Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Bandi8407 #41921 üzenetére

    ja, az úgy valóban nehézkes, és t-s üzlet is szervizzel rendelkező lenne az igazi.
    a sony (szerződéses) szervizét inkább nem minősítem, de több a rossz tapasztalat, mint a jó...
    azért írtam a lehetőségeket, mert ha illetékesnek bemutatható a hiba leadáskor, és az a jegyzőkönybe is rögzítésre kerül, akkor jobb eséllyel indul a dolog, mert bár a szervizes akkor is mondhat bármit, de legalább nyoma van, hogy más - illetékes - is látta a hiba meglétét.
    független szervizzel lehet még bevizsgáltatni és úgy szakvéleményt kérni, de azt a szolgáltató/gyártói (szerződéses) szerviz nem feltétlenül köteles elfogadni, viszont támadási pontnak jó, ha már nincs más lehetőség. az a baj, hogy az önköltésges, és bizonyos esetben az is marad(hat).

Új hozzászólás Aktív témák