-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62834 üzenetére
Azt amúgy belekalkuláljátok a gázolajba, hogy télen dermedésgátlót raknak bele a kutak és lehet azt nem szereti?
Ez oké, bár én nem kalkuláltam bele, csak mindig ilyenkor az jut eszembe, hogy jó pár telet átvészelve sok kilométerrel, vagyis akkor a hülyenémetosztrák vajon mit kotyvaszt és rak bele, amitől csendes marad a vas ?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #63298 üzenetére
Lehet vele 90-el menni, csak nem szabad keményen gyorsítani, csak szépen fokozatosan, nem terhelve. Ha sietnek, előzzenek meg. Padlózni???? Majd ha üzemmeleg lesz az OLAJ, nem a víz, az olaj, az dízelnél 0 fok körül kb 15-20 kilométer. Onnan lehet padlózni. Letolna, meg dudálnak? Bekaphatják, ugorjank át,ha nem tetszik, mert amíg nem melegszik be, addig én nem tiporom.
Dízelnél fontos a hengerekben a nyomás, az gyújtja meg a keveréket. Ezt a nyomást fogod lerontani, ha kínozod hidegen. Utána már bármennyit rálocsolhatsz, nem segít csak a teljes felújítás.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #63366 üzenetére
Nem tudom én helyzeti előnyben vagyok, mert itt vannak mellettünk.
Én eddig ha megrendeltem valamit másnap mehettem érte a boltba és ott is volt.
Az áraik meg akció esetén vitathatatlanok.
Ott inkább a raktárosokkal lesz a gond sajnos. (ami téged nem vigasztal)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #63413 üzenetére
Thalian is hasonló a helyzet. Régi termosztáttal kb. kétszer ekkora volt a mozgástér, az újjal nagyjából az általad linkelt képen lévő két vonal között mozgolódik (a sebesség és fordulatszám függvényében).
Például mai megfigyelés; hosszabb pályázás után, lehajtó végén álltam a stop táblánál és nagyjából középre beállt. Miután kikanyarodtam a főútra és váltottam a hármast, már lejjebb ment majdnem egy osztásnyit. Aztán pár kilométer után ismét felment majdnem középig.[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
válasz #89309696 #63522 üzenetére
Ez a B+B kategoria nem rossz ötlet, írd és mondd fele annyi ember lenne BP-en is az utakon, mert ahhoz a kategóriához a sok gyökér életképtelen nem jutna hozzá. Egyből megoldódna a dugók egy része is.
Ma munkába menet csak 2-szer akarták rámhúzni a kormányt a párhuzamos sávból. Nem rajtuk múlt, hogy egyben van még az autóm...
Oké, ha sávot akarsz váltani. De használd az indexed és nézz be a tükrödbe, meg a holttérbe is... Van egy érzésem hogy Pesten nagyon ritka a nyugodt vezetés élménye."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #63656 üzenetére
Szerintem DPF nélkülibe RN0710 az előírás, ami pedig 5W40 az FE az RN0720-at tudja, DPF miatt többek között.
Akku elég jó áron van a kauffernél, nézz rá esetleg. Én mostanában azon morfondírozom, ki kéne próbálni az SCT akkut, de egyelőre a Jász/Electric Power jól tartja magát.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #63694 üzenetére
165/70R14 és 175/65R14 is gyári méret, nem nagy eltérés, de műszakin-igazolásnál szólhatnak (jogosan) a 175/70 miatt Nekem olyanban volt részem, hogy hátul a gyári 195/65R15 helyett 185/60 volt fent, vonóhorog egyszer-egyszer leért, másfél centit "ültetett", aztán elkopott és következő gumi gyári méret. Elöl is próbáltam, de kellemetlen volt, egyszer kátyú ki is csípte az alacsonyabb oldalfal miatt, műanyag burkolat súrlódott egyszer, mikor aknafedél fölé álltam... #csakagyári
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #64043 üzenetére
Kettő kérdés.
Csak a tárcsa és a betét lett cserélve vagy szakszerűen ki lett cserélve a csúszócsapok újrakenve a dugatyúk átjáratva a fékfolyadék lecserélve?
A fék kb. 1000km alatt kopik össze úgy, hogy a 100% os teljesítményét le tudja adni, addig a satufékeket kerülni kell!
A bosch jó választás volt nekem még nem volt belőle garanciális problémám.
Viszont ezt a féksimogatós dolgot ki mondta neked? Ha jól van összerakva egy fék akkor azt elég simogatni is, nem kell kinyomni a padlólemezen a pedált.Renault power
-
huniross
tag
válasz #89309696 #64045 üzenetére
Azért írtam, mert én úgy jártam, hogy tárcsa cserék után, nem volt még 1000 km a tárcsákban kellett egy lendületesebbet fékeznem a pályán. Nem volt padlófékes, abs-es fékezés, csak a normálisnál nagyobb. A tárcsa elhajlott, onnantól rázott a kormány kegyetlenül. Mivel kb 1 hónap és nem egészen 1000 km volt a csere óta, gariban kicserélték, mondván biztos gyári hibás. Ezután sajnos a következő nagyobb fékezés már egy éven kívül volt, de nem volt 5000 km az új tárcsákban, ez is elhajlott, de nem volt már garancia rá. Új tárcsát kellett megint feltenni. No ezekkel már nem bántam kesztyűs kézzel, olyan 500 km után egy elhagyott úton olyan 60 as tempónál direkt nyomtam egy padló féket, hogy ha ez is rossz, romoljon el akkor, és viszem is vissza. Nem lett semmi, sőt azóta nyáron az osztrák pályán 150 ről kellett állóra fékezni stau miatt, azt is könnyen vette, semmi gond nem lett. Állítólag anyagukban nem túl jók az utángyártott tárcsák, azért mennek tönkre. A Bosch biztos jó, esetleg egy kis vasalás után 100% ban használhatónak kell lennie. Ja a két sz@r tárcsát Renault szervízben tették fel, a harmadikat már nem mertem rájuk bízni.
-
huniross
tag
válasz #89309696 #64050 üzenetére
Valami olyasmire emlékszem, hogy 2 évente illene lecserélni a fékfolyadékot, de szerintem senki sem teszi ezt. Az Ebay topikon láttam nemrég fékfolyadék ellenőrző kütyüt elég olcsón, rezgett a léc, hogy rendelek egyet. Refraktométert rendeltem, a kúton lévővel egyformát mért.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #64091 üzenetére
Rendes bikakábel betekeri rögtön, akkor is ha teljesen halott az akku. Ipari 1,5 cm átmérőjű rézsodronyt szoktam használni. Hegesztőgépeknél használatos kábel a legjobb. Veszel csipeszeket, és csinálsz magadnak olyan kábelt, hogy a holtakat is felébreszti. Az enyém 600 apert tud.
Egy valamire caló bikakábel a Lidl-ben 15 euró. 500A van ráhazudva, de egy indításhoz elég 80A. Az is megteszi, ha nincs kiszuperált hegesztő kéznél.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #64094 üzenetére
A vezeték is lófax lehet benne, jó, ha van 1,5mm^2, túl nagy feszültség esik rajta, így az önindító, amikor tekerne jó, ha odaér pár Volt.
Nincs otthon három eres kábeled, mondjuk hosszabbítóé? 3x1,5. Ebből levágsz 2 * 2-2,5 métert, a 4 végen a 3-3 szálat összesodrod, aztán ráapplikálod a bikalófax csipeszeit. Így lenne 4,5mm^2 keresztmetszetű kábeled.
Otthon más erre alkalmas vezeték nem tudom, hogy van-e?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest