-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
válasz
rob210 #66401 üzenetére
Csak elméleti szinten, egyelőre csak játszok a gondolattal, semmi komoly.
Véleményezzétek ezt a hirdetést: [link]
Kicsit sokallom az árát. Vagy reális ez az ár egy ilyen korú és állapotú kocsiért?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
mdav88
senior tag
válasz
rob210 #66527 üzenetére
Most nekem passz hogy mi van benne, de a szolenoid csere mérsékelte a dolgot, bár az okoskerekem hidegebb időkben meg-meg szólal(az nem volt még cserélve ezen a kocsin).
Viszont ahogy melegszik az idő, egyre kevésbé veszem észre (scenic 2 1.6)
A laguna viszont kezd kiakasztani, múltkor nagyon megörültem, hogy minden megjavult, de igazából semmi sem. Kormányrázásom ugyanúgy visszajött, indításnál a nyekkenés szintén.
Egy hétig nem volt semmi baj, miután bezsíroztam az önindítót. (ez valami speckó zsírt igényelt volna?)
Jobb belső csillaggal/házzal még lehet nyűg, ezt megpróbálom majd valahogy lecsekkolni...[ Szerkesztve ]
-
mdav88
senior tag
válasz
rob210 #66600 üzenetére
Mivel a kormanyrazasom meg ott van, igazabol nem tudok mar masra gondolni, mint a lengokar szilentjeire. Nem latom egyiket sem szakadtnak, de biztos nem maiak, mert repedezest azert latni rajtuk. Sot, az egyik lengokar meg lehet gyari, mert szegecselve van ra a talpas.
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #66617 üzenetére
Na ja, az 1.33-ban is van.
Renaultban utánakérdeztünk, bár kevés a tapasztalat még, de aszondják másabb a működési elve, mint a dízelének, illetve a részecske méret is más. Elvileg ez örök, mint a nyomorúság, még városban is.Majd meglátjuk, 3-4 év múlva majd visszatérünk rá.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mukucs
senior tag
-
Mukucs
senior tag
-
femiki
tag
válasz
rob210 #66632 üzenetére
Részben igen, részben "találgatásra" cseréltük. A porlasztókkal kezdtük, utána jó volt. Az EGR-t irta hibára, és az valóban kuka volt, 1cm koksz volt benne. Utána egy ideig megint jó volt. Aztán megint kezdte a rosszalkodást, akkor cseréltük a nagynyomású szelepet. Utána megint jó volt egy darabig. Aztán itt olvastam nemrég, valakinek ilyen inditási nehézségei voltak, kicserélte a FHP jeladót és megszűnt a hibája, ezért cseréltem én is ki, de ettől nálam nem változott semmi. Ja, nem mondtam, de ü.a. szűrő is lett cserélve. Egyébként élő adatban nem mutat semmi rosszat... Ez az érdekes!
[ Szerkesztve ]
-
femiki
tag
válasz
rob210 #66634 üzenetére
Azt irtam, hogy a vezérmű jeladót cseréltem. Vagy az nem ugyan az mint a vezérmű FHP jeladó?
Hibakódnak meg csak az EGR-t irta, amit szintén cseréltünk. Most csak kedden fogom tudni elvinni szerelőhöz, és meglátjuk hogy mit ir hibának. Viszont ha relé, vagy valami vezeték/érintkezés hiba van, azt szerintem nem fogja kijelezni.
Vagy esetleg főtengely jeladó?[ Szerkesztve ]
-
femiki
tag
válasz
rob210 #66641 üzenetére
Igen, a 2.-lett cserélve. A 3.-képen az milyen jeladó, ill. hol található? Valamint az üzemanyag nyomás érzékelő hol van? Esetleg arról is egy kép? Az enyém csak 48kw-os. Köszönöm a segitséget, és tanácsot!
Még annyit, hogy a nagynyomású szivattyút hogy lehet kiszűrni hogy jó-e, vagy esetleg az halt meg? Vagy az nem okoz ilyen tüneteket?[ Szerkesztve ]
-
-
FRENK1988
veterán
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
rob210 #66674 üzenetére
Tipikusan akkor jelentkezik, ha pár 10km után leállítom, aztán rövid idő múlva újra elindulok, vagy tele utasokkal, elnyújtott, hosszú emelkedőn. Mintha elfáradt volna az érzékelő, és már nem bírná a magasabb üzemi hőfokot, mert úgymond, a "menetszél" hatására újra elkezd működni-mérni.
De van donor motorka is az órába. Szerelési idő kb. ugyanannyi, pénzbe az érzékelő kerülne csak.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #66678 üzenetére
jónak hangzik! Ha azt a dacia logót ha renaultra cserélnék az autón, akkor sokan nem gondolkoznának 4millióért rajta, sőt! Én is a vitarás terv helyett(mivel abból nincs már szívó) a duster került az előtérbe, csak előtte jó volna 2 autót is eladni a kertből és akkor meglátnám.....
-
femiki
tag
válasz
rob210 #66682 üzenetére
Megmértem, feltöltött állapotban van, 13,06V. Pumpáltam 15x is, de nem akar indulni, csak néha-néha belekap. Valamelyik érzékelő még esetleg? Vagy egyszerre haltak volna meg a porlasztók? Azért ezt nem hinném... Ahogy pumpáltam a kézi pumpát, a visszatérő ágon folyamatos buborékok mennek, de a többi ágon nincs látható buborék.
-
femiki
tag
válasz
rob210 #66703 üzenetére
rob210! Kicseréltem az ü.a. szűrőt, most Purflux van benne. A gyorscsatikban megnéztem a tömítéseket, elvileg zárnak, szorosak is. Viszont, ahogy pumpálom, a szivattyúba menő és az onnan jövő csőben, tehát mindkét csőben a levegő egy irányban a szivattyú felé mozog! Ennek nem körbe kéne menni? Mert igy nem tudom le légteleníteni a szivattyú kört. Vagy van valami trükkje? Pedig pumpáltam vagy 10-15 percig, de nem jött ki a levegő, és el sem indul a kocsi.
-
femiki
tag
válasz
rob210 #66722 üzenetére
Igen, a színjelölésnek megfelelően, de rosszul nem igazán lehet, mert a cső hossz sem egyforma. A kézipumpa és a szűrő közé már korábban lett betéve egy visszacsapó szelep. De a biztonság kedvéért, nincs véletlen olyan robbantott ábrád, ahol mutatja a szűrő bekötést? Melyik cső hova megy?
-
#89309696
törölt tag
válasz
rob210 #66732 üzenetére
Ó, a szélvédők ilyet is tudnak? Van valami jelmagyarázat ami alapján meg tudom nézni az én ablakom melyikbe tartozik? Mert a hahun be volt jelölve, hogy gyárilag színezett üveg mikor a kocsit vettem, de hogy ez pontosan mit takar fogalmam sincs, meg ugye ott mindenki azt ír be amit akar.
-
Nordik
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó