Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • György1212

    újonc

    válasz kali #63548 üzenetére

    Szervusz!
    Köszönöm, hogy időt szakítottál az ügyre és kifejtetted a véleményed. Sajnos, nekünk ez a dolog nagyon is életszerű.
    Ma megy be Párom a helyi üzletbe és utánaérdeklődik, hogy mi is ez pontosan. Igen, valóban nem a kiküldött számla alapján reklamálunk, de az azért nem vitatható, hogy 1 millió forintos mobilnet azért durva. Teszem hozzá, hogy ami reggelre 1,2 milla lett úgy, hogy tegnap délután felfüggesztették a szolgáltatást. És már előzőleg is tiltva volt.
    Én például éppen a nyáron jártam úgy, hogy a t-mobile rendszere összeomlott (vagy volt valami probléma) és a flottás díjcsomagomról lekerült a kedvezmény. Pár hónap után feltűnt, hogy szokatlanul magas a számlám. Telefonon rákérdeztem, minden rendben van. Csak nem hagyott nyugodni a dolog, bemenetem személyesen és láss csodát!!!! Kiderült, hogy hónapok óta inaktív!
    Szóval, ha ebből indulok ki például, a "kedves" t-mobilnál ugyan mindegy, hogy milyen szolgáltatást veszel igénybe, mert jön egy ilyen hiba és megpróbálják rád verni a keletkezett számlát. Nekem azt jóváírták. De azt ugye nem gondolja senki, hogy 1 millát jóváíratunk velük? Sajnos ilyen jól nem megy.

    Remélem, hogy kiderül, hogy ez csak valami tévedés lesz és lesz bennük annyi gerinc, hogy fel is vállalják...

Új hozzászólás Aktív témák