-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
nézd meg a listában
Lajo: addig nyomogatod a fedcomp gombját, amíg a Service km megjelenik a kijelzön. utána a nullázópöcköt kell hosszan nyomni. elöször villogni kezd, majd utána nullázódik le és visszaáll 20 vagy 30ezerkm-re. de folyamatosan nyomni kell, a villogás alatt is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
G Astra 1.4 EcoTec motorjai, úgy tudom erősen kerülendőek. (bár lehet 1.4-ből volt más is, azt nem tudom)
Ja, meg most nézem, hogy a golf/astra azért egy kategóriával fentebb van, mint a clio/swift. Tehát a kollégának először is azt kellene eldönteni, hogy nagyobb vagy kisebb autót akar.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Coyot
őstag
Családban jelenleg is van 1.4 16V G Astra, 98as, az elmúlt 7 évben (~60k km), a hengerfejtömítést kellett cserélni benne, azon felül a szokásos olajcsere, aztán ennyit kellett vele foglalkozni.
Clio a legesélyesebb résztvevő, főleg ha találok egy jó állapotban levőt.
Golfról hallottam én is hogy többet esznek.Amúgy nagyjából heti 400km-t megyünk. És inkább országúton többet ( sacc/kb 60%országút - 40% város).
mycso:
Azért jöhet szóba a nagyobb G Astra és a Golf IV is, mert 8-900k körül kapni őket, első korlát ugye a pénz, a ebből kell a legjobbat kihozni, és azért az nem szokott baj lenni ha kicsit nagyobb az autó.Bár ahogy néztem maradni fog A Clio elsődleges célpontnak.
A linkelt megane-ok kiestek, egyszerűen ronda a hátulja
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
_NCT
őstag
Az biztos,h ennyibol en is ot vennem meg
Astra akkor sem kene ha ingyen adnak,full fapad es zabalja olajat.
Stift tipushibaja,h katalizator megadja magat 60-70k korul,nem egy ismerosom szopott vele.
Normalis 4-es Golfot meg 1.2-1.3 alatt nem adnak es azok is 10 evesek,ár/érték aranyban legrosszabb.
Clio hwlyett meg ott a megane. Eg es Fold a ketto...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Én már írtam nállam a febi teszi a dolgát most már másfél éve.
Igaz ez a 3.ik termosztátom a faceteket szépen vittem vissza a boltba.
Ezzel már úgy kezdtem be se tettem a kocsiba, hanem fazék fakanál darab drót hőmérő szépen kifőztem a gáztűzhelyen
Szépen nyitott zárt, na mondom akkor ezt beszerelem.Renault power
-
_NCT
őstag
No megnéztem most pontosan, eddig 17 liter benzinnel mentem el 180km-t, sajnos a fedcomp jól írja nagyjából Mivel a mutatóm is az utolsó csíkon van
Nembaj, lassan megvan a nagygenerál és használom vígan Csak véletlen fel ne menjen bennem a pumpa és használtautón kössön ki. Bár az már igazi f@szság lenne részemről ennyi pénz után.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Azért olcsó, mert mind a kettő banki visszavett, rááltak az olcsó vétel szép haszon bizniszre.
Csak azért tudom, mert egy volt kollégám merkantilos kocsija is náluk kötött ki.
A srác 2.3milliót bukott rajta ők 600.000et nyertek.Igazi vérszívó élősködők, de ha venni akarsz jól járhatsz velük.
Renault power
-
_NCT
őstag
Hidd el sok rom van
SocketA: 1.3-ért viheted holnaptól Ma még kipakolok belőle
Amúgy igazából Megane fórumon is írták, akinek jó a termosztátja, annak is 10 liter körül van a városi, 3-3km-es szakaszokon, mint nekem. Szóval ha azt nézzük, akkor a mostani 10.9-es és 11.2-es átlagom pont ott van, hogy +0.5-1 liter a szar termosztát miatt.
Eleinte azért ehetett 8 liter körül a kocsim, mert az előző tulaj hosszabb távon használta, 10-15km-re szerintem, aztán szép lassan beállt az én városi fogyimra. Persze majd kiderül, lehet h ha a termosztátot cseréltetem, megint 8 körül leszek vele.
Azt tudom, hogy a Shellnél többet nem lesz Clubsmart kártyám, annyit nem tankolok egy évben hogy megérje szarakodni vele, ugyanis 2 hónapig húztam le a kártyámat feleslegesen a terminálon, közben kiderült h a pontok nem íródtak jóvá, mivel elutasították a regisztrációs kérelmem. Az oka: rosszul töltötte ki a kedves benzinkutas hölgy azt a 4db rublikát, amit kellett volna. Ma kaptam emailt, h küldjem el az adataimat nekik, ők küldenek egy újabb nyomtatványt, töltsem ki, küldjem vissza....Na persze, fogok ennyit szarakodni vele. Amúgy is a kedves benzinkutas hölgy Cegléden olyan arogáns balfasz volt, de azért annyira nem volt iskolázott, hogy 4 mezőt helyesen kitöltsön.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
nagyon jó a kép
azt én tudom, csak úgy emlékszem, kevesebbért vette, mint 1,3m. azt meg senki nem fogja megfizetni, hogy egy csomó minden ki lett cserélve, az az eladó "baja". 1,3-at meg szerintem nem ér. nagyon lent vannak az árak.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Az van nyilván, én most a Vaterás találatokra mondtam, hogy abból egy sincs itt. Nekem most annyira kell, hogy kicseréljem az izzókat, és nem akarok érte 5.000 Ft-ot adni, mert akkor inkább elviszem a szerelőmhöz, és kicseréli 500 Ft-ért...
Ha párszázért találok, akkor veszek, és megcsinálom magamnak... Neten tele van ilyenekkel, nekem most az kellene, hogy itt is találjak ilyen olcsón
-
-
_NCT
őstag
-
rob210
Topikgazda
Nekem tetszik ez a gép, de ez amit belinkeltél kritikán aluli.
Kályhacső, szétrohadt kaszni, nincs két elem ami hasonlít egymásra.
Szóval ebben nem látok fantáziát, ellenben ebbe igen.Renault power
-
giigz
veterán
Nem szomjasabb, mint a Megane...
Persze, én is tisztában vagyok vele, hogy adott áron a Megane egy b@szottjó vétel, sok extrával, jó törésteszt, jól néz ki, kényelmes, jó motorral, stb. Viszont rengeteg hibája van, talán egy kicsit megbízhatatlanabb, mint a Focus-ok.
Haveromnak Focus 1 van, megvette, aztán azóta nem költött rá semmit. A családban is van egy Focus 2, már 120.000 km-t raktunk bele, a 6 év alatt egyszer kellett rá költeni 40k-t, azon kívül semmi, csak a kötelező dolgok. Semmi nem romlott el rajta.
Persze, fölösleges összehasonlítani a kettőt, itt annyi a lényeg, hogy én egy kicsit megbízhatóbb, jobb szerkezetnek tartom a Focus-okat, viszont drágább... Használtautónál meg csak az számít, hogy a vételkor milyen állapotban van, mert Focus is lehet lelakott, amire egy csomót rá kell költeni, meg a Megane is...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Talán ez is volt baj velem, minden szarral szaladtam a márkaszervizbe, ha találtam volna egy normális maszekot, sztem 100-al olcsóbbért jöttem volna ki belőle. De ez van, tanulópénz megvolt.... Nyugodtabb vagyok, hogy mindig pöccre indul a drágám és rendben van.
Én is kicserélném, csak igazából a számítógépet kéne nullázni, vagyis a tárolóból törölni a cuccost. Most úgy néz ki helyben találtam szerelőt. Akinek nem kell a munka és linkesedik, meg előbb utóbb úgyis csak a hű "udvara" fog megmaradni, amiből nehéz megélni. Bár neki szerintem mind1, indexen mindig keríteni fogják neki az újabb kuncsaftokat, hogy aztán az az 5-6 ember pár sörért szervizelhesse a renault-ját.
Amúgy engem is jó érzéssel töltött el főleg reggel, mikor látom h kerékpáron meg gyalog hogy szopnak az emberek... Természetesen hókotró ifa meg sehol, az utak jégbordásak és le se szarják...Magyarország 2013...Ismét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- DIGI internet
- Notebook hibák
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs