Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz csaszi75 #139212 üzenetére

    A dolog onnan indult, hogy amikor bevezették az adategyeztetés nevű szívatást, ezeknek a rokonoknak az egyeztetésénél a telekom rendszere képtelen volt kezelni a a régi, bordó, papír alapú személyi igazolvány sorszámát (ezáltal lakcímkártya hiányát). Az ügyfélszolgálat azt javasolta, hogy "vegyem a nevemre" ezeket a kártyákat, úgy is lett. Azóta az én adataimmal van egyeztetve, amelyek viszont nem változtak.
    Plot twist: a saját magam vészkártyáját is egyeztettem tegnapelőtt, az is eltűnt. Most, ha belépek bármelyik felületen, egy újabb családtag nem használt havidíjas adat-előfizetésének adatai vannak csak ott. A webes felületen azzal a számmal kell belépnem, amelyiket egyébként a rendszer nem tartalmazza. Mondjuk ezt könnyebben hozzáadom, mint a távolabb élőkét.
    Ez a csűrés-csavarás szerintem inkább riasztja a felhasználót, mint vonzza. Engem pl. most elriasztott, de ezt már megszoktam a telekomtól.
    Ja, és hogy miért nem az ügyfélszolgálattal... Azért, mert egy egész gyűjteményem van már a "nem tapasztaltunk hibát" válaszokból. Ide leírom, hogy más is lássa, milyen kiváló rendszer ez.

Új hozzászólás Aktív témák