Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz Mr.Csizmás #89072 üzenetére

    Mindenkinek ajánlom figyelmébe, aki mobilvásárlással szeretné elpattintani a maradék hűségpontjait, de nem a KAP pontok terhére kapja a visszaigazolást:
    Végre megoldódott a probléma egy kedves ügyintéző hölgy segítségével. Kiderült, hogy azért nem akarta elfogadni a beállításokat, mert még nem változtattam meg a hűségkártyám jelszavát (még az alap, gyári volt).
    Tehát:
    1.) Itt bejelentkezés után át kell állítani a mobilfizetésnél az elsődleges fizetési módot (vagy valami ilyesmit, mióta megcsinálták, azóta azt írja, nincs jogosultságom az oldal eléréséhez. De könnyen meg lehet találni) a kapcsolat pontokra, majd mentés
    2.) Meg kell változtatni a hűségkártya jelszavát/kódját. Telefonon viszonylag egyszerű, ha sikerült a 1414 menürendszerén átvergődve beszélni egy ügyintézővel, gyorsan meg tudja oldani, csak az alap adatok kellenek.
    (3.) Elvileg újra kell indítani a telefont. Én újraindítottam, de lehet, hogy megy anélkül is.)

Új hozzászólás Aktív témák