Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doggy dog

    senior tag

    válasz Doggy dog #58430 üzenetére

    Ma bementünk a "nagy T-be".Ügyintéző segítőkész-piros pont!
    Mondta a státusz átvett/teljesített, mindkét esetben.Az hogy lehet,mert ingyen nem adnák oda (mondta ez így van) és az egyiknek az árát követelik,látta is a számlázásban ügyfélfiókon.Hívjuk fel 1430at és jelezzük számlázásnak,hogy rossz státusban van ezért követel olyat,ami nem teljesült és ő sem tudja módosítani.Nagy nehezen valakit kapcsoltak vagy harmadjára és mondta fizessük be,majd 30 napon belül jóváírják.Remélem megoldják,a hibás státusz (átvett) miatt nem felejtik el visszatéríteni!Akkor újra mehetnénk be.Csak most az van,hogy kifizettünk valamit,ami nincs is nálunk és hibás a rendszerben is a státus.Viszont így legalább nem lesz tiltás,korlátozás.Csak az az összeg most ellenérték nélkül másnál van..... :U

Új hozzászólás Aktív témák