-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
A vagyönörös (aka wagonr+) dolgot azért írtam mert volt szerencsém egybe utazni ,utána sx4 be és lefostam a gatyám 80-as temponál...gyerekkel én tuti nem vállalnám be és most lehet kövezni motorikusan kiváló gépek tényleg igénytelen dinamikus jó cucc de a biztonság még mindig gyenge.
Bocs, de ne vezess. semmit, ha félsz egy autóban 80-al
vezettem Renault express-t egy évig, kisebb tengelyáv, 13-as kerekek, úgy koválygott mint gólyafosh a levegőben, mégis mentünk vele 130-alés volt 2005-ös corolla kombim, amivel egy szélviharban 60-al majdnem lerepültem az útról az oldalszél miatt, mégsem az autó hibája volt.
ok, nem egy passat/laguna, ami a 4,5m hosszával és 205-ös 16-os gumikon tempomattal autópilótaként megy előre egyenesen, de ne szarozzunk le semmit, ha nem tudunk vezetni.
Biztonság gyenge. nem célom összetörni. mellesleg a renault ok, biztonságos, kb 30-al belementünk egy lexusba, 1m feletti kár, miközben lábon járt az autó. normális dolog? nem...
francnak 300 elektromos kütyü bele, ha ebből 200 meghibásodik rendre?a rohadt fűtőventillátoros esetet nézve: 10A tranyó van a power modulon, miközben a motor 140W-os (12A max) és 40A-el van biztosítva a kör. normális???
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
az emlegetett renault express keskenyebb kb 5centivel, rövidebb és 13-as 145-ös gumikkal és mentünk vele. ahhoz képest ez is feljebb van
kevesebb biztonsági felszereltség..
menet közben mit érzel a 6 légzsákból? mert ez nem deréktámasz, hogy érezd. max mentális kérdés.
kispolskiban én is szarul érzem magam, ellenben gokarttal 90-el nem félekElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Érdekes én a kis Clioban nem "féltem". Pedig aztán az sem a biztonság mintaképe volt. A Polo már jóval masszívabb volt. De azt meg nem szerettem. Mint ti is tudjátok 99% ,hogy ha most veszek autót közeljövőben akkor az egy Swift lesz. Pedig én nagy biztonság *uzi vagyok. De ez az ésszerű választás Jelenleg nekem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Én sajnos a legjobb esetben is csak 97-99 közöttit tudnék venni. Azok meg messze vannak nagyon a Swift 3-tól. Főleg ami a biztonságot illeti.
Az tuti ,hogy a Renault kényelemben verhetetlen. De 1x nincs rá pénzem és fenntartani sem tudnám. Még akár egy M1 sem. Arról nem is beszélve ,hogy egy faék Suzukin 100e komplett generált megcsinálok. És utána x évig semmi. Ez kell most nekem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
97-ben volt a ráncfelvarrás. Onnan már jóval jobbak. Főleg már csak azért is mert azokban már lett rakva orr és oldal merevítés. Persze csak 1.3 és 5 ajtós. Ezen kívül talán még szervó legyen benne a többi nem is érdekel.
Giigz: Legalább.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
giigz
veterán
Valaki biztos azért vesz 1.9 TDI-t, hogy évente 17k km-t menjen vele... 365k az már reálisabb, bár az az évi 24k km sem kifejezetten indokolja, hogy dízelt vegyen, persze ha hosszútávra gondolkozott, akkor megértem.
Én akkor vennék egyébként dízel autót, ha évente legalább 30-40k-t mennék, az meg 15 év alatt 450-600.000 km...
-
AMD Power
titán
Engem még az sem érdekel. Főleg nem ilyen 1x éves autóknál. És + egy dolog mai elromolhat. Szervó legyen benne ha egy mód van rá de a többi nem érdekel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FerNandor
őstag
-
rob210
Topikgazda
Én amióta kitapasztaltam, a fogyasztás méréssel, mindig a kilóméter számlálót lesem, ha megtettem 700 kilóméter felett, megyék tankolni.
Nekem 250 kilóméter megtétele körül, már feles jelzésen van a mutatóm.
Az elején még megijedtem, hová lett a benzin, de most már tudom semmi baj[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
tresh
addikt
unix/bardi tényleg ilyen nem tenném be az autómba márkák vannak
-
rob210
Topikgazda
Van amiben egy két után gyártó jobbat csinál mint a gyári.
Már csak azért mondom ezt, mert nekem az ismerős renault szervizes mondta, hogy dolzot vegyek higgyek neki, 22 év alatt olyan kocsit vízpumpa hibával nem vittek vissza amiben dolz volt.
Nekem az van benne el ne kiabáljam szépen teszi is a dolgát.Renault power
-
Ck.
addikt
Jol van, akkor megnyugodtam.
Mas:
Olvastam, hogy sokaknak van alapjarat ingadozasi problemajuk.
Nos nekem sem full egyenletes, a mutaton es a motor hangjan is lathato/hallhato egy kis ingadozas olyan 750-800 kozott folyamatosan. Fel-le, fel-le. Nem rangat, menet kozben sincs semmi problema. Erdemes ezzel foglalkozni, vagy ez meg a "normalis" kategoria? -
rob210
Topikgazda
Arról, hogy kikieményítés perselyezés már hallottál?
Nemrégiben sikerült egy 1.9 es "kisautót" látnom ami 2.2 re lett felfúrva honolva perselyezve edzve minden csilli villi karácsonyfadísz amit el tudsz képzelni.
Az pont ez a 300ccm na most eddig 120.000.km van benne, ami azért azt jelenti annyira nem elképzelhetetlen egy ilyen tuning tartósan.De ennek ellenére ezek valóban nem 10-20évre készülő motorok ebben egyet értünk.
meg abban is, hogy bár mit szét lehet forgatni, csak "jó" sofőr kell hozzá.Láttam már E32es hajtókart a blokk oldalán kikacsintani, pedig azért a BMW-re nem jellemző a hulladék gyártás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FRENK1988
veterán
én igazándiból vágyok egy turbós gépre. Leginkább benyásba (elég a traktorhang ha melózok ) Na meg azért is mikor felépül a turbónyomás és présel csak présel az ülésbe. Na és amikor elengeded akkor lefúj (bár ez már egyre nehezebben kivitelezhető)
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
_NCT
őstag
-
_NCT
őstag
Én is benya felé hajlok, amíg havi 2000km-t nem szükséges majd mennem..... Már pedig biztosan nem egy jó ideig....
Az én autómmal már most kurva jól járna valaki, mivel mindent megcsináltattam rajta, jövőhéten úgy néz ki 3000.-ért sikerül tükörállító kapcsolót szerválnom.
Most próbálom szokni az autót, hogy 2000 alatt ne legyen a fordulat. Kezdek rájönni, h hiába 1.6 16V, szívó benyától sokat nem kell várni. Szépen lehet vele előzni 90-100-nál, de azért így sem lövi ki magát 4-ben 4000-nél, meg kell gondolni az előzést.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
elfogadnám ritka jó állapotú darab
-
giigz
veterán
Közben nézegettem, és olcsón lehet találni 1.6-os motorral töröttet.
A lényeg, mint írtad ki lehet fogni 150k-ért egy olyat, amiben jó a motor, szükséges cuccok ki, aztán az egészet 50k-ért biztos el lehet adni, és akkor 100k-ból megvan az új motor. Arról nem is beszélve, hogy a régi motort is el lehet adni, és akkor lehet, hogy szereléssel együtt 100k-ból kijön a motorcsere.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest