Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Wa2x_ #26076 üzenetére

    Csak hogy biztosan egyről beszéljünk:
    1. A 1430 hívása díjmentes Magyar Telekom hálózaton belül (így vezetékesről és mobilról is), és az ügyintézővel történő beszélgetésért sem kell fizetni.
    2. Annak kellene utána nézni, hogy a telefonszám, amiről az SMS-t kaptad, milyen kommunikációs célra szolgál (tehát milyen tartalmakat küldenek ki róla). Erre valószínűleg időbe telik a válasz fellelése, ezért érdemes megírni, mert telefonon legfeljebb visszahívást ígérhetnek, és üzletben sem valószínű, hogy egyből megtalálják a választ (ugyanott tudják keresni, ahol a telefonos ügyintéző is).
    3. Írd be ide a fórumba a telefonszámot amiről az SMS jött, és megnézem, van e róla infó a belső oldalakon.
    4. Nyilván nem történt díjcsomagváltás a hívószámodon, mert a My T-Mobile az éles rendszerből veszi az adatokat, tehát ha Like 300-at mutat, akkor az is van beállítva.

Új hozzászólás Aktív témák