű hang, de leginkább részterhelésen hallható. Motorfék üzemben nem hallatszik.
Mennem kéne 2-3 ilyen autóval, mert lehet, hogy ez a normális...
OMV hangos, Lukoil hangos, féltanktól Lukoil+1,5 dózis Spuri halkabb, Shell most halkabb, de nem százas.
Mind "prémium"... még jön majd a MOL, aztán hogy lecserélem még az olajat(pedig csak 5e van a Valvoline-ban).[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Az EGR talán még nincs agyon kormolva és égve azzal a gyantás szutyokkal amivel be tud sülni.
Lehet, hogy az injektor tisztító megteszi majd a hatását, de ennek ellenére én azért lekapnám és kitisztítanám, mert ezt otthon te is meg tudod csinálni.
Semmi speciális cucc nem kell hozzá, az EGR tisztítón kívül.
Az 5w40es sxr-t meg sosem tartottam jó olajnak én se.
Én mindenkinek FE5W30at rakok ha DPF es, ha nem.
Sokkal jobb olaj és 2ezer forint a különbség.Renault power
-
Newlachka
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#89309696
törölt tag
A melegoldali viszkozitás növelése az extrém hőtermeléssel járó terheléshez van, egy autóba téve sűrűbb lesz, mint ami kellene a motornak. Valószínű hangosabb is lenne tőle.
50-es olajat olyan munkagépekbe rakunk nyáron amik a tűző napon 40 fokban háromnegyed gázon bőgnek egész nap terhelés alatt és a menetszelet a ventilátora generálja csak, ilyen hőterhelés mellett jó az állaga ezeknek az olajoknak mert forróak. Autóból olyanba ami extrémen tuningolt, hogy az igazán forró pontokon (alsó gyűrű pl) is ott maradjon kenni, de mikor be van indítva hidegen akkor ne zseléként kavarogjon 10 percig azért kell a széles spektrum 5W50. Az olajhőmérséklet az ingadozik valamennyire lassan, nem fix.Szerintem sokat nem lehet vele kezdeni, amit régen használtál és jó volt vele a motor, azt kell beletenned most is, ha ugyanazt a hangot akarod. A tankolás a problémásabb, mert gondolom nem akarsz csak emiatt kijárni külföldre.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- Windows 7
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Autószerelők, autószerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen