Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz György1212 #63530 üzenetére

    szia,

    nagyon nem életszerű így a történet, bár némileg adóik hozzá néhány kiegészítés a következő hozzászólásban, de téves alapokból indultok ki, mert a my telekom felületen, telekom alkalmazásban...stb. kiírt (rész)összeg nem a kifizetendő számla végösszege, tehát eleve nem helyes kijelenteni, hogy annyit követel a szolgáltató, pláne mert nem tudjátok, hogy abból milyen okból és mennyi kerül majd jóváírásra - nem beszélve arról ha tényleg hiba is társul hozzá a rendszer szintjén.
    a szolgáltatói ügyintézővel folytatott beszélgetés rögzítésének a tényét közöltétek az érintettel és hozzájárult ahhoz? amennyiben nem, úgy probléma lehet belőle, ha ilyen módon fel is használod, szóval azzal csak óvatosan!
    békéltetőhöz lehet menni, tudnak tanácsokkal szolgálni, de csak ennyi, nem felügyeleti szerv, tehát bármit mondanak, azt nem köteles elfogadni a szolgáltató.
    amennyiben megállapítást nyer majd, hogy megalapozott a panasz és a szolgáltatóval nem sikerül rendezni, úgy érdemesebb a megfelelő szervhez fordulni, aki felügyeleti joggal is rendelkezik a szolgáltatóra nézve.
    azt nem értem, hogy ha már tavaly is voltak ilyen problémák a netstart kapcsán, akkor miért nem lett a szolgáltató illetékesének a segítségével kikapcsoltatva, mert az magától nem aktiválódik csak úgy újra, tehát közben is lehetett aktív, de a felhasználó időközben nem eszközölt olyan tevékenységet adott előfizetésen, ami (nagyobb) adatforgalmat eredményezett.
    más kérdés, hogy bizonyos esetekben a felhasználó aktiválhatja annak ellenére is, hogy korábban kikapcsolásra került, de arról tudnia kell, hiszen kap róla tájékoztatást.
    felhördülhet itt néhány ember - leginkább olyanok, akinek volt már valamilyen vélt vagy valós sérelme a szolgáltató irányába -, és küldhet azonnal a békéltetőhöz vagy máshová, de én azt mondom, hogy nyugalom és higgadtság, ellenőrizni a majd hivatalosan kiadott számlát, nem csak a végösszeg, hanem a részletek tekintetében is - résszámla is kérhető -, amellett tanulmányozni az ászf, díjszabás...stb. kapcsolódó részeit, hogy legyen megfelelő alapja a panasznak - ha az jogos -, illetve kivédhető legyen a jogtalan számla - ha az - és csak utána menni feljebb, ha a szolgáltatóval nem lehet dűlőre jutni.

    cris78, szia, a lezárásra kerülő díjcsomagokat lehet használni tovább, csak újonnan nem lehet már kérni, de amikor kivezetésre kerül valamelyik, azt utána már senki sem használhatja adott időponttól.

  • #73820095

    törölt tag

    válasz György1212 #63530 üzenetére

    Mivel a trékom segítőkészségét és korrektségét ismerjük, a helyedben már most azonnal beszélnék a Békéltetővel, időpontkérés és bemenni, ők vban segítőkészek. Legfeljebb feleslegesen futottad ezt a kört, de remek idegnyugtató, mert rengeteg infót kapsz a lehetőségeidről, ha a tré továbbszarozik. Uígy a Hírközlésivel is érdemes lehet már most beszélni. Mind2 adhat akár tippeket is a trékomhoz, h mit vegyél vigyelembe, hivatkozási alapot, stb, amikor a trékommal kell beszélni.
    Még egy: Megvan az időpont, h mikor kérte először, h kapcsolják ki ezt a szolgáltatást? Ez még fontos lehet a későbbiekben.

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz György1212 #63530 üzenetére

    Ez igy elsore elegge ellentmondasos...

    Ha NetStart, arra kizart hogy ennyi ki is legyen szamlazva, mert a 10.000 Ft forgalom feletti resze jova lesz irva. Ha belfoldi az a NetStart forgalom, akkor hivjatok fel a szamlazast, majd elintezik... erre eleg ritkan korlatoznak, ha meg igen, az az ugyintezo sem tul empatikus. Mondjuk uzletszabalyzat alapjan megteheti.

    Ha meg kulfoldon jott ossze az az 1GB forgalom, akkor ott valamilyen GPRS World meg volt rendelve, mert csak azzal lehet korlatlanul netezni kulfoldon, egyeb szolgaltatassal nem.

Új hozzászólás Aktív témák