-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Top cat
addikt
válasz
aprokaroka87
#134898
üzenetére
Kaptam már én is DPD, Netflix, Posta nevében is ilyeneket. De ezek mind +33-as számokról jöttek.
Elég szomorú, hogy vannak olyanok, akik bedőlnek az ilyesminek.
-
Top cat
addikt
Ezek a nyomorult adathalászok megint aktívak.
+36303928720
Megrendeleset visszakuldjuk, frissitse az ervenyes es helyes szallítasi cimet expressz:Sajnos az oldal amire vezet a link, elég hivatalosnak tűnik. Vajon mennyien fognak bedőlni?
-
adika4444
addikt
válasz
4Grider
#134883
üzenetére
Az iMessage regisztrációs rendszere a két hónapos domino SIM-emet a mai napig nem engedi aktiválni. Rányomok az OK-ra, hogy az iMessage, FaceTime pároshoz küldjön SMS-t, majd újra felugrik az ablak és ez mindaddig, amíg le nem mégsézem.
Használni úgy sem akarom azzal a számommal egyik szolgáltatást sem kifejezetten, csak gondoltam, ha már van, aktiválom. Nem ment

Eddig nem számlázták ki az aktiváló SMS-eket
. Az Apple ezen rendszere tényleg nem az igazi. Bár más SMS-alapú szolgáltatásokkal is volt már gondom. -
Mostvid
újonc
válasz
sirarcheer
#134893
üzenetére
Nekem jelenleg telekomos fő sim van két multisimmel. Én tegnap a fő sim kártyát kivettem a telefonból és beletettem egy yetteles kártyát, ilyenkor az apple watchban lévő multisim nem működött, viszont tudtam vele fizetni, mert ahhoz nem kell net, NFC-vel működik. Szóval ha a telefonodban van a telekomos fő sim is, akkor minden működik. Az iPhone mobil előfizetése csak támogatott szolgáltatónál lehet ahhoz hogy megkapd a Watchba a multisim-et.
-
AnonymusX
őstag
válasz
sirarcheer
#134893
üzenetére
Szia!
Ez inkább iPhone/Apple Watch topikba illő kérdés, nem függ a Telekomtól. Azt hiszem itt megvan a válasz: [link]
-
sirarcheer
senior tag
Sziasztok!
Van egy Voda-s céges előfizetésem és mellé szeretnék egy magánszámot.
4GB+ Mobil XS + Okosóra esim opciót néztem ki egy Ihpone 13 Pro + Apple Watch mellé.
Működne az Apple Watch ha a másodlagos esimhez tartozna?
Ha csak az óra van Nálam akkor csak a Telekomos hívásokat tudnám fogadni, vagy bármelyik SIM-re érkező hívásokat is lehetne fogadni?
Segítséget előre is köszönöm. -
Mostvid
újonc
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását, én itt lezárom a dolgot. Leadtam a Yettelnél a számhordozási kérelmem. Sajnos nincs arra időm hogy időtlen időkig a Telekom furcsa gondolkodásmódjába bújtatott lehúzásokkal foglalkozzak, adtam a cégnek esélyt (és pénzt) nem is keveset. Az igaz, hogy pozitívan bírálták el a panaszaimat, de nem vagyok hajlandó minden cselekedetüket állandóan átvizsgálni meg double check-elni mindent ami gyanús, ebbe belefáradtam. Nem vagyok naív, tudom a Yettel sem tökéletes, de majd látjuk, én mindenesetre pozitívan indulok neki.
-
Mostvid
újonc
válasz
MadMancs
#134887
üzenetére
Nem alkalmazásról van szó, hanem a webes felületen a fiókról. Eddig úgy volt hogy egyszer engedett díjcsomagot váltani, utána inaktív lett a kapcsoló. Ha tisztességes lenne a cég, egy felugró ablak vagy valami arra figyelmeztetne, hogy ön jelenleg díj ellenében fog díjcsomagot váltani és erre kellene cancel vagy ok. Szóval az elvről van inkább szó.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Mostvid
#134886
üzenetére
De milyen elv? Az, hogy nem hülye biztos a rendszer? Az max csak neked az elvárásod. Ha megkérdezne minden kattintás során, hogy biztos ezt akarod e csinálni akkor meg az lenne a gond.
#134888Mostvid: anno a DIGI mobil megjelenésekor is voltak fantom SMS-k iPhone (de tudtommal más készülék során is) miatt ahogy be akarta aktiválni az iMessage/facetime dolgokat. És az bizony "SMS" küldéssel megy úgy, hogy nem is látod. Akkor is ment a jelzés nekik és jóvá is írták a dolgot, hogy aktiváló SMS ne számítódjon annak.
pl az iPhone esetében ki is van emelve, hogy van ahol ez fizetős szolgáltatás.
Ha iPhone-t használ, SMS segítségével aktiválható a telefonszám az iMessage és a FaceTime szolgáltatásban. Bizonyos mobilszolgáltatóknál az SMS-küldés díjköteles. -
Mostvid
újonc
válasz
4Grider
#134884
üzenetére
Nem mindenki veszi észre mert nem nagy összegről van szó, vagy vannak akik egyszerűen lesz@rják. Nekem minden esetben pozitívan bírálták el a jogos észrevételem és jóváírták. Az elszomorító az hogy ez a jogszerűtlen gyakorlat náluk rendszerszintű és változtatni sem akarnak rajta. Vajon EU szinten mit szólnának hozzá ha mennének a kivizsgálási kérelmek vagy ha valaki megpiszkálná ezt jobban?
-
MadMancs
veterán
ÁSZF már 2016-ban is tartalmazta hogy naptári hónaponként 1 alkalommal (akkor még csak személyesen vagy, telefonon lehetett, de ügyintéző felhívta rá a figyelmem) díjmentes a tarifacsomag váltás. Valószínűleg most is benne van (nem néztem meg). De a honlapon is ott van a feltételeknél . Az hogy nem tiltják már a többszöri lehetőséget pl azok kedvéért akik élni szeretnének vele, csak egy dolog.
-
Mostvid
újonc
válasz
szabonagyur
#134885
üzenetére
Az elv számít, természetesen kifizettem a díjcsomagváltás díját, nem ezzel van a gond.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Mostvid
#134865
üzenetére
A másik szemét húzásuk hogy korábban havonta csak egyszer engedett díjcsomagot váltani a fiókban, ha többször próbáltad volna, inaktív lett a kapcsoló. Ez így rendben is volt. Múlt hónapban úgy alakult hogy kétszer váltottam csomagot, sunyi módon levették az inaktív megállítást és tovább enged, gondoltam kipróbálom, meg is történt a sikeres díjcsomagváltás
HA tisztában vagy a működéssel minek játszol vele?
-
4Grider
félisten
-
gabor9991
addikt
válasz
4Grider
#134866
üzenetére
Vodánál még a normális békeidőben a nagy összeomlás előtt is a részletes számlán volt kiszámlázva hónapokon keresztül havi pár saját magamnak küldött mms

Egy ideig elnéztem nekik de később megreklamáltam és auditált rendszer ellenére jogos volt a panaszom, nem küldtem saját magamnak mms üzeneteket.
Ebből kiindulva én elhiszem hogy bármilyen számlázási hiba becsúszhat bárhová, amit a szolgáltató a hitelesített számlázási rendszer tökéletességére hivatkozva általában azonnal elutasít. -
4Grider
félisten
válasz
Mostvid
#134874
üzenetére
Mi májusban váltottunk.
Megnéztem a számlát, jelzem, hogy nem rendszerszintű a probléma:
Mobil telefon szolg. 05.01.-05.11.
Mobil telefon szolg. 05.12.-05.31.
Szerk.:
Üzleti Adat 5GB (2020) (TESZOR 61.20.42) 05.01.-05.11.
Üzleti Korlátlan Adat (TESZOR 61.20.42) 05.11.-05.31.
De ez utóbbi logikus. Mert a váltás maga 11-én történt, az adatot 11-én délelőttig módom volt (fel)használni illetve aznap már tudtam használni a korlátlant. -
AnonymusX
őstag
válasz
Mostvid
#134876
üzenetére
Nem jól érted. Arra gondolt, ha a telefonodban cserélgetsz SIM kártyákat, azaz kiveszed az egyiket és beteszel egy másikat, akkor a telefon/app küldhet SMS-t, amely így akarja ellenőrizni a telefonszámodat az új SIM-en.
Ha visszacseréled a SIM-et, akkor újra meg fogja tenni a korábbi SIM-ről is, mert SIM cserét érzékel. Nyilván mindig azon a telefonszámon lesz elszámolva az ára, amelyikhez tartozó SIM éppen a telefonodban van.
Azt hiszem Xiaomi telefonok szoktak küldeni saját szolgáltatásaik kapcsán SMS-t.
Fentebb írtam a hívásrészletezőt, chaten gyorsan meg lehet szerezni, feltöltik a Telekom fiókodba, pikk-pakk kiderül milyen számra mentek SMS-ek.
-
csaszi75
senior tag
válasz
Mostvid
#134874
üzenetére
Már bocs, de egy kicsit naiv gondolat, hogy nem volt semmi aktiválás.. simán valamelyik app-od küldözgeti az SMS-t, s simán lehet, hogy az nem kerül bele az elküldött SMS-ek közé.. vagy simán lehet, hogy a csevegés miatt ment el.. stb.
Ahogy már írta 4Grider is:
"Egyik szolgáltatónál sem jellemző az auditált számlázási rendszerekben, hogy el nem küldött sms-ek alapján számláznak. Az okostelefonokon (elvileg a szifon is ide tartozik) nem egy olyan alkalmazás van, ami az aktiváláshoz automatikus sms küldést használ."
Nincs olyan, hogy csak úgy beszámláznak neked kamu SMS-t.
simán van olyan is, hogy nem sikerült valamikor egy küldés és az adott APP újra próbálja..
stb. -
4Grider
félisten
válasz
Mostvid
#134872
üzenetére
Erre:
"Tegnap 4 elküldött sms volt az alkalmazásban, ami rendben is van, nyomon tudom követni, mert ritkán küldök smst, ma reggelre 7 lett. Tegnap sem küldtem és éjszaka sem amíg aludtam ( ezt csak azért írom mert tudom később frissít az app). Volt már ilyen húzásuk, akkor sem értettem de gondoltam én vagyok a hülye és rosszul emlékszem. Hát nem." -
Mostvid
újonc
válasz
4Grider
#134866
üzenetére
Nem volt semmilyen aktiválás semmilyen alkalmazásban, de, mondom nem ez volt az első eset, csak eddig nem figyeltem ennyire rájuk mint most. Volt olyan, hogy a díjcsomagváltás napját két jogcímen is kiszámlázták, mondjuk a május 1-jén váltottam díjcsomagot, akkor a május elsejét a régi díjcsomag arra a napra eső részét is és az új díjcsomag máj 1 napra eső díját is, tehát azt a napot két jogcímen számlázták ki ami nem nagy összeg, de jogszerűtlen. Panaszlevelet írtam, elismerték és jóváírták. Na most képzeljétek el ha ezt minden díjcsomagváltásnál eljátszák, az nekik jelentős árbevétel.
-
4Grider
félisten
-
Mostvid
újonc
Na most lett elegem a telekom lenyúlós cégből, nem elég hogy a legdrágább még szemétkedik is az ügyfeleivel. Tegnap 4 elküldött sms volt az alkalmazásban, ami rendben is van, nyomon tudom követni, mert ritkán küldök smst, ma reggelre 7 lett. Tegnap sem küldtem és éjszaka sem amíg aludtam ( ezt csak azért írom mert tudom később frissít az app). Volt már ilyen húzásuk, akkor sem értettem de gondoltam én vagyok a hülye és rosszul emlékszem. Hát nem. A másik szemét húzásuk hogy korábban havonta csak egyszer engedett díjcsomagot váltani a fiókban, ha többször próbáltad volna, inaktív lett a kapcsoló. Ez így rendben is volt. Múlt hónapban úgy alakult hogy kétszer váltottam csomagot, sunyi módon levették az inaktív megállítást és tovább enged, gondoltam kipróbálom, meg is történt a sikeres díjcsomagváltás. Ebben a hónapban a számlával kijött a néhány ezer Ft díjcsomagváltási díj. Oké, hogy egy váltás ingyenes, oké hogy továbbenged a felület a mássodik váltásnál is, de nem kellene egy figyelmeztető felugró ablak hogy ennek díjköltsége lesz, így lenne fair az ügyfelekkel szemben. Az USÁban beperelnék őket és meg is nyernék a pert. Ezt azért írtam le hogy legyetek résen mert irdatlan nagy lehúzások mennek a háttérben amiről nem is tudtok. Szóval a mai nap megválok az előfizetésemtől és számhordozással átmegyek a Yettelhez.
-
HoaryFox
őstag
válasz
South Velen
#134847
üzenetére
Nekem is pár napja rosszalkodik a net, napközben stabilan szokott jönni 40-50 Mbps, pár napja meg alig 10-15 jön át (Dunaújváros északi része, 5G nuku)
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day ma
40 percMost később 08:00 - tól adta.
-
Cs1csó
titán
válasz
MaxxDamage
#134851
üzenetére
Folyamatosan reszelgetik kb. mint pl. a Facebook-ot
-
válasz
szabonagyur
#134849
üzenetére
Mobil applikáció is valtozott ahogy nézem

-
p.t.r
aktív tag
válasz
szabonagyur
#134849
üzenetére
7:30-kor már általában ott figyel
-
p.t.r
aktív tag
Domino day megszűnt? Nem találom
-
Oliverda
félisten
válasz
South Velen
#134845
üzenetére
Az ügyfélszolgálat mit mondott?
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
South Velen
#134843
üzenetére
Nem ismerem azt a részt de nem árnyékolja valami? Kisebb domb, stb. Lehet a felhajtó és a torony között van valami domb, épület ami kitakar.
-
czegee
csendes tag
válasz
totron
#134840
üzenetére
Még csak egy emberként próbáltam érdeklődni hogy ha egy egész utca össze fogna akkor ennek menete hogy lenne, illetve mennyire lehet rá esély hogy pozitív kimentele legyen. Tudnék egy egész utcányi aláírást gyűjteni hozzá az tuti. De eddig minden hiba bejelentésre annyi volt a válasz hogy nincs hiba.
-
totron
addikt
válasz
czegee
#134828
üzenetére
Ha mozdítottak a sugárzó irányszögén vagy bármilyen más, számotokra előnytelen módosítást hajtottak végre a tornyon akár fizikailag, akár szoftveresen, akkor a gyenge/nem létező/hibajavításától megfosztott jelet hiába is erősítenéd. Ha egy egész utcáról van szó, akkor össze kell fogni - vagy az már mehvolt és az sem elég?
-
snooze
veterán
válasz
Salamander
#134837
üzenetére
már müködik..
-
snooze
veterán
válasz
Salamander
#134830
üzenetére
központi hiba van..javitják....egyes dominokat nem lehet hivni..nyilván a számhordozattakat..
-
czegee
csendes tag
Sziasztok, van itt olyan hozzáértő aki esetleg tudna segíteni, a környékünkön vállalhatatlan lett pár éve a térerő, szakadozik telefonálás közben a hang, többször is volt hibára jelentve mindig pár órán belül jött a válasz automatán hogy nincs hiba. Konkrétan a község egy utcájáról van szó, és senkinek sem jó a térerő. De szerintük nincs baj. Az utcában lévő cég emiatt váltott szolgáltatót. Nem lehet valahogy kiharcolni hogy csináljanak valamit? Jelerősítőt vagy antennát vagy valamit feltenni? Válaszotokat előre is köszi
-
snooze
veterán
sziasztok!
adott egy feltöltökártyás elöfizu..hivni lehet róla,de öt hivni nem!ledobja,se csengés,se foglalt jelzés..kétkártyás telo,a másik kártyát ami vodás lehet hivni..mi lehet a gond? köszönöm.. -
barnibooo
aktív tag
Sziasztok!
Tévé, internet előfizető vagyok valamint van egy dominos feltöltőkártyám.
Ez is magenta 1-nek számít? Csak azért kérdezem, mert most töltöttem fel egyenleget és a hozzá tartozó 500Mb Magenta 1-es név alatt megduplázták.
Viszont a helyhez kötött Internethez Magenta 1-es ként igénybe lehet venni a 25%-os kedvezmény, de az appon belül nem látom. (iOS)
-
sellerBP
tag
Köszönöm a gyors válaszokat.
-
sellerBP
tag
Sziasztok!
2 hete váltottam erre Gigaerős Korlátlan Net Okosvilág csomagra. Ehhez adtak 2db multisimet. HBO max nem érte volna meg nekem, mert külön olcsóbb, ha 1 évre előfizetem.
Kérdésem az, hogy Multisimet bele lehet dobni mobilba is? Nekem azt mondták u.a telszáma van, így két teló csörögne egyszerre... Ez ciki lenne...
Beléptem telekomba, és ott viszont techikai telszámokként mást írt weboldal.
Van egy régi telóm amit ilyen Wifi-Hotspotként használnék 4G-n. Megoldható? Használja így valaki? Nem szól érte szolgálató?
Vagy csak Tabletbe okosórába lehet bele rakni ezt simet?Választ köszi előre is.
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day ma
1 GBVegyétek, vigyétek!

-
polonic
félisten
Németországban csak nem működik a VoLTE roaming a DT hálózaton.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Corsair K70 RGB TKL // EU // Számla + Garancia //
- Samsung Galaxy A55 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga 2in1 WUXGA Touch i5-1135G7 16GB 256GB Intel Iris XE 4G LTE W11 Pro Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Volt egy kis csúszás


dptrsk
