-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #59813 üzenetére
Igen szép stabil az alapjárat. Vissza is esik váltásnál stb. Nem érzem, hogy ezzel gond lenne.
Valami szenzorra gondolok én is vagy valamelyik trafó haldoklik. Az biztos, hogy összefügg a hőmérséklettel. Mikor bemelegedett már nem csinálja, csak mondjuk akkor ha ismételten állt 1-2 órát az autó. Diagon meg sajnos nem volt, most rendeltem ilyen egyszerű olvasót bár azzal nem tudom érek e majd valamit. Hibat nem jelez, mondom mikor at lett állítva a nyelv akkor mondta a szerelo, hogy lambdaszondara van egy hibám azt törölte. Ezen kívül akkor mást nem nézett. -
#47205632
törölt tag
válasz
rob210 #59825 üzenetére
Szarozom a sajátomat is nem kell aggódni, világ életemben nem ültem két liter alatti libakergetőkben, szerinted milyen életérzés fogott el amikor megvettem ezt.
De már nem foglalkozom vele, nem érdekel milyen, elvisz A-B-A útvonalon és kész. Egy francia autó még az ember gondolkodását is megváltoztatja.
A lóerő semmit nem mond ezt is tudom, a fordulatszámtartományra elosztott átlagolt lóerő, na azzal már lehetne mit kezdeni. A hasonló lovas FSI is leköröz ezerszer, pedig alig erősebb, csak hát nem mindegy mennyi ideig tud 100 lovat, meg mennyi ideig tud az enyém.
A 65 lovas dci is leugor még ráadásul, ezzel is tisztában vagyok, de az már csak addig amíg nem jön meg a menetszél (70 környéke), onnantól elkezd hiányozni neki a lóerő. Nem szoktam boyrészerkedni amúgy.
Csak annyi a lényeg, hogy nem képez forgalmi akadályt, mert olvastam itt régebben, hogy körbe kellett autózni az 1.4-est. Az csak két okból lehet, hibás volt a motor vagy a sofőr szart a világra, mert alap esetben ilyen nem létezik. Vagy a mögöttes autó nagyon sietett a Coopba 20 deka párizsiért, nehogy lejárjon az akció.[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz
rob210 #59773 üzenetére
Elkészült az autó.
A szép hosszú fém fékcsövön a kipufogónál van egy rész, ahol még valami szövetszerű bevonat is van rajta.
Na az alatt rozsdásodott és lyukadt ki.
Kicseréltettem mindkét oldalt rézre. Remélem ezzel nem lesz gond.
Szerelő megnézte a gumicsövet, és a kerékhez menő fémcsövet, azokkal nincs gond.
Egyúttal el lett végezve a fékfolyadék csere is. Úgyis már nagyon aktuális volt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
bangatti
újonc
válasz
rob210 #59885 üzenetére
Tudsz esetleg valakit ajánlani aki megnézné?
A legutolsó opciónak szeretném hagyni mert valószínűleg ott is emberhiany van es ki tudja mennyire értenek hozzá. De van egy ismerősöm aki a gödöllőiben melozott es odaszólna hogy jövök de ha ajánl valaki 1 szakit aki ért hozzá inkább azt választanám.üdv[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #59896 üzenetére
300as ajanlat nem lehet, hogy felujitottra vonatkozik? Egyik kollegam nemreg vett egy mazda 6ot es szinten ilyen elott all. Ő is kapott 600as ajanlatot meg van aki felujitatja. Az en szerelomet megkerdeztuk,azt mondta anyagkoltseg 228 (minden benne van) a szereles meg 30-50 kozott, viszont nincs ra kapacitasa jelenleg.
-
Nordik
őstag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #59948 üzenetére
Naná, igazad van, ha lehet inkább radírozz ki mindent. Kösz.
--------------------
Visszatérve a kis köcsög nyestre, hát baszki nem megrágta a motorháztető szivacsát, kb pont ott, ahol a biztosíték fedél van, ahol épp tanyázott, vagy felmászott. Az autóval nincs gond, legalábbis szemre más minden épnek tűnik. Megy, mint a barom nem olyan rég értem haza, szóval valószínűleg eddig "csak" ez a szivacs nem tetszett neki. És eddig nem is figyeltem, szóval nem tudom ez melyik éjjel lehetett, de most megírta/ták a halálos végrendeletüket, mert az összeset kivégzem a környéken, amint lesz időm. -
#47205632
törölt tag
válasz
rob210 #59954 üzenetére
Vesz csapda ketrecet, befogja őket, nem kell éjjel fennmaradni se hozzá, aztán a kedvenc jóakarójának a kapujában elengedi őket. Persze ne a közvetlen szomszédba, de 10 Km-ről kétlem, hogy visszatalálnának illetve nem is akarnának. Problem solved.
De ennyi erővel elviheti őket németbe is. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #59954 üzenetére
Januárban kiléptem ebből a "clubból", nem azért, mert nem szeretném az állatokat, más hülye okok miatt, tehát valóban az (is) voltam, de ha a nyest csinál nekem egy fél millás kárt, sőt olvasva netet több, mint 1 milliós rágcsálásuk is van nem egy, felőlem lehet akármilyen aranyos, én bizony szemrebbenés nélkül szétlövöm a fejét.
A kérdés, hogy ezek érnek-e valamit Robibá?
Ezeket is olvastam sokat és nem sok jót ígérnek, még mindig az egyik legjobban bevált, ha le van hugyozva kerék. Ez a spray is állítólag (a ragacsos) az használ, mert minden szarhoz odaragad a nyest, emiatt inkább lép a francba. Az autó motortere konkrétan egy nagy ragacs, sok nyest szőrrel, meg minden lemoshatatlan kosszal, amit még 1 év után sem tudsz lemosni. Na nekem ilyen "riasztó" nem kell. Az ultrahangos is a legtöbb használónál nem vállt be. A franc tudja mi a jó, vagy bérlek egy garázst a közelben, amit utálnék, mert ha autóba kell ülnöm, akkor azonnal, emiatt én nem gyalogolok, de talán 500 méteren belül még belefér, vagy gyorsba veszek egy készet. Csak épp egyelőre azt sem tudnám hová helyezni...omg
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #59968 üzenetére
Nem izzítógyertya,akar lenni az első, rail nyomás szabályzó a második és harmadik és gázpedál probléma a negyedik?
Padlógázon izzítani kezd a köös nyomócsöves dízelmotor. A fordulatszám pedig a rail nyomással egyenesen arányosan növekszik.
Három baja lehet az üzemanyag rendszernek:
Kopott injektorok, kopott nagynyomású pumpa vagy rossz nyomás érzékelő és/vagy szabályzó a rail csőben.
A többi hiba egyszerűbb, kell egy pedál meg 4 izzító gyertya.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz
rob210 #59991 üzenetére
Felhúzott ablakkal, klíma nélkül megy. Nem kapcsol lámpát. 8 liter alá nem fog bemenni. Ha kevesebb fogyi kell akkor csökkenteni kell a tempón 90-re, beállni egy kamion mögé ott szélárnyék is van, akkor simán hozni tudja a 6 litert is. Csak ezt a vezetési stílust el is kell viselni idegileg. Az összes többi decikben mérhető és/vagy komfortromlással jár.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #60022 üzenetére
Nem lesz ebből semmilyen vita, Mágus "mester" nálam már akkor leszerepelt, mikor szintén látatlanban próbált meggyőzni, ful tuti biztosan, hogy az autóm FAP-os és én vagyok kibaxott hülye. Felőlem aztán nyomhatja a "tudást", nálam ez semmit nem nyom a latba, mert totálisan mást mutat az ábra, amióta kihoztam az autót a kereskedésből...
Kötve hinném, hogy az autóm egy vadiúj turbóval, amire nincs szükségem, és a jelenlegi kiégett széndarab ami tudja a 0-100-ra gyorsulást 6.44 helyett gyorsabban teljesítené és 252 helyett elérné a 300km/h végsebességet. Fasza jó tudni az ilyeneket. Jah nem...
Járassátok csak azt a motort, én inkább maradok továbbra is a "saját gyakorlatnál". -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #60024 üzenetére
Te ismered személyesen, én nem. Lehet másnak adott frankó tanácsokat, akár sokat is, de nekem (még) nem. Sőt, inkább degradál...Akkor lehet nekem is véleményem...róla.
Szerinte szénné égett fos van a turbó helyén, de a német szerelő is le volt döbbenve, hogy szinte új a turbóm, hozzá ne nyúljon senki. Többek között minden át van nézetve 3 havonta rajta.
Talán a gyakori olajcserék, xado, vagy csak véletlenül bekerült egy olyan, amit nagyon összeraktak?
De szinte mindenből (lánc, kettős tömegű, kuplung etc...) nálam minden gyári, de ezt tudjátok.
Nem tudom, de nem is érdekel. Én nem fogom járatni még akkor sem, ha ez kötelező elő lenne írva a szervizkönnyben, vagy a nagy Reanult 10 pontos parancsolatban.
Az autóban 553 ezer van, nem 500, azért nem mindegy és fullosan tökéletes állapotban van.
Viszont, akkor ezek után őt kérd meg, hogy ne degradálja már látatlanban az autóm állapotát, mert meglepődne, ha beleülne egy gyorsításkor, hogy nem tud előrehajolni egy centit sem...
Egy szénné égett turbó, meg nem hiszen, hogy alkalmas ilyesmire és ez a végsebességig tart.Engem nem kell meggyőzni semmiről, tudom, hogy egy autó mikor "beteg", ha hangyafasznyit is, de tudom, azt lehet érezni, hallani memorizálni a legkisebb xarságát is, hogy előtte nem ilyen volt.
Na, erről ennyit, béke.
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #60053 üzenetére
Viccet félretéve nézegettem, hogy hol lehet tankot kipróbálni
Pótkerék gyanánt hosszabb utakra mindig beteszek kabalának egy téli gumit, de a következő gumiszettnél lesz egy rendes nyári pótkerekem.
Ami eddig be van készítve: gyári defektjavítószett kompresszorostul, új lötyivel, ha nagy a gond, egy defektjavító kukac készlet. Emelő, kerékkulcs, desztvíz, motorolaj, fékolaj, crova készlet, inbusz meg torx fejekkel, pár villáskulcs, szilikon csövek, csőbilincsek, meg egy keréknyomás mérő.
Meg a 2096 oldalas megane pdf az ebook olvasón XD
Mod:
Napellenző jó ötlet, de... ezen mindenhol üveg van. XD már megszoktam, hogy lenyitom a tetőt, és 1 perc alatt átszellőzik.Ahhh, az a felni
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz
rob210 #60114 üzenetére
Ezt még az első szerelőmmel cseréltettem, de neki megvannak hozzá a szerszámai. Kb. 7-8000 km már benne van azóta. Jogos a hozzáállásod. Ha el akart volna szakadni, akkor már elszakadt volna. Most éppenséggel azon idegeskedek, hogy néha majdhogynem nincs alapjáratom. Olyankor csak gázadásra indul a kocsi és ha nem is áll le alapjáraton, akkor alig ketyeg a motor. Olyankor meg szoktam túráztatni, és jó. Most egy pár napja elhagyta ez a hülyeség.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
DonThomasino
veterán
válasz
rob210 #60122 üzenetére
Most hívtak vissza 2 márkaszervízből.
Az egyik helyen kértek alvázszámot
ott azt mondták Tranself NFP 75W-80A másik helyen rávágták hogy
Tranself NFJ 75W-80.A gépkönyve Tranself TRX 75W-80 et ír.
MI a különbség az NFP és az NFJ között ?
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban